Bij Werchter hebben ze niet zo'n moeite om artiesten het jaar erop terug te laten komen, denk aan Queens Of The Stone Age, die 4x in 5 jaar optraden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:48 schreef Acathla het volgende:
Weeral? Alhoewel ik de Peppers graag hoor, zou ik het wel jammer vinden.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:55 schreef parselmouth het volgende:
Beter boeken ze wat anders dan de RHCP voor dat geld
Ben er hoe dan ook wel weer bij (4e keer). Geweldig festival met een geweldige sfeer en elk jaar weer een geweldige affiche.
Zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:35 schreef maxor het volgende:
Zeker weer naar Werchter dit jaar.
Echt super sfeertje daarzo![]()
Krijg het mailtje ook net binnen:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:52 schreef nr.126 het volgende:
Pearl Jam
Chemical Brothers
Muse
Staan op Rock Werchter dit jaar
quote:PEARL JAM ! MUSE ! THE CHEMICAL BROTHERS !
Pearl Jam, Muse en The Chemical Brothers hebben hun komst naar Rock Werchter bevestigd. Het festival vindt dit jaar plaats van donderdag 28 juni tot en met zondag 1 juli in het festivalpark in Werchter. Naar traditie weerom 4 dagen feest met op het muzikale menu het beste van wat er vandaag in de moderne muziek toe doet. Met vele grote namen op de Main Stage, aanstormend talent en intiemere acts in de Pyramid Marquee. Met deze eerste drie namen wordt de toon meteen gezet. Binnenkort meer namen !
PEARL JAM (VS)
Pearl Jam is het zwarte beest van Rock Werchter. Tot tweemaal toe moest de Amerikaanse groep op het allerlaatste moment afzeggen. In 1992 wordt de piepjonge bende in allerijl vervangen door – de dan nog nauwelijks bekende - Smashing Pumpkins. In 2000 is er het drama in het Deense Roskilde en zorgt Live voor vervanging. Op 30 augustus 2006 lukt het Eddie Vedder en de zijnen om na 15 jaar eindelijk op Belgische podium te spelen. Tot hun grote vreugde trouwens. En tot jolijt van een uitzinnig Sportpaleis. Dat draait de rollen regelmatig om en bezorgt de groep kippenvel. “See you next year”, zei Vedder aan het einde van het concert. En zo geschiedde.
Meer op: www.pearljam.com
MUSE (GB)
De rijke geschiedenis van Rock Werchter telt vele namen. En van die vele namen zijn er elk decennium slechts een handvol uitverkoren om hun stempel te drukken op het festival. Muse is een absolute gezichtbepaler van de jaren 0. Het ambitieuze Britse trio brengt de spannendste live performances van het moment en heeft nog heel wat groeipotentieel. Vorig jaar kwam de groep het pas geboren ‘Black Holes and Revelations’ (06) voorstellen. Sindsdien is Muse gelauwerd als Beste Alternatieve Band tijdens de MTV Europe Music Awards en was het geweldig in het Sportpaleis (Antwerpen). Een kleine indicatie van hun huidige status: Muse staat op 16 juni als eerste rockgroep in het verbouwde Wembley Stadium (Londen).
Eerder in Werchter: 2000, 2001, 2004 en 2006.
Meer: www.muse.mu
THE CHEMICAL BROTHERS (GB)
Als er in Werchter aan ‘zwaar feesten’ wordt gedacht, zijn The Chemical Brothers de eerste keuze. Niemand kan de moderne mens zo gemakkelijk aan het dansen brengen. Van hun generatiegenoten is alleen Underworld even goed gebleken in de overstap van kleine discotheken naar grote festivalweides. Tom Rowlands en Ed Simons brengen niet alleen “good stuff”. Het is pas goed als het ook “new stuff” is. Het duo heeft een brede smaak en een goede neus. Magic Numbers en Bloc Party danken bijvoorbeeld een deel van hun roem aan hun aanwezigheid op ‘Push The Button’ (05). Album # 6 van The Chemical Brothers verschijnt net voor de zomer. Het nieuwe nummer ‘Electronic Battle Weapon 9’ is al te horen op hun My Space-pagina.
Eerder in Werchter: 1997, 1999, 2002 en 2005.
Meer op: www.thechemicalbrothers.com - www.myspace.com/thechemicalbrothers
START VOORVERKOOP
De voorverkoop start op dinsdag 20 februari. Ticketprijzen en praktische info daaromtrent volgen snel.
OP HET WEB.
Weet meer over Rock Werchter via www.rockwerchter.be
Zoals ik al eerder zei boeit het de organisatie van werchter niet zoveel hoe vaak de acts al eerder daar hebben opgetreden. Je kunt er peil op trekken dat een Metallica, Faithless, RHCP, Tool, Basement Jaxx of Radiohead en dergelijke weer gaan komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alweer Muse![]()
Nou ja, ik vermaak me wel met muse, maar toch
Alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef peaceman het volgende:
Meelurktopic.
Ik zal dit jaar niet kunnen gaan, net als verleden jaar, maar ach... qua sfeer zit je toch niet het beste op Werchter. Qua grote namen wel...![]()
Hoezo, komen die dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:01 schreef Blivox het volgende:
Tool en Radiohead is genoeg reden om naar Werchter te gaan.
Ja, dit zou ook ongeveer mijn verkapte TVP geweest zijn als ik die zou plaatsen in dit topicquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef peaceman het volgende:
Meelurktopic.
Ik zal dit jaar niet kunnen gaan, net als verleden jaar, maar ach... qua sfeer zit je toch niet het beste op Werchter. Qua grote namen wel...![]()
Mwoah, vind het op Werchter goed te doen hoor met al die Belgen.. Ik mis alleen het nachtleven van Lowlandsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef peaceman het volgende:
Meelurktopic.
De vraag is alleen of de Belgen het ook goed te doen vinden met al die Hollanders...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mwoah, vind het op Werchter goed te doen hoor met al die Belgen..
En Hollandse meiden laten ze ook eerder zien dan de belgische (heb ik uit hoopvolle belgische bron vernomenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:25 schreef parselmouth het volgende:
Vorig jaar vertelde een Belgisch groepje jongens me dat ze dol zijn op Nederlandse meisjes omdat die grotere loezen zouden hebben dan de Belgische.
Neequote:Op zondag 28 januari 2007 00:15 schreef peaceman het volgende:
Moet iedereen tegen die tijd eigenlijk al dat briljante vignet kopen?
Ligt ook niet aan de Belgen, maar meer aan de opzet van het festivalterrein... te weinig spreiding van de menigte.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mwoah, vind het op Werchter goed te doen hoor met al die Belgen.. Ik mis alleen het nachtleven van Lowlands
Haha, dat was vorig jaar inderdaad een veelvoorkomende leus: "Hollandse hoeree! Broek uit, tetten bloot!"quote:Op zondag 28 januari 2007 10:05 schreef annoh het volgende:
[..]
En Hollandse meiden laten ze ook eerder zien dan de belgische (heb ik uit hoopvolle belgische bron vernomen) .
Wees er trots op.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Haha, dat was vorig jaar inderdaad een veelvoorkomende leus: "Hollandse hoeree! Broek uit, tetten bloot!"
Belangrijkste? Kom op zegquote:Op donderdag 14 december 2006 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Belangrijkste gerucht tot nu toe: Pearl Jam! Hier zou mee onderhandeld worden.
Doe eens op de site kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Belangrijkste? Kom op zeg
Daarbij blijft het een gerucht en de meeste geruchten klopt geen reet van.
inderdaad, kijk maar op www.rockwerchter.be!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..een oud topicquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..een oud topic
Overigens zei ik "MEESTE"
Je lult je hier niet uit...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat lul jij slap? Ik zie nu toch pas dat het topic uit December stamt? Dat zeg ik toch: "ah, een oud topic".quote:
Beetje aangebrand jongen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat lul jij slap? Ik zie nu toch pas dat het topic uit December stamt? Dat zeg ik toch: "ah, een oud topic".
Ik dacht dus dat het een nieuw topic was. En vanuit de OP mag je dan concluderen dat PJ nog steeds een gerucht is.
Snap je het niet? Moet ik het spellen?
Zo moeilijk is het niet hoor
Vorig jaar was minder ja, maar zelfs met een mindere lineup is RW nog leuk vind ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:50 schreef StunningCunt het volgende:
Vorig jaar was het een lousy lineup. Hopen dat er dit jaar een echt grote naam bijkomt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:50 schreef StunningCunt het volgende:
Vorig jaar was het een lousy lineup. Hopen dat er dit jaar een echt grote naam bijkomt.
Op muse, DP en tool na, vind ik dat best een lousy lineup jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lousy????
Muse, Placebo, RHCP, Tool, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Depeche Mode etc. etc. Dat noem jij lousy?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Björk komt.
Vergeleken met de line-ups van de jaren ervoor was vorig jaar inderdaad behoorlijk tegenvallend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lousy????
Muse, Placebo, RHCP, Tool, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Depeche Mode etc. etc. Dat noem jij lousy?
'veel' vind ik wat te ruim uitgedrukt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:42 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat zoek je minder bekende bands of zo. Die zijn er toch ook veel in de tent?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:42 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat zoek je minder bekende bands of zo. Die zijn er toch ook veel in de tent?
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:54 schreef maxor het volgende:
Tool moet echt niet weer komen, wat een sch*t zooi is dat zeg.
"Kijk onze bizarre animaties" <- ja dat is wat het is, brakke troep!
*proestquote:Op zondag 4 februari 2007 13:54 schreef maxor het volgende:
Tool moet echt niet weer komen, wat een sch*t zooi is dat zeg.
"Kijk onze bizarre animaties" <- ja dat is wat het is, brakke troep!
quote:
Ach gut heb ik nu de bewoners van het Tool topic tegen de schenen getrapt?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef Bog het volgende:
*proest
Vond ik ook. Het jaar ervoor (was toch het jaar ervoor?) waren ze veel beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Acathla het volgende:
BEP vond ik te gemaakt. Het klonk allemaal zo mooi... tsja.. ingestudeerd.
Dat hoort ook echt op Rock Werchter thuis ja.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd wat er dit jaar komt in de trant van Black Eyes Peas enzo, wat ik vorig jaar toch een erg aangename verrassing vond. Ik hoop op de Sugababes of Beyoncé.
dat zou wel geniaal zijn, maar ik kan het me niet voorstellen. niks mis met pop op een rock-festival overigensquote:Op maandag 5 februari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende: Ik hoop op (...) Beyoncé.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef nr.126 het volgende:
Beastie Boys staan donderdag op RW
Volgens hun eigen site
Dat is wel cool...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef nr.126 het volgende:
Beastie Boys staan donderdag op RW
Volgens hun eigen site
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel cool...
En weer Faithless?
http://www.faithless.co.uk/home/index.html?cmd=make-framequote:Faithless will close the Rock Werchter 2007 festival in Belgium this summer, headlining the final day on July 1st.
Hmm als je ziet dat Black Eyed Peas vorig jaar afsloten na RHCP, kan ik me voorstellen dat dit jaar Beastie Boys afsluiten na Muse.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:59 schreef tarzan1 het volgende:
pfff, dit meen je niet......, niet weer faithless
en beastie boys headliner volgens hun eigen website? dat lijkt me beetje hoog, mss marque afsluiter, dat zou wel vet zijn
Bjork, daar ben ik heel erg blij mee!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef Afunados het volgende:
Nieuwe namen!!!!!!!!!:
Arctic Monkeys![]()
Kooks![]()
Bloc Party![]()
Incubus
Marylin Manson
Bjork![]()
Edit, deze ook nog:
My Chemical Romance
Mastodon
Beastie Boys nog niet bevestigd volgens Stubru
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:22 schreef KillingMoon het volgende:
Enkel Bloc Party en de Beasties kunnen mij bekoren (naast de eerder bevestigde PJ en Muse). Voor de rest matige tot ronduit ermbarmelijk slechte namen (Manson en Chemical Romance)
Daar kun je vergif op innemen. Die staan als headliner in de tent, tegen Muse (tenzij er een grotere naam voor de eerste dag komt) en enkele optredens van tevoren sta ik klaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef ruud.nl het volgende:
Beastie Boys in de Marquee dus.
Best opvallend vind ik, als ze maar niet tegelijk met Muse en Marilyn Manson spelen.![]()
Interessantquote:Op zaterdag 10 februari 2007 06:33 schreef csar het volgende:
Metallica mailiing list:
But wait... there's more. We kinda sorta figured that by the time June rolled around, we would be ready for a break from recording (escape??) and since we had so much fun in Europe last summer, we thought "why not go back for some more fun and games?" We're planning to share the summer love with our friends in some different countries we didn't get to last year.. okay, fuck it, maybe one or two repeats. We haven't quite worked out all the details yet, but we thought that for once we really would be the first site to break a piece of Metallica news.
So keep your eyes open for more details in the next few.. the plan right now is to head out in late June and hang out for a couple/three weeks. We might even do a certain festival that we've played 19 times in July that starts with a "W," maybe hit a certain band member's home turf... blah, blah, blah.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef ruud.nl het volgende:
Wel weer een band die bij de inboedel hoort.![]()
Lijkt me duidelijk: Waterpopquote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef Afunados het volgende:
METALLICA op Rock Werchter?
Metallica komt misschien naar Rock Werchter. Op hun site staat een raadselachtige boodschap: de groep zegt dat ze in juli op een paar festivals in Europa zullen spelen, en ze hebben het over één bepaald festival dat met de letter "W" begint. Metallica neemt in maart een nieuwe plaat op met producer Rick Rubin.
Lijkt me vrij duidelijk. Zit eigenlijk ook niet op ze te wachten, maar het programma is jaarlijks toch altijd erg gevarieerd, dus geen probleem
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef Acathla het volgende:
Staat op de officiele website dat ze dat festival 19x gespeeld hebben. Eh...
quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppen.
Ik ben echt een enorme Bjork-fan (2.5 uur in de trein naar A'dam om voor de Stopera te gaan liggen om een kaartje van 180 gulden te bemachtigen had ik er grif voor over) , maar bij haar laatste album ben ik een beetje afgehaakt. Het optreden wat ze toen op Werchter heeft gegeven was echt een dieptepunt voor me, ik hoop echt dat ze weer een beetje een andere richting ingeslagen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik heb zo mn twijfels bij Björk, haar vorige album vond ik hard zuigen, maar opzich klinkt het wel interessant dat voor het nieuwe album ze de hulp heeft gekregen van oa timbaland en Lightning Bolt. Niet de meest normale combinatie IMO.
quote:Op maandag 12 februari 2007 21:07 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppen.
De vorige keren dat er TW Classic was, stond volgens mij geen één van die artiesten op Rock Werchter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Proper_fucked het volgende:
Oh ik zie dat Sting op TW classics staat, is er dan ook kans dat ze zo iemand ook op Rock Werchter halen? Zelfde voor Simply Red eigenlijk...
Dacht dat The Police wereldtour ging doen trouwens, kan alleen maar dingen voor amerikaanse tour vinden![]()
Ik hoorde vanochtend op de radio dat The Police iig naar Nederland komtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef Proper_fucked het volgende:
Oh ik zie dat Sting op TW classics staat, is er dan ook kans dat ze zo iemand ook op Rock Werchter halen? Zelfde voor Simply Red eigenlijk...
Dacht dat The Police wereldtour ging doen trouwens, kan alleen maar dingen voor amerikaanse tour vinden![]()
www.metallica.comquote:W IS FOR WERCHTER
2/13/2007
Hey... back again with more from Nor Cal. So by now most of you have hopefully heard that we are planning on spending a few weeks this summer touring, visiting some places in Europe that we didn't "escape" to last year. We are still sorting out the final details, schedules, etc. for our little break from recording the next album, but in the meantime, we figured that you have debated/theorized long enough over last week's "W" clue... so here goes... yes, it is the Werchter Rock Festival in Belgium... we'll be playing there on July 1st. No, we haven't really played there 19 times... only four.
All the festival and ticketing information is below. Keep your eyes open for more shows... we'll post them as they get confirmed.
Die zullen wel voor een absurde woekerprijs in het Gelredome ofzo neergezet worden. Voor tig duizend volgevreten 40+ ersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef maxor het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op de radio dat The Police iig naar Nederland komt
quote:Rock Werchter wordt duur
De ticketprijs voor het muziekfestival Rock Werchter stijgt met een kwart.
Wie deze zomer naar Rock Werchter wil, moet 160 euro betalen voor een combiticket. Daarvoor krijg je toegang tot de weide, en dat voor een periode van vier dagen. Ook de prijs van de trein (vanuit elk Belgisch station) is daarin begrepen.
Vorig jaar bedroeg de prijs nog 132 euro. Een dagticket stijgt van 60 naar 75 euro. De zaterdag is goedkoper (69 euro) omdat het budget die dag lager ligt. Een campingticket kost 17 euro extra, ongeacht de duur van het verblijf.
Organisator Herman Schueremans vindt de stijging noodzakelijk. Hij heeft de keuze tussen de ambities bijstellen of meegaan in de harde concurrentieslag. Schueremans kiest voor dat laatste: gisteren maakte hij bekend dat ook de metalband Metallica naar Werchter afzakt.
Dergelijke topacts concentreren hun seizoen rond enkele grote festivals en kunnen enorme bedragen vragen. Gages van toppers variëren vandaag tussen 500.000 en 1 miljoen euro, zegt Schueremans. Rock Werchter wil meebieden in die strijd en moet daarom de ticketprijs navenant opdrijven.
Voor Werchter liggen onder anderen Pearl Jam, Bjork, Metallica, Muse, Faithless, Beastie Boys, Marilyn Manson en de hippe jongeren Arctic Monkeys en Bloc Party al vast. Meer namen volgen eind deze week.
De organistor wijst er ook op dat andere, vergelijkbare festivals nog duurder zijn. Zo kost het driedaagse Coachella, eind april in Californië, 250 dollar. Het vierdaagse Deense Roskilde kost 200 euro.
Volgens Schueremans speelt de gestegen prijs van Belgische acts, onlangs nog een van de redenen van het afscheid aan Marktrock, geen rol in dit verhaal.
(vpb)
Tickets zijn te koop vanaf 20 februari via internet, sms of telefoon (0900-26060). Vanaf 1 maart ook via de KBC Ticketshop.
Roskilde vergelijkbaar met Werchterquote:De organistor wijst er ook op dat andere, vergelijkbare festivals nog duurder zijn. Zo kost het driedaagse Coachella, eind april in Californië, 250 dollar. Het vierdaagse Deense Roskilde kost 200 euro.
Qua geboekte artietsen wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Roskilde vergelijkbaar met Werchter![]()
Ja, maar die 683 artiesten die Roskilde meer heeft dan? En die 2 podia vs. 6 podia? En die opwarmweek voorafgaande aan het festival? En die duizend en 1 dingen die Roskilde wel op het terrein heeft en Werchter niet?quote:
Het lijkt me dat Schueremans hier doelt op de dure grote namen op de affiche, en daarin zijn de festivals wel te vergelijken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar die 683 artiesten die Roskilde meer heeft dan? En die 2 podia vs. 6 podia? En die opwarmweek voorafgaande aan het festival? En die duizend en 1 dingen die Roskilde wel op het terrein heeft en Werchter niet?
Werchter met Roskilde vergelijken gaat toch nergens over![]()
Ja, maar de prijs wordt door meer bepaald dan alleen de grote namen, nou ja, bij Roskilde danquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Schueremans hier doelt op de dure grote namen op de affiche, en daarin zijn de festivals wel te vergelijken.![]()
Ja, maar 30 euro vind ik dan wel vrij veel... Vorig jaar hadden ze RHCP, die waren ook zo duur. Zijn Metallica en Pearl Jam nu zo duur dan, of komen er nog meer grote namen? Mag je wel verwachten dan..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef XL het volgende:
Je bent toch een dief van je eigen portemonnee als je een festival dat jaar in jaar uit wekenlang van tevoren stijf uitverkocht is (2001 was de laatste keer niet op voorhand uitverkocht, maar verkocht wel uit op de dagen zelf) niet elk jaar een stuk duurder maakt.
Dat heet gewoon de wet van vraag en aanbod.
Zie hierboven: Metallica tussen de 500.000 en 1.000.000quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:54 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, maar 30 euro vind ik dan wel vrij veel... Vorig jaar hadden ze RHCP, die waren ook zo duur. Zijn Metallica en Pearl Jam nu zo duur dan, of komen er nog meer grote namen? Mag je wel verwachten dan..
Dat de bands zo duur zijn is wat je aan je klanten verteld. Metallica is nu niet 50% duurder dan in 1999 hoor en toen betaalde ik volgens mij nog geen 100 euro voor een combi-ticket. Wat je aan de managementtafel besluit is dat je in 2006 20 euro meer voor je kaart vroeg en net zo vroeg uitverkocht was als in 2005. Dan nu maar eens een stapje van 40 euro omhoog en kijken of het weer zo snel gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:54 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, maar 30 euro vind ik dan wel vrij veel... Vorig jaar hadden ze RHCP, die waren ook zo duur. Zijn Metallica en Pearl Jam nu zo duur dan, of komen er nog meer grote namen? Mag je wel verwachten dan..
Ja RHCP had vorig jaar "een bedrag met 6 nullen" op pinkpop.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie hierboven: Metallica tussen de 500.000 en 1.000.000
Dat vind ik vrij duur ja
Ja logisch natuurlijk.. Ik heb het er wel voor over, omgerekend is het nog steeds een stuk goedkoper dan een los concert/optreden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Dat de bands zo duur zijn is wat je aan je klanten verteld. Metallica is nu niet 50% duurder dan in 1999 hoor en toen betaalde ik volgens mij nog geen 100 euro voor een combi-ticket. Wat je aan de managementtafel besluit is dat je in 2006 20 euro meer voor je kaart vroeg en net zo vroeg uitverkocht was als in 2005. Dan nu maar eens een stapje van 40 euro omhoog en kijken of het weer zo snel gaat.
Tja, dat krijg je op een festival waar de grote acts regeren....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef parselmouth het volgende:
Nou, als het zo doorgaat pas ik een jaartje. 160 euro, allejezus.
136 oid? die richting iig.. en camping 15quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Weet iemand wat de weekendkaarten vorig jaar kostten eigenlijk? Ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Weet iemand wat de weekendkaarten vorig jaar kostten eigenlijk? Ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef ruud.nl het volgende:
Vorig jaar bedroeg de prijs nog 132 euro. Een dagticket stijgt van 60 naar 75 euro. De zaterdag is goedkoper (69 euro) omdat het budget die dag lager ligt. Een campingticket kost 17 euro extra, ongeacht de duur van het verblijf.
Vorig jaar mocht ik volgens mij 145 aftikken voor de camping + festival.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Werchter heeft toch al jaren grote namen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je op een festival waar de grote acts regeren....
Klopt...al vind ik wel dat het aantal grote namen steeds meer de overhand krijgt op Werchter en dat moet toch betaald worden he?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Werchter heeft toch al jaren grote namen?
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt...al vind ik wel dat het aantal grote namen steeds meer de overhand krijgt op Werchter en dat moet toch betaald worden he?!
Welke site dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mij
D'r is trouwens een nieuwe site online......(of loop ik achter en is die er al een tijdje?)
Oja, zie hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.rockwerchter.be
Inderdaad vernieuwd gisteren.![]()
Ik vind het toch wel iets van de laatste jaren en niet specifiek van dit jaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mij
Ik kan me toch nog een rampjaar van Pinkpop herrineren niet al te lang geleden. HEt is het dit jaar echt extreem: Pearl Jam, RHCP, Metallica zijn alle drie beschikbaar. Gewoon drie bands die een uitverkocht festival garanderen. Dan zijn er ook nog klappers als Muse, Linkin Park,etc beschikbaar die ook garant staan voor veel verkochte kaarten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel iets van de laatste jaren en niet specifiek van dit jaar.
Wat heeft het rampjaar van PP ermee te makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan me toch nog een rampjaar van Pinkpop herrineren niet al te lang geleden. HEt is het dit jaar echt extreem: Pearl Jam, RHCP, Metallica zijn alle drie beschikbaar. Gewoon drie bands die een uitverkocht festival garanderen. Dan zijn er ook nog klappers als Muse, Linkin Park,etc beschikbaar die ook garant staan voor veel verkochte kaarten.
Tja, dan kan je de Beastie Boys gewoon boeken als opvulling......er zijn mindere jaren geweest hoor, zeker als je bedenkt dat er nog wel een hoop grote namen nog niet uit de hoeden zijn
Als die al komen, verwacht ik ze eerder op TW Classic.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef King_of_Kool het volgende:
En komt ACDC nou nog dan? Die geruchten hoorde ik ook
Hum, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Het ging mij erom dat er dit jaar in het algemeen heel veel grote bands festivals doen in juni/begin juli. En dat Werchter het dus echt enorm voor het uitzoeken heeft dit jaar. En dat ik me dan kan voorstellen dat je graag toch nog maar even die grote (dure) band kiest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat heeft het rampjaar van PP ermee te maken
Metallica komt bijna elk jaar op Werchter, dus dat is niet zo verrassend. Pearl Jam is wel een klapper en daar heeft PP (als je het er dan toch over wilt hebben) pech mee, gezien de zwangerschappen en de daardoor uitgesteld tour.
RHCP stonden vorig jaar niet op Werchter?
Beastie Boys is wel geinig ja!
Niettemin vind ik juist dat Werchter eens wat meer zou moeten doen aan wat kleinere (en vooral onbekendere) bandjes.
Nou ja als je die prijsstijging zietquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hum, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Het ging mij erom dat er dit jaar in het algemeen heel veel grote bands festivals doen in juni/begin juli. En dat Werchter het dus echt enorm voor het uitzoeken heeft dit jaar. En dat ik me dan kan voorstellen dat je graag toch nog maar even die grote (dure) band kiest.
En tja, Werchter is natuurlijk sowieso van de grote bands. Die programeren al jaren enkel bands die iedereen wel kent. Dat weet je van tevoren. Ik vind een berg kleine bandjes erbij ook veel leuker, maar goed ik zal dan waarschijnlijk ook niet naar Werchter, Pinkpop of Rock am Ring gaan maar naar Sziget of Roskilde. Als je dat wil veranderen dan moet je de hele formule van Werchter veranderen.....
Lowlands staat sowieso in m'n agenda. En dan wil ik aan het begin van de zomer ook nog wel een groot festival, het liefst Sziget of Roskilde. Maar dat ligt ook een beetje aan m'n budget en de voorkeur van m'n festivalvriendjes (en die zullen wel weer gaan kwijlen bij al die grote namen op Werchterquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef peaceman het volgende:
Bij mij wordt het Lowlands en misschien Pinkpop. Dat laatste komt vooral omdat het vlak voor ons trouwen is.
Wat een onzin, op Werchter komen ieder jaar zeker zoveel 'kleine' bands als op Pinkpop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja als je die prijsstijging zietDoe dan maar een onsje minder en Werchter kan dat best.
Pinkpop komen trouwens wel altijd kleinere namen. Maar het aantal bands is daar velen malen minder en derhalve vallen ze misschien minder op.
Bij mij wordt het Lowlands en misschien Pinkpop. Dat laatste komt vooral omdat het vlak voor ons trouwen is.
Sziget is niet aan het begin van de zomer hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands staat sowieso in m'n agenda. En dan wil ik aan het begin van de zomer ook nog wel een groot festival, het liefst Sziget of Roskilde. Maar dat ligt ook een beetje aan m'n budget en de voorkeur van m'n festivalvriendjes (en die zullen wel weer gaan kwijlen bij al die grote namen op Werchter).
en dan staan toch ook wel weer interessante dingen op fields of rock......en........en......en........
Zeker zoveel ja, maar het aantal bands op Werchter is dan ook groter... De verhouding is dus minder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat een onzin, op Werchter komen ieder jaar zeker zoveel 'kleine' bands als op Pinkpop.
Maar wat je al zegt, ze vallen daar misschien eerder in het niet bij de grote namen.
Alles voor Lowlands is aan het begin van de zomerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Sziget is niet aan het begin van de zomer hoor.![]()
Ik ga toch liever naar Werchter dan 2x op en neer naar Londen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef Professional het volgende:
Damn 160 euro is wel erg prijzig, kun je 2x op en af naar Londen voor vliegen met Ryan Air.
Programma ziet er goed uit hoor, grote namen, dus we blijven het in overweging houden.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou, 't boeit mij voor geen meter, maar misschien dat iemand anders er blij mee is:
Damien Rice komt ook
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Pietsie1 het volgende:
Knap duur, maar de kans is vrij groot dat ik ga.
Line-up so far:
Bloc Party, Incubus, The Kooks, Metallica, Muse, Beastie Boys, Damien Rice![]()
Faithless, Marilyn Manson, MCRPearl Jam
quote:ALWEER 9 NIEUWE NAMEN !
Op de vooravond van de start van de voorverkoop, bevestigen ook KEANE, KAISER CHIEFS, TORI AMOS, DAMIEN RICE, THE GOOD THE BAD AND THE QUEEN, ARNO, GABRIEL RIOS, KLAXONS en !!! hun komst naar Rock Werchter 2007. Een overzicht van de tot nog toe bevestigde artiesten:
Donderdag 28 juni
main stage: My Chemical Romance, Marilyn Manson, Björk, Muse
pyramid marquee: Beastie Boys
Vrijdag 29 juni
main stage: Kaiser Chiefs, Bloc Party, Arctic Monkeys, Pearl Jam
Zaterdag 30 juni
main stage: Keane, The Chemical Brothers
pyramid marquee: Klaxons, Arno, The Good The Bad and The Queen
Zondag 1 juli
main stage: !!!, Mastodon, The Kooks, Incubus, Metallica, Faithless
pyramid marquee: Damien Rice, Tori Amos
Gabriel Rios's plekje op de affiche wordt binnenkort aangevuld.
Zeer gauw meer namen !
Vorig jaar pas in mei ofzo ongeveer, niet heel snel iig.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:25 schreef kezmaster het volgende:
Zijn kaarten voor Werchter altijd snel uitverkocht?? Morgen begint de verkoop, maar ik kan ze pas eigenlijk einde van de week halen.
Volgens mij is invoice een soort systeem wat ze hanteren voor online betalingen in België.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef annoh het volgende:
Ja wat is invoice? Ideal hebben ze niet (tis belgie heh) Ik wil gewoon acceptgiro zoals vorig jaar!
Nooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef maxor het volgende:
Whoei kaartjes besteld! Wel naar dat je niet tegelijkertijd combi + camping ticket kan bestellen![]()
Ja en een rekening kun je op meerdere manieren betalen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:18 schreef maxor het volgende:
Invoice is gewoon engels voor rekening hoor
een week weg voor 200 euro, beetje cheapquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Werchter heeft toch al jaren grote namen?
Nou ja, tot nu toe vind ik de line-up echt bijzonder oninteressant, ga voor dat geld wel een weekje op vakantie ofzo.
Ja hey, je wil ook nog bieren tussen die belgjes, en lekkere luikse wafels eten toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
een week weg voor 200 euro, beetje cheap![]()
kga 1 alleen zondag, Metallica![]()
![]()
de andere dagen zijn ook leuk, maar ik ga al naar rock am ring, geld groeit me ook niet op rug.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef WarPuppy het volgende:
Dit jaar wel zonnebrandcreme, vorig jaar smerig hard verbrand!
Misschien vond ik het daarom zo chill. Aangezien iedereen aan het vechten was voor een beetje schaduw, konden wij relaxed goed vooraan staan bij alle goede optredensquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alsjeblieft niet zo'n weer als vorig jaar zeg. Ik vond het echt doodzonde dat je eigenlijk overdag niks kon doen dan in de schaduw zitten van die paar boompjes op de weide, samen met 70.000 anderen, en vooral dat er zo weinig water op de weide verkrijgbaar was.
Maar ja, het hoeft van mij nou ook weer niet 4 dagen lang te gaan regenen....
Zou wel te gek zijn, als ze er tenminste een keer mogen spelen als het donker is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:26 schreef tarzan1 het volgende:
lees net dat er in een reclame voor werchter op stubru Tool genoemd word. iemand hier het toevallig ook gehoord?
Je moet gewoon van die 'kartonnen' pakken(icetea/dubbelfris) meenemen, die kan je eerst opdrinken en vervolgens hele dag bijvullen. Werkte perfect, we hebben zelfs nog half pak over iemand gegooit die plat ging tijdens Franz Ferdinand..quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef tarzan1 het volgende:
bij de hekken helemaal van voren en bij de afscheiding in het midden bij geluidstoren deelden ze gelukkig gratis water uit.
en de dames in ziekenhuis pakjes deelden ook gratis water uit dacht ik. ze kwamen in ieder geval langs om je in te smeren.
maar absurd dat ze aan bij het drank kraam gewoon water voor 2 euro verkochten.
Een kartonnen pak is een brik en dat mag wel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Acathla het volgende:
Maar kartonnen pakken (Bar-le-duc aka Utregs kraanwater) mocht weer niet. Toch?
Brik idd, kwam er niet meer op.. Maar dat mag idd, op de laatste dag mocht je ook flesjes water zonder dop mee naar binnen nemen trouwens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:34 schreef annoh het volgende:
[..]
Een kartonnen pak is een brik en dat mag wel!
Flesjes zijn ze heel willekeurig in. De ene keer moest ik m'n flesje weggooien, de andere keer mocht 'ie mee, en weer een andere keer deden ze geen enkele moeite om te kijken of ik iets bij me had.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef Proper_fucked het volgende:
Brik idd, kwam er niet meer op.. Maar dat mag idd, op de laatste dag mocht je ook flesjes water zonder dop mee naar binnen nemen trouwens.
Je mag brikken meenemen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:20 schreef Acathla het volgende:
Als het zo ontzettend warm is, vind ik het ergens wel onverantwoord dat je geen flesjes naar binnen mag meenemen.
^^ wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezanik over wel of niet iets mee mogen nemen. Er is genoeg te krijgen daar, ik kan me niet herinneren dat ik ooit 1 minuut dorst heb gehad. En laten we blij zijn als het mooi, warm weer is!![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind al Belgische "gewone" bier maar matig spul. (Shoot me)
Ook wel, maar niet speciaal, ik ben alles behalve een kenner en een fijnproever, maar al dat Belgische standaardbier vind ik niet zo veel aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van Heineken?
festivalnoisequote:Uitsluitsel: géén Tool op Rock Werchter 2007
Enkele dagen geleden kon je op deze site lezen dat Tool mogelijk naar Rock Werchter komt dit jaar. In een reclamespot op Studio Brussel was de naam duidelijk te horen.
Gerrit Kerremans, muziekcoördinator bij Studio Brussel, hoort het donderen in Keulen, aldus de krant Het Belang Van Limburg. Na een snelle luisterbeurt bevestigt hij echter dat Tool inderdaad wordt genoemd.
De spots worden opgenomen door Studio Brussel maar de inhoud ervan komt van bij de organisatie van het festival, Live Nation. Nele Bigaré, persverantwoordelijke bij Live Nation, ontkracht de berichtgeving rond de mogelijke komst van Tool en vertelt er zelfs bij dat van die band zelfs geen sprake is geweest voor de programmering van de editie van dit jaar.
Overleg met Gerrit Kerremans brengt duidelijkheid. "Bram Vandendriessche zegt Keane, maar door de geluidsmix verzuipt dat en daardoor lijkt het alsof je Tool hoort", is de officiële uitleg. In ieder geval, er is een erg groot klankverschil tussen Tool en Keane. Probeer het zelf maar eens...
Het spotje wordt nu opnieuw opgenomen om misverstanden van de baan te ruimen. Jammer voor de fans, maar Tool zien we dit jaar niet terug op de weide van Werchter.
Na de bands is het naar de camping en verder niets behalve uit je slaap gehouden worden door lallende Belgen....quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig. Kan er een betere voor komen
Ik heb nog een vraagje:
Hoe is 't op Rock Werchter na de bands? Wordt er dan in de tenten gewoon rockmuziek gedraaid of verandert alles in dance? (Wat ik niet hoop)
Dat is dus het grote nadeel van Werchter: er is 's nachts gewoon geen reet te doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig. Kan er een betere voor komen
Ik heb nog een vraagje:
Hoe is 't op Rock Werchter na de bands? Wordt er dan in de tenten gewoon rockmuziek gedraaid of verandert alles in dance? (Wat ik niet hoop)
Wat weer tot gevolg heeft dat alle pubertjes zich 's avonds knetterlam gaan zuipen en strontvervelend wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus het grote nadeel van Werchter: er is 's nachts gewoon geen reet te doen.
Jammer want ik vond het overdag geweldig maar 's nachts beresaai...
Helemaal nietsquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Menen jullie nou serieus dat er niks meer is na de bands?
Niet zoiets als de Alpha DJ's op Lowlands?
't Is echt het tegenover gestelde van Lowlands. Heel sober, enkel grote bands en op een aantal gebieden erg amateuristisch. Als je veel grote bands wil zien en verder niets zit je er goed. Ben je meer iemand die voor de sfeer en gezelligheid gaat dan heb je niet zo veel te zoeken op Werchter.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 Podia maar? Ik dacht dat Rock Werchter een beetje zoals Lowlands zou zijn...
Dat valt wel tegen. Nou dan maar hopen op nog een aantal topbands!
Hmm naja heb nu al kaarten! Gelukkig komen er al een aantal bands die ik heel erg graag wil zienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is echt het tegenover gestelde van Lowlands. Heel sober, enkel grote bands en op een aantal gebieden erg amateuristisch. Als je veel grote bands wil zien en verder niets zit je er goed. Ben je meer iemand die voor de sfeer en gezelligheid gaat dan heb je niet zo veel te zoeken op Werchter.
(Dat klinkt wel heel negatief, maar 't is best leuk hoor)
Ik klink ook wel erg negatief zo hoor. Ik heb me destijds prima vermaakt, en zou ook zo weer gaan als er een leuke line up staatquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm naja heb nu al kaarten! Gelukkig komen er al een aantal bands die ik heel erg graag wil zienGa gelukkig ook naar Lowlands
Dat is traditie!
Ben misschien iets de impulsief geweest door direct kaarten te bestellen. Ach als het niet bevalt was het een eenmalig uitdaging!
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef Afunados het volgende:
Ik heb al die nevenactiviteiten niet gemist eigenlijk..
Idd, nog wel langer ook...Black Eyed Peas begonnen vorig jaar pas om 1 uur dacht ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
De optredens gaan op Werchter toch wel altijd wat langer door dan op andere festivals? Als in tot 1 uur, half 2?
THEOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Acathla het volgende:
Op Lowlands heb je vast geen lallende en schreeuwende (echte) Hollanders
Tuurlijk wel, maar het aantal dat echt compleet laveloos en strontirritant (en vaak ook nog agressief) wordt is toch een stuk lager is mijn ervaringquote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Acathla het volgende:
Op Lowlands heb je vast geen lallende en schreeuwende (echte) Hollanders
Degene die ik op Werchter compleet laveloos en strontirritant tegenkom zijn de Nederlanders die ik ook op Lowlands tegenkom. De sfeer die je met belgen kan maken rond een BBQ en krat bier op een camping is 100x beter dan het gemaakte avond-amusement in de Alpha, wat feitelijk identiek is aan een vrijdagavond Cul de Sac op de Tilburgse Heuvel.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het aantal dat echt compleet laveloos en strontirritant (en vaak ook nog agressief) wordt is toch een stuk lager is mijn ervaring
RW is zeker niet perfect zolang de Marquee verkeerd staat.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef XL het volgende:
Jongens jongens, wat negatief. Een festivalletje als Lowlands kan op sfeer niet tippen aan Werchter. Tuurlijk er is op Lowlands 24 uur georganiseerd vermaak, het is slechts een illusie dat dat mooier is dan een nacht BBQ-en en bieren op een Werchter camping. Dat goede bands tegelijk geprogrammeerd staan terwijl er slechts 2 podia zijn en dat er momenten zijn dat er op beide podia tegelijk niets speelt, dat is misschien eigenaardig te noemen. Voor de rest is T/W perfect!
www.goformusic.bequote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Wil dit jaar voor het eerst naar Werchter, vorig jaar voor het eerst op Lowlands geweest en goed bevallen. Dit jaar Werchter eens proberen (ben een ontzettende festival-n00b).
Weet iemand trouwens waar je in Tilburg of omgeving ergens kaarten kan halen? Want bij Ticketservice kan niet meer zag ik.
Ja die had ik via de site ook gevonden. Maar bedoelde meer of er gewone verkooppunten zijn in de omgeving. Je weet wel, zo'n loket of kassa met een persoon erachterquote:
Voor jou wel, in Turnhout. In NL kun je verkooppunten op je buik schrijven.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef TBC_Mysterio het volgende:
[..]
Ja die had ik via de site ook gevonden. Maar bedoelde meer of er gewone verkooppunten zijn in de omgeving. Je weet wel, zo'n loket of kassa met een persoon erachter.
Vroegah kon t wel, maar volgens mij volden de belgen dat toch niks. T bestellen via internet gaat prima gelukkig.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef XL het volgende:
[..]
Voor jou wel, in Turnhout. In NL kun je verkooppunten op je buik schrijven.
Waar wil je anders slapen dan, hotel ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef Quoi het volgende:
Slapen jullie allemaal op de camping?
Ben een slaapplek aan het zoeken voor 30 juni-1 juli (heb dagkaart), maar is verrekte moeilijk! Had altijd een vaste plek, maar die is ook al vol...
Sliep tot dit jaar aan toe altijd in een B&B, boven een kroeg (30 euro voor een 2p kamer). Zijn er nog meer van hoor, leuke oplossing (als ze niet vol zitten.....)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Waar wil je anders slapen dan, hotel ofzo?
30 euro per avond? En hoe kom je dan op festival terrein?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sliep tot dit jaar aan toe altijd in een B&B, boven een kroeg (30 euro voor een 2p kamer). Zijn er nog meer van hoor, leuke oplossing (als ze niet vol zitten.....)
De werchter-pendel-bus vanaf station Leuven. Rijdt de hele tijd heen en weer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:32 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
30 euro per avond? En hoe kom je dan op festival terrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |