abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46310563
Weet iemand wat de weekendkaarten vorig jaar kostten eigenlijk? Ik weet het niet meer
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_46310605
Nou, als het zo doorgaat pas ik een jaartje. 160 euro, allejezus.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:35:55 #153
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46310770
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef parselmouth het volgende:
Nou, als het zo doorgaat pas ik een jaartje. 160 euro, allejezus.
Tja, dat krijg je op een festival waar de grote acts regeren....
pi_46311324
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Weet iemand wat de weekendkaarten vorig jaar kostten eigenlijk? Ik weet het niet meer
136 oid? die richting iig.. en camping 15
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:50:11 #155
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_46311661
glastonburry kost ook 150 pond (210 euro), dus als je het over duur hebt...
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_46311811
quote:
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef ruud.nl het volgende:
Vorig jaar bedroeg de prijs nog 132 euro. Een dagticket stijgt van 60 naar 75 euro. De zaterdag is goedkoper (69 euro) omdat het budget die dag lager ligt. Een campingticket kost 17 euro extra, ongeacht de duur van het verblijf.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:53:41 #157
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46311839
quote:
Vorig jaar mocht ik volgens mij 145 aftikken voor de camping + festival.
Dit jaar gaat die combo dus voor 180.

Ja, met die euro wordt alles duurder
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46312509
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je op een festival waar de grote acts regeren....
Werchter heeft toch al jaren grote namen?
Nou ja, tot nu toe vind ik de line-up echt bijzonder oninteressant, ga voor dat geld wel een weekje op vakantie ofzo.
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:43:46 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46314652
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Werchter heeft toch al jaren grote namen?
Klopt...al vind ik wel dat het aantal grote namen steeds meer de overhand krijgt op Werchter en dat moet toch betaald worden he?!
pi_46315696
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:

[..]

Klopt...al vind ik wel dat het aantal grote namen steeds meer de overhand krijgt op Werchter en dat moet toch betaald worden he?!
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mij

D'r is trouwens een nieuwe site online......(of loop ik achter en is die er al een tijdje?)
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_46324253
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mij

D'r is trouwens een nieuwe site online......(of loop ik achter en is die er al een tijdje?)
Welke site dan?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_46324312
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Welke site dan?
www.rockwerchter.be

Inderdaad vernieuwd gisteren.
pi_46327473
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

www.rockwerchter.be

Inderdaad vernieuwd gisteren.
Oja, zie het Nog niet echt denderende site, maar staat iig veel info op.
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:40:14 #164
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_46327727
Ziet er goed uit ! Ben weer van de partij.
A lapse of perception
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:09:33 #165
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46339004
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel iets van de laatste jaren en niet specifiek van dit jaar.
pi_46339325
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel iets van de laatste jaren en niet specifiek van dit jaar.
Ik kan me toch nog een rampjaar van Pinkpop herrineren niet al te lang geleden. HEt is het dit jaar echt extreem: Pearl Jam, RHCP, Metallica zijn alle drie beschikbaar. Gewoon drie bands die een uitverkocht festival garanderen. Dan zijn er ook nog klappers als Muse, Linkin Park,etc beschikbaar die ook garant staan voor veel verkochte kaarten.

Tja, dan kan je de Beastie Boys gewoon boeken als opvulling......er zijn mindere jaren geweest hoor, zeker als je bedenkt dat er nog wel een hoop grote namen nog niet uit de hoeden zijn
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:27:04 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46339568
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik kan me toch nog een rampjaar van Pinkpop herrineren niet al te lang geleden. HEt is het dit jaar echt extreem: Pearl Jam, RHCP, Metallica zijn alle drie beschikbaar. Gewoon drie bands die een uitverkocht festival garanderen. Dan zijn er ook nog klappers als Muse, Linkin Park,etc beschikbaar die ook garant staan voor veel verkochte kaarten.

Tja, dan kan je de Beastie Boys gewoon boeken als opvulling......er zijn mindere jaren geweest hoor, zeker als je bedenkt dat er nog wel een hoop grote namen nog niet uit de hoeden zijn
Wat heeft het rampjaar van PP ermee te maken

Metallica komt bijna elk jaar op Werchter, dus dat is niet zo verrassend. Pearl Jam is wel een klapper en daar heeft PP (als je het er dan toch over wilt hebben) pech mee, gezien de zwangerschappen en de daardoor uitgesteld tour.

RHCP stonden vorig jaar niet op Werchter?

Beastie Boys is wel geinig ja!

Niettemin vind ik juist dat Werchter eens wat meer zou moeten doen aan wat kleinere (en vooral onbekendere) bandjes.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:29:47 #168
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_46339649
En komt ACDC nou nog dan? Die geruchten hoorde ik ook
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_46339695
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef King_of_Kool het volgende:
En komt ACDC nou nog dan? Die geruchten hoorde ik ook
Als die al komen, verwacht ik ze eerder op TW Classic.
pi_46339774
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat heeft het rampjaar van PP ermee te maken

Metallica komt bijna elk jaar op Werchter, dus dat is niet zo verrassend. Pearl Jam is wel een klapper en daar heeft PP (als je het er dan toch over wilt hebben) pech mee, gezien de zwangerschappen en de daardoor uitgesteld tour.

RHCP stonden vorig jaar niet op Werchter?

Beastie Boys is wel geinig ja!

Niettemin vind ik juist dat Werchter eens wat meer zou moeten doen aan wat kleinere (en vooral onbekendere) bandjes.
Hum, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Het ging mij erom dat er dit jaar in het algemeen heel veel grote bands festivals doen in juni/begin juli. En dat Werchter het dus echt enorm voor het uitzoeken heeft dit jaar. En dat ik me dan kan voorstellen dat je graag toch nog maar even die grote (dure) band kiest.

En tja, Werchter is natuurlijk sowieso van de grote bands. Die programeren al jaren enkel bands die iedereen wel kent. Dat weet je van tevoren. Ik vind een berg kleine bandjes erbij ook veel leuker, maar goed ik zal dan waarschijnlijk ook niet naar Werchter, Pinkpop of Rock am Ring gaan maar naar Sziget of Roskilde. Als je dat wil veranderen dan moet je de hele formule van Werchter veranderen.....
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:38:15 #171
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46339915
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hum, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Het ging mij erom dat er dit jaar in het algemeen heel veel grote bands festivals doen in juni/begin juli. En dat Werchter het dus echt enorm voor het uitzoeken heeft dit jaar. En dat ik me dan kan voorstellen dat je graag toch nog maar even die grote (dure) band kiest.

En tja, Werchter is natuurlijk sowieso van de grote bands. Die programeren al jaren enkel bands die iedereen wel kent. Dat weet je van tevoren. Ik vind een berg kleine bandjes erbij ook veel leuker, maar goed ik zal dan waarschijnlijk ook niet naar Werchter, Pinkpop of Rock am Ring gaan maar naar Sziget of Roskilde. Als je dat wil veranderen dan moet je de hele formule van Werchter veranderen.....
Nou ja als je die prijsstijging ziet Doe dan maar een onsje minder en Werchter kan dat best.
Pinkpop komen trouwens wel altijd kleinere namen. Maar het aantal bands is daar velen malen minder en derhalve vallen ze misschien minder op.

Bij mij wordt het Lowlands en misschien Pinkpop. Dat laatste komt vooral omdat het vlak voor ons trouwen is.
pi_46340036
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef peaceman het volgende:

Bij mij wordt het Lowlands en misschien Pinkpop. Dat laatste komt vooral omdat het vlak voor ons trouwen is.
Lowlands staat sowieso in m'n agenda. En dan wil ik aan het begin van de zomer ook nog wel een groot festival, het liefst Sziget of Roskilde. Maar dat ligt ook een beetje aan m'n budget en de voorkeur van m'n festivalvriendjes (en die zullen wel weer gaan kwijlen bij al die grote namen op Werchter ).

en dan staan toch ook wel weer interessante dingen op fields of rock......en........en......en........
pi_46340202
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nou ja als je die prijsstijging ziet Doe dan maar een onsje minder en Werchter kan dat best.
Pinkpop komen trouwens wel altijd kleinere namen. Maar het aantal bands is daar velen malen minder en derhalve vallen ze misschien minder op.

Wat een onzin, op Werchter komen ieder jaar zeker zoveel 'kleine' bands als op Pinkpop.
Maar wat je al zegt, ze vallen daar misschien eerder in het niet bij de grote namen.
pi_46340254
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Lowlands staat sowieso in m'n agenda. En dan wil ik aan het begin van de zomer ook nog wel een groot festival, het liefst Sziget of Roskilde. Maar dat ligt ook een beetje aan m'n budget en de voorkeur van m'n festivalvriendjes (en die zullen wel weer gaan kwijlen bij al die grote namen op Werchter ).

en dan staan toch ook wel weer interessante dingen op fields of rock......en........en......en........
Sziget is niet aan het begin van de zomer hoor.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:48:46 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46340281
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:46 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Wat een onzin, op Werchter komen ieder jaar zeker zoveel 'kleine' bands als op Pinkpop.
Maar wat je al zegt, ze vallen daar misschien eerder in het niet bij de grote namen.
Zeker zoveel ja, maar het aantal bands op Werchter is dan ook groter... De verhouding is dus minder.
pi_46340489
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Sziget is niet aan het begin van de zomer hoor.
Alles voor Lowlands is aan het begin van de zomer
pi_46342277
Damn 160 euro is wel erg prijzig, kun je 2x op en af naar Londen voor vliegen met Ryan Air.

Programma ziet er goed uit hoor, grote namen, dus we blijven het in overweging houden.
pi_46342673
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef Professional het volgende:
Damn 160 euro is wel erg prijzig, kun je 2x op en af naar Londen voor vliegen met Ryan Air.

Programma ziet er goed uit hoor, grote namen, dus we blijven het in overweging houden.
Ik ga toch liever naar Werchter dan 2x op en neer naar Londen!
pi_46358699
Vanochtend stond foto van Chris Martin in de metro, met bericht dat Coldplay aan het touren is in zuid-amerika. Dat zou ook super zijn zeg, als ze naar Werchter komen..

Verder hoop ik nog op namen als:

Oasis
Interpol
Audioslave
Stereophonics
Nada Surf
The Killers
Kaiser Chiefs(beviel goed vorig jaar )
Queens of the stone age
Snow Patrol
Foo Fighters
Jamiroquai
We Are Scientists
John Legend zou misschien ook wel tof zijn..

Maarja, paar van die namen iig

Edit; Audioslave gaat niet meer werken

http://www.nu.nl/news/978(...)_bij_Audioslave.html

[ Bericht 14% gewijzigd door Proper_fucked op 16-02-2007 17:09:04 ]
pi_46398476
Nou, 't boeit mij voor geen meter, maar misschien dat iemand anders er blij mee is:

Damien Rice komt ook
pi_46398886
Jeaaah, nice
pi_46399803
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou, 't boeit mij voor geen meter, maar misschien dat iemand anders er blij mee is:

Damien Rice komt ook
  zondag 18 februari 2007 @ 12:15:52 #183
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_46420930
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Rock Werchter, nu al een fantastische line-up!

Metallica
Pearl Jam
Beastie Boys

Geniaal!
Flogging Molly er nog bij en ik ben helemaal blij! Nog een paar grote bands! Hoe groter de band, hoe beter Althans vind ik vaak zo

Rammstein zou fantastisch zijn

[ Bericht 13% gewijzigd door Morpheus2002 op 18-02-2007 12:21:20 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_46421565
Tis alleen wel een stuk duurder geworden.
Weet iemand nog wanneer het ongeveer uitverkocht was? Vorig jaar en jaar daarvoor heb ik meteen in het begin al gekocht nml, maar dat gaat hem nu niet worden..
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  zondag 18 februari 2007 @ 12:44:43 #185
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_46421705
Tis toch maar ongeveer 20% duurder geworden?
pi_46424134
Beastie Boys? Nog maar even kijken waar de heren nog meer spelen anders ben ik ook aanwezig op Werchter!

pi_46432198
Weet iemand hoe snel dit ongeveer uit verkocht gaat worden? 160 euro heb ik op dit moment niet. Anders vrees ik toch dat ik alleen een dagkaart koop voor Muse. Wil het namenlijk niet mislopen.
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 februari 2007 @ 17:35:31 #188
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_46432262
Mwoah, maandje of wat.

Alhoewel, hangt een beetje van wat er nog bij komt. Zo erg onder de indruk ben ik nou ook weer niet

Ik weet niet eens meer hoe snel het vorige jaren was uitverkocht
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_46451162
Knap duur, maar de kans is vrij groot dat ik ga.

Line-up so far:
Bloc Party, Incubus, The Kooks, Metallica, Muse, Beastie Boys, Damien Rice
Faithless, Marilyn Manson, MCR

Zou graag ook zien (even niet kijkende naar tourschema's/albumverplichtingen e.d.):
Flogging Molly, Me First And The Gimme Gimmes, R.E.M., Rage Against The Machine, Tool, Joan As Police Woman, The Killers, Reel Big Fish, Queens Of The Stone Age, We Are Scientists, Five For Fighting, Goldfinger, Nine Inch Nails, Portishead, Massive Attack, Velvet Revolver, Oceansize, Trespassers William, The Dillinger Escape Plan, Dredg, Less Than Jake, Mew, Morningwood, Nine Black Alps,

En ze mogen iig skippen:
RHCP, Black Eyes Peas, Korn
pi_46451692
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Pietsie1 het volgende:
Knap duur, maar de kans is vrij groot dat ik ga.

Line-up so far:
Bloc Party, Incubus, The Kooks, Metallica, Muse, Beastie Boys, Damien Rice
Faithless, Marilyn Manson, MCR Pearl Jam
  maandag 19 februari 2007 @ 18:02:59 #191
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_46463667
quote:
ALWEER 9 NIEUWE NAMEN !

Op de vooravond van de start van de voorverkoop, bevestigen ook KEANE, KAISER CHIEFS, TORI AMOS, DAMIEN RICE, THE GOOD THE BAD AND THE QUEEN, ARNO, GABRIEL RIOS, KLAXONS en !!! hun komst naar Rock Werchter 2007. Een overzicht van de tot nog toe bevestigde artiesten:

Donderdag 28 juni
main stage: My Chemical Romance, Marilyn Manson, Björk, Muse
pyramid marquee: Beastie Boys
Vrijdag 29 juni
main stage: Kaiser Chiefs, Bloc Party, Arctic Monkeys, Pearl Jam
Zaterdag 30 juni
main stage: Keane, The Chemical Brothers
pyramid marquee: Klaxons, Arno, The Good The Bad and The Queen
Zondag 1 juli
main stage: !!!, Mastodon, The Kooks, Incubus, Metallica, Faithless
pyramid marquee: Damien Rice, Tori Amos

Gabriel Rios's plekje op de affiche wordt binnenkort aangevuld.
Zeer gauw meer namen !
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 19 februari 2007 @ 19:25:41 #192
164868 kezmaster
Live Life To The Max
pi_46466377
Zijn kaarten voor Werchter altijd snel uitverkocht?? Morgen begint de verkoop, maar ik kan ze pas eigenlijk einde van de week halen.
pi_46466572
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:25 schreef kezmaster het volgende:
Zijn kaarten voor Werchter altijd snel uitverkocht?? Morgen begint de verkoop, maar ik kan ze pas eigenlijk einde van de week halen.
Vorig jaar pas in mei ofzo ongeveer, niet heel snel iig.

De line up begint er wel weer heel tof uit te zien, Keane en Kaiser Chiefs
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 19 februari 2007 @ 19:34:07 #194
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_46466767
Beastie Boys wil ik nog wel zien. Daar blijft het ook bij voorlopig
pi_46483934
Zo, kaartjes besteld!

!!!, Arctic Monkeys, Björk, Bloc Party, Kaiser Chiefs, Muse, Pearl Jam, Damien Rice, Klaxons en Tori Amos. Het kan nu al niet meer stuk! .
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:52:31 #196
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_46485270
Kaarten besteld, alleen voor Zondag: Metallica
pi_46486293
Zo, heb mijn kaartjes besteld op www.goformusic.be Ga gewoon de hele 4 dagen want het was vorig jaar erg leuk dus dit jaar vast ook weer!
pi_46487838
ik ga zo ook maar weer eens bestellen.
maar wat is invoice?
en creditcard werkt ook zo vrot.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 februari 2007 @ 13:28:35 #199
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_46487846
Gewoon ideal of acceptgiro?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:52:04 #200
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_46488610
Ja wat is invoice? Ideal hebben ze niet (tis belgie heh ) Ik wil gewoon acceptgiro zoals vorig jaar!
I'm just a girl in the world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')