knip hutsefluts sorry day ik zal t nooit meer doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:59 schreef Leandra het volgende:
-knip- --> SC
Nee,nee, discussie mag, dat weet jequote:Op dinsdag 12 december 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
knip hutsefluts sorry day ik zal t nooit meer doen
Daarom had ik ook een enorm vies gevoel bij dat gesprek tussen Bart en Brian.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:04 schreef avonne het volgende:
Godes tering nog aan toe....
Bart
"Je moet meer investeren in Brian. Dat moet ik ook."
Hoezo, je zit niet in zijn zak, Bart?
SC is het topic waarover vanalles en niets gepraat mag worden.quote:
Slow chat. In de SlowChat-topics mag over van alles gepraat worden.quote:
Ik zeg het je. Nel wordt enorm agressief van Huub.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:08 schreef avonne het volgende:
Ah, Huub heeft een paar jaar in Amerika gewoond.
Vandaar dat hij sterker in engelse termen is dan Nel.
Nel gaat hem echt niet trekken, hoor
Ik hoop dat Huub een beetje sterk in zijn schoenen staat.
Dat zijn peanuts als het als Pilot-serie aanslaat in het buitenland, daar Big Brother een voorbeeld van, dat is als format over de hele wereld verkocht......quote:
Volgens mij laten ze hem zitten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:
Oh god, Bart en .NL gaan nu zelfs samen naar de wc. Hoe triest!
Whahahaha.... als t vrouwen waren dan werden ze waarschijnlijk al tegelijk ongesteldquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:
Oh god, Bart en .NL gaan nu zelfs samen naar de wc. Hoe triest!
Nee, ze gaan terug!quote:
Dat zou helemaal knetterhard zijnquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
7 ster goedkope acteurs
DGK is verneukt
Yep, alleen heeft het geen reet met Suriname te maken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:30 schreef Suikeroom het volgende:
dit is gewoon die stijl weer van NL big ups
Damian Marley![]()
LS, dat acteursverhaal kennen we nou wel, hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net als een paar jaar geleden. Was er ineens een acteur die in "Robinson" zat...... duhhhhhhhhhhhhhh
Dit is toch COS????quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
LS, dat acteursverhaal kennen we nou wel, hoor.
Als je het niet trekt, doe je lekker de streams uit.
Je mag commentaar geven LS, maar je loopt nu al meerdere topics te verkondigen dat het acteurs zijn. We weten het nu wel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is toch COS????
Mag ik dan geen commentaar op de streams geven?
bizar, volgens mij zij hij het zoals ik het eerder quotequote:Op dinsdag 12 december 2006 02:41 schreef Roy_vdm het volgende:
Satanaël: "je weet wat voor macht ik hier heb"
7 ster daar waar Joost, Roell, Dildo en meerdere zittenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Je mag commentaar geven LS, maar je loopt nu al meerdere topics te verkondigen dat het acteurs zijn. We weten het nu wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |