Foutjequote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
waar was het 0-3
Maar KJHquote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Messenga het volgende:
Ook geen nep tvp's als bier.
Slechte wedstrijd, snel vergeten..
done, thnx.quote:
bier en tietuhquote:Op zondag 17 december 2006 20:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwoah, dat heeft voor mij meer waarde dan 'bier!'.
Beregoede redding van Stekelenburg iets eerder in de 2e helft op dat schot van binnen de 16.quote:Op zondag 17 december 2006 20:53 schreef devv05 het volgende:
Erg slecht tegen een team van negen afgeserveerde kakkerlakken, met name de tegengoal. Wel lekker dat Klaas Jan ze er nu weer regelmatig inprikt.
zeker zeker. Zit altijd te hopen dat ie het goed doet, en geen foutjes maakt. Elke keer als het weer een paar weken goed gaat, dan is het weer zo'n "net niet" actie of gewoon een dikke blunder.quote:Op zondag 17 december 2006 21:32 schreef devv05 het volgende:
Toch maakt ie teveel foutjes.
aha, ik vroeg me al af waarom deze niet in m'n AT stond.quote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Messenga het volgende:
Ook geen nep tvp's als bier.
Slechte wedstrijd, snel vergeten..
In De Telegraaf deden ze het zaterdag voorkomen alsof de wedstrijd van vamiddag te vroeg kwam. In de zin van: (grote) kans dat hij er volgende week weer bij is.quote:Op zondag 17 december 2006 22:45 schreef Loserkid het volgende:
Ik hoop dat Babel ook weer gaat scoren..
En weet iemand hoe t is met de blessure van Sneijder?
Is niet te hopen manquote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Treincombi naar Bremen in de maak, in de wandelgangen.
Tijd voor acties danquote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Hoezo eindelijk? Verdedigend kan Ogararu nog wel verbeteren, maar zijn voorzetten zijn de laatste wedstrijden prima!quote:Op maandag 18 december 2006 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Mooi dat Klaas weer aan het scoren is geslagen. Ik zie hem alsnog wel topscrorer worden dit seizoen.![]()
Ogararu, wat een held is dat zeg. Zullen we eindelijk een waardige opvolger van Trabelsi krijgen?
Referentiekader.quote:Op maandag 18 december 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax speelde gewoon een paar tandjes lager. Wanneer Ajax dit doet, is het slecht voetbal, wanneer PSV dit doet is het een zakelijke overwinning.![]()
![]()
![]()
![]()
Het ajax publiek hoort gewoon aanvallend voetbal te zien a la 1995. Wat ze bij psv doen moeten zij weten.,quote:Op maandag 18 december 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax speelde gewoon een paar tandjes lager. Wanneer Ajax dit doet, is het slecht voetbal, wanneer PSV dit doet is het een zakelijke overwinning.![]()
![]()
![]()
![]()
geblesseerd volgens mij.quote:Op maandag 18 december 2006 01:02 schreef stefmans het volgende:
Hoe is het met Manu geblesseerd of speelt gewoon niet meer?
Waarom echt, waarom???quote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
PSV dwingt kansen af wanneer ze dat willen en doen voor de rest niks. Ajax probeert de hele wedstrijd door kansen af te dwingen, maar het lukt niet of ze worden er niet in geschopt.quote:Op maandag 18 december 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Das alleen maar om ons imago weer wat op te vijzelen denk ikquote:
Of Thomas profileert zich als een back op topniveau, hij heeft wel potentie .quote:Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Krijgt Vermaelen nog minder speeltijd...
ja dat in ieder geval, die Braafheid is niks voor Ajax..quote:Op maandag 18 december 2006 10:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik prefereer hem iig boven Braafheid.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh Ajacied?Ik zou die gast nooit Ajacied noemen.
Dat vind ik nou pas echt een broodvoetballer zonder clubgevoel.
Wat een onzin, Olaf Lindenbergh moest al op jonge leeftijd weg bij Ajax en is altijd Ajacied gebleven, dolblij was hij toen hij werd aangetrokken door Ajax. Hij is juist echt een clubman, dat hij het niveau niet aankan, heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh Ajacied?Ik zou die gast nooit Ajacied noemen.
Dat vind ik nou pas echt een broodvoetballer zonder clubgevoel.
Ik zie 'm zo naar fnoord gaan omdat ie bij Ajax niet aan de bak komt. Maar goed, ik heb helemaal niks met die jongen en vond het al niks toen we 'm van AZ overnamen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]3 clubs in je hele leven? Dan ben je júist een clubman tegenwoordig!
Bovendien was hij inderdaad dolblij dat hij naar Ajax terug kon.
Wie niet?quote:Op maandag 18 december 2006 11:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was anders dolblij dat hij weer naar zijn oude clubje kon.
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Laat als linksback maar iemand van het 2e doorschuiven. Slijngard bijvoorbeeld schijnt een groot talent te zijn.
Feyenoord?quote:Op maandag 18 december 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.
Ik bedoelde natuurlijk als back-up voor Urby. Daarnaast kan zo'n jongen indien hij niet speelt nog altijd meespelen met het 2e.quote:Op maandag 18 december 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.
Urby of Vermaelen, het principe van het backup-zijn en dus geen speelminuten maken blijft overeind. En als hij niet speelt, naar het tweede sturen: waarom dan uberhaupt als backup naar het eerste halen?quote:Op maandag 18 december 2006 12:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk als back-up voor Urby. Daarnaast kan zo'n jongen indien hij niet speelt nog altijd meespelen met het 2e.
Omdat hij dan gewoon met het 1e meetraint en op de bank zit als back-up en in het geval van te weinig speelminuten mee kan spelen met het 2e. Zo vreemd is dat niet. Mitea, Manucharyan en Vertonghen doen dat ook.quote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Urby of Vermaelen, het principe van het backup-zijn en dus geen speelminuten maken blijft overeind. En als hij niet speelt, naar het tweede sturen: waarom dan uberhaupt als backup naar het eerste halen?
Vreemde logica heb jij.
Nee, no, nein, non, net, ne, nie.quote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
Overigens zou Fiorentina 3 miljoen over hebben voor Heitinga??
Deal or no deal?
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg, maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 18 december 2006 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Thomas Vermaelen als linksback is prima, maar een back-up lijkt me noodzakelijk. Waarom dan niet Edson Braafheid? Goedkoop, jong en Nederlands, ik zie het probleem dus niet.
no deal, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
Deal or no deal?
Ik ben wel heel erg gecharmeerd van hem als verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 18 december 2006 12:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Iets hoger en ze mogen hem hebben.
Het probleem met Heitinga is dat hij je iedere keer weer doet geloven dat het deze keer wel goed zal gaan en hij een stabiele factor word. Maar uiteindelijk word hij toch weer erg laks. Als middenvelder is hij alleen goed in een speler van de tegenstander uit de wedstrijd halen. En als verdediger is zijn timing wat betreft verdedigende akties gewoon erg slecht. Om niet te spreken over zijn laksheid bij standaardsituaties. Verkopen en een fatsoenlijke speler voor halen dus.quote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg gecharmeerd van hem als verdedigende middenvelder.
3 miljoen voor Heitinga vind ik veel te weinig.
Daar moet toch zeker 2 miljoen bij opgeteld worden.
Maar dan nog zie ik hem niet graag vertrekken.
Ik heb liever Gentenaar op doel dan Stekelenburgquote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef kevin6188 het volgende:
Er wordt ook gezegd dat Gentenaar in de belangstelling staat van Groningen (voetbalzone of iets soortgelijks...)
NO DEALquote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
Deal or no deal?
Begin van dit jaar was er een groot onderzoek geweest naar de supporters enzo, en waar ze in het land zitten enzo...quote:Op maandag 18 december 2006 12:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Mede Ajacieden,
Ik ben bezig met een imago onderzoek van Ajax in Nederland. Maar nu heb ik een overzicht nodig met aantallen van leden van supportersverenigingen maar ik kan weinig vinden.
Iemand een overzicht voor mij?
edit: niet alleen getallen van de supps vereniging van Ajax maar alle eredivisie clubs.
Ik wil hier meer beelden van. Dit is die van de officiële videoband, die heb ik...quote:Op maandag 18 december 2006 13:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99k
Dan heb je de beelden toch alquote:Op maandag 18 december 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wil hier meer beelden van. Dit is die van de officiële videoband, die heb ik...
quote:Op maandag 18 december 2006 13:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99k
amen. strik er omheen en weg ermee. helaas, want lijkt me wel een jongen met een ajax-hart.quote:Op maandag 18 december 2006 12:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het probleem met Heitinga is dat hij je iedere keer weer doet geloven dat het deze keer wel goed zal gaan en hij een stabiele factor word. Maar uiteindelijk word hij toch weer erg laks. Als middenvelder is hij alleen goed in een speler van de tegenstander uit de wedstrijd halen. En als verdediger is zijn timing wat betreft verdedigende akties gewoon erg slecht. Om niet te spreken over zijn laksheid bij standaardsituaties. Verkopen en een fatsoenlijke speler voor halen dus.
Blijf het zeggen: te veel mensen basseren hun oordeel op zijn slechte wedstrijden als rechtsback... daar hoort hij niet thuis en gelukkig speelt hij daar ook niet meer. Als verdedigende middenvelder speelde hij fantastisch tegen PSV en AZ, en als centrale verdediger is hij ook erg goed.quote:Op maandag 18 december 2006 14:21 schreef manny het volgende:
[..]
amen. strik er omheen en weg ermee. helaas, want lijkt me wel een jongen met een ajax-hart.
Urbyquote:Ajacied Urby Emanuelson denkt voorlopig nog niet aan een vertrek naar het buitenland. De twintigjarige linkermiddenvelder laat tegenover Sportweek weten dat hij het naar zijn zin heeft bij Ajax. "Ik wil de stap naar het buitenland niet te snel maken", verduidelijkt de international, die onlangs in verband werd gebracht met Newcastle United.
Emanuelson heeft een bewogen jaar achter de rug. Zo won hij met Jong Oranje het jeugd-EK in Portugal en met Ajax veroverde hij de nationale beker en won hij de play-offs. Ook maakte de Amsterdammer zijn debuut in het Nederlands Elftal. Emanuelson stelt dat vooral Frank de Boer, die als trainer op stage is bij de A-selectie, belangrijk is geweest. "De Boer heeft me, vooral in verdedigend opzicht, aanwijsbaar sterker gemaakt. Dat durf ik wel te zeggen, ook al ben ik meer een dribbelaar dan hij."
Ook Ajax als geheel heeft in de ogen van de jongeling vooruitgang geboekt. "Het was een iets te hardnekkig gerucht dat je van Ajax kon winnen als je ons vanaf het begin hard aanpakte. Dit seizoen hebben we daar definitief mee afgerekend."
Dat rechtsback niet echt zijn positie is is geen excuus voor zijn slechte ingrepen, Linksback is ook niet Vermaelen's positie maar dat weerhoud hem er niet van om fatsoenlijk in te grijpen. Net zoals Johnny's laksheid met standaardsituaties ook niks met de rechtsback positie te maken heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Blijf het zeggen: te veel mensen basseren hun oordeel op zijn slechte wedstrijden als rechtsback... daar hoort hij niet thuis en gelukkig speelt hij daar ook niet meer. Als verdedigende middenvelder speelde hij fantastisch tegen PSV en AZ, en als centrale verdediger is hij ook erg goed.
Haaahahahquote:Tomasson naar ajax, nee toch?
Volgens een gesprek dat ik gisteren hoorde zou ajax geïnteresseerd zijn in de diensten van 'onze' Jon Dahl Tomasson. Ik heb inmiddels bijna kramp in mijn handen van het zoeken op internet, maar ik heb nog steeds niets gevonden om dit gerucht te voeden. (gelukkig maar) Ik weet wel dat Feyenoord vorig seizoen interesse had in Tomasson, en dat de Deen niet lekker in zijn vel zit bij VFB Stuttgart. Heeft iemand meer informatie? Of was het gewoon een lulverhaal van die kerel?
quote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
HaaahahahHoe kun je zoiets verzinnen
Stamquote:Jaap Stam stond zondag voor de vierhonderdste keer binnen de lijnen. De oud-international begon zijn carrière bij FC Zwolle (32 duels) en diende vervolgens Cambuur Leeuwarden (66), Willem II (19), PSV (76), Manchester United (80), Lazio (70) en AC Milan (42). Zijn optreden tegen Excelsior was zijn vijftiende competitieoptreden voor Ajax.
Dat is omdat niemand bij Ajax hem wijst op zijn aanname van de bal. Op het moment dat hij een bal aanneemt staat hij ingedraaid dan kan hij hem alleen terug spelemn. Als hij hem met zijn zijn gezicht richting het veld aanneemt of indraaid tijdens de aanname kan hij de spitsen inspelen en komen ook de middenvelders vrij en heb je het veel lastiger als tegenstander om druk te zetten omdat je ruimte in je rug krijgt.quote:Op maandag 18 december 2006 11:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vind Vermaelen te weinig dynamiek hebben voor een back. Als de tegenstander enige vorm van druk zet op Vermaelen als hij de bal heeft speelt hij al weer terug op Stekelenburg. Daarnaast vind ik Urby beter als linksback dan als linkermiddenvelder. Dus gewoon 433 met urby als back en Wesley linkshalf. Daar speelt hij toch beter dan op de 10 positie.
Zoals Leonardo?quote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef -Wolf- het volgende:
Die lulverhalen over fey. en AJAX-spelers die over en weer de gelederen komen versterken beginnen nu exhorbitante vormen aan te nemen. Genoeg met deze onzin. Laten we het rijk der fabelen even laten voor wat het is en over serieuze AJAX-zaken discussieren.
Daar heb je idd gelijk in maar vaak is er nog geen directe afspeelmogelijkheid en hij ook dan heeft hij te weinig dynamiek en voetballend vermogen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is omdat niemand bij Ajax hem wijst op zijn aanname van de bal. Op het moment dat hij een bal aanneemt staat hij ingedraaid dan kan hij hem alleen terug spelemn. Als hij hem met zijn zijn gezicht richting het veld aanneemt of indraaid tijdens de aanname kan hij de spitsen inspelen en komen ook de middenvelders vrij en heb je het veel lastiger als tegenstander om druk te zetten omdat je ruimte in je rug krijgt.
quote:Later in de week uitsluitsel over Sneijder
Wesley Sneijder trainde vanochtend kort met de groep mee. De middenvelder raakte tijdens de wedstrijd tegen Zulte Waregem geblesseerd aan zijn bekken en moest daardoor de wedstrijd tegen Excelsior overslaan. Ajax meldt dat pas later deze week duidelijk zal worden of Sneijder er in de uitwedstrijd tegen Vitesse bij kan zijn.
Wanneer komt iemand vrij? Niet als ie denkt dat je d ebal weer terug speelt. Op het moment dat hij die bal goed aan neemt gaan de middenvelders van Ajax en de spitsen daarop rekenen en zorgen ze ervoor dat ze aanspeelbaar zijn of in beweging zijn om aanspeelbaar te worden voor hem. Zodra je hem een bal geeft weet je in 90 va de 100 gevallen dat hij hem breed legt of terug legt. Wil hij hem namelijk diep spelen moet hij hem nog minimaal 2 keer raken en tegen die tijd sta je weer in de dekking.quote:Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in maar vaak is er nog geen directe afspeelmogelijkheid en hij ook dan heeft hij te weinig dynamiek en voetballend vermogen.
Ga je dat dan vergelijken met andere clubs? Dan moet je alles wel gelijk trekken. Bij Ajax is het zo dat een seizoenskaarthouder ook meteen lid is van de SV! Dat is bij andere clubs niet zo. Net zoals Ajax elke thuiswedstrijd standaard de seizoenskaarthouders telt, ook al zijn ze er niet. Daarom ligt het aantal toeschouwers bij Ajax altijd zo veel hoger als bij de rest.quote:Op maandag 18 december 2006 12:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Mede Ajacieden,
Ik ben bezig met een imago onderzoek van Ajax in Nederland. Maar nu heb ik een overzicht nodig met aantallen van leden van supportersverenigingen maar ik kan weinig vinden.
Iemand een overzicht voor mij?
edit: niet alleen getallen van de supps vereniging van Ajax maar alle eredivisie clubs.
En als je een SC bij Ajax hebt, dan ben je ook lid van de knjb.En bij Ajax worden ook de toeschouwers die er de week ervoor waren meegenomen.Ook niet vergeten!quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga je dat dan vergelijken met andere clubs? Dan moet je alles wel gelijk trekken. Bij Ajax is het zo dat een seizoenskaarthouder ook meteen lid is van de SV! Dat is bij andere clubs niet zo. Net zoals Ajax elke thuiswedstrijd standaard de seizoenskaarthouders telt, ook al zijn ze er niet. Daarom ligt het aantal toeschouwers bij Ajax altijd zo veel hoger als bij de rest.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En als je een SC bij Ajax hebt, dan ben je ook lid van de knjb.En bij Ajax worden ook de toeschouwers die er de week ervoor waren meegenomen.Ook niet vergeten!
Ik wou ook helpenquote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doe normaal
Ik wil heb alleen helpen. Zodat hij geen appels met peren gaat vergelijken, want dan heb je niks aan een onderzoek.
Ajacieden met hoofdletter graagquote:Op maandag 18 december 2006 18:13 schreef venomsnake het volgende:
Is er een nieuw uitwisselings programma tussen ajacieden en (oud)Feyenoorders ofzo![]()
Nait zo soezen Ajacied..!quote:
Dan zijn Hugo Borst en de Snor allebei verkeerd ingelicht, die hebben dat allebei een keer gemeld in hun programma's.quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Silenus het volgende:
Niet elke SCC-houder is lid van de SV hoor.
En voor toeschouwersaantallen kun je beter op de site van de Amsterdam Arena kijken. Ajax moet de SCC-houders + losse kaartverkoop meetellen omdat het een beursgenoteerd bedrijf is.
Die hebben dan ook verder niets met AJAX te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan zijn Hugo Borst en de Snor allebei verkeerd ingelicht, die hebben dat allebei een keer gemeld in hun programma's.
Hugo Borst is een mongool en Snor is een boer.Get the picture?quote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan zijn Hugo Borst en de Snor allebei verkeerd ingelicht, die hebben dat allebei een keer gemeld in hun programma's.
Lijkt me niet dat ze dat zomaar verzinnen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Die hebben dan ook verder niets met AJAX te maken.
wie valt er nou ook in slaap in de bus?quote:Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef denthemen het volgende:
http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/excelsior-ajax.wmv voor de film van gister
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat zomaar verzinnen.
Hugo Borst lijkt me niet iemand die iets zal verzinnen. Johan Derksen daarentegen wel.quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat zomaar verzinnen.
Rudolph is ook een neus.quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Na Sinterklaas blijkt ook de Kerstman een Ajacied.![]()
quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat dit een Photoshop is?quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
nee tochquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een Photoshop is?
edit: omg zie nu pas dat ie op de ajax server staat
Het gaat mij niet om de toeschouwersaantallen alleen om de leden van de supps verenigingen. Ik heb nog nergens kunnen achterhalen dat siezoenskaarthouders ook meteen lid zijn van de SV. Ik heb een seizoenskaart en ben niet lid van de SV.quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga je dat dan vergelijken met andere clubs? Dan moet je alles wel gelijk trekken. Bij Ajax is het zo dat een seizoenskaarthouder ook meteen lid is van de SV! Dat is bij andere clubs niet zo. Net zoals Ajax elke thuiswedstrijd standaard de seizoenskaarthouders telt, ook al zijn ze er niet. Daarom ligt het aantal toeschouwers bij Ajax altijd zo veel hoger als bij de rest.
Met een SuppCC ben je wel lidquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de toeschouwersaantallen alleen om de leden van de supps verenigingen. Ik heb nog nergens kunnen achterhalen dat siezoenskaarthouders ook meteen lid zijn van de SV. Ik heb een seizoenskaart en ben niet lid van de SV.
(nog) niet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
Ik heb ook een kaart met diezelfde foto van de Kerstman + tekst in de brievenbus gehad paar dagen terug. Als je 'm openklapte zag je heel groot die TIFO-actie van Ik ben Ajacied in het midden, wel mooie foto. Andere seizoenskaarthouders ook gehad neem ik aan?
Niks gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
Ik heb ook een kaart met diezelfde foto van de Kerstman + tekst in de brievenbus gehad paar dagen terug. Als je 'm openklapte zag je heel groot die TIFO-actie van Ik ben Ajacied in het midden, wel mooie foto. Andere seizoenskaarthouders ook gehad neem ik aan?
Sneijder gaat waarschijnlijk weg dus dan heeft Ajax ook genoeg geld.quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks gehad.
Chelsea gaat btw psv helpen aan Lucas wss![]()
Arie van eijdenquote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Oja?quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft dus interesse in Medunjanin?
150 miljoen ja. Waarom niet? Laat ze maar weten dat ze flink moeten bloeden als ze hem willen. Natuurlijk wordt dat nooit betaald, maar het gaat om de intentie. Villa moet ook 150 miljoen kosten voor Chelsea. Dat zal hij nooit opleveren, maar het geeft een beter signaal dan "30 miljoen en handjeklappen in het midden".quote:
Past hij in het Lynxie pak?quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Vind het een mooie speler.quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin is een groot talent, vreemd dat AZ hem laat lopen. Eerst Vlaar en nu Medunjanin.quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Medunjanin is een groot talent, vreemd dat AZ hem laat lopen. Eerst Vlaar en nu Medunjanin.
Ja, zo werkt het dus niet. Zulke bedragen zullen inderdaad nooit betaald worden. Dat weet Ajax, dat weten de overige clubs, en dat weet Sneijder ook. En als die dadelijk te horen krijgt dat grote clubs hem willen hebben, zal hij niet al te blij zijn als hij hoort dat het 150 miljoen euro moet gaan kosten. Alle goede spelers in de Eredivisie zitten hier om door te groeien, en het lijkt me niet verstandig om dat tegen te gaan houden wanneer een club met een aanvaardbaar bedrag aankomt zetten.quote:Op maandag 18 december 2006 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
150 miljoen ja. Waarom niet? Laat ze maar weten dat ze flink moeten bloeden als ze hem willen. Natuurlijk wordt dat nooit betaald, maar het gaat om de intentie. Villa moet ook 150 miljoen kosten voor Chelsea. Dat zal hij nooit opleveren, maar het geeft een beter signaal dan "30 miljoen en handjeklappen in het midden".
Wat een ramp.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:54 schreef Radegast het volgende:
Krohn-Dehli wil alweer weg bij Ajax.
Maar Sneijder voor 15 kopen is gewoon onzin voor een voetballer met zijn kwaliteit en bovendien zijn ervaring. Waar vind je een 22-jarige speler met meer dan 150 wedstrijden ervaring op hoog niveau, waarvan meer dan 40 op internationaal niveau die bovendien over een EU-paspoort beschikt. Helemaal nergens.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, zo werkt het dus niet. Zulke bedragen zullen inderdaad nooit betaald worden. Dat weet Ajax, dat weten de overige clubs, en dat weet Sneijder ook. En als die dadelijk te horen krijgt dat grote clubs hem willen hebben, zal hij niet al te blij zijn als hij hoort dat het 150 miljoen euro moet gaan kosten. Alle goede spelers in de Eredivisie zitten hier om door te groeien, en het lijkt me niet verstandig om dat tegen te gaan houden wanneer een club met een aanvaardbaar bedrag aankomt zetten.
Vlaar is een groot talent, maar die hebben ze echt niet laten lopen! Ze krijgen 50% van de transfersom als Feyenoord hem verkoopt!quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Medunjanin is een groot talent, vreemd dat AZ hem laat lopen. Eerst Vlaar en nu Medunjanin.
Hugo Borst duidelijk welquote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hugo Borst lijkt me niet iemand die iets zal verzinnen. Johan Derksen daarentegen wel.
Wat heeft Vlaar eigenlijk gekost?quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vlaar is een groot talent, maar die hebben ze echt niet laten lopen! Ze krijgen 50% van de transfersom als Feyenoord hem verkoopt!
Inderdaad, wat betreft accuraatheid van berichtgeving schat ik Borst een stuk hoger in dan Derksen, maar soms wil hij er ook nog wel eens wat vreemde dingen uitflappen. Neemt niet weg, dat ik graag naar hun programma's kijk. Je moet alleen niet alles serieus nemenquote:
En 2 miljoen is gigantisch veel voor een speler die nog een jeugdcontract heeft (en niet wil verlengen).quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat heeft Vlaar eigenlijk gekost?
2 miljoen ofzo?
Ze zijn wat dat betreft bij AZ echt niet op hun achterhoofd gevallen.
Holding my breath.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
Officieel: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61316
Same here. Kan een gigantische miskoop zijn, kan een grote aanwinst zijn.quote:
Ach, als het om 750K gaat, wat is dan gigantisch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Same here. Kan een gigantische miskoop zijn, kan een grote aanwinst zijn.
Dat van Geel in het programma zegt dat er geen interesse is, wil nog niet betekenen dat het echt niet zo is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:31 schreef Freak187 het volgende:
Alsof de Snor het allemaal maar weet. Vorige keer ging Snormans ook gigantisch op z'n muil toen Van Geel hem terug op aarde trapte met de vermeende intresse in Bouma (of all people).
Van Geel legde precies de oorsprong van de bouma geruchten uit waardoor hij de bron van Derksen onthulde. Daar was snorremans niet echt blij mee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat van Geel in het programma zegt dat er geen interesse is, wil nog niet betekenen dat het echt niet zo is.
Ik zou het erg naief van je vinden als je alles wat van Geel verteld maar als waarheid aanneemt.
Sommige dingen maak je nu eenmaal niet bekend als technisch directeur.
Dan maar een leugen om eigen bestwil.
Moet je eens op die kop letten wanneer die buiten de basis wordt gelaten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:36 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een kutkop heeft die Leonardo toch
Wennen...
Sneijder gaat heus niet meer dan 10 miljoen opleveren hoorquote:Op maandag 18 december 2006 22:54 schreef jna het volgende:
[..]
Sneijder gaat waarschijnlijk weg dus dan heeft Ajax ook genoeg geld.
Dat hij de oorsprong uit kan leggen wil toch niet zeggen dat er geen interesse is geweest?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Van Geel legde precies de oorsprong van de bouma geruchten uit waardoor hij de bron van Derksen onthulde. Daar was snorremans niet echt blij mee.![]()
Geen leugen om bestwil dus.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
Officieel: http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61316
Ik kijk uit naar uit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal vaak genoeg gebeuren ben ik bang.
Dat is ruim meer dan de helft de van de schuld van een bepaald clubje uit de subtop van de Nederlandse competitie.......quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sneijder gaat heus niet meer dan 10 miljoen opleveren hoor![]()
Mja, Van Geel liegt niet zo snel. Hij zal eerder ergens niet op ingaan of er om heen draaien.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat hij de oorsprong uit kan leggen wil toch niet zeggen dat er geen interesse is geweest?
In het geval van Bouma zou van Geel de waarheid gesproken kunnen hebben, maar ik zou dat nooit zo maar voor waarheid aannemen, zelfde geldt voor de geruchten die Derksen verspreidt. Je weet nooit wie er liegt of wie er naast zit.
Naief dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Mja, Van Geel liegt niet zo snel.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Je moet toch ergens naar uitkijken inderdaad
Als hij voor problemen in je selectie zorgt is dat gigantischquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach, als het om 750K gaat, wat is dan gigantisch?
Nee hoor. Hij draait er eerder om heen dan dat hij liegt.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet stelt hij zich nederig op.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als hij voor problemen in je selectie zorgt is dat gigantisch
Daar geloof ik gewoonweg niet in.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als wij een subtopper zijn, zijn jullie dat ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is ruim meer dan de helft de van de schuld van een bepaald clubje uit de subtop van de Nederlandse competitie.......
Die gedachte vind ik naief.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:52 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij draait er eerder om heen dan dat hij liegt.
Net als bij de vd Vaart / Zlatan situatie. Dat heeft Ajax denk ik heel wat geld gekostquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie weet stelt hij zich nederig op.
Idd, als ie tegen het voorjaar gaat zitten stoken tegen Ten Cate ofzo (omdat ie niet altijd in de basis begint b.v.), zou de sfeer zo verziekt kunnen worden dat Ajax in de play-offs onderuit gaat. Kosten : minimaal 6 miljoen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Andere trainer, andere situatie.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Net als bij de vd Vaart / Zlatan situatie. Dat heeft Ajax denk ik heel wat geld gekost
Medunjanin is wel wat sloomquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:54 schreef Radegast het volgende:
Medunjanin is welkom. Schitterende voetballer.
Krohn-Dehli wil alweer weg bij Ajax.
Dan zul je dus behoorlijk "te weinig" krijgen want die gaat echt niet meer dan 10-15 miljoen opleveren denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:53 schreef twi het volgende:
Elke stuiver die Sneijder minder op zal leveren dan 30 miljoen is een stuiver te weinig. Het is misschien geen realistisch bedrag, maar het bedrag wat ik hem waard schat voor Ajax.
Ik denk dat die schatting eerder afgunst van een PSV'er is, of je onderschat Sneijder gewoon heel erg. Bovendien, als er al belangstelling is van Barcelona en AC Milan, dan weet je dat er flink geboden zal gaan worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zul je dus behoorlijk "te weinig" krijgen want die gaat echt niet meer dan 10-15 miljoen opleveren denk ik.
Farfan gaat echt geen 20 miljoen opleverenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat die schatting eerder afgunst van een PSV'er is, of je onderschat Sneijder gewoon heel erg. Bovendien, als er al belangstelling is van Barcelona en AC Milan, dan weet je dat er flink geboden zal gaan worden.
PSV'ers denken dat Farfan ook meer dan 20 miljoen op zal leveren. Dan zal datzelfde ook voor Sneijder gelden.
Voor Sneijder wordt er tussen de 10 en 15 miljoen betaald. Hij blijft bij een Nederlandse club zitten, daar wordt gewoon minder voor betaald.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat die schatting eerder afgunst van een PSV'er is, of je onderschat Sneijder gewoon heel erg. Bovendien, als er al belangstelling is van Barcelona en AC Milan, dan weet je dat er flink geboden zal gaan worden.
PSV'ers denken dat Farfan ook meer dan 20 miljoen op zal leveren. Dan zal datzelfde ook voor Sneijder gelden.
opgevoed door de kakkerlakken. Je kunt niet veel anders verwachtenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef macondo het volgende:
Jammer dat hij wellicht door de opvang op 11 jarige leeftijd een totaal verknipt karakter lijkt te hebben...
Dit soort gedrag past eerder bij Ajax. Als ie nou zoals Buijs was, dan had je gelijk gehad jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:11 schreef toma het volgende:
[..]
opgevoed door de kakkerlakken. Je kunt niet veel anders verwachten
Nee hoor, denk dat Farfan ook niet meer dan 15 miljoen euro op zal leveren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef twi het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:31 schreef Chadi het volgende:
Bij Ajax gaat ie eindellijk met professionals werken. ...
Doen wat de Mul en Rosales niet kunnen... dreiging aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:35 schreef Panick het volgende:
Leonardo,
.
Die jongen is op en top kakkerlak inc. kutmentaliteit.
Wat de fuck heeft ie bij Ajax te zoeken.
Ik denk nog eerder rond de 10 miljoen, net als Sneijder.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat Farfan ook niet meer dan 15 miljoen euro op zal leveren.
Links hebben we Babel al.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Doen wat de Mul en Rosales niet kunnen... dreiging aan de linkerkant.
De Mul zie ik het ook wel in zitten, die hoeft in principe niet eens zijn mannetje voorbij te gaan om een goede dreigende voorzet te geven. Dat hij dat wel kan is mooi meegenomen. Die jongen heeft een fantastische traptechniek.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Panick het volgende:
[..]
Links hebben we Babel al..
Ik neem aan dat je rechts bedoelt.
Maar de Mul wordt nog wel een goeie.. Leonardo brengt wsl alleen een hoop gezeik met zich mee.
Ik dacht dat de nieuwe spelers HET shirt aan moesten trekken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
en er was vandaag weer iemand op de koffie bij van Geel
Doe mij maar een bakkie Ajax Koffiequote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Absoluut prima aankoop. Ik had al wat verhalen over hem gelezen, maar tot nu toe maakt die het meer dan waar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:06 schreef toma het volgende:
Ik vind trouwens dat Ogararu de laatste tijd een echte basiskracht aan het worden is aan de rechterkant. Zijn voorzetten zijn veel beter dan die van bijv. Rosales.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Hij is een tijdje uit beeld geweest, maar HtC bracht hem steeds in de tweede helft in. Goede voetballer inderdaad, met goede voorzet!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Absoluut prima aankoop. Ik had al wat verhalen over hem gelezen, maar tot nu toe maakt die het meer dan waar.
Hij moest vandaag nog afhaken bij de training, dus ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:38 schreef One_conundrum het volgende:
is Sneijdert fit voor komend weekend?
Ik vond hem maar zeer beperkt .. de laatste wedstrijden doet hij het aardig.. maarja.. hopen dat ie dat ook blijft doen .quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Voordat ik Ogararu helemaal de hemel in prijs wil ik eerst de wedstrijden tegen Bremen afwachten. Maar het ziet er hoopgevend uit.
quote:Vink fluit Vitesse - Ajax
De KNVB heeft Pieter Vink aangewezen als degene die de leiding heeft over de uitwedstrijd tegen Vitesse aanstaande zondag. Zijn assistenten zijn Olde Olthof en Schenkels.
iedereen bijna welquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef Black-Death het volgende:
we worden altijd wel genaaid door de scheidsen
quote:Krohn-Dehli overweegt vertrek bij Ajax
Gepubliceerd op 19-12-06 om 16:47 door Stefan Willemse
Michael Krohn-Deli overweegt om Ajax te verlaten. De middenvelder speelde kort geleden zijn eerste interland tegen Liechtenstein maar bij Ajax komt Krohn-Dehli niet goed uit de voeten en krijgt maar weinig speeltijd.
Krohn-Dehli wil echter wel eerst met de Ajax-leiding spreken over zijn toekomst voordat hij een beslissing neemt. "Ergens voor Kerst, we moeten het over mijn situatie hebben", vertelt hij tegen Forza.dk. "Het is logisch dat er iets moet gebeuren, ander heb ik niet het gevoel dat ik de kans op meer speeltijd krijg. Ik word niet beter van het spelen bij de reserves en zeker niet van het zitten op de bank."
Ondertussen heeft Ajax bevestigd dat ze bereid zijn om Markus Rosenberg te verkopen. De 24-jarige Zweed past niet meer in de plannen van Henk ten Cate en de club staat nu open voor biedingen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:30 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
jammer van rosenberg
quote:Ryan Babel was dinsdag ongetwijfeld de vaakst gefeliciteerde Ajacied. De aanvaller viert vandaag zijn twintigste verjaardag. Babel werd onder meer onder vier ogen vaderlijk toegesproken door Ten Cate. De hoofdtrainer zal de jarige Job ongetwijfeld veel persoonlijk en vooral ook sportief succes hebben toegewenst.
Wesley Sneijder hield zich noodgedwongen afzijdig van de groep. De middenvelder werkte met fysiotherapeut Frank van Deursen aan zijn herstel. Alles om zo snel mogelijk weer wedstrijdfit te worden. Tussen alle loopoefeningen door, vond de Ajacied nog wat tijd en ruimte om wat te goochelen met een bal. Sneijder mag dan kampen met een lichte kwetsuur, de honger naar de bal blijft onverminderd groot.
Mwah, ook als Rosenberg weg is heb je nog 4 opties op die plek.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Rosenberg past gewoon niet in dit systeem, hoewel hij vorig seizoen in die rol vanaf links nog wel zijn goaltjes meegepikt heeft.
Vraag me wel af of het niet wat dun bezet wordt voorin als je hem laat gaan. Centraal voorin bedoel ik dan.
Kanuquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Rosenberg past gewoon niet in dit systeem, hoewel hij vorig seizoen in die rol vanaf links nog wel zijn goaltjes meegepikt heeft.
Vraag me wel af of het niet wat dun bezet wordt voorin als je hem laat gaan. Centraal voorin bedoel ik dan.
Leonardo ipv Rosenberg inderdaad. We mogen denk ik blij zijn met 2-3 miljoen voor Rosenberg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mwah, ook als Rosenberg weg is heb je nog 4 opties op die plek.
1999-2000, krijg tranen in mijn ogen bij het zien van die dvd, wat een ellende dat jaar. Dramatisch dieptepunt die 0-1 tegen Twente in de jubileumswedstrijd. Ook dat beeld van Knopper die Wouters optilde na de 2-1 tegen Willem II zit nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:52 schreef denthemen het volgende:
zit net ff die docu daar hoorde zij engelen zingen te kijken, zitten ze ook bij de jeugd en is er zo'n klein negertje met een enorm rasta kapsel, hij heet evander, is dat Sno?
Iedereen behalve psvquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
iedereen bijna wel
meerdere keren per jaar
Ik zag hem net ook nog zitten als ballenjongen, Heitingaquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1999-2000, krijg tranen in mijn ogen bij het zien van die dvd, wat een ellende dat jaar. Dramatisch dieptepunt die 0-1 tegen Twente in de jubileumswedstrijd. Ook dat beeld van Knopper die Wouters optilde na de 2-1 tegen Willem II zit nog op mijn netvlies gebrand.
Maar goed, ik heb toevallig de presentatiegids (Ajax magazine) nog liggen van dat jaar , en Evander Sno behoorde dat jaar tot de D1 van Ajax. Ik zie trouwens dat Diego Biseswar in datzelfde jaar in de D2 zat. Ik dacht dat hij altijd in de jeugd van Feyenoord speelde.
Wesley Sneijder, Johnny Heitinga, Nando Rafael en Gijs Luirink speelde dat jaar in de B1, Nigel de Jong in de B2.
Leuk om terug te lezen
Wie zie jij nog meer als eventuele nummer 9 dan, behalve Babel?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mwah, ook als Rosenberg weg is heb je nog 4 opties op die plek.
Leonardo en Poepon.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie zie jij nog meer als eventuele nummer 9 dan, behalve Babel?
Inderdaad, Geenstijl is gewoon "hippe" roddelpers.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Beetje kansloos dat bericht op geenstijl.nl over de dochter van John Jaakke. Laat dat kind gewoon met rust zeg
Geenstijl is kansloos echt die kut site dat jij er heen gaatquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Beetje kansloos dat bericht op geenstijl.nl over de dochter van John Jaakke. Laat dat kind gewoon met rust zeg
Probeer eens wat werkwoordenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Geenstijl is kansloos echt die kut site dat jij er heen gaat![]()
Niets mis met GeenStijl.nl.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Geenstijl is kansloos echt die kut site dat jij er heen gaat![]()
Hou dat soort shit eens lekker buiten het Ajax topic. Net als die Steve-dropkut.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Vraag maar een ban aan voor me
[FeedBack] #40: Zet hier de nieuwe mod aan het werk!
beter kijken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Zie niets over de dochter van Jaakke op geenstijl.nl
Rosenberg is vooral goed met z'n kop naar de goal. Hij is redelijk snel, heeft een aardige trap, maar het neemt gewoon teveel tijd in beslag om hem te leren met de rug naar de goal te spelen. Bovendien is 'ie koppend niet zo bijzonder sterk. Wat dat betreft hadden jullie beter Rosenberg kunnen kopen en wij Charisteas kunnen houden. Had logischer geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Steve_I. het volgende:kunnen jullie die erwtentroep nou niet eens hier houden?
ontopic:
Rosenberg lijkt me toch best een goede speler die te weinig vertrouwen heeft gekregen. Qua kwaliteiten >>>>>> (x1000) harry....
Leo
GeenStijl
Talpa
Rosenberg kan goed koppen, mooiste goals heeft hij met ze kop gemaakt en bij Malmo ook. Lijkt misschien dat hij er niet sterk in is, maar hij kan het goed genoeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Rosenberg is vooral goed met z'n kop naar de goal. Hij is redelijk snel, heeft een aardige trap, maar het neemt gewoon teveel tijd in beslag om hem te leren met de rug naar de goal te spelen. Bovendien is 'ie koppend niet zo bijzonder sterk. Wat dat betreft hadden jullie beter Rosenberg kunnen kopen en wij Charisteas kunnen houden. Had logischer geweest.
aldus de Markus-fanboy.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg kan goed koppen, mooiste goals heeft hij met ze kop gemaakt en bij Malmo ook. Lijkt misschien dat hij er niet sterk in is, maar hij kan het goed genoeg.
Maargoed hij kan beter naar Werder gaan en dan hoop ik dat hij Ten Cate stil maakt![]()
Ten Cate had hem best inplaats van die Krohn-Delhi laten invallen soms, maarja als je hem de voorkeur geeft is het wel erg gesteld hoorquote:
Of gewoon 3-0quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ten Cate had hem best inplaats van die Krohn-Delhi laten invallen soms, maarja als je hem de voorkeur geeft is het wel erg gesteld hoor![]()
Ten Cate moet hem gewoon niet en ik hoop Ajax tegen Werder en hij mag meedoen dat hij er 3 inramt maar dat wij 3-3 spelen daar ofzo![]()
Theoretisch eens. In de praktijk hoeven we ze beide niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef twi het volgende:
Wat dat betreft hadden jullie beter Rosenberg kunnen kopen en wij Charisteas kunnen houden. Had logischer geweest.
Markus zou geeneens willenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Theoretisch eens. In de praktijk hoeven we ze beide niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |