quote:Op donderdag 21 december 2006 23:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik zie hem al kijken als je dat zegt
"pff capsones, ik geef je een compliment en nog niet neucken, la di da"
Nee, hij was nog vermoeid ofzoiets. Normaal moet het een stukje sneller. En het is geen PL'er trouwens, meer allround. Squats zijn ook full dus, wat je misschien niet helemaal goed kan zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hij neemt lang pauze tussen de reps, is dit voor powerlifting een must als je voor 5reps gaat? Dan kan ik mn persoonlijke records nog ms wel wat hoger leggen
Monster ego.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef LedZep het volgende:
Maar Calyptus is een beest MrJ, pas maar op.
Sneller sneller, meer meer! LOLquote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, en ik ren me tegenwoordig helemaal de ziekte om 14 januari te ownen () op de 10,5km in Egmond.
Tot zover LedZep's onregelmatige updates.
Edit: jullie kutecto's moeten dit filmpje even zien trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=nt2GKM_vVOo
Meer filmpjes vind je in The Locust's trainingslog op DBB.
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef McGilles het volgende:
Hebben jullie trouwens geen last van jullie schouders na 2 oefeningen?
Omgooien dat schema dan! Probeer 5x5 OH presses ipv veel reps of probeer net wat andere oefeningen te pakken. Wat bij mij zeer goed hield is maar 2x in de week 1 oefening voor schouders te pakken en dan echt afmatten. Kan nu in korte tijd ineens 90kg OH pressen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja.
Overigens zijn mijn schouders ook de enige spiergroep waarbij ik niet echt verder kom. Ze worden wel breder en getekender, maar qua gewichten hang ik verschrikkelijk stil.
Ja, vooral na OH press. als ik echt diep ga om een laatste rep eruit te persen dan schiet het er meteen in aan de linkerkant en zijn press oefeningen verder onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef McGilles het volgende:
Vanavond maar weer eens lekker de schouders afraggen en ook nog de rug en borst goed aanpakken.
Hebben jullie trouwens geen last van jullie schouders na 2 oefeningen?
Mietje ;-)quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef Calyptus het volgende:
net terug, lekker harde training gehad, beetje teleurgesteld, op het einde van de training proberen toppen met benchen, ik kon niet boven de 112.5Beide voetjes terug op de grond dus, ik hoop dat het te wijten is aan vermoeidheid maar ik betwijfel het
Ik zit op dood punt, kom niet over de 140 5xquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje ;-)
Ach, even 2 maanden hard trainen en je kan zo 120 duwen. Ikzelf ga trouwens heel lekker met benchen, de 140 gaat eraan over een maandje!
2 maand? Over 2 maand moet ik zeker over de 130 zitten, mn vroegere ultieme max. Ik ga woensdag terug toppen, maar vrij aan het begin van de training, en dan gaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje ;-)
Ach, even 2 maanden hard trainen en je kan zo 120 duwen. Ikzelf ga trouwens heel lekker met benchen, de 140 gaat eraan over een maandje!
Er is geen beste krachtschema.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef J-Will het volgende:
wat vind jij het beste krachtschema Led?
Kwa massa winnen is het wel een beetje afgelopen denk ik. Daarom wil ik in kracht gaan toenemen, misschien dat er dan ook wel beetje massa bij komt. Of een betere fysiek.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
Als je zo miept over kracht moet je een krachtschema volgen en die wazige bodybuildingshizzle niet meer doen. Of je doet bodybuilding en gaat niet over kracht huilen.
neeeeeeeeee dat ga jij niet doen, dat is MIJN planquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kwa massa winnen is het wel een beetje afgelopen denk ik. Daarom wil ik in kracht gaan toenemen, misschien dat er dan ook wel beetje massa bij komt. Of een betere fysiek.
En het mijne.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef Calyptus het volgende:
[..]
neeeeeeeeee dat ga jij niet doen, dat is MIJN plan![]()
en het mijne ook al. BI-ZARquote:
Daar is niks bizars aan, mijn indoctrinatie werkt gewoon goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en het mijne ook al. BI-ZAR
Trouwens, tot 2 januari niet trainen meer, alles dicht, klote sportscholen, lijken wel ambtenaren.
Arnold wannabe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar is niks bizars aan, mijn indoctrinatie werkt gewoon goed. Als ik groot ben word ik dan ook dictator.
Ik haat trainen in het weekend, dan moet ik werken....quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Arnold wannabe.
Ik snap dat ook nooit, zelfde met weekend. DAN ZIJN JUIST DE MENSEN VRIJ EN WILLEN WE TRAINEN!!!!!!
Neequote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef FreeShooter het volgende:
Vandaag gewogen
Lengte : 1,81 meter
Leeftijd : 17 (en een half)
Gewicht 67,7 KG
Vetpercentage 13%
Verpercentage ben ik wel blij mee, maar ik vreet echt veel en kom amper aan.
Post eens je eetschema.quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef FreeShooter het volgende:
Vandaag gewogen
Lengte : 1,81 meter
Leeftijd : 17 (en een half)
Gewicht 67,7 KG
Vetpercentage 13%
Verpercentage ben ik wel blij mee, maar ik vreet echt veel en kom amper aan.
Dat hoeft niet eens, want ik weet 100% (ja, 100% ja, niet 99% of 99,9% ) zeker dat het niet 'heel veel' is. Niemand in dit topic eet 'heel veel'. 'Heel veel' is >6000kcal.quote:
Ik kan wel eens in de buurt komenquote:Op zondag 24 december 2006 00:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, want ik weet 100% (ja, 100% ja, niet 99% of 99,9% ) zeker dat het niet 'heel veel' is. Niemand in dit topic eet 'heel veel'. 'Heel veel' is >6000kcal.
Ik heb zo mn dagenquote:Op zondag 24 december 2006 00:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, want ik weet 100% (ja, 100% ja, niet 99% of 99,9% ) zeker dat het niet 'heel veel' is. Niemand in dit topic eet 'heel veel'. 'Heel veel' is >6000kcal.
Ik ken "bodybuilding for idiots" niet.. en over welke quote heb je het precies?quote:Op zondag 24 december 2006 00:49 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik heb zo mn dagen![]()
Die quote heb je trouwens gestolen uit "bodybuilding for idiots"
Ik ga wel beetje moeten minderen met melkconsumptie of lactose vrije melk aanschaffen, gans mn rug staat vol puisten tegenwoordig...
en dan ook in elkaar gemept worden door 6 manquote:Op zondag 24 december 2006 03:14 schreef tho_Omas het volgende:
Hmm mn (trainings)maat is net geslagen door 6 man. Echt weer belachelijk. Vanaf nu nog meer vreten, nog harder trainen om nog harder te groeien in 2007.
Goede drive om te trainen.quote:Op zondag 24 december 2006 03:14 schreef tho_Omas het volgende:
Hmm mn (trainings)maat is net geslagen door 6 man. Echt weer belachelijk. Vanaf nu nog meer vreten, nog harder trainen om nog harder te groeien in 2007.
Of SM-meester.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar is niks bizars aan, mijn indoctrinatie werkt gewoon goed. Als ik groot ben word ik dan ook dictator.
Heb ik ook last van. Na 0.5L begint het al flink te rommelen van binnen. En bij een liter krijg ik idd van die mega pijnlijke puisten op m'n rug.quote:Op zondag 24 december 2006 00:49 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik ga wel beetje moeten minderen met melkconsumptie of lactose vrije melk aanschaffen, gans mn rug staat vol puisten tegenwoordig...
is gewone melk maar met enzymen toegevoegd(diezelfde als in je darm zouden moeten bevinden), blijft maar 2% van alle lactose over dan, de rest is een makkelijker verteerbare suikerverbinding.quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Sloper het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Na 0.5L begint het al flink te rommelen van binnen. En bij een liter krijg ik idd van die mega pijnlijke puisten op m'n rug.
Lactosevrije melk? Is dat van die gore/stinkende sojamelk? Of is er iets dat hetzelfde smaak als gewone melk?
Leg press, romanian deadlift en leg curl. Niets mis mee.quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Calyptus het volgende:
Vandemorgend bijna mijn rug gebroken. Altijd maar dieper en dieper proberen squatten in smith, net niet tot full. Nu zat ik in mijn voorlaaste rep met 75 kg erop, moet ik al goed beginnen pushen, kom ik neer, ik duw met mn benen, een verlammende pijnscheut in mijn enkel.
Als reflex van de pijn richt ik me op, foute handeling, mn rug was aan het dubbelplooien met het nodige krakken van de wervels. Toch nog het gewicht nog op de ophang van de smith kunnen plaatsen dankzij schouders.
Poot is dus terug goed verneukt, rug doet verassend genoeg (nog) geen pijn, zien we morgenochtend wel, linkerschouder had ik wel last van na de training door de onnatuurlijke beweging, maar ik heb wel nog door kunnen trainen.
Ik denk dat ik squat dus definitief vaarwel moet zeggenAls er nog meer gewicht op zat was het veel slechter afgelopen.
Nu zoek ik dus naar een beenoefening waar het enkelgewricht niet gebruikt mee moet worden. leg extensions en legpress zie ik al niet zitten eigelijk...
Het is een compleet andere oefening, ja dus.quote:Op zondag 24 december 2006 19:04 schreef Calyptus het volgende:
leg press zal ik hetzelfde probleem mee hebben, romanian dl zou ik wel eens kunnen proberen, nog nooit gedaan. Leg curl is machine-oefening in onze gym en ik denk dat ik nu al de max daarop neem.
Is romanian dl te combineren met gewone dl?
Is standing leg-curl machine, is altijd maar 1 been dusquote:Op zondag 24 december 2006 19:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het is een compleet andere oefening, ja dus.
Als leg press ook niet gaat heb ik trouwens een geweldig alternatief: de hack lift, ook wel hack squat of hack deadlift genoemd. Grofgezegd een deadlift met de barbell achter je benen. Misschien niet een makkelijke oefening en wellicht iets oncomfortabel, maar enige quad-dominant oefening die overblijft eigenlijk.
Leg curls moet je sowieso doen trouwens, dan doe je maar met 1 been.
Dat kan nog leuk worden als je full time aan de slag magquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik haat trainen in het weekend, dan moet ik werken....
Kwam er net achter dat iemand mijn eten op werk uit de koelkast heeft gelegd, heb ik alles weg mogen tiefen, @$&&!@#^@#%% die dit gedaan hebben!
Dan zie ik mij bij deze als "heel behoorlijke eter".quote:Op zondag 24 december 2006 00:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waarom deden ze dat?quote:Op zondag 24 december 2006 03:14 schreef tho_Omas het volgende:
Hihihihihihihiquote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Of SM-meester.![]()
Tot je het ineens weer hebt.
En dan word je conducteur.![]()
Kun je niet los squaten zonder smithmachine? Anders moet je misschien de bar zelf van de grond af trekken en op je schouders leggen, al wordt dat wel knap lastig met zware gewichten.quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Calyptus het volgende:
Vandemorgend bijna mijn rug gebroken. Altijd maar dieper en dieper proberen squatten in smith, net niet tot full. Nu zat ik in mijn voorlaaste rep met 75 kg erop, moet ik al goed beginnen pushen, kom ik neer, ik duw met mn benen, een verlammende pijnscheut in mijn enkel.
Als reflex van de pijn richt ik me op, foute handeling, mn rug was aan het dubbelplooien met het nodige krakken van de wervels. Toch nog het gewicht nog op de ophang van de smith kunnen plaatsen dankzij schouders.
Poot is dus terug goed verneukt, rug doet verassend genoeg (nog) geen pijn, zien we morgenochtend wel, linkerschouder had ik wel last van na de training door de onnatuurlijke beweging, maar ik heb wel nog door kunnen trainen.
Ik denk dat ik squat dus definitief vaarwel moet zeggenAls er nog meer gewicht op zat was het veel slechter afgelopen.
Nu zoek ik dus naar een beenoefening waar het enkelgewricht niet gebruikt mee moet worden. leg extensions en legpress zie ik al niet zitten eigelijk...
Hij komt weer tevoorschijn!quote:Op zondag 24 december 2006 19:13 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Is standing leg-curl machine, is altijd maar 1 been dus
Ik ga er eens over denken, hack squat is me bekend maar inderdaad te moeilijk denk ik![]()
Ms terug overschakelen naar laag gewicht speedsquats, lukte perfect in het begin en zonder veel pijn. Spieronwikkeling ga ik daar niet van zien, maar mn benen zijn toch al vrij stevigEn snelheid/kracht kan dat ook opbrengen.
Dinsdag eerst al eens naar de doktor wat hij er van zegt, ws moet ik toch opnieuw geopereerd worden.
Ik kan squaten zonder smith, maar ik kan hoger in gewicht gaan zonder pijn met de smithmachine. Zonder de smith kan ik max 50-60kg, parralel. Met dat gewicht doe ik meestal speedsquats. Hoe dieper ik ga, hoe hoger de pijn als ik moet corrigeren als ik beetje naar voor dreig te vallen val. Ik zou beter wat ms naar mn lichaam luisteren ipv voort te trainen en niet meer squatten.quote:Op zondag 24 december 2006 22:37 schreef ivosnivo het volgende:
Kun je niet los squaten zonder smithmachine? Anders moet je misschien de bar zelf van de grond af trekken en op je schouders leggen, al wordt dat wel knap lastig met zware gewichten.
Hij kreeg een duw van iemand, maakte daar een opmerking over. Ineens staan er 6 gasten binnen die door het lint gaan. Wonder boven wonder geen schade. En dat in een kroeg waar in 100 jaar nog geen vechtpartij heeft plaatsgevonden.quote:
Weet je toevallig ook een winkel in NL?quote:Op zondag 24 december 2006 18:14 schreef Calyptus het volgende:
[..]
is gewone melk maar met enzymen toegevoegd(diezelfde als in je darm zouden moeten bevinden), blijft maar 2% van alle lactose over dan, de rest is een makkelijker verteerbare suikerverbinding.
In de Belgische Delhaize is het verkrijgbaar, maar wel 80 cent per liter tov 42cent voor een liter gewone melk.
Smaak is perfect hetzelfde
quote:Op zondag 24 december 2006 22:37 schreef ivosnivo het volgende:
Hihihihihihihi
Jumbo in eindhoven zou het ook moeten staanquote:Op zondag 24 december 2006 23:17 schreef Sloper het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook een winkel in NL?
Succes met je voet.
het is precies de tijd voor vechtpartijen, 3 (elkaar niet kennende) maten hebben slaag gehad op verschillende plaatsen dit weekend.quote:Op zondag 24 december 2006 23:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij kreeg een duw van iemand, maakte daar een opmerking over. Ineens staan er 6 gasten binnen die door het lint gaan. Wonder boven wonder geen schade. En dat in een kroeg waar in 100 jaar nog geen vechtpartij heeft plaatsgevonden.
Beterschap kerel.quote:Op zondag 24 december 2006 23:07 schreef Calyptus het volgende:
EDIT: ooow fuck ik doe net mn sok uit, de plek waar mn naat zit staat echt fucking dik![]()
Maar geweld lost niks op enzo.......quote:Op zondag 24 december 2006 23:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Jumbo in eindhoven zou het ook moeten staan
http://forum.dutchbodybui(...)alfvolle-melk-90867/
[..]
het is precies de tijd voor vechtpartijen, 3 (elkaar niet kennende) maten hebben slaag gehad op verschillende plaatsen dit weekend.
Altijd goed voor je ego als je dan een smsje krijgt van "je had erbij moeten zijn, je slaagt 3 van die kerels tegelijk verrot"
thx manquote:
Maar slaag krijgen en niks terugdoen nog minderquote:Maar geweld lost niks op enzo.......
Thnx, staat dat in de koeling? Of is het gepasturiseerd?quote:Op zondag 24 december 2006 23:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Jumbo in eindhoven zou het ook moeten staan
http://forum.dutchbodybui(...)alfvolle-melk-90867/
Mijn doel is nog steeds een blanke Keniaan worden.quote:Op maandag 25 december 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:
Wat zijn jullie doelen voor 2007?![]()
Mijne 80 kilo worden met 9-10 % BF. Ben nu 69 met 12-13 %.
Tis misschien een hoog doel maar ik ga ervoor. Clean natuurlijk eh.![]()
Prio 1 is sterker worden.quote:Op maandag 25 december 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben er achter dat het mij enorm veel moeite kost om boven de 110 te blijven. Dus ik ga maar geen moeite meer doen. Doel is sterker en droger worden. Ook wil ik dat me kuiten ooit net zo dik als me armen zijnquote:Op maandag 25 december 2006 22:05 schreef Skazminko het volgende:
Hoe zwaar was je voor je begon met trainen dan als ik vragen mag? En nu?quote:Op maandag 25 december 2006 23:05 schreef Frautie het volgende:
[..]
Prio 1 is sterker worden.
En ik wil toch wel naar dat 6pack toe. Alleen is afvallen bij mij 1 friggin drama. Ik heb een stofwisseling om van te gaan janken.....
Maar ieder kilotje vet wat er afgaat is er 1. En de aanhouder wint
Vooruit dan maar. Echt goed gebunkerd de laatste paar dagen. Veel vis, vlees en nootjes. (ook teveel drank maar dat telt ff niet...) Vandaag heb ik trouwens als lunch 3 broodjes met gerookte haring gegeten, en volgens mij is dat ook een ontzettend goede maaltijd voor na het trainen. Als het niet zo ellendig duur was zou ik het elke keer doen denkquote:Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ff tip voor iederen, als ik aan het werk ben of als ik slaap mag er gerust door gepost worden hoor.
Toen Ik begon zat ik rond de 80 kg. Zit nu rond de 73. Ik heb love handlesquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:31 schreef ivosnivo het volgende:
Hoe zwaar was je voor je begon met trainen dan als ik vragen mag? En nu?
Als er interessante of leuke posts tussen staan doe ik dat echt wel hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ff tip voor iederen, als ik aan het werk ben of als ik slaap mag er gerust door gepost worden hoor.
Goed bezig toch, lekker sporten goed eten. Wat er langzaam af gaat komt er ook langzaam (of niet!!!!) meer bij.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Frautie het volgende:
[..]
Toen Ik begon zat ik rond de 80 kg. Zit nu rond de 73. Ik heb love handles
Mijn stofwisseling is echt heel gaar. Ik heb heel lang gejudo-d en dan zit je te klooien met gewichtsklassen. Ik hing altijd rond de 56 kg en om daar te blijven heb ik echt een tijd lang heel weinig/slecht gegetenJe wil niet in een zwaardere gewichtsklasse komen omdat je net 2 ons teveel weegt
Dus 't is work in progress
Ik ben hier.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Alessandro het volgende:
Waar is iedereen?? Ik wil wat lezen![]()
![]()
Ik zat anderhalve maand geleden op 16, maar moest meer gaan eten vanwege intensievere training.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef LedZep het volgende:
18.2%, zo'n 10% lager dan het gemiddelde, en dat vind je hoog![]()
Toen ik nog kwark at met zoetstof en kaneel.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
Hoe maken jullie je kwark eetbaar?
Eerst voor 2/3 leeg lepelenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
Je hoort het kraken.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Eerst voor 2/3 leeg lepelenen daarna bijvullen met musli
![]()
Zo lekker squaten
ik doe er stukjes appel inquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
zow! narigheid zegquote:
Ik was gisteren beroerd aan het smal bankdrukken. En wou 102,5 uitdrukken, bij de 7e keer kwam ie wel naar beneden maar niet meer omhoog. Moet ik hem over me borst/buik/zak rollen en dan opstaan. Dat was niet zo heel stoerquote:Op donderdag 28 december 2006 22:01 schreef Frautie het volgende:
[..]
ik doe er stukjes appel in
Zo, ging vanaaf met bankdrukken niet echt soepelBegon met 35 kg niks aan het handje maar de laatste 2 setjes met 45 kg heb ik echt met bibberende armen uit moeten drukken. 1 van de gasten die daar rondloopt kwam maar ff spotten
Met cable flies zit ik nu aan 7,5 kg aan iedere kant en de schouder oefeningen zijn ook weer zwaarder gegaan
Ik kijk in mijn glazen bol en voorspel morgen spierpijn
Heb je je kwark voor wat anders vervangen of ging het vervelen?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Toen ik nog kwark at met zoetstof en kaneel.
Volgens mij ben ik de enige hier die geen kip en vis eet. Ik eet misschien 3 dagen in de week vlees. Vaak is dat dan een big mac of kant en klaar vlees voor in de magnetron, zoals gehaktballetjesquote:Op donderdag 28 december 2006 23:20 schreef Mr.J het volgende:
Vervangen voor nog een rijst/kip maaltijd.
Ik eet ook geen kip. Kalkoen is lekkerder.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier die geen kip en vis eet. Ik eet misschien 3 dagen in de week vlees. Vaak is dat dan een big mac of kant en klaar vlees voor in de magnetron, zoals gehaktballetjes![]()
Dan kom je vrees ik heel wat tekort in je voeding.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier die geen kip en vis eet. Ik eet misschien 3 dagen in de week vlees. Vaak is dat dan een big mac of kant en klaar vlees voor in de magnetron, zoals gehaktballetjes![]()
Ff offtopic, jij werkt toch op Schiphol? Aangezien die dwazen in general caht niet normaal kunnen reageren vraag ik het hier maar. Weet jij of ik gewoon spullen kan kopen (kleding vooral) na de paspoortcontrole als medewerker met een Schipholpas? (zonder die tax free korting dat begrijp ik) Ik heb geen zin om door de beveiliging gestopt te worden en al me spullen mag inleveren, als ik het al mee krijg.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Welnee, ik eet vet veel andere gezonde dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan kom je vrees ik heel wat tekort in je voeding.
Ja nog 2 maanden, heb net ontslag geneemt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ff offtopic, jij werkt toch op Schiphol? Aangezien die dwazen in general caht niet normaal kunnen reageren vraag ik het hier maar. Weet jij of ik gewoon spullen kan kopen (kleding vooral) na de paspoortcontrole als medewerker met een Schipholpas? (zonder die tax free korting dat begrijp ik) Ik heb geen zin om door de beveiliging gestopt te worden en al me spullen mag inleveren, als ik het al mee krijg.
Met een lepelquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |