quote:Op woensdag 13 december 2006 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, dit valt onder fysiek geweld tegen een mod!![]()
Ik laat je bannen!![]()
Voor wat inside info trek ik mijn ban-aanvraag terug!quote:
Bart is verliefd op Lesley....quote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Day het volgende:
[..]
Voor wat inside info trek ik mijn ban-aanvraag terug!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bart is verliefd op Lesley....![]()
Wie heeft een sanctie, waarom is Bartje boos/quote:Op woensdag 13 december 2006 16:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bart is verliefd op Lesley....![]()
Ik denk omdat ze aangesproken zijn om het super onbeschofte gedrag richting Huub.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:50 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wie heeft een sanctie, waarom is Bartje boos/
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doet er niet toe, als het maar snel en effectief is
Misschien hetzelfde prikbord dat klaagde over de grapjes over Menno's kale kop?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik maakte uit het gesprek op dat vooral Brian de wind van voren had gehad voor zijn schelden tegen Nena.
Natasia had het tenminste over het K-woord.
Bart was het er niet mee eens want zij zijn een afspiegeling van de maatschappij.
Zij denken dat er een brief binnen is gekomen met klachten en dat de redactie daar wel iets mee moet doen.
Ik krijg de indruk dat zij steeds meer gestuurd worden. Geen leuke ontwikkeling want als ze bij alles wat ze zeggen gaan denken krijgen we niet meer van die lekkere ruzie's
Gut o gut, worden ze nu ook al op z'n BB's op het matje geroepen?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik maakte uit het gesprek op dat vooral Brian de wind van voren had gehad voor zijn schelden tegen Nena.
Natasia had het tenminste over het K-woord.
Bij hun intro hier zei de "redactie" dat ze af en toe ophelderen, en of zeggen als we het mis hebben... Dus bij deze: Laat maar horenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze aangesproken zijn om het super onbeschofte gedrag richting Huub.
Men heeft erover geklaagd, boze brieven etc.
Dat begreeep ik tenminste uit de woorden van Nena.
Edit: Bunnyma's verhaal is aannemelijker.
Het was ook niet de bedoeling dat ze er over spraken, maar daar had, met name Bart, schijt aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens vind ik het prima dat ze op hun gedrag worden aangesproken, alleen begrijp ik niet waarom dat niet uitgezonden wordt op de streams. Prima toch, iemand corrigeren voor fout gedrag.. zouder er meer moeten doen.
Kan iedereen van die regeling gebruik maken?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Day het volgende:
[..]
Voor wat inside info trek ik mijn ban-aanvraag terug!![]()
![]()
doettuniequote:Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef demins het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe jij de aardappels en de groente, lieverd?
Wel 3 uitzendingen lang uitzenden, en dan misprijzend afkeurenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Overigens vind ik het prima dat ze op hun gedrag worden aangesproken, alleen begrijp ik niet waarom dat niet uitgezonden wordt op de streams. Prima toch, iemand corrigeren voor fout gedrag.. zouder er meer moeten doen.
Ik vind het uitdelen van standjes meer iets voor BB.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hear!, hear!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het uitdelen van standjes meer iets voor BB.
Bovendien vind ik het echt MEGA-schijnheilig om Brian aan te spreken op zijn gebruik van het woord kanker, want ze hebben het wel zes keer uitgezonden zo mooi vonden ze het.
Het is een filmpje op een site. Mss. de url copy pasten?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien is de file te groot of zo. Hij blijft maar laden.
En terecht.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat ze er over spraken, maar daar had, met name Bart, schijt aan.
nu krijg ik de hele site niet meer. Geeft niet. Vast onsmakelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
Het is een filmpje op een site. Mss. de url copy pasten?
Reken maar!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef avonne het volgende:
[..]
nu krijg ik de hele site niet meer. Geeft niet. Vast onsmakelijk.
iemand?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Klopt het dat Brian vannacht de opdracht kreeg om Huub wakker te maken voor een goed gesprek?
En hoe verliep het?
Ik heb het zelf niet gezien, sorry. Volgens Huub was het een goed gesprek.quote:
weinig. Maar misschien was het ook niet zo interessant.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, sorry. Volgens Huub was het een goed gesprek.
Is er in het vorige topic niks over terug te lezen?
Heeft bart dat dan al een keer uitgesproken? Geloof er nl. niks van dat Bart dat zal doenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef Day het volgende:
Ok, .NL heeft dus alleen Bart als backup. Ook Brian wil hem eruit.
Zou je a.u.b. zo lief willen zijn om af en toe je posts te copypasten naar het updatw-topic? Je samnenvattingen zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 19:06 schreef bunnyma het volgende:
Als Natasia weer verdwenen is gaan ze verder.
Ze willen net doen of ze Huub weg willen hebben maar dan toch ineens voor NL gaan.
Om Bart over te halen zal wel moeilijk worden, veronderstelt Brian. Want zij hebben samen wel plezier en snappen elkaar wel erg goed.
Brian vindt het niet netjes zoals NL omgaat met Huub.
wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:07 schreef farceman het volgende:
[..]
Heeft bart dat dan al een keer uitgesproken? Geloof er nl. niks van dat Bart dat zal doen
Dank jequote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef Day het volgende:
[..]
Zou je a.u.b. zo lief willen zijn om af en toe je posts te copypasten naar het updatw-topic? Je samnenvattingen zijn!
Bart vindt NL eruit stemmen bespreekbaar had hij gezegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef Day het volgende:
Ok, .NL heeft dus alleen Bart als backup. Ook Brian wil hem eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |