Mwoah, vind het op Werchter goed te doen hoor met al die Belgen.. Ik mis alleen het nachtleven van Lowlandsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef peaceman het volgende:
Meelurktopic.
Ik zal dit jaar niet kunnen gaan, net als verleden jaar, maar ach... qua sfeer zit je toch niet het beste op Werchter. Qua grote namen wel...![]()
De vraag is alleen of de Belgen het ook goed te doen vinden met al die Hollanders...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mwoah, vind het op Werchter goed te doen hoor met al die Belgen..
En Hollandse meiden laten ze ook eerder zien dan de belgische (heb ik uit hoopvolle belgische bron vernomenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:25 schreef parselmouth het volgende:
Vorig jaar vertelde een Belgisch groepje jongens me dat ze dol zijn op Nederlandse meisjes omdat die grotere loezen zouden hebben dan de Belgische.
Neequote:Op zondag 28 januari 2007 00:15 schreef peaceman het volgende:
Moet iedereen tegen die tijd eigenlijk al dat briljante vignet kopen?
Ligt ook niet aan de Belgen, maar meer aan de opzet van het festivalterrein... te weinig spreiding van de menigte.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Mwoah, vind het op Werchter goed te doen hoor met al die Belgen.. Ik mis alleen het nachtleven van Lowlands
Haha, dat was vorig jaar inderdaad een veelvoorkomende leus: "Hollandse hoeree! Broek uit, tetten bloot!"quote:Op zondag 28 januari 2007 10:05 schreef annoh het volgende:
[..]
En Hollandse meiden laten ze ook eerder zien dan de belgische (heb ik uit hoopvolle belgische bron vernomen) .
Wees er trots op.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Haha, dat was vorig jaar inderdaad een veelvoorkomende leus: "Hollandse hoeree! Broek uit, tetten bloot!"
Belangrijkste? Kom op zegquote:Op donderdag 14 december 2006 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Belangrijkste gerucht tot nu toe: Pearl Jam! Hier zou mee onderhandeld worden.
Doe eens op de site kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Belangrijkste? Kom op zeg
Daarbij blijft het een gerucht en de meeste geruchten klopt geen reet van.
inderdaad, kijk maar op www.rockwerchter.be!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..een oud topicquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..een oud topic
Overigens zei ik "MEESTE"
Je lult je hier niet uit...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat lul jij slap? Ik zie nu toch pas dat het topic uit December stamt? Dat zeg ik toch: "ah, een oud topic".quote:
Beetje aangebrand jongen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat lul jij slap? Ik zie nu toch pas dat het topic uit December stamt? Dat zeg ik toch: "ah, een oud topic".
Ik dacht dus dat het een nieuw topic was. En vanuit de OP mag je dan concluderen dat PJ nog steeds een gerucht is.
Snap je het niet? Moet ik het spellen?
Zo moeilijk is het niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |