Vorig jaar was minder ja, maar zelfs met een mindere lineup is RW nog leuk vind ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:50 schreef StunningCunt het volgende:
Vorig jaar was het een lousy lineup. Hopen dat er dit jaar een echt grote naam bijkomt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:50 schreef StunningCunt het volgende:
Vorig jaar was het een lousy lineup. Hopen dat er dit jaar een echt grote naam bijkomt.
Op muse, DP en tool na, vind ik dat best een lousy lineup jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lousy????
Muse, Placebo, RHCP, Tool, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Depeche Mode etc. etc. Dat noem jij lousy?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat Björk komt.
Vergeleken met de line-ups van de jaren ervoor was vorig jaar inderdaad behoorlijk tegenvallend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lousy????
Muse, Placebo, RHCP, Tool, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Editors, Franz Ferdinand, Depeche Mode etc. etc. Dat noem jij lousy?
'veel' vind ik wat te ruim uitgedrukt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:42 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat zoek je minder bekende bands of zo. Die zijn er toch ook veel in de tent?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:42 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat zoek je minder bekende bands of zo. Die zijn er toch ook veel in de tent?
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:54 schreef maxor het volgende:
Tool moet echt niet weer komen, wat een sch*t zooi is dat zeg.
"Kijk onze bizarre animaties" <- ja dat is wat het is, brakke troep!
*proestquote:Op zondag 4 februari 2007 13:54 schreef maxor het volgende:
Tool moet echt niet weer komen, wat een sch*t zooi is dat zeg.
"Kijk onze bizarre animaties" <- ja dat is wat het is, brakke troep!
quote:
Ach gut heb ik nu de bewoners van het Tool topic tegen de schenen getrapt?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:13 schreef Bog het volgende:
*proest
Vond ik ook. Het jaar ervoor (was toch het jaar ervoor?) waren ze veel beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Acathla het volgende:
BEP vond ik te gemaakt. Het klonk allemaal zo mooi... tsja.. ingestudeerd.
Dat hoort ook echt op Rock Werchter thuis ja.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd wat er dit jaar komt in de trant van Black Eyes Peas enzo, wat ik vorig jaar toch een erg aangename verrassing vond. Ik hoop op de Sugababes of Beyoncé.
dat zou wel geniaal zijn, maar ik kan het me niet voorstellen. niks mis met pop op een rock-festival overigensquote:Op maandag 5 februari 2007 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende: Ik hoop op (...) Beyoncé.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef nr.126 het volgende:
Beastie Boys staan donderdag op RW
Volgens hun eigen site
Dat is wel cool...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:39 schreef nr.126 het volgende:
Beastie Boys staan donderdag op RW
Volgens hun eigen site
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel cool...
En weer Faithless?
http://www.faithless.co.uk/home/index.html?cmd=make-framequote:Faithless will close the Rock Werchter 2007 festival in Belgium this summer, headlining the final day on July 1st.
Hmm als je ziet dat Black Eyed Peas vorig jaar afsloten na RHCP, kan ik me voorstellen dat dit jaar Beastie Boys afsluiten na Muse.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:59 schreef tarzan1 het volgende:
pfff, dit meen je niet......, niet weer faithless
en beastie boys headliner volgens hun eigen website? dat lijkt me beetje hoog, mss marque afsluiter, dat zou wel vet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |