Ik vond hem maar zeer beperkt .. de laatste wedstrijden doet hij het aardig.. maarja.. hopen dat ie dat ook blijft doen .quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Voordat ik Ogararu helemaal de hemel in prijs wil ik eerst de wedstrijden tegen Bremen afwachten. Maar het ziet er hoopgevend uit.
quote:Vink fluit Vitesse - Ajax
De KNVB heeft Pieter Vink aangewezen als degene die de leiding heeft over de uitwedstrijd tegen Vitesse aanstaande zondag. Zijn assistenten zijn Olde Olthof en Schenkels.
iedereen bijna welquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef Black-Death het volgende:
we worden altijd wel genaaid door de scheidsen
quote:Krohn-Dehli overweegt vertrek bij Ajax
Gepubliceerd op 19-12-06 om 16:47 door Stefan Willemse
Michael Krohn-Deli overweegt om Ajax te verlaten. De middenvelder speelde kort geleden zijn eerste interland tegen Liechtenstein maar bij Ajax komt Krohn-Dehli niet goed uit de voeten en krijgt maar weinig speeltijd.
Krohn-Dehli wil echter wel eerst met de Ajax-leiding spreken over zijn toekomst voordat hij een beslissing neemt. "Ergens voor Kerst, we moeten het over mijn situatie hebben", vertelt hij tegen Forza.dk. "Het is logisch dat er iets moet gebeuren, ander heb ik niet het gevoel dat ik de kans op meer speeltijd krijg. Ik word niet beter van het spelen bij de reserves en zeker niet van het zitten op de bank."
Ondertussen heeft Ajax bevestigd dat ze bereid zijn om Markus Rosenberg te verkopen. De 24-jarige Zweed past niet meer in de plannen van Henk ten Cate en de club staat nu open voor biedingen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:30 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
jammer van rosenberg
quote:Ryan Babel was dinsdag ongetwijfeld de vaakst gefeliciteerde Ajacied. De aanvaller viert vandaag zijn twintigste verjaardag. Babel werd onder meer onder vier ogen vaderlijk toegesproken door Ten Cate. De hoofdtrainer zal de jarige Job ongetwijfeld veel persoonlijk en vooral ook sportief succes hebben toegewenst.
Wesley Sneijder hield zich noodgedwongen afzijdig van de groep. De middenvelder werkte met fysiotherapeut Frank van Deursen aan zijn herstel. Alles om zo snel mogelijk weer wedstrijdfit te worden. Tussen alle loopoefeningen door, vond de Ajacied nog wat tijd en ruimte om wat te goochelen met een bal. Sneijder mag dan kampen met een lichte kwetsuur, de honger naar de bal blijft onverminderd groot.
Mwah, ook als Rosenberg weg is heb je nog 4 opties op die plek.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Rosenberg past gewoon niet in dit systeem, hoewel hij vorig seizoen in die rol vanaf links nog wel zijn goaltjes meegepikt heeft.
Vraag me wel af of het niet wat dun bezet wordt voorin als je hem laat gaan. Centraal voorin bedoel ik dan.
Kanuquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Rosenberg past gewoon niet in dit systeem, hoewel hij vorig seizoen in die rol vanaf links nog wel zijn goaltjes meegepikt heeft.
Vraag me wel af of het niet wat dun bezet wordt voorin als je hem laat gaan. Centraal voorin bedoel ik dan.
Leonardo ipv Rosenberg inderdaad. We mogen denk ik blij zijn met 2-3 miljoen voor Rosenberg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mwah, ook als Rosenberg weg is heb je nog 4 opties op die plek.
1999-2000, krijg tranen in mijn ogen bij het zien van die dvd, wat een ellende dat jaar. Dramatisch dieptepunt die 0-1 tegen Twente in de jubileumswedstrijd. Ook dat beeld van Knopper die Wouters optilde na de 2-1 tegen Willem II zit nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:52 schreef denthemen het volgende:
zit net ff die docu daar hoorde zij engelen zingen te kijken, zitten ze ook bij de jeugd en is er zo'n klein negertje met een enorm rasta kapsel, hij heet evander, is dat Sno?
Iedereen behalve psvquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
iedereen bijna wel
meerdere keren per jaar
Ik zag hem net ook nog zitten als ballenjongen, Heitingaquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1999-2000, krijg tranen in mijn ogen bij het zien van die dvd, wat een ellende dat jaar. Dramatisch dieptepunt die 0-1 tegen Twente in de jubileumswedstrijd. Ook dat beeld van Knopper die Wouters optilde na de 2-1 tegen Willem II zit nog op mijn netvlies gebrand.
Maar goed, ik heb toevallig de presentatiegids (Ajax magazine) nog liggen van dat jaar , en Evander Sno behoorde dat jaar tot de D1 van Ajax. Ik zie trouwens dat Diego Biseswar in datzelfde jaar in de D2 zat. Ik dacht dat hij altijd in de jeugd van Feyenoord speelde.
Wesley Sneijder, Johnny Heitinga, Nando Rafael en Gijs Luirink speelde dat jaar in de B1, Nigel de Jong in de B2.
Leuk om terug te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |