abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44700911
Tja Villeneuve kan nog wat worden, Panis is wellicht niet zo'n grote naam maar heeft dacht ik ook weinig op de planning voor alsnog. En een Nederlander erbij halen (geen Jos aub) zou ook wel goed zijn!
pi_44741890
Nu F1 jaaroverzicht 2006 op sbs
pi_44746813
Vond er weinig aan moet ik zeggen, zoals de crash van Villeneuve in Canada was eruit gehaald en zo waren er nog paar klappers die er gewoon in hoorde!! En waar waren de vele gevechten uit Hongarije??

Sloeg werkelijk nergens op dit!
pi_44746870
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Vond er weinig aan moet ik zeggen, zoals de crash van Villeneuve in Canada was eruit gehaald en zo waren er nog paar klappers die er gewoon in hoorde!! En waar waren de vele gevechten uit Hongarije??

Heb je niet opgelet tijdens de reclame ofzo?

Je moet de DVD kopen, duh!
  woensdag 27 december 2006 @ 10:11:20 #105
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_44763375
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:40 schreef TJDoornbos het volgende:
tuurlijk moet iedereen aan een wagen wennen maar denk dat "onze" mannen niet tot de top (kimi, nando, felipe) horen maar in de groep van zeg Button tot Trulli aardig mee kunnen komen en div namen die al jaren in de F1 zitten kunnen verslaan!
Ik denk ook dat 'onze mannen' niet tot de absolute top behoren. Felipe betwijfel ik nog..., maar dat zullen we dit jaar zien.

*ook al jaaaaaaaren lang Button fan is, ook al zal hij zeer waarschijnlijk nooit wereldkampioen worden.
Maar desalniettemin ben ik bijzonder trots op m'n BAR autootje met echte handtekening van Jenson
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_44765825
tvp'tje

Ook dit topic lees ik weer mee!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_44765954
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:11 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Ik denk ook dat 'onze mannen' niet tot de absolute top behoren. Felipe betwijfel ik nog..., maar dat zullen we dit jaar zien.

*ook al jaaaaaaaren lang Button fan is, ook al zal hij zeer waarschijnlijk nooit wereldkampioen worden.
Maar desalniettemin ben ik bijzonder trots op m'n BAR autootje met echte handtekening van Jenson
Felipe kán denk ik heel veel, mits ie er wel een beetje mazzel bij heeft.. ik wil het iig wel heel graag
Ik weet niet wie ik liever zie winnen..Kimi of Felipe..ik ben in tweestrijd
  woensdag 27 december 2006 @ 13:47:05 #108
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44766242
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Sally het volgende:
tvp'tje

is de winterslaap weer voorbij
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 27 december 2006 @ 13:48:52 #109
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44766279
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:22 schreef TJDoornbos het volgende:

koop de DVD van het jaaroverzicht 2006 er zijn 2 versies 1tje met nederlands (olav) (maar geen SBS
gezeik)

en de ander is Engels
  woensdag 27 december 2006 @ 14:09:50 #110
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44766778
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Sally het volgende:
tvp'tje

Sally
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44766860
sanger
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 27 december 2006 @ 14:33:32 #112
65960 sanger
pi_44767366
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:13 schreef Spooky4u het volgende:
sanger
Spooky
  woensdag 27 december 2006 @ 17:54:18 #113
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_44768833
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:48 schreef WEST het volgende:

[..]

koop de DVD van het jaaroverzicht 2006 er zijn 2 versies 1tje met nederlands (olav) (maar geen SBS
gezeik)

en de ander is Engels
en de Nederlandse versie is ook een stuk goedkoper als ik het goed gezien heb
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  woensdag 27 december 2006 @ 19:34:15 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44771910
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:54 schreef 4-elements het volgende:

[..]

en de Nederlandse versie is ook een stuk goedkoper als ik het goed gezien heb
geen idee ik heb hem gedownload
  woensdag 27 december 2006 @ 20:09:48 #115
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44773180
formula1.com is veranderd naar 2007 dus de kalender + aanvangstijden zijn er ook te zien.
pi_44773382
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef WEST het volgende:
formula1.com is veranderd naar 2007 dus de kalender + aanvangstijden zijn er ook te zien.
Bedankt voor de tip. Wel even wennen dat de vrije trainingen op vrijdag nu anderhalf uur duren per sessie.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:21:53 #117
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44776156
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Wel even wennen dat de vrije trainingen op vrijdag nu anderhalf uur duren per sessie.
jup, maar ze beginnen een uurtje eerder

Dus over 78 dagen 2 uur en 38 minuten gaan ze weer knallen. En het saaiste gedeelte van winter seizoen is voorbij
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:21:13 #118
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_44874464
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik was de nieuwe regelementen voor 2007 aan het doorlezen en dit viel me op mbt. de motoren:
quote:
Motoren
De regel dat een motor twee raceweekenden moet meegaan, blijft bestaan, alleen gaat deze pas in op zaterdag. De coureurs mogen op vrijdag met een andere motor rijden en kunnen daardoor meer kilometers afleggen. Zij hoeven dan immers niet meer hun motor te sparen voor de rest van het weekend. Begeeft een motor het echter op een later moment in het weekend, dan geldt dezelfde straf als dit seizoen: de coureur verliest dan tien startplekken. De ontwikkeling van de motoren ligt, zoals eerder al beslist, tot en met 2010 stil. De V8-motoren die momenteel worden gebruikt, liggen de komende vier seizoenen achterin de auto's. Kleine aanpassingen zijn toegestaan, maar moeten door de FIA worden goedgekeurd.
Stel dat 1 van de motorleveranciers volgend jaar met een motor komt die een fundamenteel probleem heeft, wat niet zomaar te verhelpen is.
Voor dat iemand zegt dat zoiets wel getest wordt voorafgaande aan het seizoen , ik kan me nog een situatie herinneren van Ferrari waar ze pas na enkele races een groot probleem constateerden met de druk in het onderblok van de motoren.

Ik ben niet technisch genoeg aangelegd om te bepalen of zoiets valt onder een 'kleine aanpassing', maar ik heb er zo m'n twijfels bij.
Dat zou dus in feite kunnen betekenen dat je als team voor 4 jaar genaaid bent?
pi_44874833
Het reglement (geen regel element ) laat toe dat je aanpassingen doet om evidente problemen qua betrouwbaaarheid te fixen. Je mag dat echter niet misbruiken om de performance te verhogen.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  zondag 31 december 2006 @ 18:57:13 #120
65960 sanger
pi_44899025
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef multatuli het volgende:
Het reglement (geen regel element ) laat toe dat je aanpassingen doet om evidente problemen qua betrouwbaaarheid te fixen. Je mag dat echter niet misbruiken om de performance te verhogen.
Dan vraag ik me nog steeds af wat de FIA doet als het verhelpen van het probleem ervoor zorgt dat de performance toeneemt. Bv. een probleem aan de nokkenas, door het toepassen van een nieuwe nokkenas is dat weg, maar die kan dan meteen dusdanig ontworpen worden dat het aantal PK'tjes iets toeneemt
pi_44915200
Hmm, of als 1 motor veel sterker als de anderen en andere teams kunnen dat met bodywork niet compenseren hebben we vier jaar hetzelfde team als kampioen Ik denk best dat de FIA dit goed heeft uitgedacht, maar toch.. F1 met een stilliggende ontwikkeling van nieuwe motoren, het klinkt te raar voor woorden..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:36:51 #122
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44949906
de maand van de presentaties is er weer begin al meer en meer richting 18 maart toe te gaan.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:42:56 #123
65960 sanger
pi_44950113
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:41 schreef Atreidez het volgende:
Hmm, of als 1 motor veel sterker als de anderen en andere teams kunnen dat met bodywork niet compenseren hebben we vier jaar hetzelfde team als kampioen Ik denk best dat de FIA dit goed heeft uitgedacht, maar toch.. F1 met een stilliggende ontwikkeling van nieuwe motoren, het klinkt te raar voor woorden..
Aan de andere kant zal dit de ontwikkelingen op aerodynamisch gebied verbeteren....

De FIA schiet m.i. ook wel iets door, maar ze zullen iets moeten om hun doelstellingen te verwezenlijken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:43:22 #124
65960 sanger
pi_44950132
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:36 schreef WEST het volgende:
de maand van de presentaties is er weer begin al meer en meer richting 18 maart toe te gaan.
Nog maar een kleine 2 weken tot de eerste launches
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:55:18 #125
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44950587
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:43 schreef sanger het volgende:

[..]

Nog maar een kleine 2 weken tot de eerste launches
en nog maar 72 dagen en 4 uur tot in melbourne het licht op groen mag
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:07:12 #126
65960 sanger
pi_44951050
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:55 schreef WEST het volgende:

[..]

en nog maar 72 dagen en 4 uur tot in melbourne het licht op groen mag

Maar kijk meer uit naar de testsessies waar Spyker aan mee gaat doen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:11:14 #127
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44951231
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar kijk meer uit naar de testsessies waar Spyker aan mee gaat doen.
ook dat, maar het echte racen daar gaat het ook om

dan wordt het ook weer wat warmer
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:51:21 #128
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_44952627
Nieuw F1 testscircuit in Spanje
quote:
Spanje blijft maar bezig met het investeren in de Formule 1. Met de door de successen van Fernando Alonso aangewakkerde gekte in het mediterraanse lanfotod is de Spanjaarden niets te gek. Eerder al werd de mogelijkheid voor een eigen Formule 1-team onderzocht en ook werd geïnvesteerd in circuits.

Zo is deze maand het Circuit Monteblanco klaar voor gebruik. De baan, met een lengte van ruim 4,5 kilometer is gelegen in Andalusië, nabij Sevilla. De baan heeft deze maand de zogenaamde FIA 1-licentie gekregen, waarmee het Formule 1-teams mag laten testen op het circuit.

Ook op andere circuits wordt geïnvesteerd, maar dat vindt vooral op aandringen van de coureurs plaats. De circuits in Jerez en Barcelona moesten aan nieuwe veiligheidseisen gaan voldoen alvorens de heren er weer wilden testen. De baan in Barcelona is daarop zelfs aangepast.

en zo ziet het circuit er uit
pi_44979439
quote:
Roermond bevestigt race-evenement

De eerste gebruikers van de nieuwe A73 bij Roermond hoeven zich niet aan de maximumsnelheid te houden. Op 23 en 24 juni 2007 wordt de snelweg in gebruik genomen met een autosportspektakel. Namen zijn nog niet bekend, maar de organisatie verwacht veel van het evenement.

Naast Bavaria City Racing is er nu dus ook Euro Racing Limburg, zoals het evenement gedoopt is. Berichten over het autosportspektakel kwamen al eerder naar buiten, maar vandaag is het nieuws bevestigd door de gemeente Roermond, die samen met de provincie Limburg en Rotterdam Racing de organisatie voor zijn rekening neemt.

In tegenstelling tot eerdere berichten vindt het evenement niet plaats in september, maar al in juni. Euro Racing Limburg wil volgens het persbericht de autosport ‘vooral in de breedte naar voren laten komen.’ Niet louter Formule 1 dus, maar een keur aan verschillende raceklassen die de opening van de snelweg opluisteren. Details over kaartverkoop en deelnemers worden later bekendgemaakt.
Bron
quote:
Raikkonen feels better at Ferrari

Kimi Raikkonen is now an official Ferrari Formula 1 driver. The Finn joined the team on January 1st after five years racing at McLaren Mercedes. Raikkonen already admits after a few days on the job he feels better at the Italian team than he did in Woking.

"I already feel very comfortable at Ferrari," he said. "In only a few days I already discovered that the atmosphere here is much friendlier than at McLaren. Here they don't care what the newspapers write about me."

Speaking about his new team boss Jean Todt Raikkonen said: "He (Todt) is a completely normal person and he has plenty of experience to deal with Finnish drivers. I don't believe I need to worry here."
Bron
pi_44998924
Ik heb misschien een hele domme vraag over transfers in de F1, maar ik snap er neits van. Waarom zou je naar een team gaan dat slechter presteerd? Waarom is Barichello ooit (vrijwillig) weggegaan bij Ferrari en naar BAR gegaan? Hij kon toch ook weten dat hij bij BAR veel slechter ging rijden? En waarom gaat Alonso bij Renault weg terwijl Renault in 2007 waarschijnelijk ook weer dezelfde goede auto heeft?
In voetbal zou een speler van PSV nooit naar Heracles gaan, ook in het schaatsen zou een schaatser nooit naar een team gaan dat minder presteerd hetzelfde geld voor wielrennen. Waarom gaat Alonso dan wel naar McLaren terwijl hij weet dat hij daar nooit zijn titel gaan verdedigen?
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:14:07 #132
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_44999348
In de F1 is geen Heracles...
Het zijn de beste 11 voetbalteams van de wereld om het zo maar te zeggen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_44999614
Barrichello kon zich niet meer plaatsen als 2e man, zeg maar een Aisatti bij PSV die veel op de bank zit en dan bij bijvoorbeeld Twente wel in de basis staat. Alonso verhuist van een titelkandidaat naar een titelkandidaat, plus hij verdient bij McLaren 3x zoveel dan bij Renault. Ook een reden om te vertrekken. En anderen maken fouten, kijk naar Webber en Button die zich gelukkig voor hem onder zijn getekend contract uit kon komen. Coulthard is bij Red Bull gewoon blij dat hij nog steeds in de F1 zit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_44999660
Alsof het alleen de teams zijn die wat doen ... Schumi ging toch ook weg bij Benetton in 95 terwijl ie 2 jaar achter elkaar wk was geworden. En zo groot zijn de verschillen tussen BAR, ferrari, Mclaren en Renault niet.. elk van die teams is een topteam, waarbij alleen BAR een beetje vreemde eend is (maar honda uiteraard niet).
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:34:19 #135
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_44999828
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:51 schreef WEST het volgende:
Nieuw F1 testscircuit in Spanje
[..]

[afbeelding]

en zo ziet het circuit er uit
Zo te zien aan de foto's is da nog niet af hoor check de site zelf maar...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_44999919
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Alsof het alleen de teams zijn die wat doen ... Schumi ging toch ook weg bij Benetton in 95 terwijl ie 2 jaar achter elkaar wk was geworden. En zo groot zijn de verschillen tussen BAR, ferrari, Mclaren en Renault niet.. elk van die teams is een topteam, waarbij alleen BAR een beetje vreemde eend is (maar honda uiteraard niet).
Daarom heet het voortaan gaan BAR meer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_45018285
quote:
RTL akkoord met Olav Mol en Allard Kalff

Olav Mol en Allard Kalff voorzien de Formule 1 de komende drie seizoenen van commentaar. Dit kan F1Racing.nl onthullen.

In mei 2006 werd bekend dat RTL Nederland de uitzendrechten voor de Formule 1 had verkregen voor de seizoenen 2007, 2008 en 2009. Het was echter lange tijd onzeker of commentator Olav Mol mee zou verhuizen van SBS6 naar RTL.
Bron

Hopen dat Kalff weer de pitreporter gaat uithangen.
pi_45018437
Zie je Olav al door de pit rennen Elmar??

Ga dr maar van uit dat Allard in de pits hangt!
pi_45018768
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Zie je Olav al door de pit rennen Elmar??

Ga dr maar van uit dat Allard in de pits hangt!
Ga ik ook vanuit. Maar ik wil wel eerst zekerheid daarover. Voor je het weet tovert RTL Jack Plooy uit de hoge hoed als pitreporter.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:25:43 #140
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_45018909
Ik wil TJ het hoofd niet teveel op hol brengen, maar ik zie Van Eldik schrijven dat Doornbos ergens een test gaat rijden en dat tegelijkertijd Red Bull Renault gaat sponsoren.

http://www.fritsvaneldik.nl/webpost/
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_45021143
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik wil TJ het hoofd niet teveel op hol brengen, maar ik zie Van Eldik schrijven dat Doornbos ergens een test gaat rijden en dat tegelijkertijd Red Bull Renault gaat sponsoren.

http://www.fritsvaneldik.nl/webpost/
TJ weet uit betrouwbare bron dat het gelul is! Maar bedankt voor het melden Zigsel!!

Leg mij trouwens ff uit waarom RB geld in Renault zou stoppen en niet in hun eigen wagens
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:23:07 #142
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_45021308
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

TJ weet uit betrouwbare bron dat het gelul is! Maar bedankt voor het melden Zigsel!!
Ik weet dat ook. Vandaar de smiley.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_45021418
En ik smsen naar TJ
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_45021500
Ben benieuwd welk sprookjesboek Van Eldik gelezen heeft..........Jeroen zeik niet het was een gratis SMS van Hi.nl
pi_45022041
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben benieuwd welk sprookjesboek Van Eldik gelezen heeft..........Jeroen zeik niet het was een gratis SMS van Hi.nl
door mij verzonden
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:51:25 #146
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_45022640
Was dit nog niet hier tegengekomen...
quote:
Toro Rosso gebruikt maas in het reglement

Scuderia Toro Rosso heeft een legale manier gevonden om met de door Adrian Newey ontworpen Red Bull-wagens te kunnen rijden. Het is niet toegestaan om als renstal je chassis aan een ander team te verkopen. Toro Rosso koopt de wagens echter niet van Red Bull Racing, maar van het bedrijf Red Bull Technologies.

Teambaas Gerhard Berger is ervan overtuigd dat de auto van Toro Rosso door de FIA zal worden goedgekeurd. "De STR2 zal worden gebouwd door Red Bull Technologies en de auto wordt intellectueel eigendom van Toro Rosso", zei de Oostenrijker tegen Autosport. "We zijn dan ook vol vertrouwen dat FIA onze auto zal goedkeuren."

Toro Rosso moet ook nog haar rijders voor 2007 bevestigen.
bron
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:54:45 #147
65960 sanger
pi_45022776
Was er al bang voor, maar dit is inderdaad de maas in de regelgeving.

Lijkt erop dat STR dus niet de RBR van vorig seizoen krijgt, maar een compleet nieuwe auto.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:03:47 #148
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45025284
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef sanger het volgende:
Was er al bang voor, maar dit is inderdaad de maas in de regelgeving.

Lijkt erop dat STR dus niet de RBR van vorig seizoen krijgt, maar een compleet nieuwe auto.
Tis een slimme manier om zo een gat in het regelement op te lossen.
Fair is het niet maarja, ik denk dat FIA hier nog wel later een stokje voor gaat steken.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:13:27 #149
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45025557
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:34 schreef nils7 het volgende:

[..]

Zo te zien aan de foto's is da nog niet af hoor check de site zelf maar...
las net dat het in februari af is.
pi_45025669
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef sanger het volgende:
Ik interpreteer dat de RBR van vorig seizoen nooit van RBR eigendom is geweest, en daarom door Red Bull technologies kan verkocht worden aan STR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')