Je tactiek vind ik geweldig.. Je whiskey keuze waardeloosquote:Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef Guimenez het volgende:
En dat terwijl ik vol... eh... "vloeibare inspiratie" zat toen ik 'em maakte
Tuurlijk.. of je kan de mensen verwijzen naar je websitequote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef Guimenez het volgende:
Mag je hier ook trouwens verhaaltjes plaatsen?
Plaats je verhaal zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Guimenez het volgende:
De website ligt plat dankzij de pauperserver, dus dat gaat een beetje lastig. Op MU mag ik niet meer komen, dus dat wordt ook lastig
Even mensen aannemen voor die functiesquote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nu bondscoach van Nederland. Alleen moet ik ook ineens de onder 19, 21 en 23 coachen. De vinkjes dat ik de controle over het team wil staat niet aan? Kent iemand dit?
Zat, heb gewoon de hele staf volquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef mordradead het volgende:
Zijn er wel coaches die het werk van je over kunnen nemen?
Met Darlington al kampioen, 18 punten voor op de nummer 2 en nog 5 wedstrijden te spelen dus mooi naar League One en daar weer een mooi seizoen proberen te draaien.
Misschien kamperen ze ergens? P.C. Hoofdstraat ofzo incl. hummer en vrouw?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat, heb gewoon de hele staf vol
Je weet dat je in Australië maar maximaal 23 spelers onder contract mag hebben? Bien? Adelaide United is wel een leuke ploeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef martjin het volgende:
Ik ben even inspiratieloos,
maar wat is een leuke competitie/team om mee te spelen. Liefst niet clubs uit de hoogste divisies van landen als Engeland, Italie enz. Ik dacht zelf aan Australie, maar ik hoef geen topclub, maar wel eentje waar je op kan doorborduren![]()
Ik wilde al bijna gaan klagen omdat die Ierse vlag naast dat pokke walker geen stijl isquote:Op woensdag 13 december 2006 18:35 schreef Guimenez het volgende:
Voor een avondje ordinair zuipen ga ik geen dure flessen opentrekken...
Van die patch is al weer een update hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef Guimenez het volgende:
Die transferbug treedt maar af en toe op, maar dat is de enige patch die tot nu toe bestaat ja.
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van die patch is al weer een update hoor![]()
Hij bedoelde de update met de contract fix enzoquote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.
Johnny Walker is een 4-5-1.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef Jelminho het volgende:
Johnny Walker v2 tactiek Guimenez ? Is dat je 3-4-3 tactiek of een andere ? Ben iig geinteresseerd.
Heel weinig. Hij heeft nu cornertaking 16 ipv 15, zijn strength is omhoog naar 14 ipv 12, zijn lengte is ingevoerd en zijn bekendheidsreputaties zijn wat naar boven. Hij was al vrij goed gerate.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef koolstrab het volgende:
Mag ik vragen wat je aan Van Persie hebt aangepast?
Maar er is een update 7.0.1 van de oorspronkelijke 7.0.1quote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |