abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44399836

Welkom in alweer het 12e topic van dit geweldige spel!
Linkje naar het vorige topic : Football Manager 2007 Deel XI met patch

BELANGRIJK NIEUWS: Nieuwe Data update van MU is te downloaden op de manutd site!

Handige links
www.manutd.nl
www.sortitoutsi.net/
www.fminside.nl
http://ftr.thedugout.net/
http://www.sigames.com/static/index.php <-- downloads voor de patch 7.0.1

Een recensie van het spel : http://www.insidegamer.nl/pc/footballmanager2007/recensies/12493

Enkele nieuwe features in FM2007:
* Satteliet Clubs. Éen van de nieuwe features in FM 2007 gaan sattelietclubs worden. Een sateliet club werkt net zoals in het echt; je kan er makkelijk spelers stallen, je hebt altijd de eerste optie op spelers opgeleid door de satteliet club en vriendschappelijke wedstrijden worden ieder seizoen automatisch geregeld.
* De Jeugd. Door een grote verandering bij de jeugdteams in FM 2007 is het mogelijk een veel beter rendement uit je jeugd te halen. Vooral managers die graag lange games spelen zullen hier hun voordeel mee hebben.
* Het Scoutingsapparaat. Ook een grote verandering wat betreft het scouten van spelers. Hoe vaker je scouts erop uit zijn hoe groter hun kennis wordt en dus hoe beter ze je kunnen adviseren. Tegelijkertijd is de informatie die ze je kunnen geven over een gescoute speler veel waardevoller dan voorheen.
* Team Talks. Nieuw in FM 2006, verbeterd met FM 2007. Meer uitgebreid dan voorheen kan je je spelers nu tijdens de rust en na de wedstrijd vertellen wat je van ze vond. Nieuw is dat je ook voor de wedstrijd instructies kan geven wat je precies van ze verlangt..
* Speler Interactie. Met de komst van FM 2007 kunnen we verwachten dat je als manager met iedere speler op de wereld - weliswaar via de media - kan communiceren. Dus ook met je eigen spelers en daar valt voor een goed manager groot voordeel mee te halen.

Systeemeisen:
Minimaal:
Windows 98, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP
P4 2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Game on!
  woensdag 13 december 2006 @ 18:21:23 #2
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44399885
Plaatje

Alternatieve link

Daar was ik gebleven. Kicking ass dus, met mijn Johnny Walker v2 tactiek.

[ Bericht 17% gewijzigd door Guimenez op 13-12-2006 18:31:42 ]
pi_44399924
Alleen mogen kikkers niet meedoen!
probeer het plaatje te uploaden op xs.to ofzoiets
  woensdag 13 december 2006 @ 18:24:46 #4
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44399957
Urltje van gemaakt, klik de link. Werkt net zo goed.
pi_44400071
Goed bezig
Je tactiek werkt blijkbaar goed in China
  woensdag 13 december 2006 @ 18:32:20 #6
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400135
En dat terwijl ik vol... eh... "vloeibare inspiratie" zat toen ik 'em maakte
pi_44400149
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef Guimenez het volgende:
En dat terwijl ik vol... eh... "vloeibare inspiratie" zat toen ik 'em maakte
Je tactiek vind ik geweldig.. Je whiskey keuze waardeloos
  woensdag 13 december 2006 @ 18:35:12 #8
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400203
Voor een avondje ordinair zuipen ga ik geen dure flessen opentrekken...
  woensdag 13 december 2006 @ 18:38:33 #9
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44400278
Ik ben nu iets meer dan een half seizoen onderweg in League Two in Engeland, ik sta op een stevige eerste positie met Darlington en zal ongetwijfeld bij de eerste 3 eindigen en promoveren.
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 13 december 2006 @ 18:41:11 #10
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400339
Mag je hier ook trouwens verhaaltjes plaatsen?
  woensdag 13 december 2006 @ 18:41:31 #11
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_44400350
Dé El-Guimenez?

Anyhow nog wat aanraders van mijn kant:

Onyewu - Standard - VC - 1.1 moet je hem kunnen krijgen
Diakhaté - Nancy - VC - 3.5 krijg je hem, hoewel je wel concurrentie van alle grote clubs hebt
Stevanovic - Sociedad - AMC - kost je maar 2.7
Armand Traoré - Arsenal - VL - 1.3-1.9, hij moet wel eerst 17 worden
Doen het uitstekend voor mij met Werder.

Diakhaté gemiddelde van 7.56
  woensdag 13 december 2006 @ 18:42:33 #12
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400380
Ik hoop voor de rest van de wereld dat ik de enige ben ja... Eentje lijkt me meer dan genoeg.
pi_44400406
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef Guimenez het volgende:
Mag je hier ook trouwens verhaaltjes plaatsen?
Tuurlijk.. of je kan de mensen verwijzen naar je website
Ik lees graag novelles op manutd.nl en ftr
  woensdag 13 december 2006 @ 18:46:30 #14
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400485
De website ligt plat dankzij de pauperserver, dus dat gaat een beetje lastig. Op MU mag ik niet meer komen, dus dat wordt ook lastig
pi_44400529
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Guimenez het volgende:
De website ligt plat dankzij de pauperserver, dus dat gaat een beetje lastig. Op MU mag ik niet meer komen, dus dat wordt ook lastig
Plaats je verhaal zou ik zeggen
  woensdag 13 december 2006 @ 18:50:38 #16
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400594
Ik zal de intro achterwege laten dit keer...

Pleveleleleleja, Plejevelalala, Pljevlja…
Servië… Een vreemd landje in de Balkan met vele tradities, veelal van generatie op generatie doorgegeven. Tevens een landje voor fanatieke malloten, vooral wanneer het op voetbal aankomt. Voetbal… De reden waarom ik was waar ik destijds was, in Servië dus.

Om een lang verhaal kort samen te vatten, ik kende een studente met dikke tieten die naar Servië ging om de folklore aldaar te bestuderen. Haar tieten, een torenhoge gokschuld en het vooruitzicht van een goedkope vakantie vol nog goedkoper Servisch bier overtuigden mij ervan haar gezelschap te houden. Ik ontsnapte aan de gokschulden, de tieten ontsnapten aan mij en het bier was de reden dat ik Dejan leerde kennen, een barman in een klein gat dat Pljevlja heette. Probeer dat maar eens tien keer snel achter elkaar te zeggen zonder iedereen om je heen onder te sproeien… Pljevlja stond vooral bekend als een land van agrariërs en het hele gebied was afhankelijk van de bietenteelt. Veel boeren dus…

Enfin, ik praatte regelmatig met Dejan, vooral over voetbal natuurlijk. Dejan had helemaal geen verstand van het spelletje maar hij was wel een fanatiek supporter van de plaatselijke vereniging, FK Rudar Pljevlja. Dus, gewoon om hem op stang te jagen, besloot ik zijn clubje af te zeiken. Niet dat ik iets van de club wist, maar de gebruikelijke zaken gaan altijd op. Slecht beleid, slecht stadion, slechte grasmat waar ze god-weet-hoeveel mest op gooien maar het schiet nog altijd niet op, enzovoorts enzovoorts.

Op een zekere avond hoorden andere lui in Dejans slonzige bar me echter ook tekeer gaan en voor ik het wist was ik omsingeld door een stuk of 10 boze boeren, die allemaal naar bieten stonken en me bedreigden het hooivorken en ander scherp boerenmateriaal dat waarschijnlijk veel schade kon aanrichten wanneer het met grote kracht in mijn rectum werd gestoken. Deze scherpe werktuigen betekenden overigens dat ik het met de rijkere boeren in de streek aan de stok had gekregen, aangezien de arme boeren gewoon met een puntige stok in de grond prikten. Maar dit terzijde, deze jongens waren kwaad op me en ze hadden scherpe objecten om mee te steken…

Ik en mijn anus hadden echter mazzel, Dejan greep in. Niet dat ik zo’n sympathieke vent was die de moeite van het redden waard was, maar ik had nog een hoge rekening openstaan en wanneer ik naar het ziekenhuis werd gebracht kwam er van die rekening betalen niets meer terecht. Ik ontsnapte door de boeren mijn beurs, horloge en schoenen te overhandigen. Ik was genaaid… Zonder schoenen, horloge en geld gestrand in een vreemd land, maar met mijn anus en tanden intact… Dejan lachte en vertelde me dat zijn vader Zoran Gospic was, de technisch directeur van FK Rudar. Om mijn schuld aan hem af te betalen kon ik voor de club gaan werken, als verkoper van het clubmagazine!

Het leek me op zich geen slechte deal, ik was nog goed weggekomen. Ik kreeg genoeg om mezelf in leven te houden en ik kon alle wedstrijden gratis bekijken, als ik maar genoeg van die blaadjes had verkocht. Bovendien hoefde ik maar een keer in de veertien dagen te werken. Terwijl ik Dejan bedankte glimlachte de Serviër. Die smerige glimlach op zijn lelijke smoel had een waarschuwing voor me moeten zijn…
  woensdag 13 december 2006 @ 18:51:56 #17
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400630
Genaaid worden kan op meerdere manieren gebeuren
Servië is een land van oude spreekwoorden en gezegden, maar er wonen ook veel modernere filosofen. Het zit een beetje in de volksaard om veel te lullen en weinig te werken zullen we maar zeggen. Een van die nieuwe gezegden luidt als volgt:
“Het is beter om rijk en gezond te zijn dan arm en ongelukkig, maar het is nog altijd beter om arm en ongelukkig te zijn dan Mirko Maric.”
Dit was een spreekwoord dat ik in gedachte had op het moment dat de oudere assistent trainer van FK Rudar naar binnen kwam gestrompeld. Vanuit de bestuurskamer van de club leidde hij me naar een smerig, naar pis stinkend hok ergens onder de hoofdtribune. De reden voor deze kleine excursie was me niet helemaal duidelijk. We zaten immers nog niet eens in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, dus waarom zou ik me dan bezig moeten houden met het clubblad?

Hij knipte de verlichting aan in dit smerige hok en een armzalig gloeilampje sputterde even alvorens een paar armzalige beetjes licht de wereld in te spugen. In het schemerlicht kon ik een smerige tafel ontwaren die bezaaid was met wat me, zo te ruiken, rattenstront leek. Verder zag ik een gammele tuinstoel, een typemachine die beide wereldoorlogen had meegemaakt en een soort hobbel die werd bedekt door een bijzonder smerig laken met een aantal verdacht uitziende vlekken. Een aantal van die vlekken waren pisvlekken, maar er zaten vlekken bij die zeer zeker niet door urine waren veroorzaakt…

Maric was intussen achter me langs geschuifeld en duwde me in de rug. Ik haalde diep adem en wachtte af. Ik verwachte eigenlijk dat die ouwe smeerlap me in mijn nek zou slaan en me daarna zou verkrachten op dat smerige laken. Wat hij deed was zo mogelijk echter nog erger. Hij trok het laken weg en onthulde een archaïsche drukpers uit, naar het leek, de begintijd van de boekdrukkunst… Langzaamaan begon ik te begrijpen wat de bedoeling was en een gevoel van ontsteltenis overspoelde me. Ik moest die kutprogramma’s eerst schrijven en drukken voor ik ze kon verkopen! Had die lelijke Maric me toch nog genaaid…
  woensdag 13 december 2006 @ 18:53:07 #18
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400658
You’re shit and you know you are!
In Servië hebben ze een gezegde… Ja alweer een ja…
“Iedere man heeft een verhaal in zich dat hij kwijt wil, dus pak een mes en snijd het verhaal uit de man zodat iedereen het kan zien.”
Lekkere jongens, die Serven, en dan vragen ze zich af hoe het komt dat er daar zoveel genocide werd gepleegd tijdens de burgeroorlog…

Maar goed, het leek er dus op dat ik het verhaal uit iedere speler en medewerker van FK Rudar zou moeten gaan snijden wilde ik me ooit nog een paar schoenen of een biertje kunnen veroorloven. Waar moest ik in ’s hemelsnaam beginnen? Mirko was inmiddels hardop lachend weggelopen, dus ik liep hem achterna om een antwoord te krijgen op mijn vraag.

Buitengekomen knipperde ik met mijn ogen om ze te laten wennen aan het zonlicht. Een hele overgang nadat ik een hele tijd in dat donkere pishok had rondgehangen met Mirko Maric. Naar het scheen was de training inmiddels begonnen en het eerste wat me opviel was de omvang van de selectie van FK Rudar. Het Gradski stadion was niet groot, maar met de selectie alleen al konden ze zo’n beetje het halve stadion vullen… 37 spelers dwaalden rond door het vervallen Gradski stadion, en enige rondvraag leerde me dat 13 van de 37 spelers spitsen waren, maar dat 14 van de 37 spelers huurlingen waren en dat de nieuwe manager hen weg stuurde. Verder waren de mensen eigenlijk niet zo heel erg spraakzaam en negeerden ze me volkomen… Leuk volkje…

De enige die wel tegen me wilde praten was de nieuwe manager zelf, Vlado Mirosevic. Het bestuur had schijnbaar vertrouwen in hem, de fans wilden dat hij een nieuw en talentvol team opbouwde, de enige negatieve noten kwamen van Mirko Maric and Vlado zelf. Mirko was pissig omdat hij de baan niet gekregen had en Vlado zelf had totaal geen zelfvertrouwen. Dit was zijn eerste baan als hoofdtrainer en bovendien zit het in de Servische volksaard om erg negatief te zijn, zelfs wanneer alles goed gaat, omdat, volgens de Serven, uiteindelijk alles toch weer misgaat. Logisch…

Na dit gesprek met Vlado was ik zo depressief dat ik dringend behoefte had aan een borrel, dus ik zocht de bar van de club op. Helaas schonken ze daar alleen lokaal bier en uit bieten gestookte jenever… Ach ja, na een halve fles proef je het toch niet meer… De barmeid was nog jong, maar op haar bovenlip waren de eerste haartjes zichtbaar van wat later een pracht van een snor zou worden. Ik vroeg naar haar naam en ze antwoordde met iets dat op een hoop gerochel leek. Ik besloot dat het verstandiger was om niet opnieuw naar haar naam te vragen en ik doopte haar Angel, al was er niet veel engelachtigs aan dit meisje te zien…

Ze wist me twee dingen te vertellen. FK Rudar had ooit een paar bekers gewonnen en ze zou me zo hard neuken dat mijn pik schaafwonden had, en dat alles voor een zak bieten. Ik was me juist af aan het vragen hoeveel zakken bieten ik kon kopen toen iemand me op de schouder tikte en vroeg me waar de WC was, hij of zij moest schijten. Ik reageerde ad rem.
“Oh moet je schijten en zoek je een WC? Niet nodig, je zit hier bij deze club midden in de shit, doe het maar op de middenstip, daar voelt die drol zich ook thuis.”
  woensdag 13 december 2006 @ 18:55:10 #19
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44400726
Leuk verhaal
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 13 december 2006 @ 18:55:42 #20
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44400739
The great escape from Pljevlja, or not!?
Ik zou nooit te weten komen of het nu een man of een vrouw was die deze vraag stelde, of hij of zij nu daadwerkelijk een WC vond, of ze mijn advies ter harte namen en of de andere aanwezigen mijn humor op prijs stelden, want direct na het maken van deze opmerking sloeg ik het restant van mijn bietenjenever achterover en ging ik er vandoor. Je weet maar nooit of een lastige supporter een hooivork in je anus wil rammen…

Enfin, ik wandelde door de stad op zoek naar schroothandelaren aan wie ik de drukpers kon verkopen zodat ik hier zo snel mogelijk weg kon vluchten. Ik vond uiteindelijk twee louche uitziende mannen die beweerden dat ze in schroot handelden, al leken ze meer op gorilla’s… Ik nam ze mee naar het Gradski stadion, naar het kleine, naar pis stinkende hok onder de hoofdtribune en de onderhandelingen begonnen.

Aanvankelijk waren ze nogal sceptisch, maar een pakje sigaretten en een fles bietenwodka die ik uit de bar achterover had gedrukt veranderden hun stemming langzaamaan in lichtelijk belangstellend, toen het allemaal misging. Zoals alle plannen die in een opwelling bedacht zijn had ook dit plan geen rekening gehouden met noodgevallen en wat te doen in een noodgeval. In andere woorden, het was dus een slecht plan, hetgeen duidelijk aan het licht kwam toen assistent trainer Mirko Maric binnen kwam lopen.

Evenals de meeste slechte plannen had ook dit plan geen back-up indien er iets misging, en dit plan ging dus ernstig mis toen Mirko Maric, stinkend naar de wodka, binnen kwam strompelen. Hij beweerde dat hij stemmen had gehoord en kwam controleren of alles in orde was, maar waarschijnlijk kwam die klootzak gewoon nog een keer pissen in dit stinkhok omdat hij de wc niet kon vinden. Ik vertelde hem dat deze twee mannen potentiële sponsoren waren en Maric liet me verder met rust. Dit plan was dus de mist ingegaan, ik was die twee schroothandelaren geld schuldig omdat ik hun tijd had verspild en Maric zou nu nog scherper op me gaan letten.

Mijn ontsnappingsplannen uit Pljevlja werden op de lange baan geschoven, gezien de omstandigheden. Het was tijd om me te richten op de drie andere problemen die me bezighielden. Het eerste probleem bestond eruit hoe ik zoveel mogelijk zakken bieten aan Angel kon doorspelen zodat ze me schaafwonden op mijn pik kon bezorgen van het neuken. Het tweede probleem had betrekking op het daadwerkelijke voetbal van komend seizoen. De oefencampagne van FK Rudar stond op het punt om te beginnen en ik moest nog een compleet clubblad in elkaar draaien. Het derde probleem had betrekking op Mirko Maric… Iets zei me dat hij hier de touwtjes in handen had, en niet manager Vlado Mirosevic. Hetzelfde stemmetje waarschuwde me ook dat Maric niet bepaald gecharmeerd was van mijn persoontje, maar dat Maric een nog grotere hekel had aan Mirosevic. Een geluk bij een ongeluk…
pi_44407331
Ik ben even inspiratieloos,
maar wat is een leuke competitie/team om mee te spelen. Liefst niet clubs uit de hoogste divisies van landen als Engeland, Italie enz. Ik dacht zelf aan Australie, maar ik hoef geen topclub, maar wel eentje waar je op kan doorborduren
  woensdag 13 december 2006 @ 21:55:16 #22
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44407461
Dan ga ik altijd in een lage divisie in een land met een topcompetitie, dan kun je lekker doorborduren tot je wel bij de top hoort.
Bernie en ik zijn tof.
pi_44410048
tvp
pi_44410124
Ik ben nu bondscoach van Nederland. Alleen moet ik ook ineens de onder 19, 21 en 23 coachen. De vinkjes dat ik de controle over het team wil staat niet aan? Kent iemand dit?
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 13 december 2006 @ 22:59:30 #25
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_44410395
Zijn er wel coaches die het werk van je over kunnen nemen?
Met Darlington al kampioen, 18 punten voor op de nummer 2 en nog 5 wedstrijden te spelen dus mooi naar League One en daar weer een mooi seizoen proberen te draaien.
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 13 december 2006 @ 23:01:03 #26
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44410466
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben nu bondscoach van Nederland. Alleen moet ik ook ineens de onder 19, 21 en 23 coachen. De vinkjes dat ik de controle over het team wil staat niet aan? Kent iemand dit?
Even mensen aannemen voor die functies
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44410479
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef mordradead het volgende:
Zijn er wel coaches die het werk van je over kunnen nemen?
Met Darlington al kampioen, 18 punten voor op de nummer 2 en nog 5 wedstrijden te spelen dus mooi naar League One en daar weer een mooi seizoen proberen te draaien.
Zat, heb gewoon de hele staf vol
pi_44411134
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Zat, heb gewoon de hele staf vol
Misschien kamperen ze ergens? P.C. Hoofdstraat ofzo incl. hummer en vrouw?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator woensdag 13 december 2006 @ 23:31:45 #29
42184 crew  DaMart
pi_44411585
Ik zie net dat mijn volgende wedstrijd tegen Heracles uit in het Arke Stadion wordt gespeeld. Iets zegt me dat dat niet helemaal klopt...
  woensdag 13 december 2006 @ 23:32:30 #30
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44411609
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef martjin het volgende:
Ik ben even inspiratieloos,
maar wat is een leuke competitie/team om mee te spelen. Liefst niet clubs uit de hoogste divisies van landen als Engeland, Italie enz. Ik dacht zelf aan Australie, maar ik hoef geen topclub, maar wel eentje waar je op kan doorborduren
Je weet dat je in Australië maar maximaal 23 spelers onder contract mag hebben? Bien? Adelaide United is wel een leuke ploeg.
pi_44411629

pi_44411740
Ik heb even geen zin om de topics door te sleuren, want ik heb het één en ander gemist ivm gebrek aan internet. Maar hoe zit het met de update? Is de eerste versie met die transferbug nog steeds de enige? Of is daar ook alweer een update van....?
  woensdag 13 december 2006 @ 23:39:54 #33
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44411862
Die transferbug treedt maar af en toe op, maar dat is de enige patch die tot nu toe bestaat ja.
pi_44412362
Gevonden

Was even vergeten een coach toe te wijzen aan de teams
pi_44413159
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:35 schreef Guimenez het volgende:
Voor een avondje ordinair zuipen ga ik geen dure flessen opentrekken...
Ik wilde al bijna gaan klagen omdat die Ierse vlag naast dat pokke walker geen stijl is
pi_44413965
blijft een verslavend kutspel
pi_44415636
vandaag 10-2 gewonnen van FC twente
en ben ook door naar de halve finale CL.. eerst uit 2-0 verliezen, daarna thuis tot de 60e minuut 0-0 maar in de 85e minuut schiet ik al de 3-0 binnen
pi_44416166
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:39 schreef Guimenez het volgende:
Die transferbug treedt maar af en toe op, maar dat is de enige patch die tot nu toe bestaat ja.
Van die patch is al weer een update hoor
  donderdag 14 december 2006 @ 09:05:18 #39
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_44416850
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef PPWB84 het volgende:

[afbeelding]
zware loting!!!
teven tvp
  donderdag 14 december 2006 @ 09:16:55 #40
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44417061
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van die patch is al weer een update hoor
Een data update ja, de enige patch is en blijft de 7.0.1.
pi_44417861
* Eric_Cantona trekt de deur achter zich dicht.

Ik ben d'r ook weer bij
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_44418065
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:

[..]

Hij bedoelde de update met de contract fix enzo
pi_44420190
De data update van man utd is uit, eens kijken...www.manutd.nl
pi_44422546
Johnny Walker v2 tactiek Guimenez ? Is dat je 3-4-3 tactiek of een andere ? Ben iig geinteresseerd.
Forza SCH.
pi_44425363
Arohead Trident V4, als ik het goed heb Als FTR weer online is drop ik wel ff een linkje naar een uitleg Of Guimenez doet dat natuurlijk.
pi_44425685
Zo ik heb mijn data even upgedate. Als er iemand interesse heeft dan kan ik hem wel uploaden en kun je hem downloaden. Ik heb niet al te veel veranderd, voornamelijk de dingen waar ik het echt niet mee eens ben, of die simpelweg fout zijn. Veranderingen:

Data Update FM 2007 v. 1.0

- Mediabronnen toegevoegd: Telegraaf, Studio Voetbal, AD, VI, Voetbal Insite, Studio Sport
- Van Basten nu manager ipv jeugd coach, relaties aangepast: Seedorf niet meer bij disliked, fc utrecht toegevoegd bij fav. teams.
- Van Basten is nu een favoriet van Milan
- Milan, West Ham youth setup iets verbeterd, met 1 punt
- Boulahrouz dc/dr
- Gudj. am/fc
- Maduro, Gabri posities aangepast, lengte en gewicht Maduro ingevoerd
- Spijkerman assistent Ajax, Van der Lem zonder club
- Adriaanse coach Metalurg
- Hans vd Haar spits
- Nederland uitshirt aangepast
- Mendez nu vast bij PSV, reputaties aangepast
- Aissati declared voor Nederland, enkele stats toegevoegd, lengte en gewicht nu ook
- John de Jong, Patrick Kluivert blessures toegevoegd, meer injury phrone
- Bosvelt, van Hooijdonk, Mols retirements toegevoegd
- PSV upgrade: Aissati aangepast, Da Costa meer stats ingevoerd, Alex, Farfan, Gomes, Kone, Affelay nu meer realistische stats en potentiaal
- Overrated Yildirim en Zonneveld gefixt
- Hiddink, Ronald Koeman, Adriaanse, van Gaal reputatie iets aangepast
- Beckham free kick taking stat naar 20
- Van Nistelrooy finishing naar 20, reputatie iets aangepast
- Ronaldinho verbeterd
- Feyenoord financien aangepast, minder budget, minder transfergeld zoals irl
- Van Persie aangepast, strength, cornertaking omhoog, lengte ingevoerd
- Rooney ban verwijderd om elk mogelijk probleem ermee te voorkomen
- Vd Sar reflexes nu beter, was underrated
- Echte namen voor uefa competities, in een inc file

Download:

http://rapidshare.com/files/7454109/Data_Update.rar.html

[ Bericht 4% gewijzigd door PPWB84 op 14-12-2006 15:10:43 ]
pi_44425823
Mag ik vragen wat je aan Van Persie hebt aangepast?
  donderdag 14 december 2006 @ 14:45:52 #48
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44425849
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:01 schreef Jelminho het volgende:
Johnny Walker v2 tactiek Guimenez ? Is dat je 3-4-3 tactiek of een andere ? Ben iig geinteresseerd.
Johnny Walker is een 4-5-1.
pi_44425936
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef koolstrab het volgende:
Mag ik vragen wat je aan Van Persie hebt aangepast?
Heel weinig. Hij heeft nu cornertaking 16 ipv 15, zijn strength is omhoog naar 14 ipv 12, zijn lengte is ingevoerd en zijn bekendheidsreputaties zijn wat naar boven. Hij was al vrij goed gerate.
pi_44429713
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:16 schreef Guimenez het volgende:

[..]

Maar er is een update 7.0.1 van de oorspronkelijke 7.0.1
pi_44429796
Die 4-5-1 tactiek, heb je daar wat meer informatie over ? Toevallig al een tijdje op zoek naar zo'n tactiek, maar wil nog niet echt vlotten.
Forza SCH.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:51:09 #52
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44429845
Hij werkt nog niet helemaal super, maar ik upload straks wel. Eerst ff werken.
pi_44430124
Ok tnx.
Forza SCH.
pi_44431838
net even een spannend potje...

t gaat om de kwart finale champions leageau tegen Real Madrid...
na eerst thuis een 1-0 achterstand om te buigen in een 2-1 overwinning begon het allemaal goed.
uit scoorde ik zoals is te zien in de 6e minuut, een lekker voorsprong dus icm met mijn eerdere overwinning... maar toen kwam Real op gang en scoorde in de verlening de 3-1 en hiermee zouden zij dus door gaan. Maar gelukkig scoorden we nog in de 120e minuut en win ik dus op uit doelpunten

nu halve finale tegen arsenal, dat zal wel weer pittig worden...

pi_44433379
Ah El Guimenez van ManU vond je posts altijd wel handig enzo, hoezo moest je weg eigenlijk..

Ben zelf Stevenage, net 1ste seizoen af, maar 8ste geworden

Heb wel een vraagje, mijn spelers zijn helemaal niet met andere spelers verbonden zodat ik spelers kan hebben die andere spelers begeleiden, was in mijn andere games wel zo, hoe kan dit komen?
pi_44434285
quote:

[afbeelding]
Welke skin heb jij >>?? .. die achtergrond ziet er wel chill uit
pi_44434335
quote:

[afbeelding]
dat is wel te doen toch... van barca heb ik laatst ook gelijkgespeeld en gewonnen. anderlecht moet je zoiezo kunnen winnen en van werder bremen kan je ook wat puntjes pakken. en ik speel zelfs nog met feijenoord...
pi_44434770
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Nielz. het volgende:
Ah El Guimenez van ManU vond je posts altijd wel handig enzo, hoezo moest je weg eigenlijk..

Ben zelf Stevenage, net 1ste seizoen af, maar 8ste geworden

Heb wel een vraagje, mijn spelers zijn helemaal niet met andere spelers verbonden zodat ik spelers kan hebben die andere spelers begeleiden, was in mijn andere games wel zo, hoe kan dit komen?
El Guimenez ?? van ManU.. wat voor tactiek gebruikte je want ik heb niet zo'n hele goeie .. wil je um alsjeblieft oploaden ..
pi_44435451
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:23 schreef andre347 het volgende:

[..]

Welke skin heb jij >>?? .. die achtergrond ziet er wel chill uit
Dat is een gedownloade achtergrond van de champions league, je kan een pakket backgrounds downloaden voor alle grote competities op www.sortitoutsi.net. Zeer de moeite waard om daar eens rond te kijken. Die vlaggen zijn bijvoorbeeld ook veel mooier dan de standaard vlaggen. Klik op fm 2007 in het linker boommenu en kijk dan bij graphics en bij utilities.

Europese competitie achtergronden:

http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=2602
pi_44435502
ManU = ManagersUnited , daarvan het forum.

Scheitgasten daar zeg
pi_44437368
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef AminBen het volgende:
ManU = ManagersUnited , daarvan het forum.

Scheitgasten daar zeg
Ik vind het wel een handige site .. gebruik het al heel lang
  donderdag 14 december 2006 @ 21:49:18 #62
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44439482
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Nielz. het volgende:

Ik was TE behulpzaam. Ik linkte naar andere sites en dat werd niet op prijs gesteld, zelfs al waren mijn posts nuttig en en on-topic.

Om je vraag te benatwoorden, tutoren.

Een andere nieuwe optie die FM 2007 ons biedt is de optie van het mentorschap. Een oudere speler als tutor voor een jongere, de ervaren rotten leren de groentjes de kneepjes van het vak als het ware. Een mentor begeleidt dus als het ware loopbaan van zijn jongere collega’s. De benaming mentor is overigens ontleend aan Mentor, in de Griekse mythologie opvoeder van Odysseus’ zoon Telemachos. In FM leert een jongere speler op deze manier technische en tactische trucs van een oudere speler. De jongere speler kan zelfs PPM’s overnemen van de oudere speler!

Wanneer je een spelersprofiel oproept en je selecteert de “PLAYER INTERACTION” optie, dan krijg je in sommige gevallen onderstaande opties te zien:

Zoals je kunt zien heeft de betreffende speler, David Jones, een aantal rolemodels, oftewel mogelijke mentoren, om uit te kiezen. Via “LINKED PLAYERS” kun je een aantal spelers selecteren die als mentor voor Jones kunnen fungeren. Wees zorgvuldig met je keuze voor een mentor. Je moet met de volgende factoren rekening houden:

1. De speler die als mentor moet dienen moet een soortgelijke positie in het veld bezetten. Verdedigers leren verdedigers nieuwe dingen, aanvallers leren aanvallers nieuwe dingen. Dit om te voorkomen dat je verdedigers te aanvallend gaan denken of je aanvallers te verdedigend.
2. De mentor moet een speler van het eerste elftal zijn. Hij hoeft niet per definitie een basisspeler te zijn, maar hij moet in ieder geval regelmatig in actie komen.
3. De mogelijke mentor moet zelf tevreden zijn met zijn rol bij de club. Een ontevreden mentor is niet productief.
4. Wellicht nuttig, misschien heeft de speler die je iets wil laten leren een favoriete speler. Het is natuurlijk erg nuttig om deze favoriete speler, indien mogelijk, aan te stellen als mentor. Dit bevordert de positieve feed-back van zowel mentor 5. als leerling.

Niet alle spelers zijn geschikt om als mentor te fungeren. Spelers die als PPM agressieve of negatieve zaken hebben, kunnen deze eigenschappen overbrengen op jongere spelers wanneer je niet goed uitkijkt.
Wanneer je een speler eenmaal als mentor hebt aangesteld verschijnt er een icoontje naast zijn naam waar “TUT” in staat. De speler die onderwijs krijgt krijgt als icoontje “LRN” mee.
pi_44442728
Ik heb eindelijk een taktiek met PSV die werkt .. Maar misschien komt het ook wel door mijn aankopen..
Ik heb Kerlon, Celsinho en Modric aangetrokken...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_44446727
ik heb celsinho ook, maar hij presteert bij mij echt niet goed en hij was toch redelijk duur. Een speler als Sturridge scoort bij mij veel meer.

wat ook grappig was, na tegen barca te hebben gespeeld in de CL vroegen ze gelijk na over 2 verdedigers van mij, Abenzoar en Ardilla. ik wou ze eigenlijk allebei voor een lekkere prijs verkopen maar nadat ze Ardilla hadden gekocht hadden ze geen geld meer voor Abenzoar....
pi_44447699
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 04:16 schreef CittaR het volgende:
ik heb celsinho ook, maar hij presteert bij mij echt niet goed en hij was toch redelijk duur. Een speler als Sturridge scoort bij mij veel meer.

wat ook grappig was, na tegen barca te hebben gespeeld in de CL vroegen ze gelijk na over 2 verdedigers van mij, Abenzoar en Ardilla. ik wou ze eigenlijk allebei voor een lekkere prijs verkopen maar nadat ze Ardilla hadden gekocht hadden ze geen geld meer voor Abenzoar....
WElk jaar zit je ?? en welk team ben je ??
  vrijdag 15 december 2006 @ 09:04:10 #66
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44447820
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Guimenez het volgende:
Hij werkt nog niet helemaal super, maar ik upload straks wel. Eerst ff werken.
http://rapidshare.com/fil(...)__Sep_2006_.tac.html

De beloofde link.
pi_44454221
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 09:04 schreef Guimenez het volgende:

[..]

http://rapidshare.com/fil(...)__Sep_2006_.tac.html

De beloofde link.
Wat is dat voor een formatie??
pi_44455108
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 08:55 schreef andre347 het volgende:

[..]

WElk jaar zit je ?? en welk team ben je ??
2014 alweer met Feijenoord... vraag me niet waarom

[ Bericht 1% gewijzigd door CittaR op 15-12-2006 13:43:43 ]
pi_44455263
Vraagje, en het zal vast in een eerdere post staan, maar kan het zo snel niet vinden.
Ik zit in seizoen vier met Werder Bremen. Nu wil ik een speler een contract aanbieden, maar ik kan alleen een belachelijk laag contract aanbieden terwijl ik 250.000 onder mijn budget lig. Hoe kan ik duit fixen?
Mark Rutte for President!
  Redactie Games vrijdag 15 december 2006 @ 13:42:05 #70
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_44455637
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef Martin_Jager het volgende:
Vraagje, en het zal vast in een eerdere post staan, maar kan het zo snel niet vinden.
Ik zit in seizoen vier met Werder Bremen. Nu wil ik een speler een contract aanbieden, maar ik kan alleen een belachelijk laag contract aanbieden terwijl ik 250.000 onder mijn budget lig. Hoe kan ik duit fixen?
Wat voor status heeft die speler?

Als hij bv backup is of in het rotatie systeem kun je hem niet zoveel laten verdienen als bv een key player.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_44455875
hier even mijn basisteam...
normaal staat celsinho erin maar hij is 4 maanden geblesseerd...

hier wat reserve spelers
degene die ik uitgehuurd heb kan ik allemaal gelijk terughalen. en ik heb een paar braziliaantjes om later weer te verkopen. bijvoorbeeld Silva, die heb ik 4 seizoenen terug gratis uit brazilie gehaald, tijdje uitgeleend en hij is nu al 4,1 miljoen waard.

en hier mijn opstelling
pi_44456683
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Fathom het volgende:

[..]

Wat voor status heeft die speler?

Als hij bv backup is of in het rotatie systeem kun je hem niet zoveel laten verdienen als bv een key player.
Status was key player en mijn assistent vond hem een quality signing, daarom vind ik het ook zo raar.
Mark Rutte for President!
pi_44457543
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:48 schreef CittaR het volgende:
hier even mijn basisteam...
normaal staat celsinho erin maar hij is 4 maanden geblesseerd...

[afbeelding]

hier wat reserve spelers
degene die ik uitgehuurd heb kan ik allemaal gelijk terughalen. en ik heb een paar braziliaantjes om later weer te verkopen. bijvoorbeeld Silva, die heb ik 4 seizoenen terug gratis uit brazilie gehaald, tijdje uitgeleend en hij is nu al 4,1 miljoen waard.

[afbeelding]

en hier mijn opstelling
[afbeelding]
Mooi teampje .. maar niet echt veel NL'ers...
Ik heb nog niet egt een mooi team met ManUtd want ik zit pas n jan 07
pi_44459142
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef andre347 het volgende:

[..]

Mooi teampje .. maar niet echt veel NL'ers...
Ik heb nog niet egt een mooi team met ManUtd want ik zit pas n jan 07
ik probeer ook wat meer nederlanders in me team te krijgen. daarom heb ik Gerritsen van NEC gehaald en Tahsin heb ik ook ergens vandaan geplukt. Kooistra wordt een goede spits en die komt uit mijn eigen jeugdopleiding..
Vincken probeer ik al 5 seizoenen te verkopen, ik vind het zonde om hem te laten gaan, hij is immers ruim 5 miljoen waard.

tot nu toe gaat het allemaal redelijk makkelijk. de eredivisie heb ik nog niet verloren, de beker heb ik denk 3 of 4 keer niet gewonnen en ik heb ook al 2x of 3x de CL gewonnen. misschien nog een EUFA cup maar dat weet ik niet meer zeker.

Ik heb nog een transfer budget van 70 miljoen euro. nu heb ik al een nieuwe verdediger aangetrokken uit spanje maar ik zoek toch nog een leuk spelertje, iemand een idee?
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:45:06 #75
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44459374
Sannibale wordt meestal wel aardig, maar da's dan toch een belofte voor de toekomst. Patricio Araujo is wel een aardig spelertje achterin.
pi_44465143
ik ben al wat verder, 2014 namelijk, en daar zijn die spelers niet speciaal.
pi_44465798
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Dat is een gedownloade achtergrond van de champions league, je kan een pakket backgrounds downloaden voor alle grote competities op www.sortitoutsi.net. Zeer de moeite waard om daar eens rond te kijken. Die vlaggen zijn bijvoorbeeld ook veel mooier dan de standaard vlaggen. Klik op fm 2007 in het linker boommenu en kijk dan bij graphics en bij utilities.

Europese competitie achtergronden:

http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=2602
Zou je een directe link kunnen geven naar die vlaggetjes? Ik heb die van mij een beetje verneukt en kan de vlaggetjes op Susie niet vinden...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44468075
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zou je een directe link kunnen geven naar die vlaggetjes? Ik heb die van mij een beetje verneukt en kan de vlaggetjes op Susie niet vinden...
Sortitoutsi ligt eruit, maar speciaal voor jou heb ik ze even geupload naar rapidshare

http://rapidshare.com/files/7633776/shinyflagsv2.zip.html
pi_44468164
Bedankt, hulde en fijne feestdagen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44468984
Best wel lomp dat je daarom een ban kreeg :s

Bedankt voor je post, het probleem is echter dat geen enkele speler van mij een speler heeft waarmee die verbonden is, terwijl dit bij mijn andere savegames wel zo is; kan dus moeilijk mensen laten tutoren :p
pi_44473186
Ik speel net de uefacup finale met West Ham..
Als ik al 3 keer heb gewisseld valt mijn keeper geblesseerd uit
De wedstrijd eindigt in 0-0 dus er komen strafschoppen..
Ondertussen heb ik Anton Ferdinand in het doel gezet (mijn centrale verdediger)
En hij stopt gewoon 3 penalties waardoor ik de cup win
pi_44475426
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:57 schreef sjimz het volgende:
Ik speel net de uefacup finale met West Ham..
Als ik al 3 keer heb gewisseld valt mijn keeper geblesseerd uit
De wedstrijd eindigt in 0-0 dus er komen strafschoppen..
Ondertussen heb ik Anton Ferdinand in het doel gezet (mijn centrale verdediger)
En hij stopt gewoon 3 penalties waardoor ik de cup win
Zo heb je dat ook af en toe in 't echt. Volgens mij in Spanje laatst nog een gestopte penalty door een verdediger.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44475472
Galaxy MLS kampioen, kwartfinale SudA. tegen boca
Boca: rand van de titel, Kwartfinale SudA.
Galatasaray: Bovenaan, rand van 2e ronde CL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:35:21 #84
163460 Guimenez
Fiel Pero Desdichado
pi_44477717
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:25 schreef Nielz. het volgende:
Best wel lomp dat je daarom een ban kreeg :s

Bedankt voor je post, het probleem is echter dat geen enkele speler van mij een speler heeft waarmee die verbonden is, terwijl dit bij mijn andere savegames wel zo is; kan dus moeilijk mensen laten tutoren :p
Dat kan altijd nog veranderen, soms komt zo'n tutor kans pas na een paar maanden.
pi_44477922
Kijk us bij América Futebo Clube(MG) .. daar lopen een paar talentjes rond vn 14 t/m 20 .. kunnen grote spelers worden denk ik...l
pi_44478117
Mja, ben al een seizoen ver :p, zal nog ff moeten wachten denk ik
pi_44478243
Ik had in het eerste seizoen bij West Ham sherman cardenas gehaald..
Nu stroomt er bij mijjn jeugdopleiding iemand door die jhonatan cardenas heet (uit hetzelfde land en dezelfde club alswaar sherman vandaan komt )
Zou het zijn broertje zijn?

*EDIT* het is inderdaad wel familie van elkaar...want ze hebben elkaar bij favoriet personeel staan
pi_44479427
:p ik kreeg dit jaar een Nederlander uit mn jeugdopleiding, terwijl ik in de Engelse Conference zit :p, vind het toch wel een beetje raar
pi_44479826
Tim Krul speelt toch ook al jaren bij Newcastle terwijl die pas 17 is?
Nu is een conference team misschien iets minder realistisch, maar ik vind dat het wel kan.
pi_44479939
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:59 schreef koolstrab het volgende:
Tim Krul speelt toch ook al jaren bij Newcastle terwijl die pas 17 is?
Nu is een conference team misschien iets minder realistisch, maar ik vind dat het wel kan.
Is pas vorig seizoen van Ado naar Newcastle gegaan
pi_44480290
Ik word ook GEK van die WP onzin! Met Ipswich (4e seizoen)Laurito speelt bij Chelsea mag ik em kopen voor 15mil. Krijgt ie geen WP,.. Hij speelt toch al in Engeland? wat een onzin...
-AJAX AMSTERDAM-
pi_44480313
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:22 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik word ook GEK van die WP onzin! Met Ipswich (4e seizoen)Laurito speelt bij Chelsea mag ik em kopen voor 15mil. Krijgt ie geen WP,.. Hij speelt toch al in Engeland? wat een onzin...
Heeft hij bij Chelsea ook al wedstrijden gespeeld?
En ben je al in hoger beroep gegaan?
pi_44480357
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft hij bij Chelsea ook al wedstrijden gespeeld?
En ben je al in hoger beroep gegaan?
Ja 3wedstrijden en daarna heb ik em geleend voor een seizoen. En ik kan niet in beroep gaan omdat het de laatste dag is van de Transferperiode. Ik dacht eindelijk een goeie spits te kunnen halen

Update... Na de transferperiode heb ik het weer een bod gedaan en nu heeft hij na een appeal wel een WP gekregen.

[ Bericht 15% gewijzigd door MakaveliTheDon op 16-12-2006 13:54:35 ]
-AJAX AMSTERDAM-
pi_44481435
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:35 schreef Guimenez het volgende:

Dat kan altijd nog veranderen, soms komt zo'n tutor kans pas na een paar maanden.
Ik vind het wel jammer dat je zelf geen tutor mag aanwijzen, maar alleen kan kiezen voor een door het spel bepaalde speler. Of om het niet te doen natuurlijk.
Woo-loo-loo!
pi_44481455
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Ja 3wedstrijden en daarna heb ik em geleend voor een seizoen. En ik kan niet in beroep gaan omdat het de laatste dag is van de Transferperiode. Ik dacht eindelijk een goeie spits te kunnen halen

Update... Na de transferperiode heb ik het weer een bod gedaan en nu heeft hij na een appeal wel een WP gekregen.
Mooi zo!
pi_44481463
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik vind het wel jammer dat je zelf geen tutor mag aanwijzen, maar alleen kan kiezen voor een door het spel bepaalde speler. Of om het niet te doen natuurlijk.
Je kan er meestal wel uit meerdere kiezen hoor.
pi_44481600
Heb zojuist mijn tweede seizoen met Chelsea afgerond en: Ik heb alles gewonnen wat er te winnen valt dit seizoen

Heb nu twee titels, 2 CL-bekers, 1 FA Cup, 2 League Cups, 1 Wereldbeker, 1 Europese Supercup en 2 Charity Shield gewonnen.... en zoals al een keer eerder gemeld heb ik met Australie het Aziatisch kampioenschap gewonnen... Ik ben goed
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:40:32 #98
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_44482199
Ik ben al een tijdje bezig met Napoli. Gaat vrij aardig op het moment.

Seizoen 1 5de in de Serie B en promotie door play offs+ Beker 3de voorronde uitgeschakeld.

Seizoen 2 15de in de Serie A+ beker 2de voorronde uitgeschakeld.

Seizoen 3 6de na 29 wedstrijden + beker 3de voorronde uitgeschakeld.

Elk jaar in de beker gedomineerd in de ronde waar ik uitgeschakeld werd. Maar via een irritante counter steeds verloren.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_44482234
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef sjimz het volgende:
Je kan er meestal wel uit meerdere kiezen hoor.
Oh oke, ik had tot nu toe steeds maar 1 mogelijkheid. Maar toen had ik ook nog niet zoveel topspelers als nu Zal het binnenkort weer eens proberen.
Woo-loo-loo!
pi_44482973
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:40 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met Napoli. Gaat vrij aardig op het moment.

Seizoen 1 5de in de Serie B en promotie door play offs+ Beker 3de voorronde uitgeschakeld.

Seizoen 2 15de in de Serie A+ beker 2de voorronde uitgeschakeld.

Seizoen 3 6de na 29 wedstrijden + beker 3de voorronde uitgeschakeld.

Elk jaar in de beker gedomineerd in de ronde waar ik uitgeschakeld werd. Maar via een irritante counter steeds verloren.
Tja, dat heb je als je in italie speelt :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')