Waarom link je naar mijn postquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Guus Meeuwis in psv stadion, waar wel en waar niet zitten?
Je moet ook gewoon kk hard zuipen! DOhh!!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:51 schreef Sethje het volgende:
rowwen heze was vorig jaar het hoogtepunt...dat zegt genoeg..omhooggevallen student
Ik word meegelokt...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
OMG wat komen er eigenlijk voor mensen zeg als ik naar die usernamen hier kijk?
Je zou meer denken dat het een gothicfeest gaat worden
Draculettetje
Vamperotica
Nee ik ben erquote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef Sjimmie het volgende:
Wie zijn dit jaar de speciale gasten? Weer Rowwen Heze??
de 6de symfonie van Beethovenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:00 schreef draculettetje het volgende:
wat ga je zingen dan???
Dat is pas bekend als je daar in dat stadion zit! Ik ga de 16e maar de 15e komen als 't goed is dezelfde artiesten..dus vrijdag weet je meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:04 schreef Sjimmie het volgende:
Wie zijn dit jaar de speciale gasten? Weer Rowwen Heze??
Voor de concerten is er o.a. een optreden van Edsilia Rombley en Bastiaan Ragas..quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:20 schreef draculettetje het volgende:
neem aan dat men hier de nieuwsbrief wel leest, gaat dan trouwens om de tijd voor de concerten
hmmm dacht dat we daar ook een plan hadden????quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:33 schreef vamperotica het volgende:
En in september gaat ie in 013 liedjes zingen... Maar da's al uitverkocht geloof ik...
Je verraadt wat er gaat gebeuren, ik moet morgen nogquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:12 schreef pirke het volgende:
Ik was er vanavond ook even bij, ik stond namelijk op het podium als 1 vd doedelzakspelers die even kwamen opdagen bij het nummer "Tranen Gelachen"!!!
Mijn god wat een ervaring is dat zeg, om bijna vooraan op de middelste catwalk tussen het publiek te staan en uit te kijken op de duizenden mensen... echt supergaaf! Dit nemen ze me nooit meer af
Zaterdag en zondag mag ik nog een keer![]()
Hier sluit ik me helemaal bijaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:20 schreef partyyboyy het volgende:
OMG wat een vet concert!!!!!!!!
En die sfeer heb ik nog nooit ergens gezien zo goed!
volgens mijn buren (die gisteren als vip er waren):quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:08 schreef timbastiaansen het volgende:
Wie stonden er als gasten nog meer op het podium gister?
8 uur voorprogrammaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:03 schreef Flawless2006 het volgende:
Hoe lang duurt het concert in zn totaliteit? Moet voor een afspraak terug zijn namelijk
Dan vond ik Rowen Heze vorig jaar beter, maar we hebben niet te klagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgens mijn buren (die gisteren als vip er waren):
voorprogramma: VOF De Kunst
Pauze act: Acda & De Munnik
nog een paar uur en dan naar eindhoven
Risico van fokquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je verraadt wat er gaat gebeuren, ik moet morgen nog
Maar wel leuk voor je dat je zoiets mee kunt maken![]()
En Peter Koelewijn, niet te vergeten!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgens mijn buren (die gisteren als vip er waren):
voorprogramma: VOF De Kunst
Pauze act: Acda & De Munnik
nog een paar uur en dan naar eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |