Je tactiek vind ik geweldig.. Je whiskey keuze waardeloosquote:Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef Guimenez het volgende:
En dat terwijl ik vol... eh... "vloeibare inspiratie" zat toen ik 'em maakte
Tuurlijk.. of je kan de mensen verwijzen naar je websitequote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef Guimenez het volgende:
Mag je hier ook trouwens verhaaltjes plaatsen?
Plaats je verhaal zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Guimenez het volgende:
De website ligt plat dankzij de pauperserver, dus dat gaat een beetje lastig. Op MU mag ik niet meer komen, dus dat wordt ook lastig
Even mensen aannemen voor die functiesquote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nu bondscoach van Nederland. Alleen moet ik ook ineens de onder 19, 21 en 23 coachen. De vinkjes dat ik de controle over het team wil staat niet aan? Kent iemand dit?
Zat, heb gewoon de hele staf volquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef mordradead het volgende:
Zijn er wel coaches die het werk van je over kunnen nemen?
Met Darlington al kampioen, 18 punten voor op de nummer 2 en nog 5 wedstrijden te spelen dus mooi naar League One en daar weer een mooi seizoen proberen te draaien.
Misschien kamperen ze ergens? P.C. Hoofdstraat ofzo incl. hummer en vrouw?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat, heb gewoon de hele staf vol
Je weet dat je in Australië maar maximaal 23 spelers onder contract mag hebben? Bien? Adelaide United is wel een leuke ploeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef martjin het volgende:
Ik ben even inspiratieloos,
maar wat is een leuke competitie/team om mee te spelen. Liefst niet clubs uit de hoogste divisies van landen als Engeland, Italie enz. Ik dacht zelf aan Australie, maar ik hoef geen topclub, maar wel eentje waar je op kan doorborduren![]()
Ik wilde al bijna gaan klagen omdat die Ierse vlag naast dat pokke walker geen stijl isquote:Op woensdag 13 december 2006 18:35 schreef Guimenez het volgende:
Voor een avondje ordinair zuipen ga ik geen dure flessen opentrekken...
Van die patch is al weer een update hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef Guimenez het volgende:
Die transferbug treedt maar af en toe op, maar dat is de enige patch die tot nu toe bestaat ja.
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van die patch is al weer een update hoor![]()
Hij bedoelde de update met de contract fix enzoquote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.
Johnny Walker is een 4-5-1.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef Jelminho het volgende:
Johnny Walker v2 tactiek Guimenez ? Is dat je 3-4-3 tactiek of een andere ? Ben iig geinteresseerd.
Heel weinig. Hij heeft nu cornertaking 16 ipv 15, zijn strength is omhoog naar 14 ipv 12, zijn lengte is ingevoerd en zijn bekendheidsreputaties zijn wat naar boven. Hij was al vrij goed gerate.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef koolstrab het volgende:
Mag ik vragen wat je aan Van Persie hebt aangepast?
Maar er is een update 7.0.1 van de oorspronkelijke 7.0.1quote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.
dat is wel te doen toch... van barca heb ik laatst ook gelijkgespeeld en gewonnen. anderlecht moet je zoiezo kunnen winnen en van werder bremen kan je ook wat puntjes pakken. en ik speel zelfs nog met feijenoord...quote:
El Guimenez ?? van ManU.. wat voor tactiek gebruikte je want ik heb niet zo'n hele goeie .. wil je um alsjeblieft oploaden ..quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Nielz. het volgende:
Ah El Guimenez van ManUvond je posts altijd wel handig enzo, hoezo moest je weg eigenlijk..
Ben zelf Stevenage, net 1ste seizoen af, maar 8ste geworden
Heb wel een vraagje, mijn spelers zijn helemaal niet met andere spelers verbonden zodat ik spelers kan hebben die andere spelers begeleiden, was in mijn andere games wel zo, hoe kan dit komen?
Dat is een gedownloade achtergrond van de champions league, je kan een pakket backgrounds downloaden voor alle grote competities op www.sortitoutsi.net. Zeer de moeite waard om daar eens rond te kijken. Die vlaggen zijn bijvoorbeeld ook veel mooier dan de standaard vlaggen. Klik op fm 2007 in het linker boommenu en kijk dan bij graphics en bij utilities.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Welke skin heb jij >>?? .. die achtergrond ziet er wel chill uit![]()
Ik vind het wel een handige site .. gebruik het al heel langquote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef AminBen het volgende:
ManU = ManagersUnited , daarvan het forum.
Scheitgasten daar zeg![]()
Ik was TE behulpzaam. Ik linkte naar andere sites en dat werd niet op prijs gesteld, zelfs al waren mijn posts nuttig en en on-topic.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Nielz. het volgende:
Ah El Guimenez van ManUvond je posts altijd wel handig enzo, hoezo moest je weg eigenlijk..
Heb wel een vraagje, mijn spelers zijn helemaal niet met andere spelers verbonden zodat ik spelers kan hebben die andere spelers begeleiden, was in mijn andere games wel zo, hoe kan dit komen?
WElk jaar zit je ?? en welk team ben je ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:16 schreef CittaR het volgende:
ik heb celsinho ook, maar hij presteert bij mij echt niet goed en hij was toch redelijk duur. Een speler als Sturridge scoort bij mij veel meer.
wat ook grappig was, na tegen barca te hebben gespeeld in de CL vroegen ze gelijk na over 2 verdedigers van mij, Abenzoar en Ardilla. ik wou ze eigenlijk allebei voor een lekkere prijs verkopen maar nadat ze Ardilla hadden gekocht hadden ze geen geld meer voor Abenzoar....
http://rapidshare.com/fil(...)__Sep_2006_.tac.htmlquote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Guimenez het volgende:
Hij werkt nog niet helemaal super, maar ik upload straks wel. Eerst ff werken.
Wat is dat voor een formatie??quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:04 schreef Guimenez het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)__Sep_2006_.tac.html
De beloofde link.
2014 alweer met Feijenoord... vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:55 schreef andre347 het volgende:
[..]
WElk jaar zit je ?? en welk team ben je ??
Wat voor status heeft die speler?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef Martin_Jager het volgende:
Vraagje, en het zal vast in een eerdere post staan, maar kan het zo snel niet vinden.
Ik zit in seizoen vier met Werder Bremen. Nu wil ik een speler een contract aanbieden, maar ik kan alleen een belachelijk laag contract aanbieden terwijl ik 250.000 onder mijn budget lig. Hoe kan ik duit fixen?
Status was key player en mijn assistent vond hem een quality signing, daarom vind ik het ook zo raar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Fathom het volgende:
[..]
Wat voor status heeft die speler?
Als hij bv backup is of in het rotatie systeem kun je hem niet zoveel laten verdienen als bv een key player.
Mooi teampje .. maar niet echt veel NL'ers...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:48 schreef CittaR het volgende:
hier even mijn basisteam...
normaal staat celsinho erin maar hij is 4 maanden geblesseerd...
[afbeelding]
hier wat reserve spelers
degene die ik uitgehuurd heb kan ik allemaal gelijk terughalen. en ik heb een paar braziliaantjes om later weer te verkopen. bijvoorbeeld Silva, die heb ik 4 seizoenen terug gratis uit brazilie gehaald, tijdje uitgeleend en hij is nu al 4,1 miljoen waard.
[afbeelding]
en hier mijn opstelling
[afbeelding]
ik probeer ook wat meer nederlanders in me team te krijgen. daarom heb ik Gerritsen van NEC gehaald en Tahsin heb ik ook ergens vandaan geplukt. Kooistra wordt een goede spits en die komt uit mijn eigen jeugdopleiding..quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Mooi teampje .. maar niet echt veel NL'ers...
Ik heb nog niet egt een mooi team met ManUtd want ik zit pas n jan 07![]()
Zou je een directe link kunnen geven naar die vlaggetjes? Ik heb die van mij een beetje verneukt en kan de vlaggetjes op Susie niet vinden...quote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Dat is een gedownloade achtergrond van de champions league, je kan een pakket backgrounds downloaden voor alle grote competities op www.sortitoutsi.net. Zeer de moeite waard om daar eens rond te kijken. Die vlaggen zijn bijvoorbeeld ook veel mooier dan de standaard vlaggen. Klik op fm 2007 in het linker boommenu en kijk dan bij graphics en bij utilities.
Europese competitie achtergronden:
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=2602
Sortitoutsi ligt eruit, maar speciaal voor jou heb ik ze even geupload naar rapidsharequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou je een directe link kunnen geven naar die vlaggetjes? Ik heb die van mij een beetje verneukt en kan de vlaggetjes op Susie niet vinden...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:57 schreef sjimz het volgende:
Ik speel net de uefacup finale met West Ham..
Als ik al 3 keer heb gewisseld valt mijn keeper geblesseerd uit
De wedstrijd eindigt in 0-0 dus er komen strafschoppen..
Ondertussen heb ik Anton Ferdinand in het doel gezet (mijn centrale verdediger)
En hij stopt gewoon 3 penalties waardoor ik de cup win![]()
Dat kan altijd nog veranderen, soms komt zo'n tutor kans pas na een paar maanden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:25 schreef Nielz. het volgende:
Best wel lomp dat je daarom een ban kreeg :s
Bedankt voor je post, het probleem is echter dat geen enkele speler van mij een speler heeft waarmee die verbonden is, terwijl dit bij mijn andere savegames wel zo is; kan dus moeilijk mensen laten tutoren :p
Is pas vorig seizoen van Ado naar Newcastle gegaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:59 schreef koolstrab het volgende:
Tim Krul speelt toch ook al jaren bij Newcastle terwijl die pas 17 is?
Nu is een conference team misschien iets minder realistisch, maar ik vind dat het wel kan.
Heeft hij bij Chelsea ook al wedstrijden gespeeld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik word ook GEK van die WP onzin! Met Ipswich (4e seizoen)Laurito speelt bij Chelsea mag ik em kopen voor 15mil. Krijgt ie geen WP,.. Hij speelt toch al in Engeland? wat een onzin...
Ja 3wedstrijden en daarna heb ik em geleend voor een seizoen. En ik kan niet in beroep gaan omdat het de laatste dag is van de Transferperiode. Ik dacht eindelijk een goeie spits te kunnen halenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft hij bij Chelsea ook al wedstrijden gespeeld?
En ben je al in hoger beroep gegaan?
Ik vind het wel jammer dat je zelf geen tutor mag aanwijzen, maar alleen kan kiezen voor een door het spel bepaalde speler. Of om het niet te doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:35 schreef Guimenez het volgende:
Dat kan altijd nog veranderen, soms komt zo'n tutor kans pas na een paar maanden.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja 3wedstrijden en daarna heb ik em geleend voor een seizoen. En ik kan niet in beroep gaan omdat het de laatste dag is van de Transferperiode. Ik dacht eindelijk een goeie spits te kunnen halen![]()
Update... Na de transferperiode heb ik het weer een bod gedaan en nu heeft hij na een appeal wel een WP gekregen.![]()
Je kan er meestal wel uit meerdere kiezen hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je zelf geen tutor mag aanwijzen, maar alleen kan kiezen voor een door het spel bepaalde speler. Of om het niet te doen natuurlijk.
Oh oke, ik had tot nu toe steeds maar 1 mogelijkheid. Maar toen had ik ook nog niet zoveel topspelers als nuquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef sjimz het volgende:
Je kan er meestal wel uit meerdere kiezen hoor.
Tja, dat heb je als je in italie speelt :pquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Napoli. Gaat vrij aardig op het moment.
Seizoen 1 5de in de Serie B en promotie door play offs+ Beker 3de voorronde uitgeschakeld.
Seizoen 2 15de in de Serie A+ beker 2de voorronde uitgeschakeld.
Seizoen 3 6de na 29 wedstrijden + beker 3de voorronde uitgeschakeld.
Elk jaar in de beker gedomineerd in de ronde waar ik uitgeschakeld werd. Maar via een irritante counter steeds verloren.
dat is de feeder club van Feijenoord, en daar heb ik wel vaker talentjes weggeplukt ja...quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:57 schreef andre347 het volgende:
Kijk us bij América Futebo Clube(MG) .. daar lopen een paar talentjes rond vn 14 t/m 20 .. kunnen grote spelers worden denk ik...l
Jonathan de Guzman heeft ook nog een oudere broer in canada spelen volgens mij...quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:24 schreef sjimz het volgende:
Ik had in het eerste seizoen bij West Ham sherman cardenas gehaald..
Nu stroomt er bij mijjn jeugdopleiding iemand door die jhonatan cardenas heet (uit hetzelfde land en dezelfde club alswaar sherman vandaan komt)
Zou het zijn broertje zijn?
*EDIT* het is inderdaad wel familie van elkaar...want ze hebben elkaar bij favoriet personeel staan
Hij heeft wel een broer bij Deportivo zitten...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:37 schreef CittaR het volgende:
[..]
Jonathan de Guzman heeft ook nog een oudere broer in canada spelen volgens mij...
Nee dat kan niet in het spel zelf..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat je zelf een paar clubs kan aanbevelen als feeder club? Ik wil namelijk clubs als Alianza Lima, America MG, Sao Paulo, Boca, River, Chivas de Guadelaraja enzo wel eens als feeder club willen, alleen staan die nooit tussen het rijtje als mogelijke keuzes.
Niet eensquote:
is dat die Pedro Leon van Murciaquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef sjimz het volgende:
Mijn wedstrijd tegen Chelsea ging niet zo goed
[afbeelding]
Ja dat is em!quote:Op zondag 17 december 2006 14:51 schreef AminBen het volgende:
[..]
is dat die Pedro Leon van Murcia![]()
HELD![]()
Geef ze gewoon een vrije transferquote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil bij Galatasaray Mondragon, Song, Ilic en Ianamoto opruimen maar die willen niet weg.
Zarate, Farfan, Lucas en Marcelo zijn veel beter en die willen allemaal komen en kan ik betalen.
Hoe ruim je ze op?
Jairo wil dus maar niet doorbreken?quote:Op zondag 17 december 2006 18:25 schreef CittaR het volgende:
ik heb altijd een stuk of 6-7 spelers uitgeleend, talentjes die ik dan altijd terug kan halen...
maar deze keer heb ik ook 6 spelers waarvan het niet is gelukt om ze te verkopen.
nu heeft de voorzitter van feijenoord ook nog voor 13,5 miljoen een 28jarige luizao binnengehaald terwijl ik al meer dan genoeg verdedigers heb...
Ik heb her volgens mij al een keer over Jairo gehad hier, een van mijn talenten, ik heb hem nu uitgeleend aan NEC, daar scoort hij al net zoveel als hij bij ADO deed. hij staat na ongeveer 18 wedstrijden al 7 doelpunten voor op de nummer van de divisie...
maarja, ik zit al met een spitsenoverschot... een van deze spitsen wordt altijd pissig als ik hem wissel. Iedereen in het team vind hem belangrijk maarja, als hij neit goed speelt dan wordt hij gewisseld...
dit seizoen gaat het voor het eerst niet goed. eigenlijk sinds ik Aissati kwijt ben aangezien hij zijn been gebroken had (6 maanden), ik sta 5 punten achter op PSV en daar moet ik nu tegen spelen, ik denk dat dit de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen, kwartfinale CL heb ik wel al bijna gehaald maar ik vraag me af hoeveel verder ik kan komen...
verslavend kutspel
Welke andere spelers?quote:Op zondag 17 december 2006 19:52 schreef CittaR het volgende:
ik heb Jairo nog nooit een kans gegeven in feijenoord. voor de rest is hij al wel doorgebroken...
en over aissati, het is idd niet helemaal ok, maar aissati is gewoon een erg goede speler en bij mijn feijenoord heeft hij een basisplekkie
Spuit 11quote:Op zondag 17 december 2006 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben net begonnen aan mijn eerste seizoen met Feyenoord en wat me opviel (lees: tegenviel) was dat Theo Lucius niet in de selectie zit. Sterker nog, Theo Lucius zit helemaal niet in 't spel.
Probleem wordt opgelost door de patch en/of dataupdate.quote:Op maandag 18 december 2006 01:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sorry, heb niet alle 12 topics gelezen.![]()
![]()
Ik heb het vaker gehad met o.a. Coloccini en Kalou. Vreselijk.quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef jna het volgende:
GVD, verkoopt het bestuur Stekelenburg voor 17M aan Bayern
Name fix? Je wil het Nederlands elftal? Delete the inc files in the data/db/701/allquote:Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef numero_uno het volgende:
sorry maar ben op zoek naar de name fix voor nederland en heb eigenlijk geen zin om 12 topics door te baggeren dus iemand een linkje
Ik was voor de grap eens met Chelsea bezig en toen heb ik Klose ook gekocht. Maakt masterlijk veel goals, ik denk dat het spel interactief is :p ik koop Klose met Chelsea dus verkoopt jouw bestuur Klose.quote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef AminBen het volgende:
Hier eens Klose met Werder(naar, u raad het al, Chelsea)![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:14 schreef Piet_Veerman het volgende:
Verklaar ik net mijn interesse in 1 van de beste verdedigers ter wereld in mijn spel (2013 met Merthyr Tydfil in de Conference South). Ga ik een dag later naar mijn teamscherm is het moraal van 3/4 van mijn team opeens superb en ze hebben allemaal een "pr" bij hun naam staan. Vinden ze allemaal dat ik een goed gevoel voor humor heb.![]()
Ook een manier om je team weer blij te krijgen.
Het is alweer weg, want een dag later verloren we heel onnodig van Bath, werd ik na afloop boos en nu zitten al die wijven in een hoekje te huilen.quote:
Het bestaat wel.quote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef andre347 het volgende:
Jaja ..
Ja, ik ga helemaal de moeite nemen om zoiets te verzinnen. Je moet je eigen kutleven niet op mij projecteren vrind.quote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef andre347 het volgende:
Jaja ..
Rustig, en nu weer ontopicquote:Op maandag 18 december 2006 16:34 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ja, ik ga helemaal de moeite nemen om zoiets te verzinnen. Je moet je eigen kutleven niet op mij projecteren vrind.
Haha, SI Games heeft ook humorquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Guimenez het volgende:
Plaatje 1 - De beginsituatie
Plaatje 2 - Het nieuwsbericht
Plaatje 3 - De gewijzigde moraal
Plaatje 4 - De spelerstatus
wat ik erger vind is dat als de voorzitter van de club besluit dat er nog een 13e verdediger bij moet omdat je dit seizoen nog niet veel inkopen heb gedaan. Het jaar daarvoor was echter een recordhoogte aan spelers (volgens mij 49 miljoen) voor een club als feijenoord niet verkeerd. Nu kreeg ik dus op 29e van augustus een 3e Rechtsback erbij. gelukkig nog kunnen verhurenquote:Op maandag 18 december 2006 15:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehad met o.a. Coloccini en Kalou. Vreselijk.![]()
Wat een bedragen. Ik moet op het moment al op mn knieen om een eurootje of 5.000 los te peuteren bij mijn voorzitter.quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef sjimz het volgende:
Ik heb alweer 108 miljoen euro kunnen uitgeven aan transfers voor Inter![]()
Ja ik zit bij Inter en de voorzitter wilt koste wat het kost successen.Vorig jaar is Inter namelijk 10de gewordenquote:Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Wat een bedragen. Ik moet op het moment al op mn knieen om een eurootje of 5.000 los te peuteren bij mijn voorzitter.
In mijn Atletico-tijd vond ik wel dat je met een grote club veel te makkelijk rijk wordt. Helemaal als je feederclubs in Amerika en Japan/China hebt, die leverden mij bijna 20 miljoen euro per maand op met merchandise!
Je bedoelt Micah Richards?quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef tha_dark het volgende:
Aankopen dit seizoen zijn:
- Micah Rogers![]()
Niet te vaak doen, lijkt me.quote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Guimenez het volgende:
Plaatje 1 - De beginsituatie
Plaatje 2 - Het nieuwsbericht
Plaatje 3 - De gewijzigde moraal
Plaatje 4 - De spelerstatus
Nog niet getest. Moet ik wel eens doen eigenlijk. Kan een bugje zijn waardoor je de moraal snel hoog krijgt.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 03:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik speel nu met LA Galaxy, Boca en Galatasaray en ik heb eigenlijk bij alle 3 de ploegen een behoorlijk brede selectie, meestal toch wel zo´n 20-25 spelers met nauwelijks verschillen tussen de basis en de bank. Daarom laat ik de reserves regelmatig spelen, (Galatasaray beker eerste ronde en nu ik bijna kampioen ben met 12 wedstrijden te gaan. LA Galaxy als ik me al geplaatst heb voor de play-offs, de eerste bekerrondes en als ik in een internationaal toernooi de eerste wedstrijd dik gewonnen heb. Met Boca speel ik de eerste ronde van de CL en als ik dik voor sta met de reserves), en eigenlijk gaat dat best goed.
Dit is natuurlijk goed voor de concurrentie maar heeft het geen schadelijke gevolgen voor de teamsfeer omdat altijd wel een paar spelers ontevreden zijn?
Ik probeer wel altijd de oudere spelers(32 plus) af te laten vloeien omdat ik liever met jongere spelers speel. Zo ga ik bij Boca in 2007 Delgado, Barros-Scelotto, Mondragon, Ibarra en Palermo opruimen.
Geef ze als status : Speler in Rotatiesysteem... dan zijn ze minder snel ontevreden als ze een keer niet spelen.quote:
Geef die de status: used as backupquote:Op maandag 18 december 2006 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben meer bang voor de spelers die nooit spelen en dan in een keer op moeten draven eigenlijk.
Zo vaak komt het niet voor dat mijn basisspelers op de bank komen, en de belangrijke wedstrijden spelen ze toch.
Ik heb er wel 40 want die gekke voorzitter die blijft maar transferbudget bij vullen en zelf spelers kopenquote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar vind jij er geen nadelen aan zitten als je 20-25 bijna gelijkwaardige spelers hebt?
Dan kunnen ze je gaan hatenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:49 schreef FritsBom het volgende:
Ik verlies net met Ajax in de laatste 3 wedstrijd van het seizoen 8 punten en wordt tweede
Wat voor effect heeft het spelers die interlands moeten spelen (met name Zuid-Amerikanen) niet af te vaardigen?
Ik zeg toch ook kunnenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het kán, hoeft niet persé. Ze gaat je pas haten als je het vaker doet.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Piet_Veerman het volgende:
Vriendschappelijk of niet, maar deze gaat de historieboeken in.
Wat een helden.![]()
Best knapquote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ze liepen een beetje rood aan in de CL
[afbeelding]
Dan speel je nog niet met de nieuwste patchquote:Op woensdag 20 december 2006 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: oja, en De Cler was natuurlijk transfervrij(niet verkeerd om mee te beginnen)
Nee, ik heb (nog) geen updates gedaan.. Vind het zo ook wel prima, maar FM2007 is ook m'n eerste uit de serie.. Heeft m'n vriendin (en dat hoor ik dus ook nog wel ff van d'r) gewonnen met de vorige voetbalmanager (ik was top30 geloof ik), dus af en toe is het nog wel ff wennen..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan speel je nog niet met de nieuwste patch![]()
sssht...quote:
Tegen Rayo-verweggistan?? Maar voorwaar een nette prestatie, nu nog om 't echiequote:Op woensdag 20 december 2006 16:59 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke startEerste wedstrijd als coach van Atletico.
ik had vanmiddag een potje waarvan ik in de 9e, 10e, 14e en 16e minuut scoorde... ik dacht nog van dit gaat een lekker potje worden... helaas bleef het toen ff stil, maar tegen he teinde aan schoten we er nog 4 inquote:Op woensdag 20 december 2006 16:59 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke startEerste wedstrijd als coach van Atletico.
Het zijn idd maar amateurs. Ben opnieuw begonnen omdat ik per ongeluk m'n savegame had verwijderd (Ajax, seizoen 2011-2012quote:Op woensdag 20 december 2006 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tegen Rayo-verweggistan?? Maar voorwaar een nette prestatie, nu nog om 't echie
Cerrajero is de nieuwe Pirloquote:Op woensdag 20 december 2006 18:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het zijn idd maar amateurs. Ben opnieuw begonnen omdat ik per ongeluk m'n savegame had verwijderd (Ajax, seizoen 2011-2012)
Atletico heeft best een lekker elftal; Fernando Torres, Maxi Rodriguez, Antonio Lopez, Leo Franco, Mista, Maniche, Luis Perea etc. Aangetrokken: Cristian Benavente (groot 15-jarig talent van Real Madrid, moest hem tegen elke prijs contracteren omdat ie 2 keer beter wordt dan Maxi Rodriguez). Ook heb ik nog een groot talent in m'n jeugdopleiding: Antonio Cerrajero, 15 Jaar oud.
Ajax CL-voorronde?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n eerste officiële wedstrijd in seizoen 2 dreigde bijna 'n sof te worden. Binnen 20 minuten met 3-0 achter tegen Chievo in de CL-voorrondeGelukkig herstelden we knap en kwamen we terug tot 3-3, uiteindelijke uitslag 4-4
Nu thuis de boel maar afmaken
Zoiets zou eigenlijk eens in het echt moeten gebeuren tijdens een CL finale of WK finale :pquote:Op woensdag 20 december 2006 20:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik me nu toch meemaak![]()
Ik sta uit tegen Shaktar met 3-0 soeverein voor, iedereen gemiddeld minimaal 'n 8. Tussen de 70e en 80e minuut komen ze uit 't niets terug en winnen de wedstrijd uiteindelijk met 4-3. Ik heb met open mond zitten kijken en vergat gewoon te wisselen of m'n formatie aan te passen
Bayern Munchen - Man Unitedquote:Op woensdag 20 december 2006 22:41 schreef Rorata het volgende:
[..]
Zoiets zou eigenlijk eens in het echt moeten gebeuren tijdens een CL finale of WK finale :p
Ik had het in poulewedstrijden (seizoen 2) thuis tegen Schalke 04: eerste helft 4-0, speel ze helemaal van de mat, geen kans gehad.. Wat die trainer ze in de rust gegeven heeft, gfi, maar uiteindelijk een zwaar bevochten 4-3 behaald.. Zo af en toe gebeurd dat, vervelende is dat je bij dat soort situaties moeilijk 'coaching' kunt doen in de rust.. Althans, ik heb vaak niet echt een 'realistische keuze' die aansluit bij m'n eigen gedachten...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik me nu toch meemaak![]()
Ik sta uit tegen Shaktar met 3-0 soeverein voor, iedereen gemiddeld minimaal 'n 8. Tussen de 70e en 80e minuut komen ze uit 't niets terug en winnen de wedstrijd uiteindelijk met 4-3. Ik heb met open mond zitten kijken en vergat gewoon te wisselen of m'n formatie aan te passen
DefensieveMiddenvelderquote:Op donderdag 21 december 2006 07:28 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Een multifunctionele keeper
Doelmanquote:Op donderdag 21 december 2006 08:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
DefensieveMiddenvelder![]()
Vaak wel moeilijker.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het 2e jaar standaard altijd moeilijk?
Ik merk het vrijwel met ieder team. Eerst seizoen win je en in het 2e seizoen verlies in een keer onmogelijke wedstrijdenquote:
Wat je in transferperiode doet is heel belangrijk merk ik. Je moet echt goed nadenken of spelers wel echte versterkingen zijn én dus niet lukraak kopen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik merk het vrijwel met ieder team. Eerst seizoen win je en in het 2e seizoen verlies in een keer onmogelijke wedstrijden
Soms zijn ze dan plots ongelukkig. Bugje gok ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben weer bezig met FM met de patch. Heerlijk dat je aan spelers ook alles kan vragen of ze spelers weten die goed zijn enzo
Als je met de zelfde tactiek speelt kennen de tegenstanders je al beter en weten ze daar op te anticiperen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik merk het vrijwel met ieder team. Eerst seizoen win je en in het 2e seizoen verlies in een keer onmogelijke wedstrijden
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je met de zelfde tactiek speelt kennen de tegenstanders je al beter en weten ze daar op te anticiperen.
http://community.sigames.(...)717/m/9972005362/p/1quote:
Tamerus is bij mij bijna elk jaar speler van het jaarquote:Op donderdag 21 december 2006 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
http://community.sigames.(...)717/m/9972005362/p/1
Succes met lezen.
Speel zelf echt waardeloos. Niets lukt gewoon met Feijenoord, terwijl ik toch echt wel een team heb dat om de plaatsen bovenin moet kunnen meedoen. Sta nu 11de ofzo. Vitesse en Nac zijn ook veel te goed in dit spel. Hadden ze ook wel wat aan mogen doen.
Vitesse is in mijn spel kampioen geworden.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:59 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Tamerus is bij mij bijna elk jaar speler van het jaarVitesse doet het niet zo goed..
kan je de voornaam opzoekenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef CittaR het volgende:
ik heb een deen binnengehaald, ik kan even niet op ze naam komen... maar die heeft dus even denemarken naar de europese titel met denemarken. scoorde in elke wedstrijd 2x
volgens mij heette die Laursen en heb ik hem dit seizoen gratis binnengehaald... (nu bijna 13 miljoen waard)
Je bedoelt Søren Larsen? goede targetman indeed.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef CittaR het volgende:
ik heb een deen binnengehaald, ik kan even niet op ze naam komen... maar die heeft dus even denemarken naar de europese titel met denemarken. scoorde in elke wedstrijd 2x
volgens mij heette die Laursen en heb ik hem dit seizoen gratis binnengehaald... (nu bijna 13 miljoen waard)
Kan dit te maken hebben tot ik de patch niet heb geinstalleerd?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:05 schreef EvertonPride het volgende:
Bij mij duurt het nu al een tijdje tot ze de jeugdopleiding gaan verbeteren terwijl men het in korte tijd had beloofd. Nu heb ik het nog eens verzocht en doet men net als jaar geleden tot men plannen maakt om het te realiseren?
Hoe lang duurt het al inmiddels? Je zult begrijpen dat Rome ook niet in één dag gebouwd is...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Kan dit te maken hebben tot ik de patch niet heb geinstalleerd?
Ja eerst 3/4 jaar en nu weer enkele maanden. Maar mijn twijfel kwam omdat ik hier vaker las tot zonder de patch je trainingen niet verbeteren. Ik wist niet meer of dat te maken had met de verbetering van de attributen van de spelers zelf of van de trainingsfaciliteiten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het al inmiddels? Je zult begrijpen dat Rome ook niet in één dag gebouwd is...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Ja eerst 3/4 (lees 0,75 jaar) jaar en nu weer enkele maanden. Maar mijn twijfel kwam omdat ik hier vaker las tot zonder de patch je trainingen niet verbeteren. Ik wist niet meer of dat te maken had met de verbetering van de attributen van de spelers zelf of van de trainingsfaciliteiten.
Het zou mooi zijn als het het 1e geval toch gewoon is want daar heb ik geen last van.![]()
Realisme ten top jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet af en toe toch wel lachen om resultaten die voorbij komen in mijn game.. zit dus nu in seizoen 3 met Chelsea en ik zie dat in de UEFA-cup AGOVV door is naar de 2e ronde ten koste van Sevilla
Ricki Laursen, gekocht van FC Kobenhavn, ik zit alleen wel al in 2016 dus ik weet niet of je er al wat aan hebt...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je de voornaam opzoeken
Kerlon vind ik ook in het echt een leuke speler, weet eigenlijk niet precies waarom. Koop hem eigelijk bijna altijd. En Marcelo is idd ook erg bekend, maar het is ook een van de beste backs in het spel en ik zocht nog een linksachter omdat Urby niet helemaal aan mijn eisen voldeed. Maar ik zal straks nog wel even een screen posten van mij selectie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef CittaR het volgende:
haha, Kerlon en Marcelo heeft bijna iedereen wel in zijn selectie gehad
Een belachelijke goede selectie hebben ze.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
Met de wintertransferspatch heeft Real trouwens wel een heerlijke kwaliteitsinjectie van jonge spelers(Marcelo, Higauin, Gago)![]()
Nu vind ik Barca beter, maar gaat dat veranderen. Die Higuain, Marcelo en Gago zijn nou net ook een van de grootste talenten in FMquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Een belachelijke goede selectie hebben ze.
Waren dacht ik op SI forum paar mensen met dit probleem, SI had niet echt duidelijk oplossing voor een gaf de schuld aan virus scan 'ofzo'quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:29 schreef tukkeronline het volgende:
Volgens mij een kleine bug: in het tweede seizoen zijn bij mij alle statistieken van seizoen 2006-2007 verdwenen. Ik heb geen enkele patch of update geïnstalleerd. Zijn er meer mensen met deze bug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |