Vanmiddag wel ff gezien, maar tis knettersaai vandaag dus heb nog niet zolang gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef tipsch het volgende:
waar is Huub vandaag? Nog niet in beeld gezien. De beste jongen wordt wel erg hard aangepakt sinds zijn entree.
Helemaal Bart's spel hoor. De grote etter uithangen. Ilona immiteert hij net ook weer even op z'n inmiddels welbekende manier.quote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Brian heeft het over Huub.
Bart: "Huub? Wie is Huub?"
Er was een tijd dat ik dat wel grappig vond. Met de nadruk op was
Ik hoop op het ogenschijnlijk onmogelijke. Huub en NL vinden elkaarquote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helemaal Bart's spel hoor. De grote etter uithangen. Ilona immiteert hij net ook weer even op z'n inmiddels welbekende manier.
Laten ze deze opmerking alsjeblieft even uitzenden, gevolgd door een terugblik van een meerdere malen over z'n nek gaande Brian.quote:Op maandag 18 december 2006 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Nu begint Brian ook dat hij met het dronkenschap niets te maken wil hebben en daarom moeten zowel Huub als Nathanael weg. Ik geloof mijn oren zo langzamerhand niet meer.
ik ook! en dan samen bart eruit stemmen!quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop op het ogenschijnlijk onmogelijke. Huub en NL vinden elkaar
Bij meerdere mensen is het vermoeden al gerezen dat Hummie plaatsgenomen heeft achter de knoppen. De plotselinge omslag in benadering van de bewoners, die veel kinderachtiger is, is opmerkelijk. Dat plotseling de kop opstekende gezeur over grof taalgebruik.. goh waar hebben we dat toch ook alweer eerder gezien?quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef it_was_me het volgende:
Maar het hele gedrag van deze wannabees is allesbehalve millionaires achtig.
Maar aangezien het kijkcijfers moet opleveren mag het allemaal, en nu gaan ze een beetje huilen over die alcohol, alsof JDM nooit eens ziek is geweest van een bodempje teveel bekijken. En daarom mag Natasia blijven. Zij ontploft dagelijks maar houd zich in als het over drinken en vloeken gaat.
Hier ook hoorquote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij meerdere mensen is het vermoeden al gerezen dat Hummie plaatsgenomen heeft achter de knoppen. [...]
Ik heb ze niet meer gezien sinds ze reageerden op mijn opmerking dat "het écht de hardste DGK ooit" was! Dat is Hummie natuurlijk in het verkeerde keelgat geschoten...quote:Op maandag 18 december 2006 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier ook hoorWat mij ook opvalt is dat ik de redactie niet meer heb zien posten, ook wel een beetje apart terwijl ze eerst bijna elke dag wel een postje plaatsen, ws. van hogerhand opgelegd dat ze niet meer mogen posten en dat zou best weleens Hummie kunnen zijn
Ik zie niet wat er gefaked is!quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Stability, heb je fake even gejat![]()
[afbeelding]
Had je nou niet moeten doenquote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Stability, heb je fake even gejat![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |