Vaak wel moeilijker.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het 2e jaar standaard altijd moeilijk?
Ik merk het vrijwel met ieder team. Eerst seizoen win je en in het 2e seizoen verlies in een keer onmogelijke wedstrijdenquote:
Wat je in transferperiode doet is heel belangrijk merk ik. Je moet echt goed nadenken of spelers wel echte versterkingen zijn én dus niet lukraak kopen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik merk het vrijwel met ieder team. Eerst seizoen win je en in het 2e seizoen verlies in een keer onmogelijke wedstrijden
Soms zijn ze dan plots ongelukkig. Bugje gok ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben weer bezig met FM met de patch. Heerlijk dat je aan spelers ook alles kan vragen of ze spelers weten die goed zijn enzo
Als je met de zelfde tactiek speelt kennen de tegenstanders je al beter en weten ze daar op te anticiperen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik merk het vrijwel met ieder team. Eerst seizoen win je en in het 2e seizoen verlies in een keer onmogelijke wedstrijden
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je met de zelfde tactiek speelt kennen de tegenstanders je al beter en weten ze daar op te anticiperen.
http://community.sigames.(...)717/m/9972005362/p/1quote:
Tamerus is bij mij bijna elk jaar speler van het jaarquote:Op donderdag 21 december 2006 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
http://community.sigames.(...)717/m/9972005362/p/1
Succes met lezen.
Speel zelf echt waardeloos. Niets lukt gewoon met Feijenoord, terwijl ik toch echt wel een team heb dat om de plaatsen bovenin moet kunnen meedoen. Sta nu 11de ofzo. Vitesse en Nac zijn ook veel te goed in dit spel. Hadden ze ook wel wat aan mogen doen.
Vitesse is in mijn spel kampioen geworden.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:59 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Tamerus is bij mij bijna elk jaar speler van het jaarVitesse doet het niet zo goed..
kan je de voornaam opzoekenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef CittaR het volgende:
ik heb een deen binnengehaald, ik kan even niet op ze naam komen... maar die heeft dus even denemarken naar de europese titel met denemarken. scoorde in elke wedstrijd 2x
volgens mij heette die Laursen en heb ik hem dit seizoen gratis binnengehaald... (nu bijna 13 miljoen waard)
Je bedoelt Søren Larsen? goede targetman indeed.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef CittaR het volgende:
ik heb een deen binnengehaald, ik kan even niet op ze naam komen... maar die heeft dus even denemarken naar de europese titel met denemarken. scoorde in elke wedstrijd 2x
volgens mij heette die Laursen en heb ik hem dit seizoen gratis binnengehaald... (nu bijna 13 miljoen waard)
Kan dit te maken hebben tot ik de patch niet heb geinstalleerd?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:05 schreef EvertonPride het volgende:
Bij mij duurt het nu al een tijdje tot ze de jeugdopleiding gaan verbeteren terwijl men het in korte tijd had beloofd. Nu heb ik het nog eens verzocht en doet men net als jaar geleden tot men plannen maakt om het te realiseren?
Hoe lang duurt het al inmiddels? Je zult begrijpen dat Rome ook niet in één dag gebouwd is...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Kan dit te maken hebben tot ik de patch niet heb geinstalleerd?
Ja eerst 3/4 jaar en nu weer enkele maanden. Maar mijn twijfel kwam omdat ik hier vaker las tot zonder de patch je trainingen niet verbeteren. Ik wist niet meer of dat te maken had met de verbetering van de attributen van de spelers zelf of van de trainingsfaciliteiten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het al inmiddels? Je zult begrijpen dat Rome ook niet in één dag gebouwd is...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:44 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Ja eerst 3/4 (lees 0,75 jaar) jaar en nu weer enkele maanden. Maar mijn twijfel kwam omdat ik hier vaker las tot zonder de patch je trainingen niet verbeteren. Ik wist niet meer of dat te maken had met de verbetering van de attributen van de spelers zelf of van de trainingsfaciliteiten.
Het zou mooi zijn als het het 1e geval toch gewoon is want daar heb ik geen last van.![]()
Realisme ten top jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet af en toe toch wel lachen om resultaten die voorbij komen in mijn game.. zit dus nu in seizoen 3 met Chelsea en ik zie dat in de UEFA-cup AGOVV door is naar de 2e ronde ten koste van Sevilla
Ricki Laursen, gekocht van FC Kobenhavn, ik zit alleen wel al in 2016 dus ik weet niet of je er al wat aan hebt...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je de voornaam opzoeken
Kerlon vind ik ook in het echt een leuke speler, weet eigenlijk niet precies waarom. Koop hem eigelijk bijna altijd. En Marcelo is idd ook erg bekend, maar het is ook een van de beste backs in het spel en ik zocht nog een linksachter omdat Urby niet helemaal aan mijn eisen voldeed. Maar ik zal straks nog wel even een screen posten van mij selectie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef CittaR het volgende:
haha, Kerlon en Marcelo heeft bijna iedereen wel in zijn selectie gehad
Een belachelijke goede selectie hebben ze.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
Met de wintertransferspatch heeft Real trouwens wel een heerlijke kwaliteitsinjectie van jonge spelers(Marcelo, Higauin, Gago)![]()
Nu vind ik Barca beter, maar gaat dat veranderen. Die Higuain, Marcelo en Gago zijn nou net ook een van de grootste talenten in FMquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Een belachelijke goede selectie hebben ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |