Hoeveelste was jij op het podium? Dan ga ik even op de foto's kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef pirke het volgende:
Was inderdaad weer een geslaagde avond! Morgen nog een keertje
Ah, dan weet ik wie je bent. Goed staaltje stil staan, trouwensquote:Op zondag 17 juni 2007 11:50 schreef pirke het volgende:
Vrijdag stond ik als 4e op de middelste catwalk, zaterdag als 3e, bijna helemaal vooraan dus.
Ik had al een paar op mijn website gezet, maar dat ging niet helemaal zoals de bedoeling. Zal het zsm proberen te regelenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef pirke het volgende:
Een pipeband (doedelzakband) is van oudsher een militaire band en daar gelden militaire eisen aan het marcheren en stilstaan
Maar kan je me die foto's toesturen, ik ben wel heel benieuwd eigenlijk!
[edit]
Ik heb je ook een PM gestuurd
Dit is t enige wa ik heb kunnen vindenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:49 schreef RoelerMF het volgende:
Maar dat laatste nummer - ik heb genoten - was een vreselijk mooi kippenvel moment, als het aan mij zou liggen de nieuwe nummer 1 over een paar weken in Nederland.
Ik heb nog een iets langere versie gevondenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dit is t enige wa ik heb kunnen vinden
http://www.youtube.com/watch?v=9Fs0RRsJ5vc
Alvast bedankt!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had al een paar op mijn website gezet, maar dat ging niet helemaal zoals de bedoeling. Zal het zsm proberen te regelen
Wow, het lijkt nog voller dan gisteravondquote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef White__Tiger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D7Sywa5oszc
Het filmpje van de doedelzakken.
Beeld en geluid zijn helaas niet echt geweldig (Sony W810i).
Supergaaf! Inderdaad jammer dat het beeld en geluid niet helemaal super is, maar dit is het enige filmpje dat we tot nu toe van ons hebben, dus we doen het er mee!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:15 schreef White__Tiger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D7Sywa5oszc
Het filmpje van de doedelzakken.
Beeld en geluid zijn helaas niet echt geweldig (Sony W810i).
Ja wanneer zou die uitkomen denk je?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef pirke het volgende:
[..]
Supergaaf! Inderdaad jammer dat het beeld en geluid niet helemaal super is, maar dit is het enige filmpje dat we tot nu toe van ons hebben, dus we doen het er mee!
Het is nog even wachten op de DVD die uitkomt van dit concert, daar zullen we ook wel opstaan.
Ik vind van wel, wij zaten vorig jaar helemaal ergens bovenaan dus wellicht dat het daaraan lag, maar ik vond dit concert zeker beter dan die van vorig jaar!! Ik ga de dvd zeker kopen!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Is dit concert nou beter dan die van vorig jaar? (als in: waard om de dvd te kopen, als je de dvd van vorig jaar ook al hebt? )
Wij hebben echt vlak naast elkaar gestaanquote:Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef BruggiKeane het volgende:
Ben zaterdagavond geweest, we hadden veldkaarten. S`middags lekker op terras gezeten, met het geweldige weer. Redelijk vroeg naar het stadion gegaan, een plekje vooraan bemachtigd. Echt geweldig concert, geweldig genoten! Prima begonnen met Tranen gelachen, sfeer zat er echt goed in. Ook mooi dat ze het voorste vak niet te vol hadden gepropt, waardoor er genoeg ruimte was om polonaise te doenGeweldig concert dus!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een drietal filmpjes voor geintresseerden van gisteren online;
Guus Meeuwis - Brabant
Guus Meeuwis - Ik tel tot drie
Peter Koelewijn - Kom van dat dak af
[..]
Ik vind van wel, wij zaten vorig jaar helemaal ergens bovenaan dus wellicht dat het daaraan lag, maar ik vond dit concert zeker beter dan die van vorig jaar!! Ik ga de dvd zeker kopen!
Neequote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef BruggiKeane het volgende:
Hehe vet filmpje idd! Ook de polonaise gelopen?![]()
Volgend jaar is hij er weer!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:19 schreef Lips het volgende:
Duimen dat ie volgend jaar weer komt! Dan ben ik er weer bij
Achteraan? Whyyyy??quote:Op maandag 18 juni 2007 11:19 schreef Lips het volgende:
Oh wat was het gaaf zaterdag! Stonden lekker bijna achteraan bij de bar en zijn compleet uit onze plaat gegaan(Damn wat was ik dronken!)
Ben niet echt een Guus-fan maar 't was echt geweldig! Duimen dat ie volgend jaar weer komt! Dan ben ik er weer bij
Omdat niet iedereen vooraan kan staanquote:
En zo is het dus altijd in ons stadionquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bijaan![]()
Nee, maar je kon op z'n minst tot voorbij de muntverkoop in het midden. En langs de zijkanten kon je ook nog een heel end naar voren.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen vooraan kan staan
Daar is het me al snel te druk! En waarom zou ik vooraan gaan staan als ik achteraan lekker kan swingenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar je kon op z'n minst tot voorbij de muntverkoop in het midden. En langs de zijkanten kon je ook nog een heel end naar voren.
Dan denk ik dat jij de liedjes al kende? Ik niet, helaas, maar ik was nogal op het laatste moment uitgenodigd om mee te gaan, dus ik heb geen oefentijd gehad!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Ik vond dat VOF de kunstgebeuren wat minder en die inkaknummers zorgde hier juist voor tranen .... Alleen jammer dat t zo in t begin was
In die intro zat wel een schoonheidsfoutje.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:20 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben nu even de intro van het concert aan het uploaden naar youtube, staat er vrijwel helemaal op
Edit: Hier komt 'ie over een paar minuten te staan: http://www.youtube.com/watch?v=394voXeRv1Q
Hey, daar heb ik zaterdagochtend nog dvd opnames staan te maken van onze band, toevallig!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In die intro zat wel een schoonheidsfoutje.
Als ie uit dat klooster komt dan loopt hij eerst Tilburg uit en dan Berkel Enschot. Maar het klooster waar hij uit loopt is Abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven en dat ligt in Berkel-Enschot![]()
haha had je dat wel verwacht dan? Ik vond vooral dat filmpje met die Kees Geel geweldig..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:18 schreef MaxMark het volgende:
Die website van de decalonizer bestaat niet eens echt
Pirke, voeg me even toe op msn, dan stuur ik je die footoos even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |