Snap ik niet ????quote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had je nou niet moeten doen
![]()
S3+4 nu in lus gekomen, je hebt de streams getriggerd
De cap die je plaatste was tijdens het "Hilde loopje" en dat was steeds een exacte herhaling op de stream omdat ie vaststondquote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Het zou me niet eens verbazen. De kijkcijfers hebben nog maar een klein zetje naar beneden nodig of iedereen begrijpt dat het "zo niet langer ging". Dit kan bereikt worden door Tonnie er even op los te laten met haar volkomen achterhaalde, kinderachtige ideetjes. Kan hij haar meteen ook ontslaan en van de loonlijst schrappen, voorzover ze geen freelancer was.quote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef demins het volgende:
Maar goed, even alle gekheid op een stokje, als John de Mol op korte termijn de stekker eruit wil trekken is het wel een duivels masterplan om Hummie achter de knoppen te zetten.
thxquote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De cap die je plaatste was tijdens het "Hilde loopje" en dat was steeds een exacte herhaling op de stream omdat ie vaststondEn nu gebeurde dat dus vlak nadat je die cap plaatste op S3 vandaar, maar genoeg offtopic anders wordt Day boos
![]()
knap gespot, die Syl - wat is ZIJ grijs.quote:Op maandag 18 december 2006 16:22 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar is niet IEDEREEN daar debiel geworden
Sylvia "Ach, zo'n jong gastje... hij wou gewoon uit zijn bed kotsen, maar toen zag hij Natasia, en werd hij bang en ging hij maar gauw naar de wasbak"
Heeft die nog mazzel, een weekje in een kliniek lijkt me beterquote:Op maandag 18 december 2006 16:48 schreef bloodymary het volgende:
Die examinator kan waarschijnlijk nu zo de WIA in......
Meteen opsturen naar Piet Paulusmaquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
vraag 1: iemand komt van rechts, mag je hem final in elkaar rijden ?
vraag 2: Iemand steekt zn middelvinger op, mag je uitstappen en hem meppen
vraag 3: Mag je zeggen "en wat doet God" als iemand je in gaat halen ?
Tja, lastig
Het is allemaal de schuld van Huubquote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef happyme28 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar na 3 maanden en dan nog 12 fout ???? Dat is echt triest! Zij heeft gewoon geen regels geleerd maar vragen geleerd en als er dus een andere vragen komen, snapt ze het niet.
goed punt!quote:Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Huub![]()
sport verbroedert! sport?quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef tipsch het volgende:
hee kijk nou eens - Huub en NL spelen een potje poolbiljart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |