CA en RD zijn echt niet beter dan een Alonso hoorquote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ken minimaal twee coureurs die ook kwalitatief mee zouden kunnen.
RD iig zeker niet neequote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
CA en RD zijn echt niet beter dan een Alonso hoor
Dat kun je niet zeggen omdat ze nooit onder gelijke omstandigheden met gelijk materiaal gereden hebben.quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
CA en RD zijn echt niet beter dan een Alonso hoor
Gaan we leuk doen?quote:
En hoelang reed Alonso bij Renault voordat hij uberhaupt een race wist te winnen?quote:Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gaan we leuk doen?
Sorry sanger ik denk als je 1 der beide in een Mclaren gaat zetten dat ze een jaar misschien langer aan het leren zijn alvorens ze gelijkwaardig zijn!
Nou, toch nog antwoord op mn eigen vraag gekregenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:24 schreef flubub het volgende:
Alonso heeft vandaag al mogen testen voor Mclaren
Dus waarom is Kimi nou ook niet al voor Ferrari op de baan.. zou hij daar simpelweg niet om gevraagd hebben of heeft hij geen toestemming gekregen? Niet dat we dit kunnen weten, maar toch, ik vraag het me af
In zijn eerste jaar bij Renault...quote:Op maandag 18 december 2006 15:26 schreef sanger het volgende:
[..]
En hoelang reed Alonso bij Renault voordat hij uberhaupt een race wist te winnen?
Ik had hem anders moeten formuleren inddquote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
In zijn eerste jaar bij Renault...
Hungaroring 2003![]()
Ik was er bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had hem anders moeten formuleren indd
Jensonquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik was al fan van Jens voor hij won is dat ook een prijs waard??
Maar je hebt gelijk Nils sinds begin 2005 heeft FA vele male meer fans dan hij daarvoor had
Geen problemen hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
problemen Sanger??
Die ook afkomstig is uit Rotterdam...volgens mij is er wel een of ander linkje.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen problemen hoor
Maar was gezien je username altijd in de veronderstelling dat je fan was van een andere (toekomstig ChampCar) coureur
Die gaat geen race winnen!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:24 schreef Vitalogy het volgende:
Maar goed, komend seizoen gaat erg leuk worden. Ik verwacht ook erg vaak te kunnen lachen om het gejank van Alonso.
Er zijn anders wel interessante ontwikkelingen in de CC. En er schijnen gesprekken te zijn!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben sinds 2000 fan van Jens en in 2004 kwam Doornbos erbij en nee hij gaat niet naar de CC (of hij liegt al maanden tegen ons)
Maar wat dan als hij een CC zitje kan combineren met een F1 teststoeltje?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:52 schreef TJDoornbos het volgende:
RD heeft het altijd ontkend en ons als fans gemeld in de F1 te blijven, zou die nu CC gaan rijden ben ik teleurgesteld in hem. Maar zal hem wel blijven steunen!!
Die kansen zijn er ook wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:41 schreef Spooky4u het volgende:
Het moet ook mogelijk zijn om in de F1 te blijven natuurlijk, of hij moet tevreden zijn om voor iedereen koffie te halen.
Ik vraag me juist af waarom hij zo nodig die clausules wilt. Anders had hij allang kunnen testen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij RBR kan die tekenen alleen willen ze diverse claussules......
Hij mag voor mij wel koffie halen trouwens;)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij wil gewoon weg kunnen half 2007 als bijv Williams Wurz eruit zet en RD wil. Lijkt me niet dat teams bij andere teams gaan neuzen als ze vervanger aan willen trekken tijdens het seizoen want elk team heeft 3+ coureurs
Bedoelde geen van beiden. Alhoewel ik een hogere pet op heb van Doornbos, dan van Albers. Maar resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
CA en RD zijn echt niet beter dan een Alonso hoor
bron formule1.nlquote:Olav Mol en Allard Kalff lijken de grootste kans te maken om de Formule 1 volgend jaar te becommentariëren. Beiden zijn serieus in gesprek met RTL. Ronald van Dam is nog niet gebeld.
FORMULE 1’s oude hoofdredacteur Van Dam levert momenteel commentaar bij autosportprogramma’s op Sport1, SBS6 en Eurosport. ,,Ik heb niets gehoord. Maar Jaap Hoffman (programmadirecteur) mag me altijd bellen”, vertelt hij in de nieuwste uitgave van FORMULE 1 RaceReport.
Kalff en Mol zijn al een stapje verder en wel in onderhandeling met RTL. Kalff heeft inmiddels aangegeven wat en hoe hij het zou willen doen. ,,Prioriteit moet zijn om het mooiste Formule 1-programma ooit te maken. Hoe ik dat wil doen, zeg ik niet.”
Olav Mol bevestigt dat hij een week geleden zijn eerste serieuze gesprek met RTL heeft gehad. ,,We kijken nu wat zij willen en wat ik wil.” Wie van de twee de beste papieren heeft is onduidelijk. Bij RTL willen ze niets kwijt over de stand van zaken.
Mol heeft echter de vurige hoop dat het nog voor aanvang van de Dakar-rally (start 6 januari in Lissabon) duidelijk wordt.
Hij schrijft altijd wel een leuk collumn in het lokale krantje over de F1quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef Vitalogy het volgende:
Ik heb Jack Plooij nog niet kunnen betrappen op het brengen van enige toegevoegde waarde.
En daarmee is voor mij alles gezegd.
Kalff is een kutje die als commentator in de herhaling valt en de goednieuwsshow op houdt. Altijd dat overactieve gehinnikquote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef WEST het volgende:
Allard kende de coureurs heel goed, mede omdat hij ook zelf in een race wagen zit. Zoals zijn band met Herbert. Allard stelde ook goeie vragen, iets wat jack P niet doet.
![]()
Nou, Ruud ter Weijden, waar blijf je?quote:,,Prioriteit moet zijn om het mooiste Formule 1-programma ooit te maken. Hoe ik dat wil doen, zeg ik niet.”
Vind het ook niet misstaan!quote:Op donderdag 21 december 2006 07:52 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb enthousiastme en bedenkingen gehad tussen de relatie Ferrari / Raikonen maar met deze foto kan ik niets vinden wat misstaat
[afbeelding]
Laat Jack maar lekker de catering doen ofzo.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:17 schreef TJDoornbos het volgende:
En Jack mag leuk itempjes maken, of studio presentator worden!
ik geef het niet graag toe, maar ik had wel op een geven moment heimwee naar Ruud, want Victor en Edward zijn 2 druiloren eerste rang.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doe maar maar Olav achter de microfoon, Allard in de pits (net als vroegah) en geen studiopresentator. Ruud ter Weiden zit ik ook niet op te wachten, namelijk.
bronquote:Het Audi DTM team zou voor 2007 het liefst voormalig Formule 1 coureurs Jacques Villeneuve en Juan Pablo Montoya onder contract zien staan. Met een ‘dream team’ wil Audi in het seizoen 2007 een greep doen naar het kampioenschap. Op de wenslijst voor het seizoen 2007 heeft het team uit Ingolstadt, vlak voor de kerst, twee klinkende namen bekend gemaakt. Na het slechte seizoen met Heinz-Harald Frentzen is Audi voor het aanstaande seizoen op zoek naar een nieuwe stercoureur, om zodoende aartsrivaal Mercedes te kunnen verslaan.
De droom om Michael Schumacher te contracteren spatte al snel uiteen. Daarom wil Audi in het DTM kampioenschap met een mengeling van “jong en oud” volgend jaar de toon gaan zetten. “Villeneuve en Montoya, dat zou pas een aanwinst voor het DTM zijn”, meende Audi woordvoerder Jürgen Pippig. Ook DTM baas Hans Werner, het DTM equivalent van Ecclestone, houdt de vingers gekruist en hoopt dat deze ‘coupe’ kans van slagen heeft, al lijkt dit niet aan de orde, daar zowel Villeneuve alsook Montoya volgend jaar in de VS actief zullen zijn. “Het zou formidabel zijn als het Audi zou lukken om deze beide supersterren te overreden om een DTM contract te tekenen”, aldus Werner.
Het grootste probleem van Werner lijkt echter het gage van de voormalig Formule 1 coureurs te zijn. Vermoedelijk is hier een bedrag mee gemoeid van rond de ¤ 6 miljoen. Bovendien wil Montoya, na zijn vertrek bij McLaren, zijn heil zoeken in de Amerikaanse NASCAR Series. Audi sportchef Wolfgang Ullrich geeft de hoop echter niet op. “Het staat buiten twijfel dat grote namen het DTM goed zullen doen, daar wordt momenteel flink over gediscussieerd. In mijn notitie boekje staan de telefoonnummers van enkele grootheden”, aldus Ullrich.
Momenteel lijkt Mika Häkkinen de enige ‘superster’ binnen het DTM kampioenschap te zijn. Of de tweevoudige Formule 1 Wereldkampioen ook in 2007 nog voor Mercedes aan de start van het DTM kampioenschap zal staan is nog onduidelijk en nog niet beslist. Reden temeer voor Audi om enkele grote namen aan te trekken.
Waarom dit echter niet zo eenvoudig zal zijn legt Jürgen Pippig uit. “Veel ‘sterren’ haken af omdat ze weten wat hen in het DTM te wachten staat. De lat ligt, net als in de Formule 1, ook in het DTM erg hoog. Bekende coureurs zoals Villeneuve en Montoya willen uiteraard in het DTM niet slecht voor de dag komen”, aldus Pippig. Een slecht voorbeeld is Heinz-Harald Frentzen, die tijdens zijn DTM carrière geen enkele race wist te winnen.
Ook Ullrich beoordeelt de situatie eender als Pippig. “Audi is altijd erg open geweest naar de ‘Formule 1 supersterren’, geeft de Audi Sportchef toe, “Maar het spelletje functioneert alleen dan wanneer ook zij op top niveau presteren. Het niveau in het DTM is behoorlijk hoog en de jonge wilde honden staan reeds onder contract”. Aldus Ullrich. Audi wist recent de talenten Lucas Luhr en Mike Rockenfeller te strikken. Beiden zullen het komende seizoen niet alleen voor Audi het DTM kampioenschap bestrijden maar ook in de SportsCars met de revolutionaire Audi Diesel Sportwagen R10 TDI ervaring op gaan doen.
Volgens Pippig is de belasting van een huidige coureur extreem veelvuldig. “Bijna 50% van hun inkomsten verdienen de coureurs door PR werkzaamheden en hun PR waardes die zij vertegenwoordigen. Het DTM biedt niet alleen professionele autosport op het hoogste sportieve niveau maar is ook een uitstekend mediaal platform. Gedurende het DTM seizoen 2006 werden de races in 72 landen uitgezonden, waarbij meer dan 1000 uur aan DTM racen werd besteed”, aldus Pippig. “Het DTM is een uitstekend voorbeeld voor de sport en eventmarketing. Dit kampioenschap heeft een wezenlijk maatschappelijke factor waarin vele miljoenen omgaan en dat werk biedt aan meerdere duizenden mensen”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |