Met als doel jet vet % te verhogen ipv spiermassa te bouwen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om in plaats van eiwits weightgainer te kopen
Het mag dan misschien nog warm zijn buiten, maar zomer is het volgens mij voorlopig nog niet.
Watvoor oefeningen doe jij dan voor de borst J?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik benchpress al jaren niet meer.
Zwaar overrated voor borst, echter leuk voor schouders.
@ the moment deze 3:quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef Sloper het volgende:
[..]
Watvoor oefeningen doe jij dan voor de borst J?
zou kunnen was er niet helemaal bij toen ik daarmee bezig wasquote:Op donderdag 21 december 2006 16:49 schreef Sloper het volgende:
Denk verkeerde uitvoering tijden triceps
na mijn set full en daarna frontsquads had ik zowaar spierpijn op mijn quadsquote:Op donderdag 21 december 2006 19:19 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag gefullsquat met 90 95 en 100 10x Voelde wel lekker aan. Frontsquat laat ik maar zitten
Er wilt er een neuyckenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef Webkim het volgende:
Dat je dan dus flies ligt te doen en het daar heel zwaar mee hebt omdat je ook al net gebencht hebt.
En dat je achter je twee kleerkasten met je trainer hoort smiespelen: "Blablabla goede schouders" is alles wat je kan opvangen.
En dat je dan even later klaar bent met je pullups en dat er dan een beer naar je toekomt, in je persoonlijke zone gaat staan, met zijn vinger over je schouder strijkt en zegt: "Weet je dat jij hier ont-zet-tend mooie lijnen hebt als je je borst traint?"
w00t!Mijn dag is goed.
Die knaap die er achter staat met zijn "SNELLER!!!!!" is de gymeigenaar daar. Schijnt echt een machtige vent te zijn en ook nog eens een wandelende encyclopedie.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef J-Will het volgende:
geweldig inderdaad
ik heb altijd, net als ik een goed schema denk te hebben, het idee dat er bepaalde oefeningen missen. Nu ook weer, ik heb het jeukende gevoel niet genoeg overhead presses te doen, en ik zou ineens ook wel legcurls of sl deadlifts willen doen. Grr.
Ik zie hem al kijken als je dat zegtquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk.
Wil ik ook vaak. Maar niet met hem.
Hij neemt lang pauze tussen de reps, is dit voor powerlifting een must als je voor 5reps gaat? Dan kan ik mn persoonlijke records nog ms wel wat hoger leggenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, en ik ren me tegenwoordig helemaal de ziekte om 14 januari te ownen () op de 10,5km in Egmond.
Tot zover LedZep's onregelmatige updates.
Edit: jullie kutecto's moeten dit filmpje even zien trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=nt2GKM_vVOo
Meer filmpjes vind je in The Locust's trainingslog op DBB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |