Nena is het hierin, helaas, eens met Brian.quote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef tipsch het volgende:
Even iets anders - hoe denk je dat een actie waarbij Brian Huub is afgevallen gisteren, zal vallen bij Nena? Nena had die nacht dikke lol met Huub. Brian deed alsof. Brian voert Huub in z'n dronkenschap waarmee hij dan vervolgens de volgende dag absoluut niet mee geassocieerd wil worden! Dit soort dingen zegt ook veel over z'n onbetrouwbaarheid en z'n jaloezie, zoals ik al eerdeer schreef. Ik denk dat dit soot dingen Nena ook bezig houdt en voor twijfel zorgt.
Ik vond ze beide hypocriet.quote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef tipsch het volgende:
Even iets anders - hoe denk je dat een actie waarbij Brian Huub is afgevallen gisteren, zal vallen bij Nena? Nena had die nacht dikke lol met Huub. Brian deed alsof. Brian voert Huub in z'n dronkenschap waarmee hij dan vervolgens de volgende dag absoluut niet mee geassocieerd wil worden! Dit soort dingen zegt ook veel over z'n onbetrouwbaarheid en z'n jaloezie, zoals ik al eerdeer schreef. Ik denk dat dit soot dingen Nena ook bezig houdt en voor twijfel zorgt.
De mening van de groep telt voor haar in deze heel zwaar en heeft dit tot gevolg. Neemt niet weg dat ze er anders over denkt, vermoed ik.quote:Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Nena is het hierin, helaas, eens met Brian.
Ze blijft ook bezig rottigheid over hem te zeggen.
Ik denk dat ze er allemaal anders over denken. Niemand in dat huis kan mij nl. wijsmaken dat ze nooit dronken zijn geweest en nog nooit uit de band zijn gesprongen. Maar gevoed door achter of door het spel maken ze er nu een grote issue van.quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
De mening van de groep telt voor haar in deze heel zwaar en heeft dit tot gevolg. Neemt niet weg dat ze er anders over denkt, vermoed ik.
Maar Nena was zelf ook niet al te toeschietelijk in het bijstaan van Huub. Toen Bart met z'n walgelijke dominees-praatje begon over ' of drugs soms stoer zijn', had Nena bijvoorbeeld best even kunnen zeggen dat Bart niet hoeft te bepalen welke gespreksonderwerpen toegestaan zijn. Het was immers met haar dat Huub het tamelijk uitvoerig over xtc en mdma had gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 18:03 schreef tipsch het volgende:
Even iets anders - hoe denk je dat een actie waarbij Brian Huub is afgevallen gisteren, zal vallen bij Nena? Nena had die nacht dikke lol met Huub. Brian deed alsof. Brian voert Huub in z'n dronkenschap waarmee hij de volgende dag absoluut niet mee geassocieerd wil worden! Dit soort dingen zegt ook veel over z'n onbetrouwbaarheid en z'n jaloezie, zoals ik al eerdeer schreef. Ik denk dat dit soot dingen Nena ook bezig houdt en voor twijfel zorgt.
Deze beelden zijn óók "liggend"quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja en de volgende beelden zijn vast weer liggend...
vanmorgen had ze het met de kapper erover...quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
De mening van de groep telt voor haar in deze heel zwaar en heeft dit tot gevolg. Neemt niet weg dat ze er anders over denkt, vermoed ik.
Nena heeft er simpelweg voor gekozen om haar positie in de groep veilig te laten, maar zal de actie onthouden. -1 Brian.quote:Op maandag 18 december 2006 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Nena was zelf ook niet al te toeschietelijk in het bijstaan van Huub. Toen Bart met z'n walgelijke dominees-praatje begon over ' of drugs soms stoer zijn', had Nena bijvoorbeeld best even kunnen zeggen dat Bart niet hoeft te bepalen welke gespreksonderwerpen toegestaan zijn. Het was immers met haar dat Huub het tamelijk uitvoerig over xtc en mdma had gehad.
Maar OK: Brian is nóg erger, door Huub een schop na te geven terwijl hij za-nacht nog tof tegen 'm deed en 'm zelfs aanmoedigde om snel te drinken.
Nee, Brian! Niet zo snugger en op de paringsdaad gefocust! Een Dom Konijn!quote:
ah zo. hoe heet Bart dan?quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, Brian! Niet zo snugger en op de paringsdaad gefocust! Een Dom Konijn!![]()
Zoals zoveel mannen...niets bijzonders wel?quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, Brian! Niet zo snugger en op de paringsdaad gefocust! Een Dom Konijn!![]()
Kan dat niet?quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Nena die zo hoog wordt ingeschat zegt net dat ze 'advocado' onder haar nagel heeft...
Avocado zei ze en die had ze volgens mij vanmiddag gegeten.quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Nena die zo hoog wordt ingeschat zegt net dat ze 'advocado' onder haar nagel heeft...
wat's er gebeurd?quote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef n1ek het volgende:
Lekker is dat ja
Komt er op neer dat alle geintjes die je wilt uithalen al in de brieven worden 'verraden'. Dus wat is dan nog het nut.....
Dat begreep ik totaal niet! Ook de mensen die op bezoek komen verraden van alles (Michel, vriendin van Stephan).quote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef n1ek het volgende:
Lekker is dat ja
Komt er op neer dat alle geintjes die je wilt uithalen al in de brieven worden 'verraden'. Dus wat is dan nog het nut.....
nou het gesprek tussen Brian en Bart. Bart zegt te stoppen met geintje en dergelijke en gewoon te gaan sporten, eten, slapen. Alles wordt toch in de brieven doorvertelt dus wat is dan nog het nut van geintjes of complotten? Hoe moet het dan ooit leuke tv worden?quote:
thxquote:Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
nou het gesprek tussen Brian en Bart. Bart zegt te stoppen met geintje en dergelijke en gewoon te gaan sporten, eten, slapen. Alles wordt toch in de brieven doorvertelt dus wat is dan nog het nut van geintjes of complotten? Hoe moet het dan ooit leuke tv worden?
Dat was een beetje waar het over ging en dat vroeg ik me eigenlijk ook al af sinds de komst van de vriendin van Stephan
Nee, hij is nogal pissed. Dat hij aangezet wordt tot allerlei geintjes en dingen, maar de rest dit via via van te voren al te horen krijgt en hij zich dus voor lul zet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:12 schreef demins het volgende:
Bart maakt geen geïnteresseerde indruk...
De blunder was dat ze advocado zei wat door Natasia gelijk gecorrigeerd werd.quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Avocado zei ze en die had ze volgens mij vanmiddag gegeten.
Hij speelt het dan wel heel overtuigend als zelfs zijn vrienden/familie er in trappen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, hij is nogal pissed. Dat hij aangezet wordt tot allerlei geintjes en dingen, maar de rest dit via via van te voren al te horen krijgt en hij zich dus voor lul zet.
Ik verstond Avocado. Maar goed lekker belangrijk, Nena is echt niet dom al wil je dat misschien geloven.quote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De blunder was dat ze advocado zei wat door Natasia gelijk gecorrigeerd werd.
Bedoelde hij daarmee dat zijn uitval tegen Huub over dronken mensen misschien in opdracht was???quote:Op maandag 18 december 2006 18:59 schreef happyme28 het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw! Bart zegt: Ik doe het niet meer, ik ga niet meer in opdracht dingen doen.
Zou kunnen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoelde hij daarmee dat zijn uitval tegen Huub over dronken mensen misschien in opdracht was???
Sorry, zie je post nu pas! Dankjewelquote:Op maandag 18 december 2006 20:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou day..... zeg je nix terug?
Het lijkt er wel op, ja!quote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef avonne het volgende:
goedenavond
Is de War Room ingenomen door kamp Zuid?
[afbeelding]
Geef hem ook groot gelijk hierin.quote:Op maandag 18 december 2006 20:13 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar hij had het voornamelijk over de geintjes die hij tot nu toe heeft geflikt (de punten van Stefan, e.d.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |