Met als doel jet vet % te verhogen ipv spiermassa te bouwen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om in plaats van eiwits weightgainer te kopen
Het mag dan misschien nog warm zijn buiten, maar zomer is het volgens mij voorlopig nog niet.
Watvoor oefeningen doe jij dan voor de borst J?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik benchpress al jaren niet meer.
Zwaar overrated voor borst, echter leuk voor schouders.
@ the moment deze 3:quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef Sloper het volgende:
[..]
Watvoor oefeningen doe jij dan voor de borst J?
zou kunnen was er niet helemaal bij toen ik daarmee bezig wasquote:Op donderdag 21 december 2006 16:49 schreef Sloper het volgende:
Denk verkeerde uitvoering tijden triceps
na mijn set full en daarna frontsquads had ik zowaar spierpijn op mijn quadsquote:Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag gefullsquat met 90 95 en 100 10x Voelde wel lekker aan. Frontsquat laat ik maar zitten
Er wilt er een neuyckenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef Webkim het volgende:
Dat je dan dus flies ligt te doen en het daar heel zwaar mee hebt omdat je ook al net gebencht hebt.
En dat je achter je twee kleerkasten met je trainer hoort smiespelen: "Blablabla goede schouders" is alles wat je kan opvangen.
En dat je dan even later klaar bent met je pullups en dat er dan een beer naar je toekomt, in je persoonlijke zone gaat staan, met zijn vinger over je schouder strijkt en zegt: "Weet je dat jij hier ont-zet-tend mooie lijnen hebt als je je borst traint?"
w00t!Mijn dag is goed.
Die knaap die er achter staat met zijn "SNELLER!!!!!" is de gymeigenaar daar. Schijnt echt een machtige vent te zijn en ook nog eens een wandelende encyclopedie.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef J-Will het volgende:
geweldig inderdaad
ik heb altijd, net als ik een goed schema denk te hebben, het idee dat er bepaalde oefeningen missen. Nu ook weer, ik heb het jeukende gevoel niet genoeg overhead presses te doen, en ik zou ineens ook wel legcurls of sl deadlifts willen doen. Grr.
Ik zie hem al kijken als je dat zegtquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk.
Wil ik ook vaak. Maar niet met hem.
Hij neemt lang pauze tussen de reps, is dit voor powerlifting een must als je voor 5reps gaat? Dan kan ik mn persoonlijke records nog ms wel wat hoger leggenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, en ik ren me tegenwoordig helemaal de ziekte om 14 januari te ownen () op de 10,5km in Egmond.
Tot zover LedZep's onregelmatige updates.
Edit: jullie kutecto's moeten dit filmpje even zien trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=nt2GKM_vVOo
Meer filmpjes vind je in The Locust's trainingslog op DBB.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik zie hem al kijken als je dat zegt
"pff capsones, ik geef je een compliment en nog niet neucken, la di da"
Nee, hij was nog vermoeid ofzoiets. Normaal moet het een stukje sneller. En het is geen PL'er trouwens, meer allround. Squats zijn ook full dus, wat je misschien niet helemaal goed kan zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hij neemt lang pauze tussen de reps, is dit voor powerlifting een must als je voor 5reps gaat? Dan kan ik mn persoonlijke records nog ms wel wat hoger leggen
Monster ego.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef LedZep het volgende:
Maar Calyptus is een beest MrJ, pas maar op.
Sneller sneller, meer meer! LOLquote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, en ik ren me tegenwoordig helemaal de ziekte om 14 januari te ownen () op de 10,5km in Egmond.
Tot zover LedZep's onregelmatige updates.
Edit: jullie kutecto's moeten dit filmpje even zien trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=nt2GKM_vVOo
Meer filmpjes vind je in The Locust's trainingslog op DBB.
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef McGilles het volgende:
Hebben jullie trouwens geen last van jullie schouders na 2 oefeningen?
Omgooien dat schema dan! Probeer 5x5 OH presses ipv veel reps of probeer net wat andere oefeningen te pakken. Wat bij mij zeer goed hield is maar 2x in de week 1 oefening voor schouders te pakken en dan echt afmatten. Kan nu in korte tijd ineens 90kg OH pressen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja.
Overigens zijn mijn schouders ook de enige spiergroep waarbij ik niet echt verder kom. Ze worden wel breder en getekender, maar qua gewichten hang ik verschrikkelijk stil.
Ja, vooral na OH press. als ik echt diep ga om een laatste rep eruit te persen dan schiet het er meteen in aan de linkerkant en zijn press oefeningen verder onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef McGilles het volgende:
Vanavond maar weer eens lekker de schouders afraggen en ook nog de rug en borst goed aanpakken.
Hebben jullie trouwens geen last van jullie schouders na 2 oefeningen?
Mietje ;-)quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef Calyptus het volgende:
net terug, lekker harde training gehad, beetje teleurgesteld, op het einde van de training proberen toppen met benchen, ik kon niet boven de 112.5Beide voetjes terug op de grond dus, ik hoop dat het te wijten is aan vermoeidheid maar ik betwijfel het
Ik zit op dood punt, kom niet over de 140 5xquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje ;-)
Ach, even 2 maanden hard trainen en je kan zo 120 duwen. Ikzelf ga trouwens heel lekker met benchen, de 140 gaat eraan over een maandje!
2 maand? Over 2 maand moet ik zeker over de 130 zitten, mn vroegere ultieme max. Ik ga woensdag terug toppen, maar vrij aan het begin van de training, en dan gaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje ;-)
Ach, even 2 maanden hard trainen en je kan zo 120 duwen. Ikzelf ga trouwens heel lekker met benchen, de 140 gaat eraan over een maandje!
Er is geen beste krachtschema.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef J-Will het volgende:
wat vind jij het beste krachtschema Led?
Kwa massa winnen is het wel een beetje afgelopen denk ik. Daarom wil ik in kracht gaan toenemen, misschien dat er dan ook wel beetje massa bij komt. Of een betere fysiek.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
Als je zo miept over kracht moet je een krachtschema volgen en die wazige bodybuildingshizzle niet meer doen. Of je doet bodybuilding en gaat niet over kracht huilen.
neeeeeeeeee dat ga jij niet doen, dat is MIJN planquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kwa massa winnen is het wel een beetje afgelopen denk ik. Daarom wil ik in kracht gaan toenemen, misschien dat er dan ook wel beetje massa bij komt. Of een betere fysiek.
En het mijne.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef Calyptus het volgende:
[..]
neeeeeeeeee dat ga jij niet doen, dat is MIJN plan![]()
en het mijne ook al. BI-ZARquote:
Daar is niks bizars aan, mijn indoctrinatie werkt gewoon goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en het mijne ook al. BI-ZAR
Trouwens, tot 2 januari niet trainen meer, alles dicht, klote sportscholen, lijken wel ambtenaren.
Arnold wannabe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar is niks bizars aan, mijn indoctrinatie werkt gewoon goed. Als ik groot ben word ik dan ook dictator.
Ik haat trainen in het weekend, dan moet ik werken....quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Arnold wannabe.
Ik snap dat ook nooit, zelfde met weekend. DAN ZIJN JUIST DE MENSEN VRIJ EN WILLEN WE TRAINEN!!!!!!
Neequote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef FreeShooter het volgende:
Vandaag gewogen
Lengte : 1,81 meter
Leeftijd : 17 (en een half)
Gewicht 67,7 KG
Vetpercentage 13%
Verpercentage ben ik wel blij mee, maar ik vreet echt veel en kom amper aan.
Post eens je eetschema.quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef FreeShooter het volgende:
Vandaag gewogen
Lengte : 1,81 meter
Leeftijd : 17 (en een half)
Gewicht 67,7 KG
Vetpercentage 13%
Verpercentage ben ik wel blij mee, maar ik vreet echt veel en kom amper aan.
Dat hoeft niet eens, want ik weet 100% (ja, 100% ja, niet 99% of 99,9% ) zeker dat het niet 'heel veel' is. Niemand in dit topic eet 'heel veel'. 'Heel veel' is >6000kcal.quote:
Ik kan wel eens in de buurt komenquote:Op zondag 24 december 2006 00:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, want ik weet 100% (ja, 100% ja, niet 99% of 99,9% ) zeker dat het niet 'heel veel' is. Niemand in dit topic eet 'heel veel'. 'Heel veel' is >6000kcal.
Ik heb zo mn dagenquote:Op zondag 24 december 2006 00:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, want ik weet 100% (ja, 100% ja, niet 99% of 99,9% ) zeker dat het niet 'heel veel' is. Niemand in dit topic eet 'heel veel'. 'Heel veel' is >6000kcal.
Ik ken "bodybuilding for idiots" niet.. en over welke quote heb je het precies?quote:Op zondag 24 december 2006 00:49 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik heb zo mn dagen![]()
Die quote heb je trouwens gestolen uit "bodybuilding for idiots"
Ik ga wel beetje moeten minderen met melkconsumptie of lactose vrije melk aanschaffen, gans mn rug staat vol puisten tegenwoordig...
en dan ook in elkaar gemept worden door 6 manquote:Op zondag 24 december 2006 03:14 schreef tho_Omas het volgende:
Hmm mn (trainings)maat is net geslagen door 6 man. Echt weer belachelijk. Vanaf nu nog meer vreten, nog harder trainen om nog harder te groeien in 2007.
Goede drive om te trainen.quote:Op zondag 24 december 2006 03:14 schreef tho_Omas het volgende:
Hmm mn (trainings)maat is net geslagen door 6 man. Echt weer belachelijk. Vanaf nu nog meer vreten, nog harder trainen om nog harder te groeien in 2007.
Of SM-meester.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar is niks bizars aan, mijn indoctrinatie werkt gewoon goed. Als ik groot ben word ik dan ook dictator.
Heb ik ook last van. Na 0.5L begint het al flink te rommelen van binnen. En bij een liter krijg ik idd van die mega pijnlijke puisten op m'n rug.quote:Op zondag 24 december 2006 00:49 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik ga wel beetje moeten minderen met melkconsumptie of lactose vrije melk aanschaffen, gans mn rug staat vol puisten tegenwoordig...
is gewone melk maar met enzymen toegevoegd(diezelfde als in je darm zouden moeten bevinden), blijft maar 2% van alle lactose over dan, de rest is een makkelijker verteerbare suikerverbinding.quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Sloper het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Na 0.5L begint het al flink te rommelen van binnen. En bij een liter krijg ik idd van die mega pijnlijke puisten op m'n rug.
Lactosevrije melk? Is dat van die gore/stinkende sojamelk? Of is er iets dat hetzelfde smaak als gewone melk?
Leg press, romanian deadlift en leg curl. Niets mis mee.quote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Calyptus het volgende:
Vandemorgend bijna mijn rug gebroken. Altijd maar dieper en dieper proberen squatten in smith, net niet tot full. Nu zat ik in mijn voorlaaste rep met 75 kg erop, moet ik al goed beginnen pushen, kom ik neer, ik duw met mn benen, een verlammende pijnscheut in mijn enkel.
Als reflex van de pijn richt ik me op, foute handeling, mn rug was aan het dubbelplooien met het nodige krakken van de wervels. Toch nog het gewicht nog op de ophang van de smith kunnen plaatsen dankzij schouders.
Poot is dus terug goed verneukt, rug doet verassend genoeg (nog) geen pijn, zien we morgenochtend wel, linkerschouder had ik wel last van na de training door de onnatuurlijke beweging, maar ik heb wel nog door kunnen trainen.
Ik denk dat ik squat dus definitief vaarwel moet zeggenAls er nog meer gewicht op zat was het veel slechter afgelopen.
Nu zoek ik dus naar een beenoefening waar het enkelgewricht niet gebruikt mee moet worden. leg extensions en legpress zie ik al niet zitten eigelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |