Die is leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:52 schreef MrMoon het volgende:
Meteen maar even wat foto's geupload anders vergeet ik dat weer... (druk met school enzo...)
Mijn persoonlijke momentje![]()
[afbeelding]
De Decalorizer
[afbeelding]
Het concert zelf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dit was et eerst even.. Zodra ik weer tijd heb, upload ik nog wel meer...
Welk overhemd? Het overhemd dat hij dit jaar aanhad was helaas niet te koop, maar ik heb wel die van vorig jaar weten te bemachtigen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:49 schreef Muncky het volgende:
Ik moet nog zo'n puik overhemd scoren.. nog even wachten tot ze weer nieuwe voorraad in de webshop hebben
Die bedoel ik jahquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Welk overhemd? Het overhemd dat hij dit jaar aanhad was helaas niet te koop, maar ik heb wel die van vorig jaar weten te bemachtigen...
[afbeelding]
Hij kost ¤25 en ik heb maat M, dat is een maat kleiner dan ik heb met normale blousjes en t-shirts.. HIj valt vrij groot namelijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef Muncky het volgende:
[..]
Die bedoel ik jahwas wel te koop, maar ben door al het bier vergeten om d'r een te kopen.. even afwachten dus tot ze weer te koop zijn @ de webshop
![]()
Edit: wat kost 'ie? ¤25? En welke maat heb je? Ik twijfel namelijk tussen een L en XL
Herkenbaar... Ik was afgelopen weekend bij de Peppers, maar ik bleef maar alles vergelijken met Guus Meeuwis en tsja... Guus was gewoon veel leuker.. Volgend jaar ben ik er weer.. en hopelijk weer vooraanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:26 schreef draculettetje het volgende:
steeds als ik foto's enzo zie heb ik nog steeds zoiets ik heb genoooten en jippie en de jee
idd volgend jaar weer!
Je moet ook niet naar muziek kijken.. Ik heb et vergeleken op basis van voorprogramma, show eromheen, duur van het concert en prijs/kwaliteit verhouding...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:57 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ook voor het vooraan volgend jaar
kan me alleen de vergelijking met guus en de peppers niet voorstellen....
precies.. daar wacht ik ook opquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef Muncky het volgende:
Zo, ik heb het overhemd besteld.. hij is weer op voorraad in de webshop
Nu maar wachten tot het nieuwe album in september + DVD aan het einde van 't jaar!
Ik had em eergister al (legaal) gedownload, al snap ik niet helemaal waarom er drie versies komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef Wurdsje het volgende:
Vanmiddag even de single van Proosten gehaald met de live nrs van het concert... was toch wel weer even leuk om te horen ook al waren het er maar 2... Ik kan niet wachten tot de dvd en de cd van het concert uitkomen...
is marketingtechnisch natuurlijk erg leuk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had em eergister al (legaal) gedownload, al snap ik niet helemaal waarom er drie versies komen.
Idd en om zijn singel snel in de hitparades te krijgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is marketingtechnisch natuurlijk erg leuk...
snel en hoog natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en om zijn singel snel in de hitparades te krijgen
idd... ik hoop als live versie...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:39 schreef draculettetje het volgende:
en gelukkig komt op de nieuwe cd genoooten ook!
Komt er van de concerten ook weer een dvd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
idd... ik hoop als live versie...
cd en een dvd.. ze komen eind van het jaar uit geloof ik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Komt er van de concerten ook weer een dvd?
Ja, en daar komt iig "Genoten" opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Er zou toch ook een nieuw album komen?
Dan bedoel ik niet de Live cd/dvd.
nog 1 nachtje slapen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Er zou toch ook een nieuw album komen?
Dan bedoel ik niet de Live cd/dvd.
De website lijkt nogal achter te lopen. Waar heb jij het gezien dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar weer in het weekend van 14 t/m 16 juni
Guus vertelde dat bij de wereld draait doorquote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De website lijkt nogal achter te lopen. Waar heb jij het gezien dan?
Is er ook al bekend wanneer de DVD nou precies uitkomt?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Guus vertelde dat bij de wereld draait door
eind van het jaar...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is er ook al bekend wanneer de DVD nou precies uitkomt?
idemquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
:D:D:D
14 JUNI 2008!!! GROOTS MET EEN ZACHTE G!
Ik ben er zeker weer bij
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
Ik ben er zeker weer bij
Lips ookquote:
Klopt.. waarom het nu al in de verkoop gaat is mij ook een groot vraagteken!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Lips ook![]()
(afgelopen jaar was toch pas veel later een datum bekend???)
Daar zit ik het hele jaar alquote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Muncky het volgende:
[..]
Klopt.. waarom het nu al in de verkoop gaat is mij ook een groot vraagteken!
Maargoed, maakt verder niet uit.. Gelijk ook even naar een camping kijken in de buurt, zal wel weer Veldhoven worden net als dit jaar
Ga jij ook eens je zus bellen dan...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:29 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook!
Ow... Iets met nieuwsbrief en cd gekocht hebben enzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ga jij ook eens je zus bellen dan...![]()
Ik wil er ook heeen!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Muncky het volgende:
JAJA![]()
Ik ben er zeker weer bij
toevallig dat de planning van Guus ter sprake kwam bij DWDDquote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Lips ook![]()
(afgelopen jaar was toch pas veel later een datum bekend???)
Ghehehe kleinigheidje blijf je houden.... Kriebelt nu toch wel een beetje dat we vanavond niet gaan... Maar ja... Jij steengrillen ik ziekjes en Bo dr feestje...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:25 schreef draculettetje het volgende:
Hihi gaat helemaal goed komen! Nu nog lang wachten tot het zover is!
sssssssstquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe kleinigheidje blijf je houden.... Kriebelt nu toch wel een beetje dat we vanavond niet gaan... Maar ja... Jij steengrillen ik ziekjes en Bo dr feestje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |