En voor de kerstballen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand waarom er een poging wordt gedaan om Natasia te leren zingen? Heeft ze dat zelf aangevraagd ofzo? Iedereen hoort toch dat Natasia zo ongeveer slechter zingt dan iedereen die we in de niks-factor hebben gezien. Dus waarom dan toch doorgaan? Het is een marteling voor de oren.
Jij doet aan zelfkwelling?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Heb weer even 2 seconden het geluid aangedaan
mss wil ze straks niet meer voorlezen voor haar kindjes, maar voortaan iedere avond een slaapliedje zingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand waarom er een poging wordt gedaan om Natasia te leren zingen? Heeft ze dat zelf aangevraagd ofzo? Iedereen hoort toch dat Natasia zo ongeveer slechter zingt dan iedereen die we in de niks-factor hebben gezien. Dus waarom dan toch doorgaan? Het is een marteling voor de oren.
Het is wel dé manier om Bart eruit te krijgen. Alleen zal JdM daar alles behalve blij mee zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef 2live het volgende:
ik denk trouwens als er ooit een mogelijkheid komt voor de bewoners om lesley te moven, dat ze er gebruik van maken.
Ze hoeven haar niet te ontslaan, maar het mag wel wat beperkter. Als Lesley les geeft, moet Bart daar gewoon niet bij zijn, klaar. De mensen die les krijgen hebben gewoon recht op 100% van Lesley's aandacht en dat is nu gewoon niet het geval.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wel dé manier om Bart eruit te krijgen. Alleen zal JdM daar alles behalve blij mee zijn.
Hoezo kalm begin? Bart heeft net oerkreten uitgeschreeuwd nadat Brian hem netjes in zijn plexus heeft getroffen, eindelijk! Totaal terecht!quote:
That's it, denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef rooie3 het volgende:
Wat voor doelen heeft die NL eigenlijk.
Ja behalve gemeen doen daar.
Ik zie hem nooit iets doen.
Ja, dat was wel mooi!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoezo kalm begin? Bart heeft net oerkreten uitgeschreeuwd nadat Brian hem netjes in zijn plexus heeft getroffen, eindelijk! Totaal terecht!
Zal dat door die brief komen of door de onraad die hij ruikt om hem eruit te stemmen.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef Day het volgende:
[..]
That's it, denk ik.
Hij oppert wel van alles, maar uiteindelijk gebeurt er niks. Net als bij Stephan.
.NL-tje zit niet zo goed in z'n velletje
Heel goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef 2live het volgende:
Huub is gewoon de Jeroen van DGK en jullie weten hoe het daar mee afgelopen is!![]()
Huub werkt op z'n zenuwen! Hij trekt 'm echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal dat door die brief komen of door de onraad die hij ruikt om hem eruit te stemmen.
Dat word dus effe doorbijten voor NL.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Day het volgende:
[..]
Huub werkt op z'n zenuwen! Hij trekt 'm echt niet
De theorie kloptquote:Op woensdag 13 december 2006 13:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hoeven haar niet te ontslaan, maar het mag wel wat beperkter. Als Lesley les geeft, moet Bart daar gewoon niet bij zijn, klaar. De mensen die les krijgen hebben gewoon recht op 100% van Lesley's aandacht en dat is nu gewoon niet het geval.
alleen toen koos het publiekquote:Op woensdag 13 december 2006 13:09 schreef 2live het volgende:
Huub is gewoon de Jeroen van DGK en jullie weten hoe het daar mee afgelopen is!![]()
jahaa, maar vrouwen hebben een zwak voor zulke types....dus de vrouwen houden hem er [voorlopig] in!quote:
Ik snap er geen bal van.....het is niet alleen slecht, maar het plaatje klopt gewoon niet en ze heeft geen zangstem....te schel, te krijzerig, te vals......niemand geloofd erin behalve zijzelf.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef scanman01 het volgende:
misschien moeten ze maar overgaan op playbackenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef 2live het volgende:
zangleraar; neurie het lied maar.
natasia; rarararar..rarararaarar!
Volgens mij is het voor Wilgo, kan het zijn dat die komt vrijdag?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.....het is niet alleen slecht, maar het plaatje klopt gewoon niet en ze heeft geen zangstem....te schel, te krijzerig, te vals......niemand geloofd erin behalve zijzelf.![]()
huub lijkt een beetje te lijden aan een verwaarloosde genderdistrofiequote:Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef 2live het volgende:
[..]
jahaa, maar vrouwen hebben een zwak voor zulke types....dus de vrouwen houden hem er [voorlopig] in!
Ja, maar die verliefdheid boeit dus niet, hè! Er hebben nog meer mensen een relatie in dat huis en die mogen ook alleen contact via hun contactpunten. Bart heeft mazzel, die is verliefd op een personeelslid, maar dan nog mogen er grenzen gesteld worden. Als je irl een relatie hebt met een collega, hang je daar ook niet continue omheen, er moet gewerkt worden! Bart is zodra Lesley er is, in de stallen te vinden, rijdt zelf niet eens paard en verstoort de lessen van de mensen die wél les volgen. En dat gaat de rest echt tegenstaan, hoor. Je merkt bij Sylvia al vaak irritatie.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
De theorie kloptalleen werkt dat bij verliefdheid anders
en er waren de laatste tijd weinig mensen die les wilden dus ja snap ik het wel. Maar volgens mij is er door achter wat van gezegd want gister was het een stuk minder. Of dat was een toevalstreffer
dat ben ik wel met je eens. Wat ik alleen bedoelde te zeggen is dat ik het wel snap dat ze het doen. Niemand houdt het tegen. Waarom gaan / gingen niet wat meer mensen die paardrijlessen verstoren.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar die verliefdheid boeit dus niet, hè! Er hebben nog meer mensen een relatie in dat huis en die mogen ook alleen contact via hun contactpunten. Bart heeft mazzel, die is verliefd op een personeelslid, maar dan nog mogen er grenzen gesteld worden. Als je irl een relatie hebt met een collega, hang je daar ook niet continue omheen, er moet gewerkt worden! Bart is zodra Lesley er is, in de stallen te vinden, rijdt zelf niet eens paard en verstoort de lessen van de mensen die wél les volgen. En dat gaat de rest echt tegenstaan, hoor. Je merkt bij Sylvia al vaak irritatie.
Omdat ze het eerst wel schattig vonden en nog niet goed door hadden wat voor energiebron Lesley voor Bart is?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens. Wat ik alleen bedoelde te zeggen is dat ik het wel snap dat ze het doen. Niemand houdt het tegen. Waarom gaan / gingen niet wat meer mensen die paardrijlessen verstoren.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMG... doe ik de streams aans en kan meteen met mijn hondje naar de honden-psychiater.
Nena kan heel ad rem zijn!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dit rechter oor is dichtgeklapt"
Nena: "Van je eigen zang?"
Voorspellen is altijd moeilijk, vooral als het de toekomst betreft!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:46 schreef tipsch het volgende:
Blijft Huub voortdurend in pak rondlopen?
Zeker, want het verleden 'voorspellen' is erg simpel.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef demins het volgende:
[..]
Voorspellen is altijd moeilijk, vooral als het de toekomst betreft!
Hier wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Streams weer plat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |