Volgens mij is invoice een soort systeem wat ze hanteren voor online betalingen in België.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:52 schreef annoh het volgende:
Ja wat is invoice? Ideal hebben ze niet (tis belgie heh) Ik wil gewoon acceptgiro zoals vorig jaar!
Nooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef maxor het volgende:
Whoei kaartjes besteld! Wel naar dat je niet tegelijkertijd combi + camping ticket kan bestellen![]()
Ja en een rekening kun je op meerdere manieren betalen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:18 schreef maxor het volgende:
Invoice is gewoon engels voor rekening hoor
een week weg voor 200 euro, beetje cheapquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Werchter heeft toch al jaren grote namen?
Nou ja, tot nu toe vind ik de line-up echt bijzonder oninteressant, ga voor dat geld wel een weekje op vakantie ofzo.
Ja hey, je wil ook nog bieren tussen die belgjes, en lekkere luikse wafels eten toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
een week weg voor 200 euro, beetje cheap![]()
kga 1 alleen zondag, Metallica![]()
![]()
de andere dagen zijn ook leuk, maar ik ga al naar rock am ring, geld groeit me ook niet op rug.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef WarPuppy het volgende:
Dit jaar wel zonnebrandcreme, vorig jaar smerig hard verbrand!
Misschien vond ik het daarom zo chill. Aangezien iedereen aan het vechten was voor een beetje schaduw, konden wij relaxed goed vooraan staan bij alle goede optredensquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alsjeblieft niet zo'n weer als vorig jaar zeg. Ik vond het echt doodzonde dat je eigenlijk overdag niks kon doen dan in de schaduw zitten van die paar boompjes op de weide, samen met 70.000 anderen, en vooral dat er zo weinig water op de weide verkrijgbaar was.
Maar ja, het hoeft van mij nou ook weer niet 4 dagen lang te gaan regenen....
Zou wel te gek zijn, als ze er tenminste een keer mogen spelen als het donker is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:26 schreef tarzan1 het volgende:
lees net dat er in een reclame voor werchter op stubru Tool genoemd word. iemand hier het toevallig ook gehoord?
Je moet gewoon van die 'kartonnen' pakken(icetea/dubbelfris) meenemen, die kan je eerst opdrinken en vervolgens hele dag bijvullen. Werkte perfect, we hebben zelfs nog half pak over iemand gegooit die plat ging tijdens Franz Ferdinand..quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:36 schreef tarzan1 het volgende:
bij de hekken helemaal van voren en bij de afscheiding in het midden bij geluidstoren deelden ze gelukkig gratis water uit.
en de dames in ziekenhuis pakjes deelden ook gratis water uit dacht ik. ze kwamen in ieder geval langs om je in te smeren.
maar absurd dat ze aan bij het drank kraam gewoon water voor 2 euro verkochten.
Een kartonnen pak is een brik en dat mag wel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Acathla het volgende:
Maar kartonnen pakken (Bar-le-duc aka Utregs kraanwater) mocht weer niet. Toch?
Brik idd, kwam er niet meer op.. Maar dat mag idd, op de laatste dag mocht je ook flesjes water zonder dop mee naar binnen nemen trouwens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:34 schreef annoh het volgende:
[..]
Een kartonnen pak is een brik en dat mag wel!
Flesjes zijn ze heel willekeurig in. De ene keer moest ik m'n flesje weggooien, de andere keer mocht 'ie mee, en weer een andere keer deden ze geen enkele moeite om te kijken of ik iets bij me had.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:18 schreef Proper_fucked het volgende:
Brik idd, kwam er niet meer op.. Maar dat mag idd, op de laatste dag mocht je ook flesjes water zonder dop mee naar binnen nemen trouwens.
Je mag brikken meenemen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:20 schreef Acathla het volgende:
Als het zo ontzettend warm is, vind ik het ergens wel onverantwoord dat je geen flesjes naar binnen mag meenemen.
^^ wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezanik over wel of niet iets mee mogen nemen. Er is genoeg te krijgen daar, ik kan me niet herinneren dat ik ooit 1 minuut dorst heb gehad. En laten we blij zijn als het mooi, warm weer is!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |