quote:Op donderdag 21 december 2006 23:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik zie hem al kijken als je dat zegt
"pff capsones, ik geef je een compliment en nog niet neucken, la di da"
Nee, hij was nog vermoeid ofzoiets. Normaal moet het een stukje sneller. En het is geen PL'er trouwens, meer allround. Squats zijn ook full dus, wat je misschien niet helemaal goed kan zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hij neemt lang pauze tussen de reps, is dit voor powerlifting een must als je voor 5reps gaat? Dan kan ik mn persoonlijke records nog ms wel wat hoger leggen
Monster ego.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef LedZep het volgende:
Maar Calyptus is een beest MrJ, pas maar op.
Sneller sneller, meer meer! LOLquote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef LedZep het volgende:
Oh ja, en ik ren me tegenwoordig helemaal de ziekte om 14 januari te ownen () op de 10,5km in Egmond.
Tot zover LedZep's onregelmatige updates.
Edit: jullie kutecto's moeten dit filmpje even zien trouwens: http://www.youtube.com/watch?v=nt2GKM_vVOo
Meer filmpjes vind je in The Locust's trainingslog op DBB.
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef McGilles het volgende:
Hebben jullie trouwens geen last van jullie schouders na 2 oefeningen?
Omgooien dat schema dan! Probeer 5x5 OH presses ipv veel reps of probeer net wat andere oefeningen te pakken. Wat bij mij zeer goed hield is maar 2x in de week 1 oefening voor schouders te pakken en dan echt afmatten. Kan nu in korte tijd ineens 90kg OH pressen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja.
Overigens zijn mijn schouders ook de enige spiergroep waarbij ik niet echt verder kom. Ze worden wel breder en getekender, maar qua gewichten hang ik verschrikkelijk stil.
Ja, vooral na OH press. als ik echt diep ga om een laatste rep eruit te persen dan schiet het er meteen in aan de linkerkant en zijn press oefeningen verder onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef McGilles het volgende:
Vanavond maar weer eens lekker de schouders afraggen en ook nog de rug en borst goed aanpakken.
Hebben jullie trouwens geen last van jullie schouders na 2 oefeningen?
Mietje ;-)quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef Calyptus het volgende:
net terug, lekker harde training gehad, beetje teleurgesteld, op het einde van de training proberen toppen met benchen, ik kon niet boven de 112.5Beide voetjes terug op de grond dus, ik hoop dat het te wijten is aan vermoeidheid maar ik betwijfel het
Ik zit op dood punt, kom niet over de 140 5xquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje ;-)
Ach, even 2 maanden hard trainen en je kan zo 120 duwen. Ikzelf ga trouwens heel lekker met benchen, de 140 gaat eraan over een maandje!
2 maand? Over 2 maand moet ik zeker over de 130 zitten, mn vroegere ultieme max. Ik ga woensdag terug toppen, maar vrij aan het begin van de training, en dan gaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje ;-)
Ach, even 2 maanden hard trainen en je kan zo 120 duwen. Ikzelf ga trouwens heel lekker met benchen, de 140 gaat eraan over een maandje!
Er is geen beste krachtschema.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef J-Will het volgende:
wat vind jij het beste krachtschema Led?
Kwa massa winnen is het wel een beetje afgelopen denk ik. Daarom wil ik in kracht gaan toenemen, misschien dat er dan ook wel beetje massa bij komt. Of een betere fysiek.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
Als je zo miept over kracht moet je een krachtschema volgen en die wazige bodybuildingshizzle niet meer doen. Of je doet bodybuilding en gaat niet over kracht huilen.
neeeeeeeeee dat ga jij niet doen, dat is MIJN planquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kwa massa winnen is het wel een beetje afgelopen denk ik. Daarom wil ik in kracht gaan toenemen, misschien dat er dan ook wel beetje massa bij komt. Of een betere fysiek.
En het mijne.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef Calyptus het volgende:
[..]
neeeeeeeeee dat ga jij niet doen, dat is MIJN plan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |