quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:44 schreef draculettetje het volgende:
jeuj kaartjes al binnen via de mail!
en veldkaarten ook deze keer!![]()
Staat op de planning!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
ow en weer on topic:
wie heeft de nieuwe cd al gehaad???
heb er nu helemaal zin, even genooooten extra hard draaien!
ik ga em vanmiddag even halen... Na het kopen van de kaartjes namelijk meteen mn bed weer in gedoken..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
ow en weer on topic:
wie heeft de nieuwe cd al gehaad???
heb er nu helemaal zin, even genooooten extra hard draaien!
Een beetje in dit topic lezen kan geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:24 schreef White__Tiger het volgende:
Is er alweer een nieuw topic voor het concert in 2008?
Zaterdag 14 juni 2008 is het weer feest in Eindhoven.
Ik zie het nu ook staan, komt door het enthousiasme.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een beetje in dit topic lezen kan geen kwaad hoor
iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:50 schreef MaxMark het volgende:
Maar misschien is het inderdaad handig als dit topic even wordt omgedoopt tot een algemeen GM-topic?
Ben je morgen ook in het stadion?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd![]()
Volgend jaar er waarschijnlijk ook weer bij![]()
Straks effe naar de winkel voor de nieuwe cd![]()
en de cd ligt inmiddels al in mn cd-speler... klinkt vooralsnog erg goed..quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik ga em vanmiddag even halen... Na het kopen van de kaartjes namelijk meteen mn bed weer in gedoken..Zo ff eten en douchen en dan op pad..
![]()
![]()
Yepquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je morgen ook in het stadion?
ik vind het wel mee vallen eigenlijk... Er zijn maar 2 nummers die me niet zo heel erg aanstaan.. De rest klinkt wel lekker..quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef partyyboyy het volgende:
VInd de cd wel een beetje depressief. Hadden wel wat meer vlottere nummers opgemogen. Hierdoor springen de snellere nummers, zoals Proosten , eindelijk vandaag en 1000 kleine stukjes er wel meer uit....en Genoten natuurlijk
Afgelopen twee jaar was de zaterdag de dag die het eerst in de verkoop ging, dus daar heb je de 'grootste' fans dan. Maar nu gaan de drie dagen tegelijk in de verkoop, zoals ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:37 schreef Jurruh het volgende:
Weer drie concerten dus.. Heeft iemand ervaringen met het leukste concert in zo'n serie? De opening, de zaterdag, het slotconcert? Of scheelt dit niet zoveel?
momenteel is enkel de zaterdag in de voorverkoop... Dus dat is weer de dag voor de die-hard fans...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Afgelopen twee jaar was de zaterdag de dag die het eerst in de verkoop ging, dus daar heb je de 'grootste' fans dan. Maar nu gaan de drie dagen tegelijk in de verkoop, zoals ik begrepen heb.
Bronquote:Nieuwe cd Guus Meeuwis meteen goud
HILVERSUM - 'Hemel Nr. 7', het nieuwe album van Guus Meeuwis, is een dag na de release vrijdag al 35.000 keer over de toonbank gegaan. De Tilburgse zanger kreeg zaterdag een Gouden Award tijdens een 'intiem' optreden voor luisteraars van Radio 2.
'Tranen Gelachen' en 'Proosten', de eerste twee singles van de nieuwe plaat, stonden al op de hoogste positie van de hitlijsten.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:40 schreef Wurdsje het volgende:
En terecht het is gewoon een zeer goed album...
heb je de nieuwsbrief niet? Daar staat de link namelijk ook in...quote:Op zondag 16 september 2007 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand enig idee hoe snel het gaat met de veldkaarten? Het album komt pas maandag of dinsdag binnen en dan kunnen we dus pas gaan bestellen.![]()
Wij op FOK! gaan allemaal met je mee...quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Bohh, ik moet nog ff iemand vinden die mee gaat.
Alleen naar Guus Meeuwis is ook niet alles
Gezelligquote:Op zondag 16 september 2007 20:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Wij op FOK! gaan allemaal met je mee...
¤ 45 + 3,45 servicekosten.quote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef pindapeller het volgende:
ik ben er dit jaar ook zeker bij! ga vanmiddag denk ik ook ff bestellen maar kan vanaf hier niet inloggen weet iemand wat de kosten zijn vd veldkaarten?
pindapeller
Ow jeeee (wel gezellig!)quote:Op maandag 17 september 2007 13:06 schreef draculettetje het volgende:
geloof dat ik meer kaartjes moet halen als ik zo om me heen hoor willen er meer mee!
Nu ook..quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef pindapeller het volgende:
ik moet er ook 8 gaan bestellen word leuke groep en dan lekker pitte in eindhoven maar is 8 ook het maximum kaarten? (normaal tenminste wel)
pindapeller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |