Jep , hoe moeilijk kan het zijn...?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Streams weer plat?
wilgo wil absoluut niet trouwen met camera's erbijquote:Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef farceman het volgende:
[..]
Jep , hoe moeilijk kan het zijn...?
wie denkt er trouwens dat Nastacia alsnog in kooi gaat trouwen met Wilgo?
Moet niet gekker worden die hond heeft ook al kleertjes.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef Day het volgende:
Waar smeert ze die hond nou mee in? Parfum?
Anti-vlooien middel ?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:35 schreef Day het volgende:
Waar smeert ze die hond nou mee in? Parfum?
Bong, wil je dit soort zaken a.u.b. niet continue hier melden? Dan doet iedereen het en voordat je het weet zittten we weer met 3 pagina's met meldingen welke streams het wel en niet doen.quote:
Omdat ze op dr hondje moet passen geloof ikquote:Op woensdag 13 december 2006 15:47 schreef farceman het volgende:
waarom doet Nenna niet mee?
Efffe lekker wat buitenvrouwtjes uitwonen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Leandra het volgende:
Had het vandaag niet Natasia dr trouwdag moeten zijn.....![]()
Valt dat ff tegen, en Wilgo gaat gewoon in zijn uppie op (huwelijks)reis
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:44 schreef Day het volgende:
[..]
Bong, wil je dit soort zaken a.u.b. niet continue hier melden? Dan doet iedereen het en voordat je het weet zittten we weer met 3 pagina's met meldingen welke streams het wel en niet doen.
Of jullie zorgen er gewoon voor dat Bong dit niet meer hóeft te melden?quote:
Dat lijkt me een puik planquote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Of jullie zorgen er gewoon voor dat Bong dit niet meer hóeft te melden?![]()
Ik ook! Gebraden hond met aardappels en groente!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef D.Rose het volgende:
Huub kent vast een gerecht met gebraden hond
Denkt ze dat het een soort boot is?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia weet niet wat 'censorship' betekent
Haar blondjes act is weer op volle toeren.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef demins het volgende:
Gatverdamme! Nena heeft zo'n "Paris Hilton kuthondje", ze zakt hierdoor bij mij naar de laatste plaats, en dan reken ik nog niet eens mee dat ze het keffertje met odeklonje insmeert en er designerkleertjes omheen hangt. Walgelijk!![]()
Klinkt goed, aan de slag maarquote:Op woensdag 13 december 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ook! Gebraden hond met aardappels en groente!![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Of jullie zorgen er gewoon voor dat Bong dit niet meer hóeft te melden?![]()
Hey, dit valt onder fysiek geweld tegen een mod!quote:
Waar zou ik dat ding mee kunnen lokken? Een kek topje? Een flesje Chanel? Mijn spies heb ik in elk geval priembereid in de hand! Kom, kom, kom..... doggy, kom, kom............quote:
Doet er niet toe, als het maar snel en effectief isquote:Op woensdag 13 december 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Waar zou ik dat ding mee kunnen lokken?
Ik vond het erg spannend hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef scanman01 het volgende:
En de regie gooit er maar weer eens een streamlock tegenaan, net nu het zo boeiend was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |