Tja, dat krijg je op een festival waar de grote acts regeren....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:33 schreef parselmouth het volgende:
Nou, als het zo doorgaat pas ik een jaartje. 160 euro, allejezus.
136 oid? die richting iig.. en camping 15quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Weet iemand wat de weekendkaarten vorig jaar kostten eigenlijk? Ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Weet iemand wat de weekendkaarten vorig jaar kostten eigenlijk? Ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef ruud.nl het volgende:
Vorig jaar bedroeg de prijs nog 132 euro. Een dagticket stijgt van 60 naar 75 euro. De zaterdag is goedkoper (69 euro) omdat het budget die dag lager ligt. Een campingticket kost 17 euro extra, ongeacht de duur van het verblijf.
Vorig jaar mocht ik volgens mij 145 aftikken voor de camping + festival.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Werchter heeft toch al jaren grote namen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je op een festival waar de grote acts regeren....
Klopt...al vind ik wel dat het aantal grote namen steeds meer de overhand krijgt op Werchter en dat moet toch betaald worden he?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Werchter heeft toch al jaren grote namen?
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt...al vind ik wel dat het aantal grote namen steeds meer de overhand krijgt op Werchter en dat moet toch betaald worden he?!
Welke site dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mij
D'r is trouwens een nieuwe site online......(of loop ik achter en is die er al een tijdje?)
Oja, zie hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.rockwerchter.be
Inderdaad vernieuwd gisteren.![]()
Ik vind het toch wel iets van de laatste jaren en niet specifiek van dit jaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er dit jaar een overdosis aan grote namen beschikbaar is voor de festivals. Niet normaal wat er nu al voor Wercher, Pinkpop, Rock Am Ring, Roskilde, etc aan bands bevestigd is......tja, dan voel je je als organisator ook een beetje als een kind met veels teveel zakgeld in een snoepwinkel volgens mij
Ik kan me toch nog een rampjaar van Pinkpop herrineren niet al te lang geleden. HEt is het dit jaar echt extreem: Pearl Jam, RHCP, Metallica zijn alle drie beschikbaar. Gewoon drie bands die een uitverkocht festival garanderen. Dan zijn er ook nog klappers als Muse, Linkin Park,etc beschikbaar die ook garant staan voor veel verkochte kaarten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel iets van de laatste jaren en niet specifiek van dit jaar.
Wat heeft het rampjaar van PP ermee te makenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan me toch nog een rampjaar van Pinkpop herrineren niet al te lang geleden. HEt is het dit jaar echt extreem: Pearl Jam, RHCP, Metallica zijn alle drie beschikbaar. Gewoon drie bands die een uitverkocht festival garanderen. Dan zijn er ook nog klappers als Muse, Linkin Park,etc beschikbaar die ook garant staan voor veel verkochte kaarten.
Tja, dan kan je de Beastie Boys gewoon boeken als opvulling......er zijn mindere jaren geweest hoor, zeker als je bedenkt dat er nog wel een hoop grote namen nog niet uit de hoeden zijn
Als die al komen, verwacht ik ze eerder op TW Classic.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef King_of_Kool het volgende:
En komt ACDC nou nog dan? Die geruchten hoorde ik ook
Hum, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Het ging mij erom dat er dit jaar in het algemeen heel veel grote bands festivals doen in juni/begin juli. En dat Werchter het dus echt enorm voor het uitzoeken heeft dit jaar. En dat ik me dan kan voorstellen dat je graag toch nog maar even die grote (dure) band kiest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat heeft het rampjaar van PP ermee te maken
Metallica komt bijna elk jaar op Werchter, dus dat is niet zo verrassend. Pearl Jam is wel een klapper en daar heeft PP (als je het er dan toch over wilt hebben) pech mee, gezien de zwangerschappen en de daardoor uitgesteld tour.
RHCP stonden vorig jaar niet op Werchter?
Beastie Boys is wel geinig ja!
Niettemin vind ik juist dat Werchter eens wat meer zou moeten doen aan wat kleinere (en vooral onbekendere) bandjes.
Nou ja als je die prijsstijging zietquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hum, volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Het ging mij erom dat er dit jaar in het algemeen heel veel grote bands festivals doen in juni/begin juli. En dat Werchter het dus echt enorm voor het uitzoeken heeft dit jaar. En dat ik me dan kan voorstellen dat je graag toch nog maar even die grote (dure) band kiest.
En tja, Werchter is natuurlijk sowieso van de grote bands. Die programeren al jaren enkel bands die iedereen wel kent. Dat weet je van tevoren. Ik vind een berg kleine bandjes erbij ook veel leuker, maar goed ik zal dan waarschijnlijk ook niet naar Werchter, Pinkpop of Rock am Ring gaan maar naar Sziget of Roskilde. Als je dat wil veranderen dan moet je de hele formule van Werchter veranderen.....
Lowlands staat sowieso in m'n agenda. En dan wil ik aan het begin van de zomer ook nog wel een groot festival, het liefst Sziget of Roskilde. Maar dat ligt ook een beetje aan m'n budget en de voorkeur van m'n festivalvriendjes (en die zullen wel weer gaan kwijlen bij al die grote namen op Werchterquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef peaceman het volgende:
Bij mij wordt het Lowlands en misschien Pinkpop. Dat laatste komt vooral omdat het vlak voor ons trouwen is.
Wat een onzin, op Werchter komen ieder jaar zeker zoveel 'kleine' bands als op Pinkpop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja als je die prijsstijging zietDoe dan maar een onsje minder en Werchter kan dat best.
Pinkpop komen trouwens wel altijd kleinere namen. Maar het aantal bands is daar velen malen minder en derhalve vallen ze misschien minder op.
Bij mij wordt het Lowlands en misschien Pinkpop. Dat laatste komt vooral omdat het vlak voor ons trouwen is.
Sziget is niet aan het begin van de zomer hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands staat sowieso in m'n agenda. En dan wil ik aan het begin van de zomer ook nog wel een groot festival, het liefst Sziget of Roskilde. Maar dat ligt ook een beetje aan m'n budget en de voorkeur van m'n festivalvriendjes (en die zullen wel weer gaan kwijlen bij al die grote namen op Werchter).
en dan staan toch ook wel weer interessante dingen op fields of rock......en........en......en........
Zeker zoveel ja, maar het aantal bands op Werchter is dan ook groter... De verhouding is dus minder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat een onzin, op Werchter komen ieder jaar zeker zoveel 'kleine' bands als op Pinkpop.
Maar wat je al zegt, ze vallen daar misschien eerder in het niet bij de grote namen.
Alles voor Lowlands is aan het begin van de zomerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Sziget is niet aan het begin van de zomer hoor.![]()
Ik ga toch liever naar Werchter dan 2x op en neer naar Londen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef Professional het volgende:
Damn 160 euro is wel erg prijzig, kun je 2x op en af naar Londen voor vliegen met Ryan Air.
Programma ziet er goed uit hoor, grote namen, dus we blijven het in overweging houden.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou, 't boeit mij voor geen meter, maar misschien dat iemand anders er blij mee is:
Damien Rice komt ook
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Pietsie1 het volgende:
Knap duur, maar de kans is vrij groot dat ik ga.
Line-up so far:
Bloc Party, Incubus, The Kooks, Metallica, Muse, Beastie Boys, Damien Rice![]()
Faithless, Marilyn Manson, MCRPearl Jam
quote:ALWEER 9 NIEUWE NAMEN !
Op de vooravond van de start van de voorverkoop, bevestigen ook KEANE, KAISER CHIEFS, TORI AMOS, DAMIEN RICE, THE GOOD THE BAD AND THE QUEEN, ARNO, GABRIEL RIOS, KLAXONS en !!! hun komst naar Rock Werchter 2007. Een overzicht van de tot nog toe bevestigde artiesten:
Donderdag 28 juni
main stage: My Chemical Romance, Marilyn Manson, Björk, Muse
pyramid marquee: Beastie Boys
Vrijdag 29 juni
main stage: Kaiser Chiefs, Bloc Party, Arctic Monkeys, Pearl Jam
Zaterdag 30 juni
main stage: Keane, The Chemical Brothers
pyramid marquee: Klaxons, Arno, The Good The Bad and The Queen
Zondag 1 juli
main stage: !!!, Mastodon, The Kooks, Incubus, Metallica, Faithless
pyramid marquee: Damien Rice, Tori Amos
Gabriel Rios's plekje op de affiche wordt binnenkort aangevuld.
Zeer gauw meer namen !
Vorig jaar pas in mei ofzo ongeveer, niet heel snel iig.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:25 schreef kezmaster het volgende:
Zijn kaarten voor Werchter altijd snel uitverkocht?? Morgen begint de verkoop, maar ik kan ze pas eigenlijk einde van de week halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |