Ik ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef Afunados het volgende:
Ik heb al die nevenactiviteiten niet gemist eigenlijk..
Idd, nog wel langer ook...Black Eyed Peas begonnen vorig jaar pas om 1 uur dacht ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
De optredens gaan op Werchter toch wel altijd wat langer door dan op andere festivals? Als in tot 1 uur, half 2?
THEOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Acathla het volgende:
Op Lowlands heb je vast geen lallende en schreeuwende (echte) Hollanders
Tuurlijk wel, maar het aantal dat echt compleet laveloos en strontirritant (en vaak ook nog agressief) wordt is toch een stuk lager is mijn ervaringquote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef Acathla het volgende:
Op Lowlands heb je vast geen lallende en schreeuwende (echte) Hollanders
Degene die ik op Werchter compleet laveloos en strontirritant tegenkom zijn de Nederlanders die ik ook op Lowlands tegenkom. De sfeer die je met belgen kan maken rond een BBQ en krat bier op een camping is 100x beter dan het gemaakte avond-amusement in de Alpha, wat feitelijk identiek is aan een vrijdagavond Cul de Sac op de Tilburgse Heuvel.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het aantal dat echt compleet laveloos en strontirritant (en vaak ook nog agressief) wordt is toch een stuk lager is mijn ervaring
RW is zeker niet perfect zolang de Marquee verkeerd staat.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:59 schreef XL het volgende:
Jongens jongens, wat negatief. Een festivalletje als Lowlands kan op sfeer niet tippen aan Werchter. Tuurlijk er is op Lowlands 24 uur georganiseerd vermaak, het is slechts een illusie dat dat mooier is dan een nacht BBQ-en en bieren op een Werchter camping. Dat goede bands tegelijk geprogrammeerd staan terwijl er slechts 2 podia zijn en dat er momenten zijn dat er op beide podia tegelijk niets speelt, dat is misschien eigenaardig te noemen. Voor de rest is T/W perfect!
www.goformusic.bequote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Wil dit jaar voor het eerst naar Werchter, vorig jaar voor het eerst op Lowlands geweest en goed bevallen. Dit jaar Werchter eens proberen (ben een ontzettende festival-n00b).
Weet iemand trouwens waar je in Tilburg of omgeving ergens kaarten kan halen? Want bij Ticketservice kan niet meer zag ik.
Ja die had ik via de site ook gevonden. Maar bedoelde meer of er gewone verkooppunten zijn in de omgeving. Je weet wel, zo'n loket of kassa met een persoon erachterquote:
Voor jou wel, in Turnhout. In NL kun je verkooppunten op je buik schrijven.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef TBC_Mysterio het volgende:
[..]
Ja die had ik via de site ook gevonden. Maar bedoelde meer of er gewone verkooppunten zijn in de omgeving. Je weet wel, zo'n loket of kassa met een persoon erachter.
Vroegah kon t wel, maar volgens mij volden de belgen dat toch niks. T bestellen via internet gaat prima gelukkig.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef XL het volgende:
[..]
Voor jou wel, in Turnhout. In NL kun je verkooppunten op je buik schrijven.
Waar wil je anders slapen dan, hotel ofzo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef Quoi het volgende:
Slapen jullie allemaal op de camping?
Ben een slaapplek aan het zoeken voor 30 juni-1 juli (heb dagkaart), maar is verrekte moeilijk! Had altijd een vaste plek, maar die is ook al vol...
Sliep tot dit jaar aan toe altijd in een B&B, boven een kroeg (30 euro voor een 2p kamer). Zijn er nog meer van hoor, leuke oplossing (als ze niet vol zitten.....)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Waar wil je anders slapen dan, hotel ofzo?
30 euro per avond? En hoe kom je dan op festival terrein?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sliep tot dit jaar aan toe altijd in een B&B, boven een kroeg (30 euro voor een 2p kamer). Zijn er nog meer van hoor, leuke oplossing (als ze niet vol zitten.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |