Ik zeg toch ook kunnenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het kán, hoeft niet persé. Ze gaat je pas haten als je het vaker doet.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Piet_Veerman het volgende:
Vriendschappelijk of niet, maar deze gaat de historieboeken in.
Wat een helden.![]()
Best knapquote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ze liepen een beetje rood aan in de CL
[afbeelding]
Dan speel je nog niet met de nieuwste patchquote:Op woensdag 20 december 2006 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
edit: oja, en De Cler was natuurlijk transfervrij(niet verkeerd om mee te beginnen)
Nee, ik heb (nog) geen updates gedaan.. Vind het zo ook wel prima, maar FM2007 is ook m'n eerste uit de serie.. Heeft m'n vriendin (en dat hoor ik dus ook nog wel ff van d'r) gewonnen met de vorige voetbalmanager (ik was top30 geloof ik), dus af en toe is het nog wel ff wennen..quote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan speel je nog niet met de nieuwste patch![]()
sssht...quote:
Tegen Rayo-verweggistan?? Maar voorwaar een nette prestatie, nu nog om 't echiequote:Op woensdag 20 december 2006 16:59 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke startEerste wedstrijd als coach van Atletico.
ik had vanmiddag een potje waarvan ik in de 9e, 10e, 14e en 16e minuut scoorde... ik dacht nog van dit gaat een lekker potje worden... helaas bleef het toen ff stil, maar tegen he teinde aan schoten we er nog 4 inquote:Op woensdag 20 december 2006 16:59 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke startEerste wedstrijd als coach van Atletico.
Het zijn idd maar amateurs. Ben opnieuw begonnen omdat ik per ongeluk m'n savegame had verwijderd (Ajax, seizoen 2011-2012quote:Op woensdag 20 december 2006 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tegen Rayo-verweggistan?? Maar voorwaar een nette prestatie, nu nog om 't echie
Cerrajero is de nieuwe Pirloquote:Op woensdag 20 december 2006 18:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het zijn idd maar amateurs. Ben opnieuw begonnen omdat ik per ongeluk m'n savegame had verwijderd (Ajax, seizoen 2011-2012)
Atletico heeft best een lekker elftal; Fernando Torres, Maxi Rodriguez, Antonio Lopez, Leo Franco, Mista, Maniche, Luis Perea etc. Aangetrokken: Cristian Benavente (groot 15-jarig talent van Real Madrid, moest hem tegen elke prijs contracteren omdat ie 2 keer beter wordt dan Maxi Rodriguez). Ook heb ik nog een groot talent in m'n jeugdopleiding: Antonio Cerrajero, 15 Jaar oud.
Ajax CL-voorronde?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n eerste officiële wedstrijd in seizoen 2 dreigde bijna 'n sof te worden. Binnen 20 minuten met 3-0 achter tegen Chievo in de CL-voorrondeGelukkig herstelden we knap en kwamen we terug tot 3-3, uiteindelijke uitslag 4-4
Nu thuis de boel maar afmaken
Zoiets zou eigenlijk eens in het echt moeten gebeuren tijdens een CL finale of WK finale :pquote:Op woensdag 20 december 2006 20:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik me nu toch meemaak![]()
Ik sta uit tegen Shaktar met 3-0 soeverein voor, iedereen gemiddeld minimaal 'n 8. Tussen de 70e en 80e minuut komen ze uit 't niets terug en winnen de wedstrijd uiteindelijk met 4-3. Ik heb met open mond zitten kijken en vergat gewoon te wisselen of m'n formatie aan te passen
Bayern Munchen - Man Unitedquote:Op woensdag 20 december 2006 22:41 schreef Rorata het volgende:
[..]
Zoiets zou eigenlijk eens in het echt moeten gebeuren tijdens een CL finale of WK finale :p
Ik had het in poulewedstrijden (seizoen 2) thuis tegen Schalke 04: eerste helft 4-0, speel ze helemaal van de mat, geen kans gehad.. Wat die trainer ze in de rust gegeven heeft, gfi, maar uiteindelijk een zwaar bevochten 4-3 behaald.. Zo af en toe gebeurd dat, vervelende is dat je bij dat soort situaties moeilijk 'coaching' kunt doen in de rust.. Althans, ik heb vaak niet echt een 'realistische keuze' die aansluit bij m'n eigen gedachten...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik me nu toch meemaak![]()
Ik sta uit tegen Shaktar met 3-0 soeverein voor, iedereen gemiddeld minimaal 'n 8. Tussen de 70e en 80e minuut komen ze uit 't niets terug en winnen de wedstrijd uiteindelijk met 4-3. Ik heb met open mond zitten kijken en vergat gewoon te wisselen of m'n formatie aan te passen
DefensieveMiddenvelderquote:Op donderdag 21 december 2006 07:28 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Een multifunctionele keeper
Doelmanquote:Op donderdag 21 december 2006 08:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
DefensieveMiddenvelder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |