er mist een gquote:lief zijn voor elkaar. Er vernieuwend natuurlijk
Dus...quote:FOT alvast op. Legegn jullie de posts
Heel tofquote:Op woensdag 13 december 2006 13:48 schreef Dutch50 het volgende:
Zal ik eens vooraan de rij staan en iedereen geen FOTTER uitgezonderd
een gezegend Kerstfeest
toewensen.
![]()
Daarbij ook een goede jaarwisseling zonder afbrandende chinezen in de buurt en vervolgens een heel goed 2007 met heel veel goede en aantrekkelijke foto's.![]()
Dealquote:Op woensdag 13 december 2006 14:18 schreef freud het volgende:
Volgende SC open ik wel met een complete column
WHZquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef freud het volgende:
Ik maak wel een mooi kerstverhaaltje, FOT style, ok?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Ga je 'm wel vast schrijven dan freud? Anders duurt het weer zo lang voor er een nieuwe SC is en gaan al die verslaafden hier weer dubbele SC's openen waar Xila en ik onze spaarzame slotjes dan weer aan moeten gaan hangen.
Zullen we er gewoon een gezamelijk FOT-verhaal van maken danquote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Ga je 'm wel vast schrijven dan freud? Anders duurt het weer zo lang voor er een nieuwe SC is en gaan al die verslaafden hier weer dubbele SC's openen waar Xila en ik onze spaarzame slotjes dan weer aan moeten gaan hangen.
Een FOT kerstverhaalquote:Op woensdag 13 december 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we er gewoon een gezamelijk FOT-verhaal van maken dan(incl. bijpassende foto's?
)
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een FOT kerstverhaal![]()
![]()
![]()
Oh.. ik wilde freud quoten dus eigenlijk![]()
Wat kunnen vrouwen toch hard zijnquote:
Een Eikenboom knuffellen met 120 km/h is iets harder hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch hard zijn![]()
Ik hard? Nooit! Ik ben altijd heel zacht juistquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Te riskant om daar nou een opmerking over te maken, vrouwen schijnen daar niet tegen te kunnen....quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hard? Nooit! Ik ben altijd heel zacht juist
genoeg vet
Ik kan een hoop hebben hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Te riskant om daar nou een opmerking over te maken, vrouwen schijnen daar niet tegen te kunnen....
iemand?
zoetjes???? Nog een voorkeur voor wat voor koffiebonen ik moet malen?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik kan een hoop hebben hoorBegin er toch zelf over ook
![]()
Ennuh.. lekkerzwart met twee zoetjes of 1 schepje suiker graag
Vast welquote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
zoetjes???? Nog een voorkeur voor wat voor koffiebonen ik moet malen?
Guatemala Grande goed genoeg?
Echt welquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan ligt het voor de hand om te zeggen vet hard......quote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Te riskant om daar nou een opmerking over te maken, vrouwen schijnen daar niet tegen te kunnen....
iemand?
Check!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ha, wisseling van de wacht![]()
* Yoni gaat naar huis
Ik zal even kijken of ik vrijdag wat kan dichten. Komt goed hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Wat een geleende verbinding???quote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Hoi![]()
de geleendeinternetverbinding doet het opvallend goed de laatste dagen.
De 19e heb ik er zelf weer 1. Alst goed is![]()
Ben je overijverig ofzo???quote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Mauro het volgende:
vanochtend om 5 uur begonnen met werken.....
net pas thuis....
BIER
Het waren dus niet de buren met die wirelessquote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Hoi![]()
de geleendeinternetverbinding doet het opvallend goed de laatste dagen.
De 19e heb ik er zelf weer 1. Alst goed is![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef freud het volgende:
[..]
Het waren dus niet de buren met die wireless
Ah! Dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben je overijverig ofzo???
WHISKEY![]()
Wat doe ik nu weer verkeerd????quote:
Niksquote:Op woensdag 13 december 2006 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer verkeerd????![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben je overijverig ofzo???
WHISKEY![]()
Nope staat niet op de kaartquote:
cola? whiskey drink je puurquote:Op woensdag 13 december 2006 22:06 schreef freud het volgende:
En welk merk cola?
whiskeyquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
cola? whiskey drink je puur![]()
cola![]()
Je mag Nol wel lenen van PKfotje...en Prupke.. Weekje weg rust..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
whiskeyzo heette mijn kat
die ik erg mis
![]()
En de andere heette Breezer... Drankorgels in huisvoor mijn ex
![]()
yes pleasequote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je mag Nol wel lenen van PKfotje...en Prupke.. Weekje weg rust..![]()
Ik kreeg van mijn zus een fles met sinterklaas.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nope staat niet op de kaart
ik heb wel
- The Glenlivet
- The Balvenie
- Jim beam
- Jack Daniels op de plank
Zeg.... jij bent FOT-mod en niet van het R&P-krasserdeelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Yoni het volgende:
Je mag Nikki ook wel een weekje lenen hoor An. Kan ik ook weer eens krasloos door 't levenMaar daarna wil ik haar wel weer terug
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn zus een fles met sinterklaas.
Onder het motto van: "Dat drink jij toch?"
Ze heeft me nog nooit die rommel zien drinken
Tof Pquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondDe keuken is nu helemaal af en opgeleverd. Vloertegels zijn mooi
Nu alleen nog ff verven tussen kerst en oud en nieuw
Nikki is niet Nikky maar wel een witte kat (volgens mij)quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg.... jij bent FOT-mod en niet van het R&P-krasserdeel![]()
Echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof Pen niet klooien en verf knoeien he
![]()
Dan hebbie minder te doen dan ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondDe keuken is nu helemaal af en opgeleverd. Vloertegels zijn mooi
Nu alleen nog ff verven tussen kerst en oud en nieuw
tis die 'schijn'heilige Birmaan van Yoni..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nikki is niet Nikky maar wel een witte kat (volgens mij)
Dat weet je toch..quote:
WHZquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
cola? whiskey drink je puur![]()
cola![]()
Nopez.. gewoon puur uit de fles...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
WHZ
wtf moet je met cola en whiskey? ijs erin is al erg laat staan cola
@HM-II die jack is voor in koffie?
heb je ondertussen een verloop van jouw foute nikon mount naar de enige echte mount de Canon mount voor je peleng?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan hebbie minder te doen dan ik.
Het schijnt dat ik vanaf zaterdag in Velp zit. ff huisje verbouwen
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
heb je ondertussen een verloop van jouw foute nikon mount naar de enige echte mount de Canon mount voor je peleng?
Als je keertje weg moet wil ik best oppassenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Yoni het volgende:
Je mag Nikki ook wel een weekje lenen hoor An. Kan ik ook weer eens krasloos door 't levenMaar daarna wil ik haar wel weer terug
![]()
Kom je samen oppassenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
En An. Fred mag je NIET lenen
Dies veel te lief
Dan krijg ik hem nooit meer terug.
Net zoals een paar camera's die ik uitgeleend heb aan een niet nader te noemen vrouwspersoon (kleintje) vrees ik
Avond!quote:
effe een paar puntlasjes zettenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Avond!
En meteen maar welterusten.
Oogjes vallen nu helemaal vanzelf dicht
Zelfs dwars over de luciferhoutjes heen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor de komende 2 wekwn heb ik oppas nodig in huis.
hint hint..
goede internetverbinding iig
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:10 schreef An24 het volgende:
vertelde net op msn wat ik ga doen morgen:
maar is echt kut hoor, die chiro trek je nek van je romp zodat je wervels de ruimte krijgen op zijn plek te komen..net als een ninja op tv beweging, maar dan zonder breken en dat ook met rug en bekken
![]()
Wil niet...snik![]()
Uhuh, psies...maar doe het al jaren en wordt er ook al jaren dagje ziek en pijnlijk van.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar tis nog altijd beter dan dat er een wervel een paar zenuwen klem zet zou ik zeggen.
ben ik ohw zo bekent meequote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
een meneer cruijff zei ooit: "ieder voordeel heeft ook een nadeel" of iets in die trend.
En dan melden ze ook nog even als ze de handen om je hoofd hebben om je op te rekken : Ontspannen, ontspannen...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:10 schreef An24 het volgende:
vertelde net op msn wat ik ga doen morgen:
maar is echt kut hoor, die chiro trek je nek van je romp zodat je wervels de ruimte krijgen op zijn plek te komen..net als een ninja op tv beweging, maar dan zonder breken en dat ook met rug en bekken
![]()
Wil niet...snik![]()
dito ...maar niet van dat PHP....quote:Op donderdag 14 december 2006 00:44 schreef Yoni het volgende:
Ik verveel meEn ik wil nú alles van PHP snappen
mot je eerder gaan douchenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:50 schreef Yoni het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar mijn haar is nog nat
Ik mag nog een dagje langerquote:Op donderdag 14 december 2006 08:30 schreef freud het volgende:
Laatste werkdag vandaag. Daarna de rest van 2006 vrij
. Tijd om een FOTkerstverhaaltje te schrijven
. Nog een jompel
.
Wat koffie niet kan betekenen voor een net gereboote hersenschors.
Woeiquote:Op donderdag 14 december 2006 08:30 schreef freud het volgende:
Laatste werkdag vandaag. Daarna de rest van 2006 vrij
. Tijd om een FOTkerstverhaaltje te schrijven
. Nog een jompel
.
Wat koffie niet kan betekenen voor een net gereboote hersenschors.
mogge PDJ .quote:Op donderdag 14 december 2006 07:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik doe ff het licht weer aan
![]()
...wakker ben ik niet, maar mijn ogen zijn wel al open. Eens zien of ik minder last van de griep heb vandaag en even op pad kan met de camera. In ieder geval wil ik dan ook ff de zonnebank in, ff die warmte op mijn lijf voelen ...goed voor nek en rug.
Ten eerste zit ik veels te veel in huis ... ook door omstandigheden. Dat benauwd me, dan wil en moet ik er uit... natuurlijk met camera. Ja, ik probeer er dan wat van te maken... maar meestal gaat me dat niet goed af met dat slechtere weer.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:25 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
mogge PDJ .
Als ik jou post zo lees vraag ik me af waar jij naar zoekt/kijkt als je met dit weer op pad gaat met je camera.
Ik heb dat ook wel gedaan met wat slechter weer, maar kwam meestal onverrichter zaken terug.
Dat kan ik heel moeilijk, temeer ook daar ik dan vaak dingen zie waarvan ik denk ... had ik nu maar ..!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:51 schreef freud het volgende:
Misschien eens zonder cam weg, gewoon even lekker uitwaaien?
Pffftt ..... ben ik gerust, dacht even dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat kan ik heel moeilijk, temeer ook daar ik dan vaak dingen zie waarvan ik denk ... had ik nu maar ..!
Door dat er geen rust in het koppie zit, zou ik hem beter kunnen thuislaten. Maar zonder camera weg is zo ...kaal, dat ben ik niet gewend. Als ik wat moois zie, wil ik het vastleggen kunnen.![]()
Juist!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Pffftt ..... ben ik gerust, dacht even dat het aan mij lag.
Dat heb ik ook altijd, een camera bij me. Vaak zonder redelijk resultaat terug, maar dan heb ik wel het idee dat ik niks ben misgelopen.![]()
Ik denk Freud dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef freud het volgende:
Mja, misschien dat je dan weer moet leren genieten en ontspannen? Niet overal een handeling aan koppelen waar je een 'goed' of 'slecht' ervaring aan kan hangen? Gewoon ongedwongen genieten van het geluid van een branding of de stilte in de duinen.
Freud ...wat je hier schrijft, zitten enorm veel raakvlakken in, maar gezien je tekst weet je dat al.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:07 schreef freud het volgende:
Mja, misschien dat je dan weer moet leren genieten en ontspannen? Niet overal een handeling aan koppelen waar je een 'goed' of 'slecht' ervaring aan kan hangen? Gewoon ongedwongen genieten van het geluid van een branding of de stilte in de duinen.
Mee eensquote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Ik denk Freud dat je gelijk hebt.
Ik kon ook nooit eens gewoon in de wind op een duintop zitten en alleen maar kijken en genieten.![]()
Het heeft mij veel gekost, maar nu kan ik dat makkelijker. Hoewel de tas met camera aan mijn voeten staat, heb ik wel geleerd dat het genieten niet op foto is vast te leggen en dat je dan best veel mist, maar ik ben al met een inhaalpoging bezig.![]()
![]()
Waarom begin je er dan elke keer overquote:Op donderdag 14 december 2006 10:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[....] maar ook omdat mij dit hier publiekelijk te na komt.![]()
Hmmm ...is het niet zo, dat je begonnen bent te genieten zonder ueberhaupt een camera? En dat je later pas, dit ook wilt vastleggen? Zo is dat bij in ieder geval wel gegaan en daarom ook dat die camera meestal bij mij is. Alleen mijn karakter is, meer met ogen kijkend als die van een camerabeeld. En zo kijkend en luisterend sta ik dus wel op mijn manier te genieten.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Ik denk Freud dat je gelijk hebt.
Ik kon ook nooit eens gewoon in de wind op een duintop zitten en alleen maar kijken en genieten.![]()
Het heeft mij veel gekost, maar nu kan ik dat makkelijker. Hoewel de tas met camera aan mijn voeten staat, heb ik wel geleerd dat het genieten niet op foto is vast te leggen en dat je dan best veel mist, maar ik ben al met een inhaalpoging bezig.![]()
![]()
Nee P, zo is het ook weer niet. Ik baal alleen enorm als ik die camera niet bij mij heb, als ik eens iets echt waardevols zie en niet kan vastleggen. Dat is de hoofdreden dat die cam mee moetquote:Op donderdag 14 december 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eensDus PDJ, minder klagen en gewoon die cam thuislaten en meer gaan genieten
Dit klinkt meer als een obsessieve "ik-moet-gaan-fotograferen-ook-als-er-niets-te-fotograferen-is"-drang
Dit neigt meer naar een discussie voor R&P, maar waarom is dat nou balen? Je hebt een mooie auto gezien en je geniet daarvanquote:Op donderdag 14 december 2006 10:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Kijk, dit bedoel ik te zeggen ...![]()
Een prachtig gerestaureerde Porsche, heerlijk om te zien. En dan ...zeer weinig tijd hebbend, omdat ik hem toevalig ff net de garage zag uitkomen en ik eigenlijk geen tijd had. Waarbij ik alleen die Canon S70 bij mij had, dat is balen...best wel.
![]()
[afbeelding]
Eg nie obsessiefquote:Op donderdag 14 december 2006 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit neigt meer naar een discussie voor R&P, maar waarom is dat nou balen? Je hebt een mooie auto gezien en je geniet daarvanDa's toch OK. Dan hoef je hem toch niet gelijk vast te leggen?
Sorry, maar het komt redelijk obsessief over bij mij
Best wel, maar dat punt laat ik ff voor wat het is, daar dit mij te offtopic lijkt te worden. En, daar fotografie hier toch centraal staat(toch?) ging en gaat het mij om 'gemiste' kansen als je geen camera bij je hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
Het punt komt niet helemaal over geloof ikNever mind.
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Yoni het volgende:
*knip*
Een foto zegt soms meer dan duizend woorden en kan een prachtige herinnering zijn, maar slaat soms ook het moment totaal plat. En dan heb ik toch liever dat moment.
Dit is de slowchat, daar mag off topicquote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef Dutch50 het volgende:
Helemaal Yoni. Ik ben op m'n 11e jaar begonnen met foto's te maken (fotograferen kan ik nog steeds niet) omdat ik daar in familiekring een soort erkenning mee kon krijgen.
Dit werd bijna een obsessie. Gelukkig kan ik nu in de verte staren en een herinnering in mijn geheugen vastleggen waar geen foto tegenop kan. Het is alleen jammer dat het vele jaren heeft gekost om zover te komen.
allemaal eigenlijk een beetje erg offtopic![]()
wijze woorden freudquote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef freud het volgende:
Ach, een foto zegt soms meer dan duizend woorden, maar bij een herinnering zit meer gevoel dan duizend foto's...
Oh oh, ik heb dat ook eens beleefd. Zag er ook zo terenop, maar viel uiteindelijk best wel mee.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanavond een all employee meeting van m'n werk en zie er echt zooooooooooo enorm tegenopIK WIL NIET!
Bij m'n vorige werk vond ik het meestal wel leuk, maar daar was het alleen voor onze regio. Nu is het dus echt voor iedereen en komen er 230 mensen waarvan ik er echt maar 10 ofzo een beetje kenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Oh oh, ik heb dat ook eens beleefd. Zag er ook zo terenop, maar viel uiteindelijk best wel mee.
Sterkte![]()
![]()
Ey, ik WEET dat er patience zit op die C500 van je.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werk vond ik het meestal wel leuk, maar daar was het alleen voor onze regio. Nu is het dus echt voor iedereen en komen er 230 mensen waarvan ik er echt maar 10 ofzo een beetje ken![]()
Ik heb een hekel aan patience. Ik heb het namelijk niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ey, ik WEET dat er patience zit op die C500 van je.
Je zou ook eens een leuke nieuwe discussie op kunnen startenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef An24 het volgende:
Alle leuke discussies houden als ik al slapend lig bij te te komen van de chiro? jullie stelletje
![]()
KANquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou ook eens een leuke nieuwe discussie op kunnen starten
Er komt geld voor terugquote:Op donderdag 14 december 2006 15:45 schreef Yoni het volgende:
Vandaag ook afscheid nemen van mijn A80...![]()
Da's afkicken!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
M..m..mu...must ppp.pos.....post a..at F..FOT...![]()
Wat is dat erg...... Een hele dag zonder internet.snie grappig
Mietjequote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
M..m..mu...must ppp.pos.....post a..at F..FOT...![]()
Wat is dat erg...... Een hele dag zonder internet.snie grappig
quote:
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan patience. Ik heb het namelijk niet.
Doet echt pijn....quote:
Op mijn nieuwe speeltjes zitten allebeide een softbox van 60x90cm i.p.v. een softbox van 60x80cm..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef freud het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlen
[afbeelding]
Dat is dus je eerste aankoop na die geweldige bijschrijving van de bankquote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef freud het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlen
[afbeelding]
Geen raid aan dus...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef CocaColaLight het volgende:
nope, blijkbaar hat een disk het begeven dus dat ding eruit getrokken en hij dut ut weahr
Stro!quote:
Gewoon afgedrukte foto's?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
weet niet of ik het hier gooien moet...
Hoe maak je een leuke bijzondere collage van foto's, heb hier zo giga veel foto's van Thijs liggen, maar wil ze niet zomaar in een scrabook plakken, of zomaar in een doos gooien...
Ik heb me er in het begin wel eens goed voorgezet, maar toen lukte het mij niet zo goed, maar nu ruim een half jaar verder wil ik het nog eens proberen.
Maar waar moet je nu op letten....
W00T!!!! Mag ik bij deze aan alle lieve fotters vragen op mij te stemmen?quote:
Waar dan?? Doe es een link??quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef freud het volgende:
[..]
W00T!!!! Mag ik bij deze aan alle lieve fotters vragen op mij te stemmen?
En ja, dit is gewoon een erg openlijke en schaamteloze vraag om stemmen
welquote:
Als het om digitale foto's gaat, dan is daar volgens mij wel allerhande software voor. Picasa kan het iig automatisch en zo zijn er nog wel meer pakketten. En anders paint shop pro en photoshop en zelf schuiven en knippen en frobelen. Maar dat is best een gepriegel.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
weet niet of ik het hier gooien moet...
Hoe maak je een leuke bijzondere collage van foto's, heb hier zo giga veel foto's van Thijs liggen, maar wil ze niet zomaar in een scrabook plakken, of zomaar in een doos gooien...
Ik heb me er in het begin wel eens goed voorgezet, maar toen lukte het mij niet zo goed, maar nu ruim een half jaar verder wil ik het nog eens proberen.
Maar waar moet je nu op letten....
[Userverkiezingen] Mister & Miss Fok 2006!!quote:
Duh!!quote:
Achossie! Geestelijke wreedheden?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:27 schreef Yoni het volgende:weer thuis dus
Ben gevlucht na het dinerbuffetHet was vre-se-lijk.
Vooral heul veul onbekende collega's en een remi yoniquote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef freud het volgende:
Achossie! Geestelijke wreedheden?
als je door de selectie komt, krijg je mijn stem ookquote:Op donderdag 14 december 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
Stem dan ook even op mij!
[Crewverkiezingen] Mister en Miss Crew 2006!
Eerst stemmen de users, pas dan gaat de jury er naar kijken.... jij moet dus zorgen dat ik door de selectie komquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef kwiebuske het volgende:![]()
ollah
[..]
als je door de selectie komt, krijg je mijn stem ook
quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:19 schreef Xilantof het volgende:
Eerst stemmen de users, pas dan gaat de jury er naar kijken.... jij moet dus zorgen dat ik door de selectie kom
Owhja! En een goedemorgen allemaal!![]()
quote:Hoe word ik jurylid?
Mail naar misstique@fok.nl en geef je op! Opgeven kan tot 10 december of wanneer er zich al 6 users gemeld hebben. Vergeet niet duidelijk je username te vermelden in je mail. De namen van de userjury zullen dan in dit topic vermeld worden. Wie het eerst komt, die het eerst maalt! Dus wees er snel bij als je interesse hebt.
Userjury: kwiebuske, postmortum, alwaysthebest, Tha_Erik, tonks, Ghostbuster.
daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
Bijna weekend CCL, dan kun je weer met de camera er op uit![]()
Ik zit al de hele ochtend te surfen naar fototassen. Om weer tot de conclusie te komen dat ik een te dure smaak heb
Zou ut?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
daar ben je vrouw voordas genetisch bepaald
Ik wil graag een rugzak, omdat ik met een schoudertas vrij snel last van m'n nek/rug krijg. En elke keer denk ik "ik haal gewoon zo'n Orion Trekker ofzo" en besluit dan opnieuw dat ik die eigenlijk wel heel lelijk vind en kom dan weer uit bij Crumpler.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:19 schreef CocaColaLight het volgende:
JahJah dat zeggen ze allemaal
Welke tas had je gezien eigenlijk?
Nou ja, ik heb nu nog niet zo heel veel. Dat moet nog komen. Maar het is idd op zich wel een schijntje...maar ja.. toch hequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Als je het totaal bedrag van je uitrusting afzet tegen de kosten van een mooie rugtas dan is het waarschijnlijk maar een schijntje.
En blijkbaar heb ik vanmiddag een probleem met het salaris administratie pakket opgelost dus de 13de maand gaat ook nog optijd komen ook hiet
Helaas zijn er slechts twee 'iemanden' die mij kadootjes voor kerst geven en dat zijn mijn mamma en mijn stiefvader. Nou acht ik de kans vrij groot dat ik een leuk bedragje o.i.d. onder de kerstboom ga vinden, maar ook dat gaat voor mijn nieuwe huisje zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Zet het op je lijstje voor de kerst
Wie weet vind je iemand zo gek
Het is errrrg gepriegel om met je spiegen te klooien hoor!!! Lees eerst dit maar eens, en kijk dan of je er nog zin in hebt...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat ga je niet vinden laat staan hebben, is ook iets met genetisch bepaald enzo
enig idee trouwens wat voor type focus screen in een 350D gaat?
Want zoiets lijkt me wel handig. Alleen als je verder zoekt op canon focus screen dan krijg je alleen maar de type aanduiding van canon waar dus geen camera type bij staat....
dat scheelt, daar is mee te leven.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Nuh niet de auto focus zelf maar de lichtjes die je in de zoeker ziet.
moet nog 3 nachten voor weekeindequote:
Jou bankrekening is dus straks lekker gevuld begrijp ik?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:53 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij het loonstrookje zitten ook de toeslagen van de maand november. Dus toeslagen van 4 weken nachtdienst & 20 overuren
Ik ben ook altijd wel blij met m'n kerstpakket hoor. Maar ik kom nu toch weer potjes van vorig jaar tegen in de kastquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:07 schreef Xilantof het volgende:
zulke dingen hoor je idd ook vaker de laatste jaren.
En zo'n foto op linnen is dus toch ook wel erg gaaf!
ik vind dit kerstpakker wel geinig. en ben beniieuwd naar volgende week!
IK wil hier graag op terug komen, ook al doe ik dat liever niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:32 schreef WurM het volgende:
Wat een leuke discussie
Sinds ik hier kom vond ik PDJ al redelijk obsessief, als ik lees dat-ie standaard een cam bij zich heeft enzo. Ik moet er niet aan denken om dat ding constant mee te slepen
Maar goed, misschien helpt het hem wel om zn gedachten ff ergens anders op te zetten, om ff ergens anders aan te denken dan dat, wat hem zo bezig houdt... En in dat opzicht vind ik het niet heel erg als een hobby op een obsessie begint te lijken
Nu pas taart bakkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef Yoni het volgende:
nu kat knuffelen en zometeen taart bakken
Da's waarquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja je wilt toch geen ouwe taart morgen!
Ik hoop dat ie luktquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's waarIk zal zo eens alle recepten verzamelen
Geloof mij....het voorgerecht is veranderd en die heb ik ook niet uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie luktIk heb dus niet proefgebakken
![]()
Verkeerde topic!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef PdeHoog het volgende:Net bij Konijnenberg de 30D en BP besteld
Ik werd niet zo enthousiast van de KE-verhalen die ik voorbij zag komen
Ach nou ja. Als het voorgerecht en het nagerecht mislukken, hebben we altijd nog een hoofdgerechtquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof mij....het voorgerecht is veranderd en die heb ik ook niet uitgeprobeerd
En anders de afhaalchineesquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach nou ja. Als het voorgerecht en het nagerecht mislukken, hebben we altijd nog een hoofdgerechtEn vanilleijs
3 nachten maar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moet nog 3 nachten voor weekeinde
![]()
Dat moet die taart in hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef Yoni het volgende:
Koken met chocola is goed![]()
*stuk chocola oppeuzelt*
In dat geval.... vreetzakquote:
60 gram is niksquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nietus. Er bestaan geen verpakkingen met 240gram chocola. Dus moest ik wel 300 gram kopen
i hate you so much right now !!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
[ogenuitsteekmodus]
Vakantie. Pas 8 januari volgend jaar weer werken
[/ogenuitsteekmodus]
Ik eind maart pas ergens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
[ogenuitsteekmodus]
Vakantie. Pas 8 januari volgend jaar weer werken
[/ogenuitsteekmodus]
Je koopt nooit "teveel"quote:
Nopez... Hoogstens meer dan budgetair verantwoordelijk...quote:
Kom je hem morgen brengen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef Yoni het volgende:
Zoo de taart staat in de ovenBen benieuwd
*trippelt*quote:
Nee, ik kom 'm niet brengen. Sorry.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom je hem morgen brengen?
Dan kan ik hem testen voor je
Ik had het eerder over de chocolade eigenlijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nopez... Hoogstens meer dan budgetair verantwoordelijk...![]()
*mompeld iets met een kleine bijdrage aan Fok! voor FOK...![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel een dag met MissHobje uit![]()
dingen brengen om uit te testen ....not done....quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom je hem morgen brengen?
Dan kan ik hem testen voor je
Dat is nog minder verantwoord...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had het eerder over de chocolade eigenlijk
Check...die moet-ie op zijn minst komen halenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
dingen brengen om uit te testen ....not done....
Nu het adres nogquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check...die moet-ie op zijn minst komen halen
Whehehehe....die taart is morgen op een heeel ander adres dan zometeenquote:
how to trace some choclatecake for dummiesquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe....die taart is morgen op een heeel ander adres dan zometeen
Als je lief bent en meekomt naar Emmen (en dus Prupke en BB ook meesleeptquote:
Als ik zeg dat ik geen puf meer heb om te winkelen, zegt dat genoeg?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je lief bent en meekomt naar Emmen (en dus Prupke en BB ook meesleept), zal ik brownies voor je bakken....is dat ook goed
![]()
Neequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen puf meer heb om te winkelen, zegt dat genoeg?
Nopequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen puf meer heb om te winkelen, zegt dat genoeg?
mensch ik heb ws zelf een rollator nodig om vooruit te komen... en dan nog een hele nacht met een zootje ongeregeld zien te overlevenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeJe wordt daar gezellig rondgereden in een karretje
Geen excuus dus
Ik hoor net dat de Nikky-begeleidingsdienst niet meewerkt![]()
Kweet niet wat jij allemaal van plan bent in het donker maar dat gaat niet doorquote:
jij BrEeZaHhquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:25 schreef nikky het volgende:
Wtf
Op TMF een liveclub cam? Waarom willen mensen dat breezervolk op TV?.
16 jarigen die zat zijn. Nou poehpoeh.
Ja ik heb TMF als achtergrondruis aanstaan.
Taart.
Ik wil geen gelul op de tv maar wat muziekquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
jij BrEeZaHh
Zet dan eurosport aan met de X-games
Mogguhh @allquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:23 schreef prupke het volgende:
soms he zou je mensen de nek om kunnen draaien
Actie tegen broodfokkers (l e z e n !)
ben zo pissed
Sorry......quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:43 schreef nikky het volgende:
Stil hier he?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef kwiebuske het volgende:
jah
iedereen druk met van alles behalve fok!
Zeg eens Nikky.... Ik dacht dat je vandaag eens 'niets ging uitvoeren' Waarom staan er dan 3 bans op jouw naam in MED??quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:54 schreef nikky het volgende:
[..].
Waarom ben jij dan ook niet met iets druk bezig dan?
Kerstboom al neergezet enzo?
Ik doe dan voor de rest weinigquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg eens Nikky.... Ik dacht dat je vandaag eens 'niets ging uitvoeren' Waarom staan er dan 3 bans op jouw naam in MED??Schaam je Verslaafde
![]()
![]()
![]()
Puh enzo
![]()
Knuffel-FA
![]()
moet vannacht werkenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:54 schreef nikky het volgende:
.
Waarom ben jij dan ook niet met iets druk bezig dan?
quote:Kerstboom al neergezet enzo?
quote:Op zondag 17 december 2006 00:23 schreef prupke het volgende:
* prupke schraapt de keel ...
haaaaaaad ik maar iemand om mee te fokken ....
1 toetsenbord wat terrrrrrrrrrrrrug typt...
en die mijjjjjjjjjjjjj altijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjd gezelschap houwe
ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnn
![]()
verveling
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef kwiebuske het volgende:
jah
iedereen druk met van alles behalve fok!
zelfs op afstandquote:Op zondag 17 december 2006 01:54 schreef Yoni het volgende:
Ik ben d'r ook weer![]()
Superavond gehad![]()
Fokvriendjes en vriendinnetjes zijn lievvv![]()
Lang niet gezien zegquote:Op zondag 17 december 2006 02:09 schreef Xilantof het volgende:
Tóch nog even vanuit bed met laptop hier even kijken
Erg héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |