gewoon wachten tot er andere data bekend worden (die zullen er toch wel komen) en dan gewoon veldkaarten bestellen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:05 schreef Lips het volgende:
De veldkaarten zijn al uitverkocht
Ik wilde net gaan bestellen, afgelopen week gecheckt wie er mee wil maar nu is het dus al open ik wil geen zitplaats
![]()
![]()
Is nu ook het idee jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gewoon wachten tot er andere data bekend worden (die zullen er toch wel komen) en dan gewoon veldkaarten bestellen...
quote:
Ja ik had ook echt niet verwacht dat dat binnen een week al gebeurd zou zijn... Maar ach, dan maar voor de vrijdagquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of wachten op marktplaats,
al zou ik eerder gaan voor de volgende data!
Maar wow veldkaarten alweer uitverkocht! goed bezig!
hoe dat dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
doe ik ook...Ik wil er namelijk 2x naartoe...
gewoon voor een andere datum ook kaartjes kopenquote:
ha ha ik bedoel waarom wil je er 2x naar toe?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gewoon voor een andere datum ook kaartjes kopenHij zal vast ook die vrijdag en zondag er nog aan toe voegen...
dat wilde ik dit jaar ook, alleen toen kwam zondagmiddag niet uit ivm het hotel e.d. maar nu kan ik me er op voorbereiden.. Het was zooo super gaaf.. dat ik komend jaar 2x wilquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik bedoel waarom wil je er 2x naar toe?
Ow jee... Had jij je "extra bestelling" nog gedaan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of wachten op marktplaats,
al zou ik eerder gaan voor de volgende data!
Maar wow veldkaarten alweer uitverkocht! goed bezig!
nope heb het er ook nog niet over gehad eigenlijk!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow jee... Had jij je "extra bestelling" nog gedaan?
ghehehe... ik geloof trouwens dat "madam monster" er niet zo veel om geeft om mee te gaan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope heb het er ook nog niet over gehad eigenlijk!
ha ha weer goed bezig wijquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehe... ik geloof trouwens dat "madam monster" er niet zo veel om geeft om mee te gaan...
12 juni is er een extra vierde concert.. op de donderdag. Morgen in de voorverkoop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
*schopje*
Na vorige week zijn concert weer op TV te hebben gezien , vandaag maar meteen de DVD gehaald met de bonus CD , als ik naar de achterkant van het doosje kijk zie ik ook dat het intro filmpje erop staat ( als het goed is)
De cd staat nu aan , straks even de DVD bekijken en weer terugdenken aan afgelopen zomer![]()
En nog ff kijken of ik op een of andere manier nog aan kaarten kan komen voor zen nieuwe concertreeks![]()
Ik heb em vorige week ook gezien op tv en de DVD staat inmiddels in mn collectie.. Ik sta er zelf ook nog eens opquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
*schopje*
Na vorige week zijn concert weer op TV te hebben gezien , vandaag maar meteen de DVD gehaald met de bonus CD , als ik naar de achterkant van het doosje kijk zie ik ook dat het intro filmpje erop staat ( als het goed is)
De cd staat nu aan , straks even de DVD bekijken en weer terugdenken aan afgelopen zomer![]()
En nog ff kijken of ik op een of andere manier nog aan kaarten kan komen voor zen nieuwe concertreeks![]()
Yep , via internet gaat het snellerquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
12 juni is er een extra vierde concert.. op de donderdag. Morgen in de voorverkoop.
Stond in de nieuwsbrief
de 14de is al uitverkocht.. dus die kan niet meer...quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Yep , via internet gaat het sneller
Voor die andere concerten zijn nog wel kaarten maar dat zijn ook niet meer de beste plekken![]()
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
*schopje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |