quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
Afdrukken Sluiten
Domme TT van SCH---> PvdA en CDA ruzieen verder over milieu
Wat zou een betere TT zijn dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:09 schreef problematiQue het volgende:
Marianne Thieme: Jezus komt binnenkort terug op aarde!
misleidende TT
Marianne Thieme lid van ***kerk (naam ontschiet mij even). Dit wekt de indruk dat ze dit letterlijk heeft gezegd.quote:
Hele topic gaat nergens over maar als je het open wilt laten: Thieme is 7e-dagsadventist, vinden de dieren dat leuk?quote:
Ik vind de link tussen dit geloof en dierenwelzijn niet per se het belangrijkste van de discussie eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hele topic gaat nergens over maar als je het open wilt laten: Thieme is 7e-dagsadventist, vinden de dieren dat leuk?
Done.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Marianne Thieme lid van ***kerk (naam ontschiet mij even). Dit wekt de indruk dat ze dit letterlijk heeft gezegd.
Done.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:35 schreef Genverbrander het volgende:
Mag ik trouwens adviseren deze een schopje naar TRU te geven: Is Saddam wel echt dood?
Welke fipo shit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:10 schreef no1uknow het volgende:
Onderzoekje: Luistert uw partij naar u?
edit: kan iemand die fipo shit weghalen
staat ie hier tussen? Wegwijs bij de Tweede Kamerverkiezingen 2006quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Corelli het volgende:
hebben de mods al van die nieuwe kieswijzer gehoord. Hij geeft advies op basis van stemgedrag van partijen in de 2e kamer en niet aan de hand van verkiezingsprogramma's. Ik heb geen link maar ik hoorde er over op de radio.
http://www.politix.nl/nieuwekieswijzer.phpquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Corelli het volgende:
hebben de mods al van die nieuwe kieswijzer gehoord. Hij geeft advies op basis van stemgedrag van partijen in de 2e kamer en niet aan de hand van verkiezingsprogramma's. Ik heb geen link maar ik hoorde er over op de radio.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
staat ie hier tussen? Wegwijs bij de Tweede Kamerverkiezingen 2006
Ah, daar is mr Censuur weer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
Dubbel:
Frankrijk: Hundreds of cars torched overnight
Islamisering in de praktijk: Frankrijk wederom in de fik
hmmm dejavu.
Geen pleidooi voor een slotje vandaag? Je gaat vooruit!quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
Censuur? Hoezo kan toch gemerged worden?
Is er ooit een pleidooi van mij geweest voor een slotje dan? Slachtofferrol.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geen pleidooi voor een slotje vandaag? Je gaat vooruit!
Het valt toch wel op dat je hier elke keer om hulptroepen komt bedelen als er een moslimtopic is?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
Is er ooit een pleidooi van mij geweest voor een slotje dan? Slachtofferrol.
Ga er nou niet omheen lullen, wanneer is "elke keer", wanneer was het onterecht, en wanneer heb ik een pleidooi gehouden voor een slotje. Je wil toch niet als leugenaar gezien worden he?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt toch wel op dat je hier elke keer om hulptroepen komt bedelen als er een moslimtopic is?
Ik wacht met smart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga er nou niet omheen lullen, wanneer is "elke keer", wanneer was het onterecht, en wanneer heb ik een pleidooi gehouden voor een slotje. Je wil toch niet als leugenaar gezien worden he?
Ik wil het wel weghalen hoor, voor jou.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:22 schreef problematiQue het volgende:
hier ben ik niet van gediend
Homoseksuele dhimmi wil uitdelen varkenssoep verbieden
Zeg newbie, ga jij je ff met jezelf bezig houden ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef GlimVlinder het volgende:
de topic titel is suggestief gezien het gequote artikel in de TS.
Beetje laf om hier te komen klagen, niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef GlimVlinder het volgende:
de topic titel is suggestief gezien het gequote artikel in de TS.
hoezo lafquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje laf om hier te komen klagen, niet?
Het artikel is een nieuwsbericht, de analyse is all mine. Nogmaals, laf om hier te komen stoken en niks in het topic zelf te melden. Een beetje des SCHs.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef GlimVlinder het volgende:
hoezo laf
een artikel zo suggestief uitleggen, dat is pas zoutloos.
wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het artikel is een nieuwsbericht, de analyse is all mine. Nogmaals, laf om hier te komen stoken en niks in het topic zelf te melden. Een beetje des SCHs.
Je bedoelt waarschijnlijk "je mag best een mening hebben, maar geen mening die mij niet aanstaat."quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef GlimVlinder het volgende:
je mag best een mening hebben maar dit is puur suggestief, nergens opgebaseerd en slecht onderbouwd. past meer in ONZ.
Ik wil hem best copy-pasten in ONZ hoor. Of zal ik hem herhalen in een forum met wat meer humor? Kan je goed gebruiken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef GlimVlinder het volgende:
wat een onzin.
je post in politiek.
je mag best een mening hebben maar dit is puur suggestief, nergens opgebaseerd en slecht onderbouwd. past meer in ONZ.
Sinds wanneer ben jij hier de baas?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:27 schreef GlimVlinder het volgende:
je mag best een mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |