Bedoelde geen van beiden. Alhoewel ik een hogere pet op heb van Doornbos, dan van Albers. Maar resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
CA en RD zijn echt niet beter dan een Alonso hoor
bron formule1.nlquote:Olav Mol en Allard Kalff lijken de grootste kans te maken om de Formule 1 volgend jaar te becommentariėren. Beiden zijn serieus in gesprek met RTL. Ronald van Dam is nog niet gebeld.
FORMULE 1’s oude hoofdredacteur Van Dam levert momenteel commentaar bij autosportprogramma’s op Sport1, SBS6 en Eurosport. ,,Ik heb niets gehoord. Maar Jaap Hoffman (programmadirecteur) mag me altijd bellen”, vertelt hij in de nieuwste uitgave van FORMULE 1 RaceReport.
Kalff en Mol zijn al een stapje verder en wel in onderhandeling met RTL. Kalff heeft inmiddels aangegeven wat en hoe hij het zou willen doen. ,,Prioriteit moet zijn om het mooiste Formule 1-programma ooit te maken. Hoe ik dat wil doen, zeg ik niet.”
Olav Mol bevestigt dat hij een week geleden zijn eerste serieuze gesprek met RTL heeft gehad. ,,We kijken nu wat zij willen en wat ik wil.” Wie van de twee de beste papieren heeft is onduidelijk. Bij RTL willen ze niets kwijt over de stand van zaken.
Mol heeft echter de vurige hoop dat het nog voor aanvang van de Dakar-rally (start 6 januari in Lissabon) duidelijk wordt.
Hij schrijft altijd wel een leuk collumn in het lokale krantje over de F1quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef Vitalogy het volgende:
Ik heb Jack Plooij nog niet kunnen betrappen op het brengen van enige toegevoegde waarde.
En daarmee is voor mij alles gezegd.
Kalff is een kutje die als commentator in de herhaling valt en de goednieuwsshow op houdt. Altijd dat overactieve gehinnikquote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
Allard kende de coureurs heel goed, mede omdat hij ook zelf in een race wagen zit. Zoals zijn band met Herbert. Allard stelde ook goeie vragen, iets wat jack P niet doet.
![]()
Nou, Ruud ter Weijden, waar blijf je?quote:,,Prioriteit moet zijn om het mooiste Formule 1-programma ooit te maken. Hoe ik dat wil doen, zeg ik niet.”
Vind het ook niet misstaan!quote:Op donderdag 21 december 2006 07:52 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb enthousiastme en bedenkingen gehad tussen de relatie Ferrari / Raikonen maar met deze foto kan ik niets vinden wat misstaat
[afbeelding]
Laat Jack maar lekker de catering doen ofzo.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:17 schreef TJDoornbos het volgende:
En Jack mag leuk itempjes maken, of studio presentator worden!
ik geef het niet graag toe, maar ik had wel op een geven moment heimwee naar Ruud, want Victor en Edward zijn 2 druiloren eerste rang.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doe maar maar Olav achter de microfoon, Allard in de pits (net als vroegah) en geen studiopresentator. Ruud ter Weiden zit ik ook niet op te wachten, namelijk.
bronquote:Het Audi DTM team zou voor 2007 het liefst voormalig Formule 1 coureurs Jacques Villeneuve en Juan Pablo Montoya onder contract zien staan. Met een ‘dream team’ wil Audi in het seizoen 2007 een greep doen naar het kampioenschap. Op de wenslijst voor het seizoen 2007 heeft het team uit Ingolstadt, vlak voor de kerst, twee klinkende namen bekend gemaakt. Na het slechte seizoen met Heinz-Harald Frentzen is Audi voor het aanstaande seizoen op zoek naar een nieuwe stercoureur, om zodoende aartsrivaal Mercedes te kunnen verslaan.
De droom om Michael Schumacher te contracteren spatte al snel uiteen. Daarom wil Audi in het DTM kampioenschap met een mengeling van “jong en oud” volgend jaar de toon gaan zetten. “Villeneuve en Montoya, dat zou pas een aanwinst voor het DTM zijn”, meende Audi woordvoerder Jürgen Pippig. Ook DTM baas Hans Werner, het DTM equivalent van Ecclestone, houdt de vingers gekruist en hoopt dat deze ‘coupe’ kans van slagen heeft, al lijkt dit niet aan de orde, daar zowel Villeneuve alsook Montoya volgend jaar in de VS actief zullen zijn. “Het zou formidabel zijn als het Audi zou lukken om deze beide supersterren te overreden om een DTM contract te tekenen”, aldus Werner.
Het grootste probleem van Werner lijkt echter het gage van de voormalig Formule 1 coureurs te zijn. Vermoedelijk is hier een bedrag mee gemoeid van rond de ¤ 6 miljoen. Bovendien wil Montoya, na zijn vertrek bij McLaren, zijn heil zoeken in de Amerikaanse NASCAR Series. Audi sportchef Wolfgang Ullrich geeft de hoop echter niet op. “Het staat buiten twijfel dat grote namen het DTM goed zullen doen, daar wordt momenteel flink over gediscussieerd. In mijn notitie boekje staan de telefoonnummers van enkele grootheden”, aldus Ullrich.
Momenteel lijkt Mika Häkkinen de enige ‘superster’ binnen het DTM kampioenschap te zijn. Of de tweevoudige Formule 1 Wereldkampioen ook in 2007 nog voor Mercedes aan de start van het DTM kampioenschap zal staan is nog onduidelijk en nog niet beslist. Reden temeer voor Audi om enkele grote namen aan te trekken.
Waarom dit echter niet zo eenvoudig zal zijn legt Jürgen Pippig uit. “Veel ‘sterren’ haken af omdat ze weten wat hen in het DTM te wachten staat. De lat ligt, net als in de Formule 1, ook in het DTM erg hoog. Bekende coureurs zoals Villeneuve en Montoya willen uiteraard in het DTM niet slecht voor de dag komen”, aldus Pippig. Een slecht voorbeeld is Heinz-Harald Frentzen, die tijdens zijn DTM carričre geen enkele race wist te winnen.
Ook Ullrich beoordeelt de situatie eender als Pippig. “Audi is altijd erg open geweest naar de ‘Formule 1 supersterren’, geeft de Audi Sportchef toe, “Maar het spelletje functioneert alleen dan wanneer ook zij op top niveau presteren. Het niveau in het DTM is behoorlijk hoog en de jonge wilde honden staan reeds onder contract”. Aldus Ullrich. Audi wist recent de talenten Lucas Luhr en Mike Rockenfeller te strikken. Beiden zullen het komende seizoen niet alleen voor Audi het DTM kampioenschap bestrijden maar ook in de SportsCars met de revolutionaire Audi Diesel Sportwagen R10 TDI ervaring op gaan doen.
Volgens Pippig is de belasting van een huidige coureur extreem veelvuldig. “Bijna 50% van hun inkomsten verdienen de coureurs door PR werkzaamheden en hun PR waardes die zij vertegenwoordigen. Het DTM biedt niet alleen professionele autosport op het hoogste sportieve niveau maar is ook een uitstekend mediaal platform. Gedurende het DTM seizoen 2006 werden de races in 72 landen uitgezonden, waarbij meer dan 1000 uur aan DTM racen werd besteed”, aldus Pippig. “Het DTM is een uitstekend voorbeeld voor de sport en eventmarketing. Dit kampioenschap heeft een wezenlijk maatschappelijke factor waarin vele miljoenen omgaan en dat werk biedt aan meerdere duizenden mensen”.
Heb je niet opgelet tijdens de reclame ofzo?quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Vond er weinig aan moet ik zeggen, zoals de crash van Villeneuve in Canada was eruit gehaald en zo waren er nog paar klappers die er gewoon in hoorde!! En waar waren de vele gevechten uit Hongarije??
Sloeg werkelijk nergens op dit!
Ik denk ook dat 'onze mannen' niet tot de absolute top behoren. Felipe betwijfel ik nog..., maar dat zullen we dit jaar zien.quote:Op maandag 18 december 2006 15:40 schreef TJDoornbos het volgende:
tuurlijk moet iedereen aan een wagen wennen maar denk dat "onze" mannen niet tot de top (kimi, nando, felipe) horen maar in de groep van zeg Button tot Trulli aardig mee kunnen komen en div namen die al jaren in de F1 zitten kunnen verslaan!
Felipe kįn denk ik heel veel, mits ie er wel een beetje mazzel bij heeft.. ik wil het iig wel heel graagquote:Op woensdag 27 december 2006 10:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik denk ook dat 'onze mannen' niet tot de absolute top behoren. Felipe betwijfel ik nog..., maar dat zullen we dit jaar zien.
*ook al jaaaaaaaren lang Button fan is, ook al zal hij zeer waarschijnlijk nooit wereldkampioen worden.
Maar desalniettemin ben ik bijzonder trots op m'n BAR autootje met echte handtekening van Jenson
is de winterslaap weer voorbijquote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Sally het volgende:
tvp'tje
Ook dit topic lees ik weer mee!
koop de DVD van het jaaroverzicht 2006 er zijn 2 versies 1tje met nederlands (olav) (maar geen SBSquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Vond er weinig aan moet ik zeggen, zoals de crash van Villeneuve in Canada was eruit gehaald en zo waren er nog paar klappers die er gewoon in hoorde!! En waar waren de vele gevechten uit Hongarije??
Sloeg werkelijk nergens op dit!
Sallyquote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Sally het volgende:
tvp'tje
Ook dit topic lees ik weer mee!
Spookyquote:
en de Nederlandse versie is ook een stuk goedkoper als ik het goed gezien hebquote:Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef WEST het volgende:
[..]
koop de DVD van het jaaroverzicht 2006 er zijn 2 versies 1tje met nederlands (olav) (maar geen SBS
gezeik)
en de ander is Engels![]()
geen idee ik heb hem gedownloadquote:Op woensdag 27 december 2006 17:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
en de Nederlandse versie is ook een stuk goedkoper als ik het goed gezien heb![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef WEST het volgende:
formula1.com is veranderd naar 2007 dus de kalender + aanvangstijden zijn er ook te zien.![]()
jup, maar ze beginnen een uurtje eerderquote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.Wel even wennen dat de vrije trainingen op vrijdag nu anderhalf uur duren per sessie.
Stel dat 1 van de motorleveranciers volgend jaar met een motor komt die een fundamenteel probleem heeft, wat niet zomaar te verhelpen is.quote:Motoren
De regel dat een motor twee raceweekenden moet meegaan, blijft bestaan, alleen gaat deze pas in op zaterdag. De coureurs mogen op vrijdag met een andere motor rijden en kunnen daardoor meer kilometers afleggen. Zij hoeven dan immers niet meer hun motor te sparen voor de rest van het weekend. Begeeft een motor het echter op een later moment in het weekend, dan geldt dezelfde straf als dit seizoen: de coureur verliest dan tien startplekken. De ontwikkeling van de motoren ligt, zoals eerder al beslist, tot en met 2010 stil. De V8-motoren die momenteel worden gebruikt, liggen de komende vier seizoenen achterin de auto's. Kleine aanpassingen zijn toegestaan, maar moeten door de FIA worden goedgekeurd.
Dan vraag ik me nog steeds af wat de FIA doet als het verhelpen van het probleem ervoor zorgt dat de performance toeneemt. Bv. een probleem aan de nokkenas, door het toepassen van een nieuwe nokkenas is dat weg, maar die kan dan meteen dusdanig ontworpen worden dat het aantal PK'tjes iets toeneemtquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef multatuli het volgende:
Het reglement (geen regel element) laat toe dat je aanpassingen doet om evidente problemen qua betrouwbaaarheid te fixen. Je mag dat echter niet misbruiken om de performance te verhogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |