En voor de kerstballen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand waarom er een poging wordt gedaan om Natasia te leren zingen? Heeft ze dat zelf aangevraagd ofzo? Iedereen hoort toch dat Natasia zo ongeveer slechter zingt dan iedereen die we in de niks-factor hebben gezien. Dus waarom dan toch doorgaan? Het is een marteling voor de oren.
Jij doet aan zelfkwelling?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Heb weer even 2 seconden het geluid aangedaan
mss wil ze straks niet meer voorlezen voor haar kindjes, maar voortaan iedere avond een slaapliedje zingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand waarom er een poging wordt gedaan om Natasia te leren zingen? Heeft ze dat zelf aangevraagd ofzo? Iedereen hoort toch dat Natasia zo ongeveer slechter zingt dan iedereen die we in de niks-factor hebben gezien. Dus waarom dan toch doorgaan? Het is een marteling voor de oren.
Het is wel dé manier om Bart eruit te krijgen. Alleen zal JdM daar alles behalve blij mee zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef 2live het volgende:
ik denk trouwens als er ooit een mogelijkheid komt voor de bewoners om lesley te moven, dat ze er gebruik van maken.
Ze hoeven haar niet te ontslaan, maar het mag wel wat beperkter. Als Lesley les geeft, moet Bart daar gewoon niet bij zijn, klaar. De mensen die les krijgen hebben gewoon recht op 100% van Lesley's aandacht en dat is nu gewoon niet het geval.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wel dé manier om Bart eruit te krijgen. Alleen zal JdM daar alles behalve blij mee zijn.
Hoezo kalm begin? Bart heeft net oerkreten uitgeschreeuwd nadat Brian hem netjes in zijn plexus heeft getroffen, eindelijk! Totaal terecht!quote:
That's it, denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef rooie3 het volgende:
Wat voor doelen heeft die NL eigenlijk.
Ja behalve gemeen doen daar.
Ik zie hem nooit iets doen.
Ja, dat was wel mooi!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo kalm begin? Bart heeft net oerkreten uitgeschreeuwd nadat Brian hem netjes in zijn plexus heeft getroffen, eindelijk! Totaal terecht!
Zal dat door die brief komen of door de onraad die hij ruikt om hem eruit te stemmen.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef Day het volgende:
[..]
That's it, denk ik.
Hij oppert wel van alles, maar uiteindelijk gebeurt er niks. Net als bij Stephan.
.NL-tje zit niet zo goed in z'n velletje
Heel goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef 2live het volgende:
Huub is gewoon de Jeroen van DGK en jullie weten hoe het daar mee afgelopen is!![]()
Huub werkt op z'n zenuwen! Hij trekt 'm echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal dat door die brief komen of door de onraad die hij ruikt om hem eruit te stemmen.
Dat word dus effe doorbijten voor NL.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Day het volgende:
[..]
Huub werkt op z'n zenuwen! Hij trekt 'm echt niet
De theorie kloptquote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hoeven haar niet te ontslaan, maar het mag wel wat beperkter. Als Lesley les geeft, moet Bart daar gewoon niet bij zijn, klaar. De mensen die les krijgen hebben gewoon recht op 100% van Lesley's aandacht en dat is nu gewoon niet het geval.
alleen toen koos het publiekquote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef 2live het volgende:
Huub is gewoon de Jeroen van DGK en jullie weten hoe het daar mee afgelopen is!![]()
jahaa, maar vrouwen hebben een zwak voor zulke types....dus de vrouwen houden hem er [voorlopig] in!quote:
Ik snap er geen bal van.....het is niet alleen slecht, maar het plaatje klopt gewoon niet en ze heeft geen zangstem....te schel, te krijzerig, te vals......niemand geloofd erin behalve zijzelf.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
misschien moeten ze maar overgaan op playbackenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef 2live het volgende:
zangleraar; neurie het lied maar.
natasia; rarararar..rarararaarar!
Volgens mij is het voor Wilgo, kan het zijn dat die komt vrijdag?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.....het is niet alleen slecht, maar het plaatje klopt gewoon niet en ze heeft geen zangstem....te schel, te krijzerig, te vals......niemand geloofd erin behalve zijzelf.![]()
huub lijkt een beetje te lijden aan een verwaarloosde genderdistrofiequote:Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef 2live het volgende:
[..]
jahaa, maar vrouwen hebben een zwak voor zulke types....dus de vrouwen houden hem er [voorlopig] in!
Ja, maar die verliefdheid boeit dus niet, hè! Er hebben nog meer mensen een relatie in dat huis en die mogen ook alleen contact via hun contactpunten. Bart heeft mazzel, die is verliefd op een personeelslid, maar dan nog mogen er grenzen gesteld worden. Als je irl een relatie hebt met een collega, hang je daar ook niet continue omheen, er moet gewerkt worden! Bart is zodra Lesley er is, in de stallen te vinden, rijdt zelf niet eens paard en verstoort de lessen van de mensen die wél les volgen. En dat gaat de rest echt tegenstaan, hoor. Je merkt bij Sylvia al vaak irritatie.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
De theorie kloptalleen werkt dat bij verliefdheid anders
en er waren de laatste tijd weinig mensen die les wilden dus ja snap ik het wel. Maar volgens mij is er door achter wat van gezegd want gister was het een stuk minder. Of dat was een toevalstreffer
dat ben ik wel met je eens. Wat ik alleen bedoelde te zeggen is dat ik het wel snap dat ze het doen. Niemand houdt het tegen. Waarom gaan / gingen niet wat meer mensen die paardrijlessen verstoren.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die verliefdheid boeit dus niet, hè! Er hebben nog meer mensen een relatie in dat huis en die mogen ook alleen contact via hun contactpunten. Bart heeft mazzel, die is verliefd op een personeelslid, maar dan nog mogen er grenzen gesteld worden. Als je irl een relatie hebt met een collega, hang je daar ook niet continue omheen, er moet gewerkt worden! Bart is zodra Lesley er is, in de stallen te vinden, rijdt zelf niet eens paard en verstoort de lessen van de mensen die wél les volgen. En dat gaat de rest echt tegenstaan, hoor. Je merkt bij Sylvia al vaak irritatie.
Omdat ze het eerst wel schattig vonden en nog niet goed door hadden wat voor energiebron Lesley voor Bart is?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens. Wat ik alleen bedoelde te zeggen is dat ik het wel snap dat ze het doen. Niemand houdt het tegen. Waarom gaan / gingen niet wat meer mensen die paardrijlessen verstoren.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMG... doe ik de streams aans en kan meteen met mijn hondje naar de honden-psychiater.
Nena kan heel ad rem zijn!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dit rechter oor is dichtgeklapt"
Nena: "Van je eigen zang?"
Voorspellen is altijd moeilijk, vooral als het de toekomst betreft!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:46 schreef tipsch het volgende:
Blijft Huub voortdurend in pak rondlopen?
Zeker, want het verleden 'voorspellen' is erg simpel.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef demins het volgende:
[..]
Voorspellen is altijd moeilijk, vooral als het de toekomst betreft!
Hier wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Streams weer plat?
Jep , hoe moeilijk kan het zijn...?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Streams weer plat?
wilgo wil absoluut niet trouwen met camera's erbijquote:Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Jep , hoe moeilijk kan het zijn...?
wie denkt er trouwens dat Nastacia alsnog in kooi gaat trouwen met Wilgo?
Moet niet gekker worden die hond heeft ook al kleertjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef Day het volgende:
Waar smeert ze die hond nou mee in? Parfum?
Anti-vlooien middel ?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef Day het volgende:
Waar smeert ze die hond nou mee in? Parfum?
Bong, wil je dit soort zaken a.u.b. niet continue hier melden? Dan doet iedereen het en voordat je het weet zittten we weer met 3 pagina's met meldingen welke streams het wel en niet doen.quote:
Omdat ze op dr hondje moet passen geloof ikquote:Op woensdag 13 december 2006 15:47 schreef farceman het volgende:
waarom doet Nenna niet mee?
Efffe lekker wat buitenvrouwtjes uitwonen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Leandra het volgende:
Had het vandaag niet Natasia dr trouwdag moeten zijn.....![]()
Valt dat ff tegen, en Wilgo gaat gewoon in zijn uppie op (huwelijks)reis
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Bong, wil je dit soort zaken a.u.b. niet continue hier melden? Dan doet iedereen het en voordat je het weet zittten we weer met 3 pagina's met meldingen welke streams het wel en niet doen.
Of jullie zorgen er gewoon voor dat Bong dit niet meer hóeft te melden?quote:
Dat lijkt me een puik planquote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Of jullie zorgen er gewoon voor dat Bong dit niet meer hóeft te melden?![]()
Ik ook! Gebraden hond met aardappels en groente!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef D.Rose het volgende:
Huub kent vast een gerecht met gebraden hond
Denkt ze dat het een soort boot is?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia weet niet wat 'censorship' betekent
Haar blondjes act is weer op volle toeren.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef demins het volgende:
Gatverdamme! Nena heeft zo'n "Paris Hilton kuthondje", ze zakt hierdoor bij mij naar de laatste plaats, en dan reken ik nog niet eens mee dat ze het keffertje met odeklonje insmeert en er designerkleertjes omheen hangt. Walgelijk!![]()
Klinkt goed, aan de slag maarquote:Op woensdag 13 december 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ook! Gebraden hond met aardappels en groente!![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Of jullie zorgen er gewoon voor dat Bong dit niet meer hóeft te melden?![]()
Hey, dit valt onder fysiek geweld tegen een mod!quote:
Waar zou ik dat ding mee kunnen lokken? Een kek topje? Een flesje Chanel? Mijn spies heb ik in elk geval priembereid in de hand! Kom, kom, kom..... doggy, kom, kom............quote:
Doet er niet toe, als het maar snel en effectief isquote:Op woensdag 13 december 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Waar zou ik dat ding mee kunnen lokken?
Ik vond het erg spannend hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef scanman01 het volgende:
En de regie gooit er maar weer eens een streamlock tegenaan, net nu het zo boeiend was
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, dit valt onder fysiek geweld tegen een mod!![]()
Ik laat je bannen!![]()
Voor wat inside info trek ik mijn ban-aanvraag terug!quote:
Bart is verliefd op Lesley....quote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Day het volgende:
[..]
Voor wat inside info trek ik mijn ban-aanvraag terug!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bart is verliefd op Lesley....![]()
Wie heeft een sanctie, waarom is Bartje boos/quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bart is verliefd op Lesley....![]()
Ik denk omdat ze aangesproken zijn om het super onbeschofte gedrag richting Huub.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:50 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wie heeft een sanctie, waarom is Bartje boos/
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doet er niet toe, als het maar snel en effectief is
Misschien hetzelfde prikbord dat klaagde over de grapjes over Menno's kale kop?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik maakte uit het gesprek op dat vooral Brian de wind van voren had gehad voor zijn schelden tegen Nena.
Natasia had het tenminste over het K-woord.
Bart was het er niet mee eens want zij zijn een afspiegeling van de maatschappij.
Zij denken dat er een brief binnen is gekomen met klachten en dat de redactie daar wel iets mee moet doen.
Ik krijg de indruk dat zij steeds meer gestuurd worden. Geen leuke ontwikkeling want als ze bij alles wat ze zeggen gaan denken krijgen we niet meer van die lekkere ruzie's
Gut o gut, worden ze nu ook al op z'n BB's op het matje geroepen?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik maakte uit het gesprek op dat vooral Brian de wind van voren had gehad voor zijn schelden tegen Nena.
Natasia had het tenminste over het K-woord.
Bij hun intro hier zei de "redactie" dat ze af en toe ophelderen, en of zeggen als we het mis hebben... Dus bij deze: Laat maar horenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze aangesproken zijn om het super onbeschofte gedrag richting Huub.
Men heeft erover geklaagd, boze brieven etc.
Dat begreeep ik tenminste uit de woorden van Nena.
Edit: Bunnyma's verhaal is aannemelijker.
Het was ook niet de bedoeling dat ze er over spraken, maar daar had, met name Bart, schijt aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens vind ik het prima dat ze op hun gedrag worden aangesproken, alleen begrijp ik niet waarom dat niet uitgezonden wordt op de streams. Prima toch, iemand corrigeren voor fout gedrag.. zouder er meer moeten doen.
Kan iedereen van die regeling gebruik maken?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Day het volgende:
[..]
Voor wat inside info trek ik mijn ban-aanvraag terug!![]()
![]()
doettuniequote:Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe jij de aardappels en de groente, lieverd?
Wel 3 uitzendingen lang uitzenden, en dan misprijzend afkeurenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens vind ik het prima dat ze op hun gedrag worden aangesproken, alleen begrijp ik niet waarom dat niet uitgezonden wordt op de streams. Prima toch, iemand corrigeren voor fout gedrag.. zouder er meer moeten doen.
Ik vind het uitdelen van standjes meer iets voor BB.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hear!, hear!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het uitdelen van standjes meer iets voor BB.
Bovendien vind ik het echt MEGA-schijnheilig om Brian aan te spreken op zijn gebruik van het woord kanker, want ze hebben het wel zes keer uitgezonden zo mooi vonden ze het.
Het is een filmpje op een site. Mss. de url copy pasten?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien is de file te groot of zo. Hij blijft maar laden.
En terecht.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat ze er over spraken, maar daar had, met name Bart, schijt aan.
nu krijg ik de hele site niet meer. Geeft niet. Vast onsmakelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
Het is een filmpje op een site. Mss. de url copy pasten?
Reken maar!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef avonne het volgende:
[..]
nu krijg ik de hele site niet meer. Geeft niet. Vast onsmakelijk.
iemand?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Klopt het dat Brian vannacht de opdracht kreeg om Huub wakker te maken voor een goed gesprek?
En hoe verliep het?
Ik heb het zelf niet gezien, sorry. Volgens Huub was het een goed gesprek.quote:
weinig. Maar misschien was het ook niet zo interessant.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, sorry. Volgens Huub was het een goed gesprek.
Is er in het vorige topic niks over terug te lezen?
Heeft bart dat dan al een keer uitgesproken? Geloof er nl. niks van dat Bart dat zal doenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef Day het volgende:
Ok, .NL heeft dus alleen Bart als backup. Ook Brian wil hem eruit.
Zou je a.u.b. zo lief willen zijn om af en toe je posts te copypasten naar het updatw-topic? Je samnenvattingen zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 19:06 schreef bunnyma het volgende:
Als Natasia weer verdwenen is gaan ze verder.
Ze willen net doen of ze Huub weg willen hebben maar dan toch ineens voor NL gaan.
Om Bart over te halen zal wel moeilijk worden, veronderstelt Brian. Want zij hebben samen wel plezier en snappen elkaar wel erg goed.
Brian vindt het niet netjes zoals NL omgaat met Huub.
wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Heeft bart dat dan al een keer uitgesproken? Geloof er nl. niks van dat Bart dat zal doen
Dank jequote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef Day het volgende:
[..]
Zou je a.u.b. zo lief willen zijn om af en toe je posts te copypasten naar het updatw-topic? Je samnenvattingen zijn!
Bart vindt NL eruit stemmen bespreekbaar had hij gezegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef Day het volgende:
Ok, .NL heeft dus alleen Bart als backup. Ook Brian wil hem eruit.
De DJ-lessen zijn eigenlijk bedoeld voor Bart en Brian. Maar .NL is langzamerhand Bart aan het losweken van Brian. Is niet zo moeilijk, want Brian moet .NL niet en Bart hangt aan zijn lippen. Die 2 gaan nog net niet samen naar de wc. (duurt misschien ook niet heel lang meerquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef farceman het volgende:
Is brianless weggespest bij de DJ en Bart en .NL?
Bart is echt niet alleen maar agressief geworden van die sapkuur. Daar is hij vandaag pas mee begonnen. HIj doet al anders sinds .NL dat huis binnenkwam. Ik denk dat zijn ouders hem eerder daarvoor waarschuwen. Die waarschuwing komt via de post en dat krijgen ze pas na een paar dagen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:26 schreef n1ek het volgende:
Bart kreeg een kaartje van zn familie dat ie wat agressief overkomt. Hij trekt het zich wel wat aan en overweegt die sappenkuur misschien wel stop te zetten omdat ie dan daar gek van gaat worden.
Dat zeg ik ook helemaal niet?, dat het door die sappekuur komt. Alleen daar wordt je chagerijnig van en dus misschien nog agressiever.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bart is echt niet alleen maar agressief geworden van die sapkuur. Daar is hij vandaag pas mee begonnen. HIj doet al anders sinds .NL dat huis binnenkwam. Ik denk dat zijn ouders hem eerder daarvoor waarschuwen. Die waarschuwing komt via de post en dat krijgen ze pas na een paar dagen.
Yepquote:Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Is Bart met een charme-offensief bezig als reactie op de brief van mijn ouders?
Zo, Natasia heeft NL wel door.
Maar het lukte hem niet bij Natasia......heerlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Day het volgende:
En .NL gaat weer op de arrogante, denigrerende toer.
Die man wordt steeds voorspelbaarder.
en ondertussen zelf uithuilen bij de groepquote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef smalfilm het volgende:
"Ga maar snel bij Bartje uitjanken, daar ben je toch zo goed in?!"
Heerlijk.
Ja, maar dat is bij haar al bekend. .NL pretendeerde tijdens dat gesprek dat hij niemand nodig had en bij niemand slijmt. En dat is dus niet waar, hij heeft zich zwaar ingelikt bij Bart (die is er in getrapt) en bij Natasia.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en ondertussen zelf uithuilen bij de groepin 1 zin spreekt zij zichzelf al 4 keer tegen
![]()
Daar heeft ze zelf alleen geen last van omdat ze dat totaal niet door heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en ondertussen zelf uithuilen bij de groepin 1 zin spreekt zij zichzelf al 4 keer tegen
![]()
Nathanael staat gewoon bekend als de grote slijmbal, die voor iedereen een aardig woord over heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:49 schreef Day het volgende:
Hij zat net overigens ook te slijmen bij de groep met z'n keukenrooster.
Nath is volgens mij bijna jouw nieuwe God of niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathanael staat gewoon bekend als de grote slijmbal, die voor iedereen een aardig woord over heeft.![]()
Het is een vieze alcoholist.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Day het volgende:
. Ondertussen flink zuipend en rokend. Ongetwijfeld gaat hij weer zwaar bezopen naar bed.![]()
Nee man. Het is zo saai sinds hij in het huis is.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nath is volgens mij bijna jouw nieuwe God of niet?
Dat zeg ik niet. Maar hij weet er wel weg mee en maakt zich daarbij erg belachelijk, wat mij betreft.quote:
Niet iedereen is het me me eens geloof ik, maar ik denk echt dat hij een type speelt dat door JdM is bedacht om het programma wakker te schudden. De mannelijke tegenhanger van Natasia zegmaar. De Mol heeft enorm op hem zitten inpraten denk ik, voordat hij erin ging. Hij heeft hem goed verteld hoe en waarom hij erin is gezet en dat hij dat zal moeten uitvoeren om erin te mogen blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Day het volgende:
De scenario's van die man worden té voorspelbaar!
Ik zeg dat omdat ik de manier waarop je op de negatieve reacties op Nathanael reageert, herken van een eerdere BB. Toen je een bepaalde dame erg leuk vondquote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man. Het is zo saai sinds hij in het huis is.
En hij drinkt ook nog eens stevig. Foei!![]()
Ik denk dat JdM hemel en aarde zal bewegen om Nathanael er in te houden. De vraag is alleen hoe.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nog weer een leugentje ontdekt op de Talpa site "Aan de keukentafel probeert Brian Nena ervan te overtuigen, om de volgende stemronde tegen Nathanael te stemmen."
Ik geloof Bunnyma direct dat Nena niet overtuigd hoeft te worden.
Nope, hoeft niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Wat jammer... ik heb alle actie gemist![]()
Maar gelukkig wel een zelfde Natasia op TV gezien![]()
Zo te lezen zal Bart zich niet of nauwelijks meer bij Nel laten zien (vanwege die brief. Is de tweede brief al geloof ik die zegt "je bent niet leuk meer")
Nog weer een leugentje ontdekt op de Talpa site "Aan de keukentafel probeert Brian Nena ervan te overtuigen, om de volgende stemronde tegen Nathanael te stemmen."
Ik geloof Bunnyma direct dat Nena niet overtuigd hoeft te worden.
Jawel, ik ben het wel met je eens, hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedereen is het me me eens geloof ik, maar ik denk echt dat hij een type speelt dat door JdM is bedacht om het programma wakker te schudden. De mannelijke tegenhanger van Natasia zegmaar. De Mol heeft enorm op hem zitten inpraten denk ik, voordat hij erin ging. Hij heeft hem goed verteld hoe en waarom hij erin is gezet en dat hij dat zal moeten uitvoeren om erin te mogen blijven.
Hemel en aarde, nounou... Ik zou zeggen, JdM, biedt 5.000 euro voor een tegenstem.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat JdM hemel en aarde zal bewegen om Nathanael er in te houden. De vraag is alleen hoe.
Vooral voor de tv kijkers is Nathanael nog steeds spraakmakend denk ik, dus JdM wil hem vast zeer zeker erin houden.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Hemel en aarde, nounou... Ik zou zeggen, JdM, biedt 5.000 euro voor een tegenstem.
Hij zei dat als de sfeer zo bleef, hij zoiets had van 'later!'quote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef bunnyma het volgende:
Gaat NL zijn biezen pakken?
Zegt hij dat tegen Bart?
.NL is al bang sinds Huub er is.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij is NL bang aan het worden.
HIJ moest toch zo hard lachen om sukkel Huub.quote:
Hij zei net tegen Natasia (toen het gesprek nog vriendelijk was) dat hij best paranoia van die brief zou worden als hij langer in het huis zou zitten.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Zou die brief van gisterenavond er ook wat mee te maken hebben?
Blijf eens van de drank af, Day!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:22 schreef Day het volgende:
[..]
Bart hangt aan zijn lippen. Die 2 gaan nog net niet samen naar de wc. (duurt misschien ook niet heel lang meer)
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:
Oh god, Bart en .NL gaan nu zelfs samen naar de wc. Hoe triest!
Ja maar toen gingen ze nog apart.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Blijf eens van de drank af, Day!
[..]
Had ze het over de redactie of over Bart's ouders?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
Volgens Natasia heeft Bart van achter te horen gekregen dat hij te arrogant is.
Nena vindt dat achter zich er niet mee moet bemoeien
Ze moeten eens ophouden met die bemoeizucht en dat belerende gedoe inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
Volgens Natasia heeft Bart van achter te horen gekregen dat hij te arrogant is.
Nena vindt dat achter zich er niet mee moet bemoeien
Volgens mij zei ze dat Achter hem erop heeft aangesproken.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Had ze het over de redactie of over Bart's ouders?
Die hebben hem nl. ook gewaarschuwd voor zijn gedrag.
ik vrees het ookquote:Op woensdag 13 december 2006 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Trek Hummie uit dat hok, want die is er stiekem ingekropen, dat is zo onderhand wel duidelijk.
Achter heeft ze (en dan met name Brian) aangesproken op het gevloek.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat Achter hem erop heeft aangesproken.
Hoop van niet. Ze kunnen voldoende sturen via de brievencensuur.
Alleen Bart kan hem helpen denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Wat een gedoe allemaal...
Eén ding... Zo makkelijk is NL niet weg te krijgen lijkt me.
Ik kan me niet voorstellen dat een strateeg van dat caliber dit scenario niet doorgedacht heeft.
Jij hebt .NL net zeker niet gezien?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Wat een gedoe allemaal...
Eén ding... Zo makkelijk is NL niet weg te krijgen lijkt me.
Ik kan me niet voorstellen dat een strateeg van dat caliber dit scenario niet doorgedacht heeft.
Hell yes. Ze had hem helemaal tuk! Maar dan ook helemaal. Hij kon niks terug zeggen. Ja, hij verviel weer in zijn arrogante modus. Maar die kennen we nu wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat gedoe met Natasia? Niet live maar op de DGK site wel...
Is dat representatief?
good point!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef Day het volgende:
En kom op, als je zo fokking slim bent, dan moet iemand als Natasia je niet door kunnen hebben, hoor. Dan doe je toch echt iets niet goed.
Ging over Brian en Nena.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:01 schreef tipsch het volgende:
welk plan werd er nou opgeworpen door Bart. "Wat nou als Nathanael met Nena móet?" Snap ik niet helemaal
over welke brief gaat dit - what did i miss?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
Mijn theorie is dat NL met iets anders bezig is. De plotselinge verandering m,et de groep, die rare brief van gisteren... Ik vind het allemaal net even te toevallig...
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op woensdag 13 december 2006 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
over welke brief gaat dit - what did i miss?
Natasia heeft woord voor woord aan hem uitgelegd wat hij probeerde te doen met die God-opmerking. Het flink opblazen, de rest tegen zo tegen haar opzetten dat ze haar het huis op zouden pleuren.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
Concrete dingen kon Natasia (zoals gewoonlijk) niet opnoemen.
Maar wat probeerde Natasia dan met die god opmerking te zeggen?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia heeft woord voor woord aan hem uitgelegd wat hij probeerde te doen met die God-opmerking. Het flink opblazen, de rest tegen zo tegen haar opzetten dat ze haar het huis op zouden pleuren.
En dát was ook zijn plan. Concreter kon het gewoon niet. Dat meneer voor dommetje ging spelen, is dan weer zijn probleem.
En wat hij nu doet is weer proberen Bart aan zijn kant krijgen. Weer slijmen, weer egoboosten. "Jij bent de slimste hier, de rest is dom. JIj hebt goed door. Als wij het niet spannend maken, is DGK afgelopen, want de rest is zo saai en oninteressant. Jij verdient echt mijn respect, blablabla."
Precies de dingen die Bartje wil horen.
ah zo, helemaal gemist - is dit een fakebrief van ilona en natasia? even terugkaatsen op een best wel grappige manierquote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dat was ook erg kwetsend.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar wat probeerde Natasia dan met die god opmerking te zeggen?
'Ik mag m'n kindjes niet zien, en wat doet god, haar opa gaat dood.'
In welke contekst moet deze letterlijke zin staan om hem niet kwetsend te maken?
Tuurlijk was ze hartstikke fout. Geen twijfel mogelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
In welke contekst moet deze letterlijke zin staan om hem niet kwetsend te maken?
En Natasia doet nu niet gezellig mee, de 'nieuwe' eruit te krijgen..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk was ze hartstikke fout. Geen twijfel mogelijk.
Maar Nel zat het volledig uit te melken. Dat is ook waar.
Hij heeft het aangegrepen om haar te raken. .NL had dit niet hoeven te zeggen. Hij was alleen met haar in de woonkamer/keuken toen. Maar wat deed hij? Hup, naar Bart, hup, naar achteren bellen. Hup, zo'n drama er van maken, dat hij zeker wist dat het op tv uitgezonden werd, Hup, steken laten vallen zodat Ilona (en dus automatisch ook Evil en Sylvia het wisten). Zij heeft hem de munitie gegeven, da's waar, maar hij had het niet hoeven te gebruiken. Maar hij heeft het wel gedaan, met maar 1 doel: de rest tegen Natasia ==> Natasia eruit.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
in hoeverre is zo'n opmerking gekleurd door Natasia's woede van dat moment.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
In hoeverre zijn NL z'n acties gekleurt om een spel te winnen?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
in hoeverre is zo'n opmerking gekleurd door Natasia's woede van dat moment.
Daar gaat het niet om!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
En Natasia doet nu niet gezellig mee, de 'nieuwe' eruit te krijgen..
Kom op zeg...
wat die brief betreft vond ik 2 dingen opvallendquote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo, helemaal gemist - is dit een fakebrief van ilona en natasia? even terugkaatsen op een best wel grappige manier
slechtheid & gretigheid, inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
In hoeverre zijn NL z'n acties gekleurt om een spel te winnen?
Natasia zelf loopt alle deruen plat in het huis om achter iedereen z'n rug om te praten. Het liefst dat ze zoveel mogelijk in beeld is...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft het aangegrepen om haar te raken. .NL had dit niet hoeven te zeggen. Hij was alleen met haar in de woonkamer/keuken toen. Maar wat deed hij? Hup, naar Bart, hup, naar achteren bellen. Hup, zo'n drama er van maken, dat hij zeker wist dat het op tv uitgezonden werd, Hup, steken laten vallen zodat Ilona (en dus automatisch ook Evil en Sylvia het wisten). Zij heeft hem de munitie gegeven, da's waar, maar hij had het niet hoeven te gebruiken. Maar hij heeft het wel gedaan, met maar 1 doel: de rest tegen Natasia ==> Natasia eruit.
En dat bedoel ik met dat ik niet kan voorstellen dat dit geheel op z'n koude dak komt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om!!!!
Het gaat erom dat zij zijn plan tegen haar door had.
En dat was iets wat hij niet verwachtte.
Was niet 1 van zijn vele scenario's
En Bart zegt wijselijk niet ik stem niet op jouw.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Day het volgende:
.NL is zo bang nu!
De toon is ook veranderd tussen de heren nu. Het is meer op gelijk niveau. .NL vraagt nu Bart om raad, hiervoor verkondigde hij zijn waarheid en Bart luisterde.
Ja duh!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Suikeroom het volgende:
NL heeft het nu al door.. damn die gast is zoo snel heh
Wat is het nou?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Day het volgende:
.NL is zo bang nu!
De toon is ook veranderd tussen de heren nu. Het is meer op gelijk niveau. .NL vraagt nu Bart om raad, hiervoor verkondigde hij zijn waarheid en Bart luisterde.
joep meloen bedoel jequote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja duh!
Hij heeft echt wel door dat hij zwak staat,hoor. Dat is ook gewoon zo, is ook altijd zo geweest. NL heeft eigenlijk helemaal geen backup in dat huis, ondanks zijn grote bek. (Ik heb hier de macht in dit huis, remember?)
Blufpoker is gewoon over nu. Nu wil ik wel eens zien hoe hij dit op gaat lossen. En ik denk dat het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen. Bart kiest echt wel eieren voor z'n geld.
Beide!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is het nou?
In Bart z'n straat lullen, of om advies te vragen?
Eén woord...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja duh!
Hij heeft echt wel door dat hij zwak staat,hoor. Dat is ook gewoon zo, is ook altijd zo geweest. NL heeft eigenlijk helemaal geen backup in dat huis, ondanks zijn grote bek. (Ik heb hier de macht in dit huis, remember?)
Blufpoker is gewoon over nu. Nu wil ik wel eens zien hoe hij dit op gaat lossen. En ik denk dat het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen. Bart kiest echt wel eieren voor z'n geld.
Nena vind dit echt geen vakantie,wat een verwend mens zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef avonne het volgende:
Heeft Nena nooit het huishouden gedaan, dan, toen ze met Sherjill samenwoonde
Ze vraagt aan Ilona wat ze thuis dan deed dat het meer is dan hier in de villa (afwas, doekje afnemen en wasje draaien)
Ach, vooralsnog staat Bart schaakmat door NL. Alles wat NL gedaan heeft, heeft Bart net zo goed gedaan...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Beide!
Bart is gepromoveerd, hij mag nu meedenken van .NL![]()
Nope!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eén woord...
Huub, die massaal weggestemt en genegeerd wordt door de andere....
'hey Huub. Heb je backup nodig. You watch my back, I watch yours...
Einde probleem...
(misschien was het daarom wel dat NL zo uitviel tegen hem... Tactiek?)
Ja en Huub die zegt 'okay, dan maar volgende week'quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nope!
De rest wil hem er nl. al uithebben. Is al afgesproken.
NL heeft 1 grote fout gemaakt. Hij heeft maar met 1 persoon echt aangepapt in dat huis. Die persoon was toevallig de leider in dat huis. Die is drastisch veranderd sinds .NL er is. De kudde wil haar leider terug en graag weer gewoon zoals hij was; norse, maar toch wel vriendelijk Bart. Er is maar 1 persoon nu die dat tegenhoudt en die moet eruit en snel!
Met Huub rekenen ze daarna wel af.
Wil je Nena's reactie hierop horen?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja en Huub die zegt 'okay, dan maar volgende week'
Dream on...
verrek, je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL: "Heel apart om vis te eten als een biefstuk.." (hij had het over walvis![]()
![]()
En NL zal daar een stokje voor steken. Nathanael gaat Huub er niet uit stemmen, hij is z'n buffer...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Wil je Nena's reactie hierop horen?
"Als Huub niet meegaat (en waarom zou Huub niet meewillen, NL is zijn grootste kwelgeest), zeggen wij gewoon: dat gooien we jou eruit."
Dat zei ze inderdaad over Huub en de dkg site heeft er weer Bart van gemaakt. De laatste dagen staan daar wel erg veel fouten in de daboek verhalenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Wil je Nena's reactie hierop horen?
"Als Huub niet meegaat (en waarom zou Huub niet meewillen, NL is zijn grootste kwelgeest), zeggen wij gewoon: dat gooien we jou eruit."
Hoezo, niet stemmen? Stemmen is verplicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
En NL zal daar een stokje voor steken, door niet te stemmen... Want Nathanael gaat Huub er niet uit stemmen. Hij is z'n buffer...
Muurvast he?
Als het .NL lukt om Huub zover te krijgen, na alles wat hij tegen Huub gezegd heeft de 1e nacht, dan is hij écht goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
En NL zal daar een stokje voor steken, door niet te stemmen...
Muurvast he?
als huub wil overleven, moet hij wel...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als het .NL lukt om Huub zover te krijgen, na alles wat hij tegen Huub gezegd heeft de 1e nacht, dan is hij écht goed.
Ik geloof daar niet in.
Als Huub flink aan blijft pappen met Ilona, hoeft dat niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
als huub wil overleven, moet hij wel...
de enige kans voor Huub is NL, hoe je het ook went of keert.
Ik zou ook álles aangrijpen om van het dagelijkse geschreeuw van die lelijke dikke slet af te zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Day het volgende:Maar hij heeft het wel gedaan, met maar 1 doel: de rest tegen Natasia ==> Natasia eruit.
Qua investering voor het spelverloop in de toekomst is het beter om met NL in zee tegaan, dan met Ilona.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:43 schreef Day het volgende:
[..]
Als Huub flink aan blijft pappen met Ilona, hoeft dat niet.
Ja, Gert. NL heeft dit echt alleen gedaan omdat hij zo'n goed hart heeft en omdat hij het heel goed voor heeft met Sylvia.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou ook álles aangrijpen om van het dagelijkse geschreeuw van die lelijke dikke slet af te zijn.
Bovendien is het een dermate walgelijke opmerking: iederéén zou dit doorvertellen aan de rest.
Onzin.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Gert. NL heeft dit echt alleen gedaan omdat hij zo'n goed hart heeft en omdat hij het heel goed voor heeft met Sylvia.
Dat is het gewoon. Het hoorde helemaal niet bij zijn spel.
Nogmaals, als .NL het voor elkaar krijgt, is hij sllim.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ik huub was, had ik NL gekozen...
Lekker boeien. Die verrotte heks had haar walgelijke hersenspinselen gewoon voor zich moeten houden. Wat een achterlijk gedoe, om het nu om te willen draaien en het Nathanael in de schoenen te willen schuiven.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Gert. NL heeft dit echt alleen gedaan omdat hij zo'n goed hart heeft en omdat hij het heel goed voor heeft met Sylvia.
Dat is het gewoon. Het hoorde helemaal niet bij zijn spel.
We zullen zien... Dat neerkijken valt wel mee imo. Het was meer een beetje intimideren en uit de tent lokken. Het was vooral Bart die kwetsende opmerking naar Huub wierp..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, als .NL het voor elkaar krijgt, is hij sllim.
Het wordt dan nl. nog moeilijker om mensen uit dat huis te krijgen, want je hebt dan met 2 pacts te maken. Die van Bart/Brian en die van Huub/NL.
Maar NL kijkt heel erg op Huub neer, dus ik weet het zo net nog niet.
de enige kans voor Huub is dat anderen zo gehaat worden dat hij "nog even" mag blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
als huub wil overleven, moet hij wel...
de enige kans voor Huub is NL, hoe je het ook wend of keert.
Ja, het was Bart die Huub een onoprechte hypocriete lul noemde.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
We zullen zien... Dat neerkijken valt wel mee imo. Het was meer een beetje intimideren en uit de tent lokken. Het was vooral Bart die kwetsende opmerking naar Huub wierp..
Hij weet dan zeker dat ie de keer daarna op kan rotten.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
de enige kans voor Huub is dat anderen zo gehaat worden dat hij "nog even" mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |