Goed bezig toch, lekker sporten goed eten. Wat er langzaam af gaat komt er ook langzaam (of niet!!!!) meer bij.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:02 schreef Frautie het volgende:
[..]
Toen Ik begon zat ik rond de 80 kg. Zit nu rond de 73. Ik heb love handles
Mijn stofwisseling is echt heel gaar. Ik heb heel lang gejudo-d en dan zit je te klooien met gewichtsklassen. Ik hing altijd rond de 56 kg en om daar te blijven heb ik echt een tijd lang heel weinig/slecht gegetenJe wil niet in een zwaardere gewichtsklasse komen omdat je net 2 ons teveel weegt
Dus 't is work in progress
Ik ben hier.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef Alessandro het volgende:
Waar is iedereen?? Ik wil wat lezen![]()
![]()
Ik zat anderhalve maand geleden op 16, maar moest meer gaan eten vanwege intensievere training.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef LedZep het volgende:
18.2%, zo'n 10% lager dan het gemiddelde, en dat vind je hoog![]()
Toen ik nog kwark at met zoetstof en kaneel.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
Hoe maken jullie je kwark eetbaar?
Eerst voor 2/3 leeg lepelenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
Je hoort het kraken.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Eerst voor 2/3 leeg lepelenen daarna bijvullen met musli
![]()
Zo lekker squaten
ik doe er stukjes appel inquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
zow! narigheid zegquote:
Ik was gisteren beroerd aan het smal bankdrukken. En wou 102,5 uitdrukken, bij de 7e keer kwam ie wel naar beneden maar niet meer omhoog. Moet ik hem over me borst/buik/zak rollen en dan opstaan. Dat was niet zo heel stoerquote:Op donderdag 28 december 2006 22:01 schreef Frautie het volgende:
[..]
ik doe er stukjes appel in
Zo, ging vanaaf met bankdrukken niet echt soepelBegon met 35 kg niks aan het handje maar de laatste 2 setjes met 45 kg heb ik echt met bibberende armen uit moeten drukken. 1 van de gasten die daar rondloopt kwam maar ff spotten
Met cable flies zit ik nu aan 7,5 kg aan iedere kant en de schouder oefeningen zijn ook weer zwaarder gegaan
Ik kijk in mijn glazen bol en voorspel morgen spierpijn
Heb je je kwark voor wat anders vervangen of ging het vervelen?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Toen ik nog kwark at met zoetstof en kaneel.
Volgens mij ben ik de enige hier die geen kip en vis eet. Ik eet misschien 3 dagen in de week vlees. Vaak is dat dan een big mac of kant en klaar vlees voor in de magnetron, zoals gehaktballetjesquote:Op donderdag 28 december 2006 23:20 schreef Mr.J het volgende:
Vervangen voor nog een rijst/kip maaltijd.
Ik eet ook geen kip. Kalkoen is lekkerder.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier die geen kip en vis eet. Ik eet misschien 3 dagen in de week vlees. Vaak is dat dan een big mac of kant en klaar vlees voor in de magnetron, zoals gehaktballetjes![]()
Dan kom je vrees ik heel wat tekort in je voeding.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier die geen kip en vis eet. Ik eet misschien 3 dagen in de week vlees. Vaak is dat dan een big mac of kant en klaar vlees voor in de magnetron, zoals gehaktballetjes![]()
Ff offtopic, jij werkt toch op Schiphol? Aangezien die dwazen in general caht niet normaal kunnen reageren vraag ik het hier maar. Weet jij of ik gewoon spullen kan kopen (kleding vooral) na de paspoortcontrole als medewerker met een Schipholpas? (zonder die tax free korting dat begrijp ik) Ik heb geen zin om door de beveiliging gestopt te worden en al me spullen mag inleveren, als ik het al mee krijg.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Welnee, ik eet vet veel andere gezonde dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan kom je vrees ik heel wat tekort in je voeding.
Ja nog 2 maanden, heb net ontslag geneemt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ff offtopic, jij werkt toch op Schiphol? Aangezien die dwazen in general caht niet normaal kunnen reageren vraag ik het hier maar. Weet jij of ik gewoon spullen kan kopen (kleding vooral) na de paspoortcontrole als medewerker met een Schipholpas? (zonder die tax free korting dat begrijp ik) Ik heb geen zin om door de beveiliging gestopt te worden en al me spullen mag inleveren, als ik het al mee krijg.
Met een lepelquote:Op donderdag 28 december 2006 18:33 schreef Skazminko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |