De website lijkt nogal achter te lopen. Waar heb jij het gezien dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar weer in het weekend van 14 t/m 16 juni
Guus vertelde dat bij de wereld draait doorquote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De website lijkt nogal achter te lopen. Waar heb jij het gezien dan?
Is er ook al bekend wanneer de DVD nou precies uitkomt?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Guus vertelde dat bij de wereld draait door
eind van het jaar...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is er ook al bekend wanneer de DVD nou precies uitkomt?
idemquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
:D:D:D
14 JUNI 2008!!! GROOTS MET EEN ZACHTE G!
Ik ben er zeker weer bij
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
Ik ben er zeker weer bij
Lips ookquote:
Klopt.. waarom het nu al in de verkoop gaat is mij ook een groot vraagteken!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Lips ook![]()
(afgelopen jaar was toch pas veel later een datum bekend???)
Daar zit ik het hele jaar alquote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Muncky het volgende:
[..]
Klopt.. waarom het nu al in de verkoop gaat is mij ook een groot vraagteken!
Maargoed, maakt verder niet uit.. Gelijk ook even naar een camping kijken in de buurt, zal wel weer Veldhoven worden net als dit jaar
Ga jij ook eens je zus bellen dan...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:29 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook!
Ow... Iets met nieuwsbrief en cd gekocht hebben enzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ga jij ook eens je zus bellen dan...![]()
Ik wil er ook heeen!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
Ik ben er zeker weer bij
toevallig dat de planning van Guus ter sprake kwam bij DWDDquote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Lips ook![]()
(afgelopen jaar was toch pas veel later een datum bekend???)
Ghehehe kleinigheidje blijf je houden.... Kriebelt nu toch wel een beetje dat we vanavond niet gaan... Maar ja... Jij steengrillen ik ziekjes en Bo dr feestje...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:25 schreef draculettetje het volgende:
Hihi gaat helemaal goed komen! Nu nog lang wachten tot het zover is!
sssssssstquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe kleinigheidje blijf je houden.... Kriebelt nu toch wel een beetje dat we vanavond niet gaan... Maar ja... Jij steengrillen ik ziekjes en Bo dr feestje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |