Ik hoop meerdere anders is het erg snel uitverkocht denk ik.quote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Wordt het maar een concert of komen er weer meer?
quote:Op maandag 18 december 2006 12:30 schreef MaxMark het volgende:
Vast een tip voor mensen die ook weer heen willen: Zorg dat je níet bovenin het stadion komt te zitten
Wij zaten echt helemaal boven in de hoek. Wel direct naast het podium, maar toch te ver weg om ook maar iets van de zang te kunnen horen (laat staan dat we het konden verstaan). Na een kwartier zijn we naar beneden gelopen en aan de railing aan de rand van het veld gaan staan. Toch nog een leuke middag/avond gehadquote:Op maandag 18 december 2006 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Idd! Afgelopen juni hadden we geen keus meer en zaten dus idd boven in...
Echt wel gigantisch hoog was dat en het geluid kwam daar een stuk later....lastig meeklappen soms![]()
Hopen dattie vrijdagavond ook een concert geeft, dan kunnen we mss toch nog heen![]()
nog niet....quote:Op zondag 17 december 2006 14:32 schreef Annemiek78 het volgende:
Gaaf, is de kaarverkoop al gestart???
Wil er zeker weer bij zijn!
Je moet zeker voor de veldkaarten gaan, afgelopen zomer hadden wij het ook en stonden we helemaal vooraanquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
nog niet....
maar zal wel niet te lang meer duren verwacht ik
dit jaar proberen veldkaarten te scoren... vorig jaar zat ik helemaal recht tegenover podium, tussen allemaal mensen die bleven zitten
Mij benieuwen of 'ie het vol gaat krijgen dan. Afgelopen jaar was zijn 3e concert niet helemaal uitverkocht..quote:Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef Cybart het volgende:
vandaag stond in het Eindhovens Dagblad dat het in ieder geval 2 concerten weer gaan worden !
dus reken maar op 3
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:05 schreef Annemiek78 het volgende:
![]()
Miek is erbij!!!!! Ook net kaarten besteld, (Met dank aan Guus voor zijn mailtje!)
![]()
![]()
heb me van de week ook maar eens aangemeld voor de nieuwsbrief, krijg je meteen de laatste toegestuurd inclusief linkquote:
Ja natuurlijk, dat stadion moet vol komenquote:Op zondag 1 april 2007 00:38 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
heb me van de week ook maar eens aangemeld voor de nieuwsbrief, krijg je meteen de laatste toegestuurd inclusief link
Bestaat vast wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef MWSAH het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een vraag: bestaat er een instrumentale versie van Verliefd zijn is veel leuker?
waar?quote:
Is het er nog op of heb ik het gemist?quote:
Je hebt geluk, het is een marathonuitzending. Ga maar gauw kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Is het er nog op of heb ik het gemist?
Waarom link je naar mijn postquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Guus Meeuwis in psv stadion, waar wel en waar niet zitten?
Je moet ook gewoon kk hard zuipen! DOhh!!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef Sethje het volgende:
rowwen heze was vorig jaar het hoogtepunt...dat zegt genoeg..omhooggevallen student
Ik word meegelokt...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
OMG wat komen er eigenlijk voor mensen zeg als ik naar die usernamen hier kijk?
Je zou meer denken dat het een gothicfeest gaat worden
Draculettetje
Vamperotica
Nee ik ben erquote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef Sjimmie het volgende:
Wie zijn dit jaar de speciale gasten? Weer Rowwen Heze??
de 6de symfonie van Beethovenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:00 schreef draculettetje het volgende:
wat ga je zingen dan???
Dat is pas bekend als je daar in dat stadion zit! Ik ga de 16e maar de 15e komen als 't goed is dezelfde artiesten..dus vrijdag weet je meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef Sjimmie het volgende:
Wie zijn dit jaar de speciale gasten? Weer Rowwen Heze??
Voor de concerten is er o.a. een optreden van Edsilia Rombley en Bastiaan Ragas..quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:20 schreef draculettetje het volgende:
neem aan dat men hier de nieuwsbrief wel leest, gaat dan trouwens om de tijd voor de concerten
hmmm dacht dat we daar ook een plan hadden????quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef vamperotica het volgende:
En in september gaat ie in 013 liedjes zingen... Maar da's al uitverkocht geloof ik...
Je verraadt wat er gaat gebeuren, ik moet morgen nogquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef pirke het volgende:
Ik was er vanavond ook even bij, ik stond namelijk op het podium als 1 vd doedelzakspelers die even kwamen opdagen bij het nummer "Tranen Gelachen"!!!
Mijn god wat een ervaring is dat zeg, om bijna vooraan op de middelste catwalk tussen het publiek te staan en uit te kijken op de duizenden mensen... echt supergaaf! Dit nemen ze me nooit meer af
Zaterdag en zondag mag ik nog een keer![]()
Hier sluit ik me helemaal bijaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:20 schreef partyyboyy het volgende:
OMG wat een vet concert!!!!!!!!
En die sfeer heb ik nog nooit ergens gezien zo goed!
volgens mijn buren (die gisteren als vip er waren):quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:08 schreef timbastiaansen het volgende:
Wie stonden er als gasten nog meer op het podium gister?
8 uur voorprogrammaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:03 schreef Flawless2006 het volgende:
Hoe lang duurt het concert in zn totaliteit? Moet voor een afspraak terug zijn namelijk
Dan vond ik Rowen Heze vorig jaar beter, maar we hebben niet te klagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgens mijn buren (die gisteren als vip er waren):
voorprogramma: VOF De Kunst
Pauze act: Acda & De Munnik
nog een paar uur en dan naar eindhoven
Risico van fokquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je verraadt wat er gaat gebeuren, ik moet morgen nog
Maar wel leuk voor je dat je zoiets mee kunt maken![]()
En Peter Koelewijn, niet te vergeten!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgens mijn buren (die gisteren als vip er waren):
voorprogramma: VOF De Kunst
Pauze act: Acda & De Munnik
nog een paar uur en dan naar eindhoven
Hoeveelste was jij op het podium? Dan ga ik even op de foto's kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef pirke het volgende:
Was inderdaad weer een geslaagde avond! Morgen nog een keertje
Ah, dan weet ik wie je bent. Goed staaltje stil staan, trouwensquote:Op zondag 17 juni 2007 11:50 schreef pirke het volgende:
Vrijdag stond ik als 4e op de middelste catwalk, zaterdag als 3e, bijna helemaal vooraan dus.
Ik had al een paar op mijn website gezet, maar dat ging niet helemaal zoals de bedoeling. Zal het zsm proberen te regelenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef pirke het volgende:
Een pipeband (doedelzakband) is van oudsher een militaire band en daar gelden militaire eisen aan het marcheren en stilstaan
Maar kan je me die foto's toesturen, ik ben wel heel benieuwd eigenlijk!
[edit]
Ik heb je ook een PM gestuurd
Dit is t enige wa ik heb kunnen vindenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef RoelerMF het volgende:
Maar dat laatste nummer - ik heb genoten - was een vreselijk mooi kippenvel moment, als het aan mij zou liggen de nieuwe nummer 1 over een paar weken in Nederland.
Ik heb nog een iets langere versie gevondenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dit is t enige wa ik heb kunnen vinden
http://www.youtube.com/watch?v=9Fs0RRsJ5vc
Alvast bedankt!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had al een paar op mijn website gezet, maar dat ging niet helemaal zoals de bedoeling. Zal het zsm proberen te regelen
Wow, het lijkt nog voller dan gisteravondquote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef White__Tiger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D7Sywa5oszc
Het filmpje van de doedelzakken.
Beeld en geluid zijn helaas niet echt geweldig (Sony W810i).
Supergaaf! Inderdaad jammer dat het beeld en geluid niet helemaal super is, maar dit is het enige filmpje dat we tot nu toe van ons hebben, dus we doen het er mee!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef White__Tiger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D7Sywa5oszc
Het filmpje van de doedelzakken.
Beeld en geluid zijn helaas niet echt geweldig (Sony W810i).
Ja wanneer zou die uitkomen denk je?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef pirke het volgende:
[..]
Supergaaf! Inderdaad jammer dat het beeld en geluid niet helemaal super is, maar dit is het enige filmpje dat we tot nu toe van ons hebben, dus we doen het er mee!
Het is nog even wachten op de DVD die uitkomt van dit concert, daar zullen we ook wel opstaan.
Ik vind van wel, wij zaten vorig jaar helemaal ergens bovenaan dus wellicht dat het daaraan lag, maar ik vond dit concert zeker beter dan die van vorig jaar!! Ik ga de dvd zeker kopen!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dit concert nou beter dan die van vorig jaar? (als in: waard om de dvd te kopen, als je de dvd van vorig jaar ook al hebt? )
Wij hebben echt vlak naast elkaar gestaanquote:Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef BruggiKeane het volgende:
Ben zaterdagavond geweest, we hadden veldkaarten. S`middags lekker op terras gezeten, met het geweldige weer. Redelijk vroeg naar het stadion gegaan, een plekje vooraan bemachtigd. Echt geweldig concert, geweldig genoten! Prima begonnen met Tranen gelachen, sfeer zat er echt goed in. Ook mooi dat ze het voorste vak niet te vol hadden gepropt, waardoor er genoeg ruimte was om polonaise te doenGeweldig concert dus!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een drietal filmpjes voor geintresseerden van gisteren online;
Guus Meeuwis - Brabant
Guus Meeuwis - Ik tel tot drie
Peter Koelewijn - Kom van dat dak af
[..]
Ik vind van wel, wij zaten vorig jaar helemaal ergens bovenaan dus wellicht dat het daaraan lag, maar ik vond dit concert zeker beter dan die van vorig jaar!! Ik ga de dvd zeker kopen!
Neequote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef BruggiKeane het volgende:
Hehe vet filmpje idd! Ook de polonaise gelopen?![]()
Volgend jaar is hij er weer!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:19 schreef Lips het volgende:
Duimen dat ie volgend jaar weer komt! Dan ben ik er weer bij
Achteraan? Whyyyy??quote:Op maandag 18 juni 2007 11:19 schreef Lips het volgende:
Oh wat was het gaaf zaterdag! Stonden lekker bijna achteraan bij de bar en zijn compleet uit onze plaat gegaan(Damn wat was ik dronken!)
Ben niet echt een Guus-fan maar 't was echt geweldig! Duimen dat ie volgend jaar weer komt! Dan ben ik er weer bij
Omdat niet iedereen vooraan kan staanquote:
En zo is het dus altijd in ons stadionquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bijaan![]()
Nee, maar je kon op z'n minst tot voorbij de muntverkoop in het midden. En langs de zijkanten kon je ook nog een heel end naar voren.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen vooraan kan staan
Daar is het me al snel te druk! En waarom zou ik vooraan gaan staan als ik achteraan lekker kan swingenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar je kon op z'n minst tot voorbij de muntverkoop in het midden. En langs de zijkanten kon je ook nog een heel end naar voren.
Dan denk ik dat jij de liedjes al kende? Ik niet, helaas, maar ik was nogal op het laatste moment uitgenodigd om mee te gaan, dus ik heb geen oefentijd gehad!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Ik vond dat VOF de kunstgebeuren wat minder en die inkaknummers zorgde hier juist voor tranen .... Alleen jammer dat t zo in t begin was
In die intro zat wel een schoonheidsfoutje.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:20 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben nu even de intro van het concert aan het uploaden naar youtube, staat er vrijwel helemaal op
Edit: Hier komt 'ie over een paar minuten te staan: http://www.youtube.com/watch?v=394voXeRv1Q
Hey, daar heb ik zaterdagochtend nog dvd opnames staan te maken van onze band, toevallig!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In die intro zat wel een schoonheidsfoutje.
Als ie uit dat klooster komt dan loopt hij eerst Tilburg uit en dan Berkel Enschot. Maar het klooster waar hij uit loopt is Abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven en dat ligt in Berkel-Enschot![]()
haha had je dat wel verwacht dan? Ik vond vooral dat filmpje met die Kees Geel geweldig..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef MaxMark het volgende:
Die website van de decalonizer bestaat niet eens echt
Pirke, voeg me even toe op msn, dan stuur ik je die footoos even.
Die is leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef MrMoon het volgende:
Meteen maar even wat foto's geupload anders vergeet ik dat weer... (druk met school enzo...)
Mijn persoonlijke momentje![]()
[afbeelding]
De Decalorizer
[afbeelding]
Het concert zelf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dit was et eerst even.. Zodra ik weer tijd heb, upload ik nog wel meer...
Welk overhemd? Het overhemd dat hij dit jaar aanhad was helaas niet te koop, maar ik heb wel die van vorig jaar weten te bemachtigen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef Muncky het volgende:
Ik moet nog zo'n puik overhemd scoren.. nog even wachten tot ze weer nieuwe voorraad in de webshop hebben
Die bedoel ik jahquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Welk overhemd? Het overhemd dat hij dit jaar aanhad was helaas niet te koop, maar ik heb wel die van vorig jaar weten te bemachtigen...
[afbeelding]
Hij kost ¤25 en ik heb maat M, dat is een maat kleiner dan ik heb met normale blousjes en t-shirts.. HIj valt vrij groot namelijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef Muncky het volgende:
[..]
Die bedoel ik jahwas wel te koop, maar ben door al het bier vergeten om d'r een te kopen.. even afwachten dus tot ze weer te koop zijn @ de webshop
![]()
Edit: wat kost 'ie? ¤25? En welke maat heb je? Ik twijfel namelijk tussen een L en XL
Herkenbaar... Ik was afgelopen weekend bij de Peppers, maar ik bleef maar alles vergelijken met Guus Meeuwis en tsja... Guus was gewoon veel leuker.. Volgend jaar ben ik er weer.. en hopelijk weer vooraanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef draculettetje het volgende:
steeds als ik foto's enzo zie heb ik nog steeds zoiets ik heb genoooten en jippie en de jee
idd volgend jaar weer!
Je moet ook niet naar muziek kijken.. Ik heb et vergeleken op basis van voorprogramma, show eromheen, duur van het concert en prijs/kwaliteit verhouding...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ook voor het vooraan volgend jaar
kan me alleen de vergelijking met guus en de peppers niet voorstellen....
precies.. daar wacht ik ook opquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef Muncky het volgende:
Zo, ik heb het overhemd besteld.. hij is weer op voorraad in de webshop
Nu maar wachten tot het nieuwe album in september + DVD aan het einde van 't jaar!
Ik had em eergister al (legaal) gedownload, al snap ik niet helemaal waarom er drie versies komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef Wurdsje het volgende:
Vanmiddag even de single van Proosten gehaald met de live nrs van het concert... was toch wel weer even leuk om te horen ook al waren het er maar 2... Ik kan niet wachten tot de dvd en de cd van het concert uitkomen...
is marketingtechnisch natuurlijk erg leuk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had em eergister al (legaal) gedownload, al snap ik niet helemaal waarom er drie versies komen.
Idd en om zijn singel snel in de hitparades te krijgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is marketingtechnisch natuurlijk erg leuk...
snel en hoog natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en om zijn singel snel in de hitparades te krijgen
idd... ik hoop als live versie...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef draculettetje het volgende:
en gelukkig komt op de nieuwe cd genoooten ook!
Komt er van de concerten ook weer een dvd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
idd... ik hoop als live versie...
cd en een dvd.. ze komen eind van het jaar uit geloof ik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Komt er van de concerten ook weer een dvd?
Ja, en daar komt iig "Genoten" opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Er zou toch ook een nieuw album komen?
Dan bedoel ik niet de Live cd/dvd.
nog 1 nachtje slapen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Er zou toch ook een nieuw album komen?
Dan bedoel ik niet de Live cd/dvd.
De website lijkt nogal achter te lopen. Waar heb jij het gezien dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar weer in het weekend van 14 t/m 16 juni
Guus vertelde dat bij de wereld draait doorquote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De website lijkt nogal achter te lopen. Waar heb jij het gezien dan?
Is er ook al bekend wanneer de DVD nou precies uitkomt?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Guus vertelde dat bij de wereld draait door
eind van het jaar...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is er ook al bekend wanneer de DVD nou precies uitkomt?
idemquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
:D:D:D
14 JUNI 2008!!! GROOTS MET EEN ZACHTE G!
Ik ben er zeker weer bij
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
Ik ben er zeker weer bij
Lips ookquote:
Klopt.. waarom het nu al in de verkoop gaat is mij ook een groot vraagteken!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Lips ook![]()
(afgelopen jaar was toch pas veel later een datum bekend???)
Daar zit ik het hele jaar alquote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Muncky het volgende:
[..]
Klopt.. waarom het nu al in de verkoop gaat is mij ook een groot vraagteken!
Maargoed, maakt verder niet uit.. Gelijk ook even naar een camping kijken in de buurt, zal wel weer Veldhoven worden net als dit jaar
Ga jij ook eens je zus bellen dan...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:29 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook!
Ow... Iets met nieuwsbrief en cd gekocht hebben enzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ga jij ook eens je zus bellen dan...![]()
Ik wil er ook heeen!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
Ik ben er zeker weer bij
toevallig dat de planning van Guus ter sprake kwam bij DWDDquote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Lips ook![]()
(afgelopen jaar was toch pas veel later een datum bekend???)
Ghehehe kleinigheidje blijf je houden.... Kriebelt nu toch wel een beetje dat we vanavond niet gaan... Maar ja... Jij steengrillen ik ziekjes en Bo dr feestje...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:25 schreef draculettetje het volgende:
Hihi gaat helemaal goed komen! Nu nog lang wachten tot het zover is!
sssssssstquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe kleinigheidje blijf je houden.... Kriebelt nu toch wel een beetje dat we vanavond niet gaan... Maar ja... Jij steengrillen ik ziekjes en Bo dr feestje...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:44 schreef draculettetje het volgende:
jeuj kaartjes al binnen via de mail!
en veldkaarten ook deze keer!![]()
Staat op de planning!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
ow en weer on topic:
wie heeft de nieuwe cd al gehaad???
heb er nu helemaal zin, even genooooten extra hard draaien!
ik ga em vanmiddag even halen... Na het kopen van de kaartjes namelijk meteen mn bed weer in gedoken..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
ow en weer on topic:
wie heeft de nieuwe cd al gehaad???
heb er nu helemaal zin, even genooooten extra hard draaien!
Een beetje in dit topic lezen kan geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:24 schreef White__Tiger het volgende:
Is er alweer een nieuw topic voor het concert in 2008?
Zaterdag 14 juni 2008 is het weer feest in Eindhoven.
Ik zie het nu ook staan, komt door het enthousiasme.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een beetje in dit topic lezen kan geen kwaad hoor
iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:50 schreef MaxMark het volgende:
Maar misschien is het inderdaad handig als dit topic even wordt omgedoopt tot een algemeen GM-topic?
Ben je morgen ook in het stadion?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd![]()
Volgend jaar er waarschijnlijk ook weer bij![]()
Straks effe naar de winkel voor de nieuwe cd![]()
en de cd ligt inmiddels al in mn cd-speler... klinkt vooralsnog erg goed..quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik ga em vanmiddag even halen... Na het kopen van de kaartjes namelijk meteen mn bed weer in gedoken..Zo ff eten en douchen en dan op pad..
![]()
![]()
Yepquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je morgen ook in het stadion?
ik vind het wel mee vallen eigenlijk... Er zijn maar 2 nummers die me niet zo heel erg aanstaan.. De rest klinkt wel lekker..quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef partyyboyy het volgende:
VInd de cd wel een beetje depressief. Hadden wel wat meer vlottere nummers opgemogen. Hierdoor springen de snellere nummers, zoals Proosten , eindelijk vandaag en 1000 kleine stukjes er wel meer uit....en Genoten natuurlijk
Afgelopen twee jaar was de zaterdag de dag die het eerst in de verkoop ging, dus daar heb je de 'grootste' fans dan. Maar nu gaan de drie dagen tegelijk in de verkoop, zoals ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:37 schreef Jurruh het volgende:
Weer drie concerten dus.. Heeft iemand ervaringen met het leukste concert in zo'n serie? De opening, de zaterdag, het slotconcert? Of scheelt dit niet zoveel?
momenteel is enkel de zaterdag in de voorverkoop... Dus dat is weer de dag voor de die-hard fans...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Afgelopen twee jaar was de zaterdag de dag die het eerst in de verkoop ging, dus daar heb je de 'grootste' fans dan. Maar nu gaan de drie dagen tegelijk in de verkoop, zoals ik begrepen heb.
Bronquote:Nieuwe cd Guus Meeuwis meteen goud
HILVERSUM - 'Hemel Nr. 7', het nieuwe album van Guus Meeuwis, is een dag na de release vrijdag al 35.000 keer over de toonbank gegaan. De Tilburgse zanger kreeg zaterdag een Gouden Award tijdens een 'intiem' optreden voor luisteraars van Radio 2.
'Tranen Gelachen' en 'Proosten', de eerste twee singles van de nieuwe plaat, stonden al op de hoogste positie van de hitlijsten.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:40 schreef Wurdsje het volgende:
En terecht het is gewoon een zeer goed album...
heb je de nieuwsbrief niet? Daar staat de link namelijk ook in...quote:Op zondag 16 september 2007 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand enig idee hoe snel het gaat met de veldkaarten? Het album komt pas maandag of dinsdag binnen en dan kunnen we dus pas gaan bestellen.![]()
Wij op FOK! gaan allemaal met je mee...quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Bohh, ik moet nog ff iemand vinden die mee gaat.
Alleen naar Guus Meeuwis is ook niet alles
Gezelligquote:Op zondag 16 september 2007 20:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Wij op FOK! gaan allemaal met je mee...
¤ 45 + 3,45 servicekosten.quote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef pindapeller het volgende:
ik ben er dit jaar ook zeker bij! ga vanmiddag denk ik ook ff bestellen maar kan vanaf hier niet inloggen weet iemand wat de kosten zijn vd veldkaarten?
pindapeller
Ow jeeee (wel gezellig!)quote:Op maandag 17 september 2007 13:06 schreef draculettetje het volgende:
geloof dat ik meer kaartjes moet halen als ik zo om me heen hoor willen er meer mee!
Nu ook..quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef pindapeller het volgende:
ik moet er ook 8 gaan bestellen word leuke groep en dan lekker pitte in eindhoven maar is 8 ook het maximum kaarten? (normaal tenminste wel)
pindapeller
gewoon wachten tot er andere data bekend worden (die zullen er toch wel komen) en dan gewoon veldkaarten bestellen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:05 schreef Lips het volgende:
De veldkaarten zijn al uitverkocht
Ik wilde net gaan bestellen, afgelopen week gecheckt wie er mee wil maar nu is het dus al open ik wil geen zitplaats
![]()
![]()
Is nu ook het idee jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gewoon wachten tot er andere data bekend worden (die zullen er toch wel komen) en dan gewoon veldkaarten bestellen...
quote:
Ja ik had ook echt niet verwacht dat dat binnen een week al gebeurd zou zijn... Maar ach, dan maar voor de vrijdagquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of wachten op marktplaats,
al zou ik eerder gaan voor de volgende data!
Maar wow veldkaarten alweer uitverkocht! goed bezig!
hoe dat dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
doe ik ook...Ik wil er namelijk 2x naartoe...
gewoon voor een andere datum ook kaartjes kopenquote:
ha ha ik bedoel waarom wil je er 2x naar toe?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gewoon voor een andere datum ook kaartjes kopenHij zal vast ook die vrijdag en zondag er nog aan toe voegen...
dat wilde ik dit jaar ook, alleen toen kwam zondagmiddag niet uit ivm het hotel e.d. maar nu kan ik me er op voorbereiden.. Het was zooo super gaaf.. dat ik komend jaar 2x wilquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik bedoel waarom wil je er 2x naar toe?
Ow jee... Had jij je "extra bestelling" nog gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of wachten op marktplaats,
al zou ik eerder gaan voor de volgende data!
Maar wow veldkaarten alweer uitverkocht! goed bezig!
nope heb het er ook nog niet over gehad eigenlijk!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow jee... Had jij je "extra bestelling" nog gedaan?
ghehehe... ik geloof trouwens dat "madam monster" er niet zo veel om geeft om mee te gaan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope heb het er ook nog niet over gehad eigenlijk!
ha ha weer goed bezig wijquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehe... ik geloof trouwens dat "madam monster" er niet zo veel om geeft om mee te gaan...
12 juni is er een extra vierde concert.. op de donderdag. Morgen in de voorverkoop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
*schopje*
Na vorige week zijn concert weer op TV te hebben gezien , vandaag maar meteen de DVD gehaald met de bonus CD , als ik naar de achterkant van het doosje kijk zie ik ook dat het intro filmpje erop staat ( als het goed is)
De cd staat nu aan , straks even de DVD bekijken en weer terugdenken aan afgelopen zomer![]()
En nog ff kijken of ik op een of andere manier nog aan kaarten kan komen voor zen nieuwe concertreeks![]()
Ik heb em vorige week ook gezien op tv en de DVD staat inmiddels in mn collectie.. Ik sta er zelf ook nog eens opquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
*schopje*
Na vorige week zijn concert weer op TV te hebben gezien , vandaag maar meteen de DVD gehaald met de bonus CD , als ik naar de achterkant van het doosje kijk zie ik ook dat het intro filmpje erop staat ( als het goed is)
De cd staat nu aan , straks even de DVD bekijken en weer terugdenken aan afgelopen zomer![]()
En nog ff kijken of ik op een of andere manier nog aan kaarten kan komen voor zen nieuwe concertreeks![]()
Yep , via internet gaat het snellerquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
12 juni is er een extra vierde concert.. op de donderdag. Morgen in de voorverkoop.
Stond in de nieuwsbrief
de 14de is al uitverkocht.. dus die kan niet meer...quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Yep , via internet gaat het sneller
Voor die andere concerten zijn nog wel kaarten maar dat zijn ook niet meer de beste plekken![]()
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
*schopje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |