kunnen ze niet op fok komen ????quote:Op zondag 17 december 2006 23:48 schreef bosb het volgende:
en Bart zit een beetje zijn tijd te verdoen op nu.nl
ik zou het wel lachen vinden. Kijken of bart dan nog zo met zichzelf is ingenomen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef bosb het volgende:
[..]
haha denk dat dat niet zo'n goed idee zou zijn voor het zelfvertrouwen van de meesten
Mwah denk dat Bart daar schijt aan zou hebben, .nl zal als hij dronken is vast iets van posters of folders gaan maken met alle uitspraken over Natasia op het forumquote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
ik zou het wel lachen vinden. Kijken of bart dan nog zo met zichzelf is ingenomen.
Geen idee. Ik kan het niet goed zien.quote:Op zondag 17 december 2006 23:57 schreef Missy_1974 het volgende:
volgens mij zit hij nu toch echt op de DGK site of zie ik dat heel erg verkeerd
me tooquote:Op maandag 18 december 2006 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik was enorme Bart fan, maar begin te hopen dat hij een keer keihard op zijn muil gaat. bijvoorbeeld dat hij bij de volgende populariteitspoll laatste staat ofzo.
ik heb meegedaan.quote:Op maandag 18 december 2006 09:31 schreef rooie3 het volgende:
En de ochtend gymnastiek is weer begonnen.
Ilona,Sylvia en Huub doen het voor.
Bart is weer in de stoer doen fase.quote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft al uren met Brian zitten tongen, maar als Bart Brian haar vriendje noemt, wil ze van niets weten en zegt ze dingen als 'doe normaal zeg'. Ze kijkt er ook bij alsof het enorm belachelijk is dat Bart Brian als haar vriendje ziet. Bart reageert daar ook op dat hij Nena echt duivels vindt.
Ach ja.....een beetje wat van een voetbalvrouw verwacht wordt, mooi zitten, je benen wijd wanneer de man zin heeft, als tegeprestatie de creditcard mogen plunderen, verder geen doel hebben in je leven, aardslui zijn, denken dat alles vanzelf komt aanwaaien, en nog eisen stellen ook.....quote:Op maandag 18 december 2006 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nena is echt volkomen gestoord. Ze snapt niet dat mensen steeds over haar en Brian beginnen. Snapt ze dat nou echt niet of doet ze maar alsof. Of weet ze echt niet meer dat ze de hele tijd heel verliefd loopt te doen en in bed ook vanalles met hem flikt.
Huh? Dan heb jij de zaterdagnacht niet helemaal meegekregen. Dat was een van de heftigste avonden tot nu toe! Zuipen, kotsen, glazen stuksmijten, tongen, mysterieus zwaar gehijg vanuit de paardenstal.. en dan die zondag eroverheen met die geweldige ouwelullenpreek van die zelfingenomen dikzak Bart. Plus de hypocriesie die daarop volgt van Brian en NL. Top-amusement.quote:Op maandag 18 december 2006 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zin om het programma helemaal niet meer te gaan kijken. Wat een onzin allemaal zeg
Teleurstelling in Bart misschien?quote:Op maandag 18 december 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat je uitgerekend na een weekend als dit zegt dat het allemaal niet meer hoeft van jou, maar goed: smaken verschillen.
Op dat punt was ik 2 weken terug al, oftewel ja Sylvia is mijn favoriete bewoner.quote:Op maandag 18 december 2006 12:31 schreef Leandra het volgende:
Je komt idd bijna op het punt dat Sylvia je favoriete bewoner gaat worden omdat ze de enige lijkt te zijn die nog wel wat fatsoen heeft.
jaja, het jeroen-effect. De saaiste wordt het populairst!quote:Op maandag 18 december 2006 12:31 schreef Leandra het volgende:
Je komt idd bijna op het punt dat Sylvia je favoriete bewoner gaat worden omdat ze de enige lijkt te zijn die nog wel wat fatsoen heeft.
saai saai saai.....quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef Day het volgende:
Het is nou niet bepaald gezellig tussen Bart en Lesley. Volgens mij zijn ze behoorlijk uitgepraat.
Glazen stuksmijten en het mysterieus zwaar gehijg heb ik idd niet meegekregen. De rest wel. Maar het gezeik dat ze geen grove taal mogen gebruiken en dat de makers duidelijk ook liever niet hebben dat er iemand dronken wordt, vind ik echt te zot voor woorden. Als je iedere vorm van spontaniteit uit een programma wilt rammen, moet je dat inderdaad op die manier aanpakken.quote:Op maandag 18 december 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Dan heb jij de zaterdagnacht niet helemaal meegekregen. Dat was een van de heftigste avonden tot nu toe! Zuipen, kotsen, glazen stuksmijten, tongen, mysterieus zwaar gehijg vanuit de paardenstal.. en dan die zondag eroverheen met die geweldige ouwelullenpreek van die zelfingenomen dikzak Bart. Plus de hypocriesie die daarop volgt van Brian en NL. Top-amusement.
Ik snap werkelijk niet dat je uitgerekend na een weekend als dit zegt dat het allemaal niet meer hoeft van jou, maar goed: smaken verschillen.
Voor de camera wel ja. Dat is me nog net wel duidelijk en kan ik me in hun geval ook wel voorstellen. Ik vraag me alleen af of het op die manier een jaar is vol te houden.quote:Op maandag 18 december 2006 13:36 schreef Day het volgende:
Het is nou niet bepaald gezellig tussen Bart en Lesley. Volgens mij zijn ze behoorlijk uitgepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |