Daar gaat het niet om!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
En Natasia doet nu niet gezellig mee, de 'nieuwe' eruit te krijgen..
Kom op zeg...
wat die brief betreft vond ik 2 dingen opvallendquote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah zo, helemaal gemist - is dit een fakebrief van ilona en natasia? even terugkaatsen op een best wel grappige manier
slechtheid & gretigheid, inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
In hoeverre zijn NL z'n acties gekleurt om een spel te winnen?
Natasia zelf loopt alle deruen plat in het huis om achter iedereen z'n rug om te praten. Het liefst dat ze zoveel mogelijk in beeld is...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft het aangegrepen om haar te raken. .NL had dit niet hoeven te zeggen. Hij was alleen met haar in de woonkamer/keuken toen. Maar wat deed hij? Hup, naar Bart, hup, naar achteren bellen. Hup, zo'n drama er van maken, dat hij zeker wist dat het op tv uitgezonden werd, Hup, steken laten vallen zodat Ilona (en dus automatisch ook Evil en Sylvia het wisten). Zij heeft hem de munitie gegeven, da's waar, maar hij had het niet hoeven te gebruiken. Maar hij heeft het wel gedaan, met maar 1 doel: de rest tegen Natasia ==> Natasia eruit.
En dat bedoel ik met dat ik niet kan voorstellen dat dit geheel op z'n koude dak komt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om!!!!
Het gaat erom dat zij zijn plan tegen haar door had.
En dat was iets wat hij niet verwachtte.
Was niet 1 van zijn vele scenario's
En Bart zegt wijselijk niet ik stem niet op jouw.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Day het volgende:
.NL is zo bang nu!
De toon is ook veranderd tussen de heren nu. Het is meer op gelijk niveau. .NL vraagt nu Bart om raad, hiervoor verkondigde hij zijn waarheid en Bart luisterde.
Ja duh!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Suikeroom het volgende:
NL heeft het nu al door.. damn die gast is zoo snel heh
Wat is het nou?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef Day het volgende:
.NL is zo bang nu!
De toon is ook veranderd tussen de heren nu. Het is meer op gelijk niveau. .NL vraagt nu Bart om raad, hiervoor verkondigde hij zijn waarheid en Bart luisterde.
joep meloen bedoel jequote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja duh!
Hij heeft echt wel door dat hij zwak staat,hoor. Dat is ook gewoon zo, is ook altijd zo geweest. NL heeft eigenlijk helemaal geen backup in dat huis, ondanks zijn grote bek. (Ik heb hier de macht in dit huis, remember?)
Blufpoker is gewoon over nu. Nu wil ik wel eens zien hoe hij dit op gaat lossen. En ik denk dat het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen. Bart kiest echt wel eieren voor z'n geld.
Beide!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is het nou?
In Bart z'n straat lullen, of om advies te vragen?
Eén woord...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja duh!
Hij heeft echt wel door dat hij zwak staat,hoor. Dat is ook gewoon zo, is ook altijd zo geweest. NL heeft eigenlijk helemaal geen backup in dat huis, ondanks zijn grote bek. (Ik heb hier de macht in dit huis, remember?)
Blufpoker is gewoon over nu. Nu wil ik wel eens zien hoe hij dit op gaat lossen. En ik denk dat het hem niet lukt om Huub eruit te krijgen. Bart kiest echt wel eieren voor z'n geld.
Nena vind dit echt geen vakantie,wat een verwend mens zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef avonne het volgende:
Heeft Nena nooit het huishouden gedaan, dan, toen ze met Sherjill samenwoonde
Ze vraagt aan Ilona wat ze thuis dan deed dat het meer is dan hier in de villa (afwas, doekje afnemen en wasje draaien)
Ach, vooralsnog staat Bart schaakmat door NL. Alles wat NL gedaan heeft, heeft Bart net zo goed gedaan...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
Beide!
Bart is gepromoveerd, hij mag nu meedenken van .NL![]()
Nope!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Eén woord...
Huub, die massaal weggestemt en genegeerd wordt door de andere....
'hey Huub. Heb je backup nodig. You watch my back, I watch yours...
Einde probleem...
(misschien was het daarom wel dat NL zo uitviel tegen hem... Tactiek?)
Ja en Huub die zegt 'okay, dan maar volgende week'quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nope!
De rest wil hem er nl. al uithebben. Is al afgesproken.
NL heeft 1 grote fout gemaakt. Hij heeft maar met 1 persoon echt aangepapt in dat huis. Die persoon was toevallig de leider in dat huis. Die is drastisch veranderd sinds .NL er is. De kudde wil haar leider terug en graag weer gewoon zoals hij was; norse, maar toch wel vriendelijk Bart. Er is maar 1 persoon nu die dat tegenhoudt en die moet eruit en snel!
Met Huub rekenen ze daarna wel af.
Wil je Nena's reactie hierop horen?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja en Huub die zegt 'okay, dan maar volgende week'
Dream on...
verrek, je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL: "Heel apart om vis te eten als een biefstuk.." (hij had het over walvis![]()
![]()
En NL zal daar een stokje voor steken. Nathanael gaat Huub er niet uit stemmen, hij is z'n buffer...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Wil je Nena's reactie hierop horen?
"Als Huub niet meegaat (en waarom zou Huub niet meewillen, NL is zijn grootste kwelgeest), zeggen wij gewoon: dat gooien we jou eruit."
Dat zei ze inderdaad over Huub en de dkg site heeft er weer Bart van gemaakt. De laatste dagen staan daar wel erg veel fouten in de daboek verhalenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Wil je Nena's reactie hierop horen?
"Als Huub niet meegaat (en waarom zou Huub niet meewillen, NL is zijn grootste kwelgeest), zeggen wij gewoon: dat gooien we jou eruit."
Hoezo, niet stemmen? Stemmen is verplicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
En NL zal daar een stokje voor steken, door niet te stemmen... Want Nathanael gaat Huub er niet uit stemmen. Hij is z'n buffer...
Muurvast he?
Als het .NL lukt om Huub zover te krijgen, na alles wat hij tegen Huub gezegd heeft de 1e nacht, dan is hij écht goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
En NL zal daar een stokje voor steken, door niet te stemmen...
Muurvast he?
als huub wil overleven, moet hij wel...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Als het .NL lukt om Huub zover te krijgen, na alles wat hij tegen Huub gezegd heeft de 1e nacht, dan is hij écht goed.
Ik geloof daar niet in.
Als Huub flink aan blijft pappen met Ilona, hoeft dat niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
als huub wil overleven, moet hij wel...
de enige kans voor Huub is NL, hoe je het ook went of keert.
Ik zou ook álles aangrijpen om van het dagelijkse geschreeuw van die lelijke dikke slet af te zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef Day het volgende:Maar hij heeft het wel gedaan, met maar 1 doel: de rest tegen Natasia ==> Natasia eruit.
Qua investering voor het spelverloop in de toekomst is het beter om met NL in zee tegaan, dan met Ilona.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:43 schreef Day het volgende:
[..]
Als Huub flink aan blijft pappen met Ilona, hoeft dat niet.
Ja, Gert. NL heeft dit echt alleen gedaan omdat hij zo'n goed hart heeft en omdat hij het heel goed voor heeft met Sylvia.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou ook álles aangrijpen om van het dagelijkse geschreeuw van die lelijke dikke slet af te zijn.
Bovendien is het een dermate walgelijke opmerking: iederéén zou dit doorvertellen aan de rest.
Onzin.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Gert. NL heeft dit echt alleen gedaan omdat hij zo'n goed hart heeft en omdat hij het heel goed voor heeft met Sylvia.
Dat is het gewoon. Het hoorde helemaal niet bij zijn spel.
Nogmaals, als .NL het voor elkaar krijgt, is hij sllim.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als ik huub was, had ik NL gekozen...
Lekker boeien. Die verrotte heks had haar walgelijke hersenspinselen gewoon voor zich moeten houden. Wat een achterlijk gedoe, om het nu om te willen draaien en het Nathanael in de schoenen te willen schuiven.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Gert. NL heeft dit echt alleen gedaan omdat hij zo'n goed hart heeft en omdat hij het heel goed voor heeft met Sylvia.
Dat is het gewoon. Het hoorde helemaal niet bij zijn spel.
We zullen zien... Dat neerkijken valt wel mee imo. Het was meer een beetje intimideren en uit de tent lokken. Het was vooral Bart die kwetsende opmerking naar Huub wierp..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, als .NL het voor elkaar krijgt, is hij sllim.
Het wordt dan nl. nog moeilijker om mensen uit dat huis te krijgen, want je hebt dan met 2 pacts te maken. Die van Bart/Brian en die van Huub/NL.
Maar NL kijkt heel erg op Huub neer, dus ik weet het zo net nog niet.
de enige kans voor Huub is dat anderen zo gehaat worden dat hij "nog even" mag blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
als huub wil overleven, moet hij wel...
de enige kans voor Huub is NL, hoe je het ook wend of keert.
Ja, het was Bart die Huub een onoprechte hypocriete lul noemde.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
We zullen zien... Dat neerkijken valt wel mee imo. Het was meer een beetje intimideren en uit de tent lokken. Het was vooral Bart die kwetsende opmerking naar Huub wierp..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |