dat is de feeder club van Feijenoord, en daar heb ik wel vaker talentjes weggeplukt ja...quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:57 schreef andre347 het volgende:
Kijk us bij América Futebo Clube(MG) .. daar lopen een paar talentjes rond vn 14 t/m 20 .. kunnen grote spelers worden denk ik...l
Jonathan de Guzman heeft ook nog een oudere broer in canada spelen volgens mij...quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:24 schreef sjimz het volgende:
Ik had in het eerste seizoen bij West Ham sherman cardenas gehaald..
Nu stroomt er bij mijjn jeugdopleiding iemand door die jhonatan cardenas heet (uit hetzelfde land en dezelfde club alswaar sherman vandaan komt)
Zou het zijn broertje zijn?
*EDIT* het is inderdaad wel familie van elkaar...want ze hebben elkaar bij favoriet personeel staan
Hij heeft wel een broer bij Deportivo zitten...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:37 schreef CittaR het volgende:
[..]
Jonathan de Guzman heeft ook nog een oudere broer in canada spelen volgens mij...
Nee dat kan niet in het spel zelf..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat je zelf een paar clubs kan aanbevelen als feeder club? Ik wil namelijk clubs als Alianza Lima, America MG, Sao Paulo, Boca, River, Chivas de Guadelaraja enzo wel eens als feeder club willen, alleen staan die nooit tussen het rijtje als mogelijke keuzes.
Niet eensquote:
is dat die Pedro Leon van Murciaquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef sjimz het volgende:
Mijn wedstrijd tegen Chelsea ging niet zo goed
[afbeelding]
Ja dat is em!quote:Op zondag 17 december 2006 14:51 schreef AminBen het volgende:
[..]
is dat die Pedro Leon van Murcia![]()
HELD![]()
Geef ze gewoon een vrije transferquote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil bij Galatasaray Mondragon, Song, Ilic en Ianamoto opruimen maar die willen niet weg.
Zarate, Farfan, Lucas en Marcelo zijn veel beter en die willen allemaal komen en kan ik betalen.
Hoe ruim je ze op?
Jairo wil dus maar niet doorbreken?quote:Op zondag 17 december 2006 18:25 schreef CittaR het volgende:
ik heb altijd een stuk of 6-7 spelers uitgeleend, talentjes die ik dan altijd terug kan halen...
maar deze keer heb ik ook 6 spelers waarvan het niet is gelukt om ze te verkopen.
nu heeft de voorzitter van feijenoord ook nog voor 13,5 miljoen een 28jarige luizao binnengehaald terwijl ik al meer dan genoeg verdedigers heb...
Ik heb her volgens mij al een keer over Jairo gehad hier, een van mijn talenten, ik heb hem nu uitgeleend aan NEC, daar scoort hij al net zoveel als hij bij ADO deed. hij staat na ongeveer 18 wedstrijden al 7 doelpunten voor op de nummer van de divisie...
maarja, ik zit al met een spitsenoverschot... een van deze spitsen wordt altijd pissig als ik hem wissel. Iedereen in het team vind hem belangrijk maarja, als hij neit goed speelt dan wordt hij gewisseld...
dit seizoen gaat het voor het eerst niet goed. eigenlijk sinds ik Aissati kwijt ben aangezien hij zijn been gebroken had (6 maanden), ik sta 5 punten achter op PSV en daar moet ik nu tegen spelen, ik denk dat dit de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen, kwartfinale CL heb ik wel al bijna gehaald maar ik vraag me af hoeveel verder ik kan komen...
verslavend kutspel
Welke andere spelers?quote:Op zondag 17 december 2006 19:52 schreef CittaR het volgende:
ik heb Jairo nog nooit een kans gegeven in feijenoord. voor de rest is hij al wel doorgebroken...
en over aissati, het is idd niet helemaal ok, maar aissati is gewoon een erg goede speler en bij mijn feijenoord heeft hij een basisplekkie
Spuit 11quote:Op zondag 17 december 2006 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben net begonnen aan mijn eerste seizoen met Feyenoord en wat me opviel (lees: tegenviel) was dat Theo Lucius niet in de selectie zit. Sterker nog, Theo Lucius zit helemaal niet in 't spel.
Probleem wordt opgelost door de patch en/of dataupdate.quote:Op maandag 18 december 2006 01:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sorry, heb niet alle 12 topics gelezen.![]()
![]()
Ik heb het vaker gehad met o.a. Coloccini en Kalou. Vreselijk.quote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef jna het volgende:
GVD, verkoopt het bestuur Stekelenburg voor 17M aan Bayern
Name fix? Je wil het Nederlands elftal? Delete the inc files in the data/db/701/allquote:Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef numero_uno het volgende:
sorry maar ben op zoek naar de name fix voor nederland en heb eigenlijk geen zin om 12 topics door te baggeren dus iemand een linkje
Ik was voor de grap eens met Chelsea bezig en toen heb ik Klose ook gekocht. Maakt masterlijk veel goals, ik denk dat het spel interactief is :p ik koop Klose met Chelsea dus verkoopt jouw bestuur Klose.quote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef AminBen het volgende:
Hier eens Klose met Werder(naar, u raad het al, Chelsea)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |