quote:Op maandag 18 december 2006 16:14 schreef Piet_Veerman het volgende:
Verklaar ik net mijn interesse in 1 van de beste verdedigers ter wereld in mijn spel (2013 met Merthyr Tydfil in de Conference South). Ga ik een dag later naar mijn teamscherm is het moraal van 3/4 van mijn team opeens superb en ze hebben allemaal een "pr" bij hun naam staan. Vinden ze allemaal dat ik een goed gevoel voor humor heb.![]()
Ook een manier om je team weer blij te krijgen.
Het is alweer weg, want een dag later verloren we heel onnodig van Bath, werd ik na afloop boos en nu zitten al die wijven in een hoekje te huilen.quote:
Het bestaat wel.quote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef andre347 het volgende:
Jaja ..
Ja, ik ga helemaal de moeite nemen om zoiets te verzinnen. Je moet je eigen kutleven niet op mij projecteren vrind.quote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef andre347 het volgende:
Jaja ..
Rustig, en nu weer ontopicquote:Op maandag 18 december 2006 16:34 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ja, ik ga helemaal de moeite nemen om zoiets te verzinnen. Je moet je eigen kutleven niet op mij projecteren vrind.
Haha, SI Games heeft ook humorquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Guimenez het volgende:
Plaatje 1 - De beginsituatie
Plaatje 2 - Het nieuwsbericht
Plaatje 3 - De gewijzigde moraal
Plaatje 4 - De spelerstatus
wat ik erger vind is dat als de voorzitter van de club besluit dat er nog een 13e verdediger bij moet omdat je dit seizoen nog niet veel inkopen heb gedaan. Het jaar daarvoor was echter een recordhoogte aan spelers (volgens mij 49 miljoen) voor een club als feijenoord niet verkeerd. Nu kreeg ik dus op 29e van augustus een 3e Rechtsback erbij. gelukkig nog kunnen verhurenquote:Op maandag 18 december 2006 15:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehad met o.a. Coloccini en Kalou. Vreselijk.![]()
Wat een bedragen. Ik moet op het moment al op mn knieen om een eurootje of 5.000 los te peuteren bij mijn voorzitter.quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef sjimz het volgende:
Ik heb alweer 108 miljoen euro kunnen uitgeven aan transfers voor Inter![]()
Ja ik zit bij Inter en de voorzitter wilt koste wat het kost successen.Vorig jaar is Inter namelijk 10de gewordenquote:Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Wat een bedragen. Ik moet op het moment al op mn knieen om een eurootje of 5.000 los te peuteren bij mijn voorzitter.
In mijn Atletico-tijd vond ik wel dat je met een grote club veel te makkelijk rijk wordt. Helemaal als je feederclubs in Amerika en Japan/China hebt, die leverden mij bijna 20 miljoen euro per maand op met merchandise!
Je bedoelt Micah Richards?quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef tha_dark het volgende:
Aankopen dit seizoen zijn:
- Micah Rogers![]()
Niet te vaak doen, lijkt me.quote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Guimenez het volgende:
Plaatje 1 - De beginsituatie
Plaatje 2 - Het nieuwsbericht
Plaatje 3 - De gewijzigde moraal
Plaatje 4 - De spelerstatus
Nog niet getest. Moet ik wel eens doen eigenlijk. Kan een bugje zijn waardoor je de moraal snel hoog krijgt.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 03:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik speel nu met LA Galaxy, Boca en Galatasaray en ik heb eigenlijk bij alle 3 de ploegen een behoorlijk brede selectie, meestal toch wel zo´n 20-25 spelers met nauwelijks verschillen tussen de basis en de bank. Daarom laat ik de reserves regelmatig spelen, (Galatasaray beker eerste ronde en nu ik bijna kampioen ben met 12 wedstrijden te gaan. LA Galaxy als ik me al geplaatst heb voor de play-offs, de eerste bekerrondes en als ik in een internationaal toernooi de eerste wedstrijd dik gewonnen heb. Met Boca speel ik de eerste ronde van de CL en als ik dik voor sta met de reserves), en eigenlijk gaat dat best goed.
Dit is natuurlijk goed voor de concurrentie maar heeft het geen schadelijke gevolgen voor de teamsfeer omdat altijd wel een paar spelers ontevreden zijn?
Ik probeer wel altijd de oudere spelers(32 plus) af te laten vloeien omdat ik liever met jongere spelers speel. Zo ga ik bij Boca in 2007 Delgado, Barros-Scelotto, Mondragon, Ibarra en Palermo opruimen.
Geef ze als status : Speler in Rotatiesysteem... dan zijn ze minder snel ontevreden als ze een keer niet spelen.quote:
Geef die de status: used as backupquote:Op maandag 18 december 2006 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben meer bang voor de spelers die nooit spelen en dan in een keer op moeten draven eigenlijk.
Zo vaak komt het niet voor dat mijn basisspelers op de bank komen, en de belangrijke wedstrijden spelen ze toch.
Ik heb er wel 40 want die gekke voorzitter die blijft maar transferbudget bij vullen en zelf spelers kopenquote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar vind jij er geen nadelen aan zitten als je 20-25 bijna gelijkwaardige spelers hebt?
Dan kunnen ze je gaan hatenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:49 schreef FritsBom het volgende:
Ik verlies net met Ajax in de laatste 3 wedstrijd van het seizoen 8 punten en wordt tweede
Wat voor effect heeft het spelers die interlands moeten spelen (met name Zuid-Amerikanen) niet af te vaardigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |