.NL is al bang sinds Huub er is.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij is NL bang aan het worden.
HIJ moest toch zo hard lachen om sukkel Huub.quote:
Hij zei net tegen Natasia (toen het gesprek nog vriendelijk was) dat hij best paranoia van die brief zou worden als hij langer in het huis zou zitten.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Zou die brief van gisterenavond er ook wat mee te maken hebben?
Blijf eens van de drank af, Day!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:22 schreef Day het volgende:
[..]
Bart hangt aan zijn lippen. Die 2 gaan nog net niet samen naar de wc. (duurt misschien ook niet heel lang meer)
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:
Oh god, Bart en .NL gaan nu zelfs samen naar de wc. Hoe triest!
Ja maar toen gingen ze nog apart.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Blijf eens van de drank af, Day!
[..]
Had ze het over de redactie of over Bart's ouders?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
Volgens Natasia heeft Bart van achter te horen gekregen dat hij te arrogant is.
Nena vindt dat achter zich er niet mee moet bemoeien
Ze moeten eens ophouden met die bemoeizucht en dat belerende gedoe inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef avonne het volgende:
Volgens Natasia heeft Bart van achter te horen gekregen dat hij te arrogant is.
Nena vindt dat achter zich er niet mee moet bemoeien
Volgens mij zei ze dat Achter hem erop heeft aangesproken.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef Day het volgende:
[..]
Had ze het over de redactie of over Bart's ouders?
Die hebben hem nl. ook gewaarschuwd voor zijn gedrag.
ik vrees het ookquote:Op woensdag 13 december 2006 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Trek Hummie uit dat hok, want die is er stiekem ingekropen, dat is zo onderhand wel duidelijk.
Achter heeft ze (en dan met name Brian) aangesproken op het gevloek.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat Achter hem erop heeft aangesproken.
Hoop van niet. Ze kunnen voldoende sturen via de brievencensuur.
Alleen Bart kan hem helpen denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Wat een gedoe allemaal...
Eén ding... Zo makkelijk is NL niet weg te krijgen lijkt me.
Ik kan me niet voorstellen dat een strateeg van dat caliber dit scenario niet doorgedacht heeft.
Jij hebt .NL net zeker niet gezien?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Wat een gedoe allemaal...
Eén ding... Zo makkelijk is NL niet weg te krijgen lijkt me.
Ik kan me niet voorstellen dat een strateeg van dat caliber dit scenario niet doorgedacht heeft.
Hell yes. Ze had hem helemaal tuk! Maar dan ook helemaal. Hij kon niks terug zeggen. Ja, hij verviel weer in zijn arrogante modus. Maar die kennen we nu wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat gedoe met Natasia? Niet live maar op de DGK site wel...
Is dat representatief?
good point!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef Day het volgende:
En kom op, als je zo fokking slim bent, dan moet iemand als Natasia je niet door kunnen hebben, hoor. Dan doe je toch echt iets niet goed.
Ging over Brian en Nena.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:01 schreef tipsch het volgende:
welk plan werd er nou opgeworpen door Bart. "Wat nou als Nathanael met Nena móet?" Snap ik niet helemaal
over welke brief gaat dit - what did i miss?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
Mijn theorie is dat NL met iets anders bezig is. De plotselinge verandering m,et de groep, die rare brief van gisteren... Ik vind het allemaal net even te toevallig...
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op woensdag 13 december 2006 22:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
over welke brief gaat dit - what did i miss?
Natasia heeft woord voor woord aan hem uitgelegd wat hij probeerde te doen met die God-opmerking. Het flink opblazen, de rest tegen zo tegen haar opzetten dat ze haar het huis op zouden pleuren.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
Concrete dingen kon Natasia (zoals gewoonlijk) niet opnoemen.
Maar wat probeerde Natasia dan met die god opmerking te zeggen?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia heeft woord voor woord aan hem uitgelegd wat hij probeerde te doen met die God-opmerking. Het flink opblazen, de rest tegen zo tegen haar opzetten dat ze haar het huis op zouden pleuren.
En dát was ook zijn plan. Concreter kon het gewoon niet. Dat meneer voor dommetje ging spelen, is dan weer zijn probleem.
En wat hij nu doet is weer proberen Bart aan zijn kant krijgen. Weer slijmen, weer egoboosten. "Jij bent de slimste hier, de rest is dom. JIj hebt goed door. Als wij het niet spannend maken, is DGK afgelopen, want de rest is zo saai en oninteressant. Jij verdient echt mijn respect, blablabla."
Precies de dingen die Bartje wil horen.
ah zo, helemaal gemist - is dit een fakebrief van ilona en natasia? even terugkaatsen op een best wel grappige manierquote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Dat was ook erg kwetsend.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar wat probeerde Natasia dan met die god opmerking te zeggen?
'Ik mag m'n kindjes niet zien, en wat doet god, haar opa gaat dood.'
In welke contekst moet deze letterlijke zin staan om hem niet kwetsend te maken?
Tuurlijk was ze hartstikke fout. Geen twijfel mogelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
In welke contekst moet deze letterlijke zin staan om hem niet kwetsend te maken?
En Natasia doet nu niet gezellig mee, de 'nieuwe' eruit te krijgen..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk was ze hartstikke fout. Geen twijfel mogelijk.
Maar Nel zat het volledig uit te melken. Dat is ook waar.
Hij heeft het aangegrepen om haar te raken. .NL had dit niet hoeven te zeggen. Hij was alleen met haar in de woonkamer/keuken toen. Maar wat deed hij? Hup, naar Bart, hup, naar achteren bellen. Hup, zo'n drama er van maken, dat hij zeker wist dat het op tv uitgezonden werd, Hup, steken laten vallen zodat Ilona (en dus automatisch ook Evil en Sylvia het wisten). Zij heeft hem de munitie gegeven, da's waar, maar hij had het niet hoeven te gebruiken. Maar hij heeft het wel gedaan, met maar 1 doel: de rest tegen Natasia ==> Natasia eruit.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
in hoeverre is zo'n opmerking gekleurd door Natasia's woede van dat moment.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
In hoeverre zijn NL z'n acties gekleurt om een spel te winnen?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
in hoeverre is zo'n opmerking gekleurd door Natasia's woede van dat moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |