abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44483361
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:57 schreef andre347 het volgende:
Kijk us bij América Futebo Clube(MG) .. daar lopen een paar talentjes rond vn 14 t/m 20 .. kunnen grote spelers worden denk ik...l
dat is de feeder club van Feijenoord, en daar heb ik wel vaker talentjes weggeplukt ja...
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 11:24 schreef sjimz het volgende:
Ik had in het eerste seizoen bij West Ham sherman cardenas gehaald..
Nu stroomt er bij mijjn jeugdopleiding iemand door die jhonatan cardenas heet (uit hetzelfde land en dezelfde club alswaar sherman vandaan komt )
Zou het zijn broertje zijn?

*EDIT* het is inderdaad wel familie van elkaar...want ze hebben elkaar bij favoriet personeel staan
Jonathan de Guzman heeft ook nog een oudere broer in canada spelen volgens mij...
pi_44483397
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:37 schreef CittaR het volgende:

[..]

Jonathan de Guzman heeft ook nog een oudere broer in canada spelen volgens mij...
Hij heeft wel een broer bij Deportivo zitten...
Maar die zit er al bij in het begin van het spel.
Het broertje van Cardenas is een regen
pi_44484516
Regens heten FRED tegenwoordig
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44484737
Is er ook een mogelijkheid dat je zelf een paar clubs kan aanbevelen als feeder club? Ik wil namelijk clubs als Alianza Lima, America MG, Sao Paulo, Boca, River, Chivas de Guadelaraja enzo wel eens als feeder club willen, alleen staan die nooit tussen het rijtje als mogelijke keuzes.
:) (:
pi_44484757
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat je zelf een paar clubs kan aanbevelen als feeder club? Ik wil namelijk clubs als Alianza Lima, America MG, Sao Paulo, Boca, River, Chivas de Guadelaraja enzo wel eens als feeder club willen, alleen staan die nooit tussen het rijtje als mogelijke keuzes.
Nee dat kan niet in het spel zelf..
Wel kan je met de officiele editor van FM2007 de feederclubs per club aanpassen. Maar dan moet je dus wel een nieuwe game daarna opstarten.
pi_44486511
Editor gebruiken daarvoor is kut.

Wanneer ongeveer komen de niet bestaande namen? Hebben de (grote) clubs bijvoorbeeld ook de B en C jeugd in het spel met de echte namen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44488087
Mijn wedstrijd tegen Chelsea ging niet zo goed

pi_44488249
Tackling op hard staan ofzo?
pi_44488284
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:00 schreef koolstrab het volgende:
Tackling op hard staan ofzo?
Niet eens
Diogo schopte Shevchenko gewoon zomaar neer zonder dat er een bal in de buurt was.
Ribery tackelde met 2 gestrekte benen op Wolff-Ekram
En Coloccini gaf een vuistslag aan Robben
  Moderator zondag 17 december 2006 @ 00:05:28 #110
42184 crew  DaMart
pi_44496307
Aan het begin van het seizoen kreeg ik de vraag of ik mijn reserve en -21 teams competitie wilde laten spelen. Ik heb toen voor beide 'ja' gezegd, maar vervolgens spelen ze beiden geen wedstrijden... meer mensen last van dit probleem?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_44496586
Wauw, wat zitten er sinds de laatste patch onrealistisch veel buitenspelers in het spel zeg! Bij elke club kom ik er wel een paar tegen. Maarja, heerlijk wanneer je zoals ik een ouderwetse 4-3-3 speelt Gaat echt goed op die manier, net Feyenoord met 6-1 een pak op de broek gegeven
:) (:
pi_44505690
Nadat ik in 2012 met Atletico Madrid de CL had gewonnen (eindelijk!), heb ik ontslag genomen. Ik wilde een klein clubje in Engeland hebben om weer wat uitdagingen te hebben. Toen kwam Merthyr Tydfil beschikbaar in juni 2013. Net gepromoveerd naar de Conference South en welgeteld 1 speler (en dat was een huurling van parent club Hereford). Meteen de link met Hereford beeindigd, want ik hoopte natuurlijk op een grotere club. Het werd uiteindelijk Luton, die meteen een hele berg goeie jeugdspelers mijn kant op stuurde.
Verder heb ik de rest van het elftal samengesteld met free transfers, omdat ik totaal geen transfergeld had. Moet wel zeggen dat veel spelers Merthyr verkozen boven andere clubs vanwege de world class status die ik heb overgehouden uit mijn Atletico tijd.
We gaan wel geweldig nu, na een wedstrijd of 12 staan we al 8 punten los. Premier League here we come.
pi_44507244
Ik ben aan het begin van het seizoen 3 bondscoach geworden van de VS... De Olympische Spelen zijn nu bezig en nu spelen Chelsea en de VS-23 precies tegelijkertijd een wedstrijd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44507678
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:52 schreef sjimz het volgende:
Mijn wedstrijd tegen Chelsea ging niet zo goed

[afbeelding]
is dat die Pedro Leon van Murcia

HELD
pi_44507782
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:51 schreef AminBen het volgende:

[..]

is dat die Pedro Leon van Murcia

HELD
Ja dat is em!
pi_44511063
Is die in het echt ook goed?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44511714
Heb mijn eerste kwalificatiewedstrijd voor het WK 2010 gewonnen met de VS, 2-0 tegen Costa Rica... Op de OS ben ik uiteindelijk in de kwartfinale gesneuveld tegen Mexico.

Vervelende is dat ik niemand kan strikken als Ass-manager... niemand wil er komen
pi_44511827
Ik heb een contract van Inter aangeboden gekregen met een transferbudget van 110 miljoen!
Heb ik ook maar gelijk aangenomen
West Ham United is niet meer blij met me
pi_44511829
Speelt iemand met een MLS team?
pi_44511950
Ikke niet.. je kan daar zelf geen spelers halen .. en dat is niet interressant voor mij;)
pi_44512039
Je kan wel zelf spelers halen.

Maar hoe meer eisen hoe leuker het wordt, ook veel competities waar je aan mee kan of mag doen
pi_44512086
Ik wil bij Galatasaray Mondragon, Song, Ilic en Ianamoto opruimen maar die willen niet weg.

Zarate, Farfan, Lucas en Marcelo zijn veel beter en die willen allemaal komen en kan ik betalen.

Hoe ruim je ze op?
pi_44512197
als je dat weet...

ik heb een aantal spelers die toch rond de 5 miljoen waard zijn, en ik wil er eigenlijk wel heel graag vanaf.... maar als er dan al iemand een bod uitbrengt dat vinden ze zijn loon te hoog.
pi_44512272
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil bij Galatasaray Mondragon, Song, Ilic en Ianamoto opruimen maar die willen niet weg.

Zarate, Farfan, Lucas en Marcelo zijn veel beter en die willen allemaal komen en kan ik betalen.

Hoe ruim je ze op?
Geef ze gewoon een vrije transfer
pi_44512278
Ik wil ze ook ontslaan maar dat mag niet en beeindigeen contract willen ze niet

Farfan, Lucas, Marcelo en Zarate zijn echt veel beter
  zondag 17 december 2006 @ 17:41:05 #126
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44512747
Transferlijst?
Status op is geen meerwaarde ?
En de vraagprijs op 0 ?

Dan zijn ze zo weg
pi_44512854
Zal ik eens proberen maar ik ben al bij 18 januari dus dat zal wel te laat zijn

En ze zijn overbodig
pi_44514016
ik heb altijd een stuk of 6-7 spelers uitgeleend, talentjes die ik dan altijd terug kan halen...

maar deze keer heb ik ook 6 spelers waarvan het niet is gelukt om ze te verkopen.
nu heeft de voorzitter van feijenoord ook nog voor 13,5 miljoen een 28jarige luizao binnengehaald terwijl ik al meer dan genoeg verdedigers heb...

Ik heb her volgens mij al een keer over Jairo gehad hier, een van mijn talenten, ik heb hem nu uitgeleend aan NEC, daar scoort hij al net zoveel als hij bij ADO deed. hij staat na ongeveer 18 wedstrijden al 7 doelpunten voor op de nummer van de divisie...

maarja, ik zit al met een spitsenoverschot... een van deze spitsen wordt altijd pissig als ik hem wissel. Iedereen in het team vind hem belangrijk maarja, als hij neit goed speelt dan wordt hij gewisseld...

dit seizoen gaat het voor het eerst niet goed. eigenlijk sinds ik Aissati kwijt ben aangezien hij zijn been gebroken had (6 maanden), ik sta 5 punten achter op PSV en daar moet ik nu tegen spelen, ik denk dat dit de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen, kwartfinale CL heb ik wel al bijna gehaald maar ik vraag me af hoeveel verder ik kan komen...

verslavend kutspel
pi_44514040
Ik heb bij inter maar gelijk Mascherano meegenomen van mijn oude club West Ham..
Ik ben gelijk de meest gehate persoon van West Ham
pi_44515550
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:25 schreef CittaR het volgende:
ik heb altijd een stuk of 6-7 spelers uitgeleend, talentjes die ik dan altijd terug kan halen...

maar deze keer heb ik ook 6 spelers waarvan het niet is gelukt om ze te verkopen.
nu heeft de voorzitter van feijenoord ook nog voor 13,5 miljoen een 28jarige luizao binnengehaald terwijl ik al meer dan genoeg verdedigers heb...

Ik heb her volgens mij al een keer over Jairo gehad hier, een van mijn talenten, ik heb hem nu uitgeleend aan NEC, daar scoort hij al net zoveel als hij bij ADO deed. hij staat na ongeveer 18 wedstrijden al 7 doelpunten voor op de nummer van de divisie...

maarja, ik zit al met een spitsenoverschot... een van deze spitsen wordt altijd pissig als ik hem wissel. Iedereen in het team vind hem belangrijk maarja, als hij neit goed speelt dan wordt hij gewisseld...

dit seizoen gaat het voor het eerst niet goed. eigenlijk sinds ik Aissati kwijt ben aangezien hij zijn been gebroken had (6 maanden), ik sta 5 punten achter op PSV en daar moet ik nu tegen spelen, ik denk dat dit de belangrijkste wedstrijd is van het seizoen, kwartfinale CL heb ik wel al bijna gehaald maar ik vraag me af hoeveel verder ik kan komen...

verslavend kutspel
Jairo wil dus maar niet doorbreken?

En Aisatti bij Feyenoord is
pi_44516448
ik heb Jairo nog nooit een kans gegeven in feijenoord. voor de rest is hij al wel doorgebroken...
en over aissati, het is idd niet helemaal ok, maar aissati is gewoon een erg goede speler en bij mijn feijenoord heeft hij een basisplekkie
pi_44519664
Even een vraagje aan de mods

FTR staat hier als ftr.thedugout.net genoemd in de eerste post, we zijn echter naar een andere hosting gegaan, zou een mod er www.fucktheref.nlvan kunnen maken? En als dat niet mag vanwege fuck dan graag http://ftr.soccergamers.net
pi_44519718
quote:
Op zondag 17 december 2006 19:52 schreef CittaR het volgende:
ik heb Jairo nog nooit een kans gegeven in feijenoord. voor de rest is hij al wel doorgebroken...
en over aissati, het is idd niet helemaal ok, maar aissati is gewoon een erg goede speler en bij mijn feijenoord heeft hij een basisplekkie
Welke andere spelers?

En zijn die doorgebroken door de sattelietclub?
pi_44521089
Ben net begonnen aan mijn eerste seizoen met Feyenoord en wat me opviel (lees: tegenviel) was dat Theo Lucius niet in de selectie zit. Sterker nog, Theo Lucius zit helemaal niet in 't spel. Nu heb ik wel Blaszycowski aangetrokken van Wisla Krakow en ene Lebohang Mokoena van Orlando Pirates. Feyenoord staat nu 5e na 10 wedstrijden, Pierre van Hooijdonk is de beste speler en beste schutter (10 goals in 10 apps) en tegen Ajax wonnen we met 3-0. Helaas net als in 't echt verloren van Utrecht, evenals een aantal domme gelijke spelen.

Probleem is nu wel dat De Guzman, Pardo, Schreuder en Mokoena geblesseerd zijn. Op 't moment zit ik dus een beetje dun in de spoeling qua middenvelders. (Heb 't op de transfermarkt rustig gedaan met maar 1.8 miljoen ongeveer aan aankopen. Blaszycowski gekocht. Mokoena is gehuurd tot 't einde van 't seizoen, maar die ga ik waarschijnlijk proberen vast te leggen, want hij is een 'potential star'.)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44521625
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben net begonnen aan mijn eerste seizoen met Feyenoord en wat me opviel (lees: tegenviel) was dat Theo Lucius niet in de selectie zit. Sterker nog, Theo Lucius zit helemaal niet in 't spel.
Spuit 11
pi_44524403
Ik weet niet of het hier eerder langskomen is...
Maar ik zit nu in seizoen 2011/2012 en alle topclubs en middenmoters in Nederland spelen met heel weinig spelers van eigen land en dus heel veel buitenlanders
Dit vind ik wel slecht en onrealistisch, hebben jullie hier ook last van?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2006 23:21:45 ]
pi_44526651
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Spuit 11
Sorry, heb niet alle 12 topics gelezen.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44527555
Ik speel nu met LA Galaxy, Boca en Galatasaray en ik heb eigenlijk bij alle 3 de ploegen een behoorlijk brede selectie, meestal toch wel zo´n 20-25 spelers met nauwelijks verschillen tussen de basis en de bank. Daarom laat ik de reserves regelmatig spelen, (Galatasaray beker eerste ronde en nu ik bijna kampioen ben met 12 wedstrijden te gaan. LA Galaxy als ik me al geplaatst heb voor de play-offs, de eerste bekerrondes en als ik in een internationaal toernooi de eerste wedstrijd dik gewonnen heb. Met Boca speel ik de eerste ronde van de CL en als ik dik voor sta met de reserves), en eigenlijk gaat dat best goed.

Dit is natuurlijk goed voor de concurrentie maar heeft het geen schadelijke gevolgen voor de teamsfeer omdat altijd wel een paar spelers ontevreden zijn?

Ik probeer wel altijd de oudere spelers(32 plus) af te laten vloeien omdat ik liever met jongere spelers speel. Zo ga ik bij Boca in 2007 Delgado, Barros-Scelotto, Mondragon, Ibarra en Palermo opruimen.
pi_44532421
zucht..... nog geen FM 2007 van VI gehad, derde kalchten mail weg gedaan
  maandag 18 december 2006 @ 13:25:50 #140
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44535053
Schandalig. Ik had eerst twee legale versies, maar ik heb er eentje verpatst voor 25 eurie.
  maandag 18 december 2006 @ 13:28:51 #141
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44535153
GVD, verkoopt het bestuur Stekelenburg voor 17M aan Bayern
Jawel, je keek.
  maandag 18 december 2006 @ 13:33:32 #142
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44535300
Hehehe, dat komt bekend voor. Mijn bestuur heeft ook de vervelende neiging m'n beste spelers te verkopen aan andere clubs.
pi_44536194
ja zo hebben ze Hunstad en Esparza allebei bij me weggeplukt... voor 20 en 27 miljoen.
pi_44538519
quote:
Op maandag 18 december 2006 01:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Sorry, heb niet alle 12 topics gelezen.

Probleem wordt opgelost door de patch en/of dataupdate.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_44538835
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef jna het volgende:
GVD, verkoopt het bestuur Stekelenburg voor 17M aan Bayern
Ik heb het vaker gehad met o.a. Coloccini en Kalou. Vreselijk.
pi_44538912
Hier eens Klose met Werder(naar, u raad het al, Chelsea)
pi_44539367
Heeft het niet iets te maken met de status van de voorzitter in combinatie met de financiën van de club zelf?
  maandag 18 december 2006 @ 15:41:51 #148
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_44539473
sorry maar ben op zoek naar de name fix voor nederland en heb eigenlijk geen zin om 12 topics door te baggeren dus iemand een linkje
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_44539883
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef numero_uno het volgende:
sorry maar ben op zoek naar de name fix voor nederland en heb eigenlijk geen zin om 12 topics door te baggeren dus iemand een linkje
Name fix? Je wil het Nederlands elftal? Delete the inc files in the data/db/701/all

Voor de algemene real name fix met alle echte comeptitienamen meot je naar www.sortitoutsi.net --> fm 2007--> en dan bij utilities.
pi_44540033
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef AminBen het volgende:
Hier eens Klose met Werder(naar, u raad het al, Chelsea)
Ik was voor de grap eens met Chelsea bezig en toen heb ik Klose ook gekocht. Maakt masterlijk veel goals, ik denk dat het spel interactief is :p ik koop Klose met Chelsea dus verkoopt jouw bestuur Klose.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')