Foutjequote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
waar was het 0-3
Maar KJHquote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Messenga het volgende:
Ook geen nep tvp's als bier.
Slechte wedstrijd, snel vergeten..
done, thnx.quote:
bier en tietuhquote:Op zondag 17 december 2006 20:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwoah, dat heeft voor mij meer waarde dan 'bier!'.
Beregoede redding van Stekelenburg iets eerder in de 2e helft op dat schot van binnen de 16.quote:Op zondag 17 december 2006 20:53 schreef devv05 het volgende:
Erg slecht tegen een team van negen afgeserveerde kakkerlakken, met name de tegengoal. Wel lekker dat Klaas Jan ze er nu weer regelmatig inprikt.
zeker zeker. Zit altijd te hopen dat ie het goed doet, en geen foutjes maakt. Elke keer als het weer een paar weken goed gaat, dan is het weer zo'n "net niet" actie of gewoon een dikke blunder.quote:Op zondag 17 december 2006 21:32 schreef devv05 het volgende:
Toch maakt ie teveel foutjes.
aha, ik vroeg me al af waarom deze niet in m'n AT stond.quote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Messenga het volgende:
Ook geen nep tvp's als bier.
Slechte wedstrijd, snel vergeten..
In De Telegraaf deden ze het zaterdag voorkomen alsof de wedstrijd van vamiddag te vroeg kwam. In de zin van: (grote) kans dat hij er volgende week weer bij is.quote:Op zondag 17 december 2006 22:45 schreef Loserkid het volgende:
Ik hoop dat Babel ook weer gaat scoren..
En weet iemand hoe t is met de blessure van Sneijder?
Is niet te hopen manquote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Treincombi naar Bremen in de maak, in de wandelgangen.
Tijd voor acties danquote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
Hoezo eindelijk? Verdedigend kan Ogararu nog wel verbeteren, maar zijn voorzetten zijn de laatste wedstrijden prima!quote:Op maandag 18 december 2006 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Mooi dat Klaas weer aan het scoren is geslagen. Ik zie hem alsnog wel topscrorer worden dit seizoen.![]()
Ogararu, wat een held is dat zeg. Zullen we eindelijk een waardige opvolger van Trabelsi krijgen?
Referentiekader.quote:Op maandag 18 december 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax speelde gewoon een paar tandjes lager. Wanneer Ajax dit doet, is het slecht voetbal, wanneer PSV dit doet is het een zakelijke overwinning.![]()
![]()
![]()
![]()
Het ajax publiek hoort gewoon aanvallend voetbal te zien a la 1995. Wat ze bij psv doen moeten zij weten.,quote:Op maandag 18 december 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax speelde gewoon een paar tandjes lager. Wanneer Ajax dit doet, is het slecht voetbal, wanneer PSV dit doet is het een zakelijke overwinning.![]()
![]()
![]()
![]()
geblesseerd volgens mij.quote:Op maandag 18 december 2006 01:02 schreef stefmans het volgende:
Hoe is het met Manu geblesseerd of speelt gewoon niet meer?
Waarom echt, waarom???quote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
PSV dwingt kansen af wanneer ze dat willen en doen voor de rest niks. Ajax probeert de hele wedstrijd door kansen af te dwingen, maar het lukt niet of ze worden er niet in geschopt.quote:Op maandag 18 december 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Das alleen maar om ons imago weer wat op te vijzelen denk ikquote:
Of Thomas profileert zich als een back op topniveau, hij heeft wel potentie .quote:Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Krijgt Vermaelen nog minder speeltijd...
ja dat in ieder geval, die Braafheid is niks voor Ajax..quote:Op maandag 18 december 2006 10:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik prefereer hem iig boven Braafheid.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh Ajacied?Ik zou die gast nooit Ajacied noemen.
Dat vind ik nou pas echt een broodvoetballer zonder clubgevoel.
Wat een onzin, Olaf Lindenbergh moest al op jonge leeftijd weg bij Ajax en is altijd Ajacied gebleven, dolblij was hij toen hij werd aangetrokken door Ajax. Hij is juist echt een clubman, dat hij het niveau niet aankan, heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh Ajacied?Ik zou die gast nooit Ajacied noemen.
Dat vind ik nou pas echt een broodvoetballer zonder clubgevoel.
Ik zie 'm zo naar fnoord gaan omdat ie bij Ajax niet aan de bak komt. Maar goed, ik heb helemaal niks met die jongen en vond het al niks toen we 'm van AZ overnamen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]3 clubs in je hele leven? Dan ben je júist een clubman tegenwoordig!
Bovendien was hij inderdaad dolblij dat hij naar Ajax terug kon.
Wie niet?quote:Op maandag 18 december 2006 11:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was anders dolblij dat hij weer naar zijn oude clubje kon.
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Laat als linksback maar iemand van het 2e doorschuiven. Slijngard bijvoorbeeld schijnt een groot talent te zijn.
Feyenoord?quote:Op maandag 18 december 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.
Ik bedoelde natuurlijk als back-up voor Urby. Daarnaast kan zo'n jongen indien hij niet speelt nog altijd meespelen met het 2e.quote:Op maandag 18 december 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.
Urby of Vermaelen, het principe van het backup-zijn en dus geen speelminuten maken blijft overeind. En als hij niet speelt, naar het tweede sturen: waarom dan uberhaupt als backup naar het eerste halen?quote:Op maandag 18 december 2006 12:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk als back-up voor Urby. Daarnaast kan zo'n jongen indien hij niet speelt nog altijd meespelen met het 2e.
Omdat hij dan gewoon met het 1e meetraint en op de bank zit als back-up en in het geval van te weinig speelminuten mee kan spelen met het 2e. Zo vreemd is dat niet. Mitea, Manucharyan en Vertonghen doen dat ook.quote:Op maandag 18 december 2006 12:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Urby of Vermaelen, het principe van het backup-zijn en dus geen speelminuten maken blijft overeind. En als hij niet speelt, naar het tweede sturen: waarom dan uberhaupt als backup naar het eerste halen?
Vreemde logica heb jij.
Nee, no, nein, non, net, ne, nie.quote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
Overigens zou Fiorentina 3 miljoen over hebben voor Heitinga??
Deal or no deal?
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg, maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op maandag 18 december 2006 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Thomas Vermaelen als linksback is prima, maar een back-up lijkt me noodzakelijk. Waarom dan niet Edson Braafheid? Goedkoop, jong en Nederlands, ik zie het probleem dus niet.
no deal, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
Deal or no deal?
Ik ben wel heel erg gecharmeerd van hem als verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 18 december 2006 12:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Iets hoger en ze mogen hem hebben.
Het probleem met Heitinga is dat hij je iedere keer weer doet geloven dat het deze keer wel goed zal gaan en hij een stabiele factor word. Maar uiteindelijk word hij toch weer erg laks. Als middenvelder is hij alleen goed in een speler van de tegenstander uit de wedstrijd halen. En als verdediger is zijn timing wat betreft verdedigende akties gewoon erg slecht. Om niet te spreken over zijn laksheid bij standaardsituaties. Verkopen en een fatsoenlijke speler voor halen dus.quote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg gecharmeerd van hem als verdedigende middenvelder.
3 miljoen voor Heitinga vind ik veel te weinig.
Daar moet toch zeker 2 miljoen bij opgeteld worden.
Maar dan nog zie ik hem niet graag vertrekken.
Ik heb liever Gentenaar op doel dan Stekelenburgquote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef kevin6188 het volgende:
Er wordt ook gezegd dat Gentenaar in de belangstelling staat van Groningen (voetbalzone of iets soortgelijks...)
NO DEALquote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
Deal or no deal?
Begin van dit jaar was er een groot onderzoek geweest naar de supporters enzo, en waar ze in het land zitten enzo...quote:Op maandag 18 december 2006 12:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Mede Ajacieden,
Ik ben bezig met een imago onderzoek van Ajax in Nederland. Maar nu heb ik een overzicht nodig met aantallen van leden van supportersverenigingen maar ik kan weinig vinden.
Iemand een overzicht voor mij?
edit: niet alleen getallen van de supps vereniging van Ajax maar alle eredivisie clubs.
Ik wil hier meer beelden van. Dit is die van de officiële videoband, die heb ik...quote:Op maandag 18 december 2006 13:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99k
Dan heb je de beelden toch alquote:Op maandag 18 december 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wil hier meer beelden van. Dit is die van de officiële videoband, die heb ik...
quote:Op maandag 18 december 2006 13:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99k
amen. strik er omheen en weg ermee. helaas, want lijkt me wel een jongen met een ajax-hart.quote:Op maandag 18 december 2006 12:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het probleem met Heitinga is dat hij je iedere keer weer doet geloven dat het deze keer wel goed zal gaan en hij een stabiele factor word. Maar uiteindelijk word hij toch weer erg laks. Als middenvelder is hij alleen goed in een speler van de tegenstander uit de wedstrijd halen. En als verdediger is zijn timing wat betreft verdedigende akties gewoon erg slecht. Om niet te spreken over zijn laksheid bij standaardsituaties. Verkopen en een fatsoenlijke speler voor halen dus.
Blijf het zeggen: te veel mensen basseren hun oordeel op zijn slechte wedstrijden als rechtsback... daar hoort hij niet thuis en gelukkig speelt hij daar ook niet meer. Als verdedigende middenvelder speelde hij fantastisch tegen PSV en AZ, en als centrale verdediger is hij ook erg goed.quote:Op maandag 18 december 2006 14:21 schreef manny het volgende:
[..]
amen. strik er omheen en weg ermee. helaas, want lijkt me wel een jongen met een ajax-hart.
Urbyquote:Ajacied Urby Emanuelson denkt voorlopig nog niet aan een vertrek naar het buitenland. De twintigjarige linkermiddenvelder laat tegenover Sportweek weten dat hij het naar zijn zin heeft bij Ajax. "Ik wil de stap naar het buitenland niet te snel maken", verduidelijkt de international, die onlangs in verband werd gebracht met Newcastle United.
Emanuelson heeft een bewogen jaar achter de rug. Zo won hij met Jong Oranje het jeugd-EK in Portugal en met Ajax veroverde hij de nationale beker en won hij de play-offs. Ook maakte de Amsterdammer zijn debuut in het Nederlands Elftal. Emanuelson stelt dat vooral Frank de Boer, die als trainer op stage is bij de A-selectie, belangrijk is geweest. "De Boer heeft me, vooral in verdedigend opzicht, aanwijsbaar sterker gemaakt. Dat durf ik wel te zeggen, ook al ben ik meer een dribbelaar dan hij."
Ook Ajax als geheel heeft in de ogen van de jongeling vooruitgang geboekt. "Het was een iets te hardnekkig gerucht dat je van Ajax kon winnen als je ons vanaf het begin hard aanpakte. Dit seizoen hebben we daar definitief mee afgerekend."
Dat rechtsback niet echt zijn positie is is geen excuus voor zijn slechte ingrepen, Linksback is ook niet Vermaelen's positie maar dat weerhoud hem er niet van om fatsoenlijk in te grijpen. Net zoals Johnny's laksheid met standaardsituaties ook niks met de rechtsback positie te maken heeft.quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Blijf het zeggen: te veel mensen basseren hun oordeel op zijn slechte wedstrijden als rechtsback... daar hoort hij niet thuis en gelukkig speelt hij daar ook niet meer. Als verdedigende middenvelder speelde hij fantastisch tegen PSV en AZ, en als centrale verdediger is hij ook erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |