De DJ-lessen zijn eigenlijk bedoeld voor Bart en Brian. Maar .NL is langzamerhand Bart aan het losweken van Brian. Is niet zo moeilijk, want Brian moet .NL niet en Bart hangt aan zijn lippen. Die 2 gaan nog net niet samen naar de wc. (duurt misschien ook niet heel lang meerquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef farceman het volgende:
Is brianless weggespest bij de DJ en Bart en .NL?
Bart is echt niet alleen maar agressief geworden van die sapkuur. Daar is hij vandaag pas mee begonnen. HIj doet al anders sinds .NL dat huis binnenkwam. Ik denk dat zijn ouders hem eerder daarvoor waarschuwen. Die waarschuwing komt via de post en dat krijgen ze pas na een paar dagen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:26 schreef n1ek het volgende:
Bart kreeg een kaartje van zn familie dat ie wat agressief overkomt. Hij trekt het zich wel wat aan en overweegt die sappenkuur misschien wel stop te zetten omdat ie dan daar gek van gaat worden.
Dat zeg ik ook helemaal niet?, dat het door die sappekuur komt. Alleen daar wordt je chagerijnig van en dus misschien nog agressiever.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bart is echt niet alleen maar agressief geworden van die sapkuur. Daar is hij vandaag pas mee begonnen. HIj doet al anders sinds .NL dat huis binnenkwam. Ik denk dat zijn ouders hem eerder daarvoor waarschuwen. Die waarschuwing komt via de post en dat krijgen ze pas na een paar dagen.
Yepquote:Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Is Bart met een charme-offensief bezig als reactie op de brief van mijn ouders?
Zo, Natasia heeft NL wel door.
Maar het lukte hem niet bij Natasia......heerlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Day het volgende:
En .NL gaat weer op de arrogante, denigrerende toer.
Die man wordt steeds voorspelbaarder.
en ondertussen zelf uithuilen bij de groepquote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef smalfilm het volgende:
"Ga maar snel bij Bartje uitjanken, daar ben je toch zo goed in?!"
Heerlijk.
Ja, maar dat is bij haar al bekend. .NL pretendeerde tijdens dat gesprek dat hij niemand nodig had en bij niemand slijmt. En dat is dus niet waar, hij heeft zich zwaar ingelikt bij Bart (die is er in getrapt) en bij Natasia.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en ondertussen zelf uithuilen bij de groepin 1 zin spreekt zij zichzelf al 4 keer tegen
![]()
Daar heeft ze zelf alleen geen last van omdat ze dat totaal niet door heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en ondertussen zelf uithuilen bij de groepin 1 zin spreekt zij zichzelf al 4 keer tegen
![]()
Nathanael staat gewoon bekend als de grote slijmbal, die voor iedereen een aardig woord over heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:49 schreef Day het volgende:
Hij zat net overigens ook te slijmen bij de groep met z'n keukenrooster.
Nath is volgens mij bijna jouw nieuwe God of niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathanael staat gewoon bekend als de grote slijmbal, die voor iedereen een aardig woord over heeft.![]()
Het is een vieze alcoholist.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Day het volgende:
. Ondertussen flink zuipend en rokend. Ongetwijfeld gaat hij weer zwaar bezopen naar bed.![]()
Nee man. Het is zo saai sinds hij in het huis is.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nath is volgens mij bijna jouw nieuwe God of niet?
Dat zeg ik niet. Maar hij weet er wel weg mee en maakt zich daarbij erg belachelijk, wat mij betreft.quote:
Niet iedereen is het me me eens geloof ik, maar ik denk echt dat hij een type speelt dat door JdM is bedacht om het programma wakker te schudden. De mannelijke tegenhanger van Natasia zegmaar. De Mol heeft enorm op hem zitten inpraten denk ik, voordat hij erin ging. Hij heeft hem goed verteld hoe en waarom hij erin is gezet en dat hij dat zal moeten uitvoeren om erin te mogen blijven.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Day het volgende:
De scenario's van die man worden té voorspelbaar!
Ik zeg dat omdat ik de manier waarop je op de negatieve reacties op Nathanael reageert, herken van een eerdere BB. Toen je een bepaalde dame erg leuk vondquote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man. Het is zo saai sinds hij in het huis is.
En hij drinkt ook nog eens stevig. Foei!![]()
Ik denk dat JdM hemel en aarde zal bewegen om Nathanael er in te houden. De vraag is alleen hoe.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Nog weer een leugentje ontdekt op de Talpa site "Aan de keukentafel probeert Brian Nena ervan te overtuigen, om de volgende stemronde tegen Nathanael te stemmen."
Ik geloof Bunnyma direct dat Nena niet overtuigd hoeft te worden.
Nope, hoeft niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef avonne het volgende:
Wat jammer... ik heb alle actie gemist![]()
Maar gelukkig wel een zelfde Natasia op TV gezien![]()
Zo te lezen zal Bart zich niet of nauwelijks meer bij Nel laten zien (vanwege die brief. Is de tweede brief al geloof ik die zegt "je bent niet leuk meer")
Nog weer een leugentje ontdekt op de Talpa site "Aan de keukentafel probeert Brian Nena ervan te overtuigen, om de volgende stemronde tegen Nathanael te stemmen."
Ik geloof Bunnyma direct dat Nena niet overtuigd hoeft te worden.
Jawel, ik ben het wel met je eens, hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedereen is het me me eens geloof ik, maar ik denk echt dat hij een type speelt dat door JdM is bedacht om het programma wakker te schudden. De mannelijke tegenhanger van Natasia zegmaar. De Mol heeft enorm op hem zitten inpraten denk ik, voordat hij erin ging. Hij heeft hem goed verteld hoe en waarom hij erin is gezet en dat hij dat zal moeten uitvoeren om erin te mogen blijven.
Hemel en aarde, nounou... Ik zou zeggen, JdM, biedt 5.000 euro voor een tegenstem.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat JdM hemel en aarde zal bewegen om Nathanael er in te houden. De vraag is alleen hoe.
Vooral voor de tv kijkers is Nathanael nog steeds spraakmakend denk ik, dus JdM wil hem vast zeer zeker erin houden.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Hemel en aarde, nounou... Ik zou zeggen, JdM, biedt 5.000 euro voor een tegenstem.
Hij zei dat als de sfeer zo bleef, hij zoiets had van 'later!'quote:Op woensdag 13 december 2006 21:17 schreef bunnyma het volgende:
Gaat NL zijn biezen pakken?
Zegt hij dat tegen Bart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |