Je tactiek vind ik geweldig.. Je whiskey keuze waardeloosquote:Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef Guimenez het volgende:
En dat terwijl ik vol... eh... "vloeibare inspiratie" zat toen ik 'em maakte
Tuurlijk.. of je kan de mensen verwijzen naar je websitequote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef Guimenez het volgende:
Mag je hier ook trouwens verhaaltjes plaatsen?
Plaats je verhaal zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Guimenez het volgende:
De website ligt plat dankzij de pauperserver, dus dat gaat een beetje lastig. Op MU mag ik niet meer komen, dus dat wordt ook lastig
Even mensen aannemen voor die functiesquote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nu bondscoach van Nederland. Alleen moet ik ook ineens de onder 19, 21 en 23 coachen. De vinkjes dat ik de controle over het team wil staat niet aan? Kent iemand dit?
Zat, heb gewoon de hele staf volquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef mordradead het volgende:
Zijn er wel coaches die het werk van je over kunnen nemen?
Met Darlington al kampioen, 18 punten voor op de nummer 2 en nog 5 wedstrijden te spelen dus mooi naar League One en daar weer een mooi seizoen proberen te draaien.
Misschien kamperen ze ergens? P.C. Hoofdstraat ofzo incl. hummer en vrouw?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat, heb gewoon de hele staf vol
Je weet dat je in Australië maar maximaal 23 spelers onder contract mag hebben? Bien? Adelaide United is wel een leuke ploeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef martjin het volgende:
Ik ben even inspiratieloos,
maar wat is een leuke competitie/team om mee te spelen. Liefst niet clubs uit de hoogste divisies van landen als Engeland, Italie enz. Ik dacht zelf aan Australie, maar ik hoef geen topclub, maar wel eentje waar je op kan doorborduren![]()
Ik wilde al bijna gaan klagen omdat die Ierse vlag naast dat pokke walker geen stijl isquote:Op woensdag 13 december 2006 18:35 schreef Guimenez het volgende:
Voor een avondje ordinair zuipen ga ik geen dure flessen opentrekken...
Van die patch is al weer een update hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef Guimenez het volgende:
Die transferbug treedt maar af en toe op, maar dat is de enige patch die tot nu toe bestaat ja.
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van die patch is al weer een update hoor![]()
Hij bedoelde de update met de contract fix enzoquote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.
Johnny Walker is een 4-5-1.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef Jelminho het volgende:
Johnny Walker v2 tactiek Guimenez ? Is dat je 3-4-3 tactiek of een andere ? Ben iig geinteresseerd.
Heel weinig. Hij heeft nu cornertaking 16 ipv 15, zijn strength is omhoog naar 14 ipv 12, zijn lengte is ingevoerd en zijn bekendheidsreputaties zijn wat naar boven. Hij was al vrij goed gerate.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef koolstrab het volgende:
Mag ik vragen wat je aan Van Persie hebt aangepast?
Maar er is een update 7.0.1 van de oorspronkelijke 7.0.1quote:Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.
dat is wel te doen toch... van barca heb ik laatst ook gelijkgespeeld en gewonnen. anderlecht moet je zoiezo kunnen winnen en van werder bremen kan je ook wat puntjes pakken. en ik speel zelfs nog met feijenoord...quote:
El Guimenez ?? van ManU.. wat voor tactiek gebruikte je want ik heb niet zo'n hele goeie .. wil je um alsjeblieft oploaden ..quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Nielz. het volgende:
Ah El Guimenez van ManUvond je posts altijd wel handig enzo, hoezo moest je weg eigenlijk..
Ben zelf Stevenage, net 1ste seizoen af, maar 8ste geworden
Heb wel een vraagje, mijn spelers zijn helemaal niet met andere spelers verbonden zodat ik spelers kan hebben die andere spelers begeleiden, was in mijn andere games wel zo, hoe kan dit komen?
Dat is een gedownloade achtergrond van de champions league, je kan een pakket backgrounds downloaden voor alle grote competities op www.sortitoutsi.net. Zeer de moeite waard om daar eens rond te kijken. Die vlaggen zijn bijvoorbeeld ook veel mooier dan de standaard vlaggen. Klik op fm 2007 in het linker boommenu en kijk dan bij graphics en bij utilities.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Welke skin heb jij >>?? .. die achtergrond ziet er wel chill uit![]()
Ik vind het wel een handige site .. gebruik het al heel langquote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef AminBen het volgende:
ManU = ManagersUnited , daarvan het forum.
Scheitgasten daar zeg![]()
Ik was TE behulpzaam. Ik linkte naar andere sites en dat werd niet op prijs gesteld, zelfs al waren mijn posts nuttig en en on-topic.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Nielz. het volgende:
Ah El Guimenez van ManUvond je posts altijd wel handig enzo, hoezo moest je weg eigenlijk..
Heb wel een vraagje, mijn spelers zijn helemaal niet met andere spelers verbonden zodat ik spelers kan hebben die andere spelers begeleiden, was in mijn andere games wel zo, hoe kan dit komen?
WElk jaar zit je ?? en welk team ben je ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:16 schreef CittaR het volgende:
ik heb celsinho ook, maar hij presteert bij mij echt niet goed en hij was toch redelijk duur. Een speler als Sturridge scoort bij mij veel meer.
wat ook grappig was, na tegen barca te hebben gespeeld in de CL vroegen ze gelijk na over 2 verdedigers van mij, Abenzoar en Ardilla. ik wou ze eigenlijk allebei voor een lekkere prijs verkopen maar nadat ze Ardilla hadden gekocht hadden ze geen geld meer voor Abenzoar....
http://rapidshare.com/fil(...)__Sep_2006_.tac.htmlquote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Guimenez het volgende:
Hij werkt nog niet helemaal super, maar ik upload straks wel. Eerst ff werken.
Wat is dat voor een formatie??quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:04 schreef Guimenez het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)__Sep_2006_.tac.html
De beloofde link.
2014 alweer met Feijenoord... vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:55 schreef andre347 het volgende:
[..]
WElk jaar zit je ?? en welk team ben je ??
Wat voor status heeft die speler?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef Martin_Jager het volgende:
Vraagje, en het zal vast in een eerdere post staan, maar kan het zo snel niet vinden.
Ik zit in seizoen vier met Werder Bremen. Nu wil ik een speler een contract aanbieden, maar ik kan alleen een belachelijk laag contract aanbieden terwijl ik 250.000 onder mijn budget lig. Hoe kan ik duit fixen?
Status was key player en mijn assistent vond hem een quality signing, daarom vind ik het ook zo raar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Fathom het volgende:
[..]
Wat voor status heeft die speler?
Als hij bv backup is of in het rotatie systeem kun je hem niet zoveel laten verdienen als bv een key player.
Mooi teampje .. maar niet echt veel NL'ers...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:48 schreef CittaR het volgende:
hier even mijn basisteam...
normaal staat celsinho erin maar hij is 4 maanden geblesseerd...
[afbeelding]
hier wat reserve spelers
degene die ik uitgehuurd heb kan ik allemaal gelijk terughalen. en ik heb een paar braziliaantjes om later weer te verkopen. bijvoorbeeld Silva, die heb ik 4 seizoenen terug gratis uit brazilie gehaald, tijdje uitgeleend en hij is nu al 4,1 miljoen waard.
[afbeelding]
en hier mijn opstelling
[afbeelding]
ik probeer ook wat meer nederlanders in me team te krijgen. daarom heb ik Gerritsen van NEC gehaald en Tahsin heb ik ook ergens vandaan geplukt. Kooistra wordt een goede spits en die komt uit mijn eigen jeugdopleiding..quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Mooi teampje .. maar niet echt veel NL'ers...
Ik heb nog niet egt een mooi team met ManUtd want ik zit pas n jan 07![]()
Zou je een directe link kunnen geven naar die vlaggetjes? Ik heb die van mij een beetje verneukt en kan de vlaggetjes op Susie niet vinden...quote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Dat is een gedownloade achtergrond van de champions league, je kan een pakket backgrounds downloaden voor alle grote competities op www.sortitoutsi.net. Zeer de moeite waard om daar eens rond te kijken. Die vlaggen zijn bijvoorbeeld ook veel mooier dan de standaard vlaggen. Klik op fm 2007 in het linker boommenu en kijk dan bij graphics en bij utilities.
Europese competitie achtergronden:
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=2602
Sortitoutsi ligt eruit, maar speciaal voor jou heb ik ze even geupload naar rapidsharequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou je een directe link kunnen geven naar die vlaggetjes? Ik heb die van mij een beetje verneukt en kan de vlaggetjes op Susie niet vinden...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:57 schreef sjimz het volgende:
Ik speel net de uefacup finale met West Ham..
Als ik al 3 keer heb gewisseld valt mijn keeper geblesseerd uit
De wedstrijd eindigt in 0-0 dus er komen strafschoppen..
Ondertussen heb ik Anton Ferdinand in het doel gezet (mijn centrale verdediger)
En hij stopt gewoon 3 penalties waardoor ik de cup win![]()
Dat kan altijd nog veranderen, soms komt zo'n tutor kans pas na een paar maanden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:25 schreef Nielz. het volgende:
Best wel lomp dat je daarom een ban kreeg :s
Bedankt voor je post, het probleem is echter dat geen enkele speler van mij een speler heeft waarmee die verbonden is, terwijl dit bij mijn andere savegames wel zo is; kan dus moeilijk mensen laten tutoren :p
Is pas vorig seizoen van Ado naar Newcastle gegaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:59 schreef koolstrab het volgende:
Tim Krul speelt toch ook al jaren bij Newcastle terwijl die pas 17 is?
Nu is een conference team misschien iets minder realistisch, maar ik vind dat het wel kan.
Heeft hij bij Chelsea ook al wedstrijden gespeeld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik word ook GEK van die WP onzin! Met Ipswich (4e seizoen)Laurito speelt bij Chelsea mag ik em kopen voor 15mil. Krijgt ie geen WP,.. Hij speelt toch al in Engeland? wat een onzin...
Ja 3wedstrijden en daarna heb ik em geleend voor een seizoen. En ik kan niet in beroep gaan omdat het de laatste dag is van de Transferperiode. Ik dacht eindelijk een goeie spits te kunnen halenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft hij bij Chelsea ook al wedstrijden gespeeld?
En ben je al in hoger beroep gegaan?
Ik vind het wel jammer dat je zelf geen tutor mag aanwijzen, maar alleen kan kiezen voor een door het spel bepaalde speler. Of om het niet te doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:35 schreef Guimenez het volgende:
Dat kan altijd nog veranderen, soms komt zo'n tutor kans pas na een paar maanden.
Mooi zo!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja 3wedstrijden en daarna heb ik em geleend voor een seizoen. En ik kan niet in beroep gaan omdat het de laatste dag is van de Transferperiode. Ik dacht eindelijk een goeie spits te kunnen halen![]()
Update... Na de transferperiode heb ik het weer een bod gedaan en nu heeft hij na een appeal wel een WP gekregen.![]()
Je kan er meestal wel uit meerdere kiezen hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je zelf geen tutor mag aanwijzen, maar alleen kan kiezen voor een door het spel bepaalde speler. Of om het niet te doen natuurlijk.
Oh oke, ik had tot nu toe steeds maar 1 mogelijkheid. Maar toen had ik ook nog niet zoveel topspelers als nuquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef sjimz het volgende:
Je kan er meestal wel uit meerdere kiezen hoor.
Tja, dat heb je als je in italie speelt :pquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Napoli. Gaat vrij aardig op het moment.
Seizoen 1 5de in de Serie B en promotie door play offs+ Beker 3de voorronde uitgeschakeld.
Seizoen 2 15de in de Serie A+ beker 2de voorronde uitgeschakeld.
Seizoen 3 6de na 29 wedstrijden + beker 3de voorronde uitgeschakeld.
Elk jaar in de beker gedomineerd in de ronde waar ik uitgeschakeld werd. Maar via een irritante counter steeds verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |