dat scheelt, daar is mee te leven.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Nuh niet de auto focus zelf maar de lichtjes die je in de zoeker ziet.
moet nog 3 nachten voor weekeindequote:
Jou bankrekening is dus straks lekker gevuld begrijp ik?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:53 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij het loonstrookje zitten ook de toeslagen van de maand november. Dus toeslagen van 4 weken nachtdienst & 20 overuren
Ik ben ook altijd wel blij met m'n kerstpakket hoor. Maar ik kom nu toch weer potjes van vorig jaar tegen in de kastquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:07 schreef Xilantof het volgende:
zulke dingen hoor je idd ook vaker de laatste jaren.
En zo'n foto op linnen is dus toch ook wel erg gaaf!
ik vind dit kerstpakker wel geinig. en ben beniieuwd naar volgende week!
IK wil hier graag op terug komen, ook al doe ik dat liever niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:32 schreef WurM het volgende:
Wat een leuke discussie
Sinds ik hier kom vond ik PDJ al redelijk obsessief, als ik lees dat-ie standaard een cam bij zich heeft enzo. Ik moet er niet aan denken om dat ding constant mee te slepen
Maar goed, misschien helpt het hem wel om zn gedachten ff ergens anders op te zetten, om ff ergens anders aan te denken dan dat, wat hem zo bezig houdt... En in dat opzicht vind ik het niet heel erg als een hobby op een obsessie begint te lijken
Nu pas taart bakkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef Yoni het volgende:
nu kat knuffelen en zometeen taart bakken
Da's waarquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja je wilt toch geen ouwe taart morgen!
Ik hoop dat ie luktquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's waarIk zal zo eens alle recepten verzamelen
Geloof mij....het voorgerecht is veranderd en die heb ik ook niet uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie luktIk heb dus niet proefgebakken
![]()
Verkeerde topic!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef PdeHoog het volgende:Net bij Konijnenberg de 30D en BP besteld
Ik werd niet zo enthousiast van de KE-verhalen die ik voorbij zag komen
Ach nou ja. Als het voorgerecht en het nagerecht mislukken, hebben we altijd nog een hoofdgerechtquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof mij....het voorgerecht is veranderd en die heb ik ook niet uitgeprobeerd
En anders de afhaalchineesquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach nou ja. Als het voorgerecht en het nagerecht mislukken, hebben we altijd nog een hoofdgerechtEn vanilleijs
3 nachten maar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moet nog 3 nachten voor weekeinde
![]()
Dat moet die taart in hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef Yoni het volgende:
Koken met chocola is goed![]()
*stuk chocola oppeuzelt*
In dat geval.... vreetzakquote:
60 gram is niksquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nietus. Er bestaan geen verpakkingen met 240gram chocola. Dus moest ik wel 300 gram kopen
i hate you so much right now !!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
[ogenuitsteekmodus]
Vakantie. Pas 8 januari volgend jaar weer werken
[/ogenuitsteekmodus]
Ik eind maart pas ergens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:
[ogenuitsteekmodus]
Vakantie. Pas 8 januari volgend jaar weer werken
[/ogenuitsteekmodus]
Je koopt nooit "teveel"quote:
Nopez... Hoogstens meer dan budgetair verantwoordelijk...quote:
Kom je hem morgen brengen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef Yoni het volgende:
Zoo de taart staat in de ovenBen benieuwd
*trippelt*quote:
Nee, ik kom 'm niet brengen. Sorry.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom je hem morgen brengen?
Dan kan ik hem testen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |