Je mag Nol wel lenen van PKfotje...en Prupke.. Weekje weg rust..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
whiskeyzo heette mijn kat
die ik erg mis
![]()
En de andere heette Breezer... Drankorgels in huisvoor mijn ex
![]()
yes pleasequote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je mag Nol wel lenen van PKfotje...en Prupke.. Weekje weg rust..![]()
Ik kreeg van mijn zus een fles met sinterklaas.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nope staat niet op de kaart
ik heb wel
- The Glenlivet
- The Balvenie
- Jim beam
- Jack Daniels op de plank
Zeg.... jij bent FOT-mod en niet van het R&P-krasserdeelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Yoni het volgende:
Je mag Nikki ook wel een weekje lenen hoor An. Kan ik ook weer eens krasloos door 't levenMaar daarna wil ik haar wel weer terug
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn zus een fles met sinterklaas.
Onder het motto van: "Dat drink jij toch?"
Ze heeft me nog nooit die rommel zien drinken
Tof Pquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondDe keuken is nu helemaal af en opgeleverd. Vloertegels zijn mooi
Nu alleen nog ff verven tussen kerst en oud en nieuw
Nikki is niet Nikky maar wel een witte kat (volgens mij)quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg.... jij bent FOT-mod en niet van het R&P-krasserdeel![]()
Echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof Pen niet klooien en verf knoeien he
![]()
Dan hebbie minder te doen dan ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondDe keuken is nu helemaal af en opgeleverd. Vloertegels zijn mooi
Nu alleen nog ff verven tussen kerst en oud en nieuw
tis die 'schijn'heilige Birmaan van Yoni..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nikki is niet Nikky maar wel een witte kat (volgens mij)
Dat weet je toch..quote:
WHZquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
cola? whiskey drink je puur![]()
cola![]()
Nopez.. gewoon puur uit de fles...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
WHZ
wtf moet je met cola en whiskey? ijs erin is al erg laat staan cola
@HM-II die jack is voor in koffie?
heb je ondertussen een verloop van jouw foute nikon mount naar de enige echte mount de Canon mount voor je peleng?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan hebbie minder te doen dan ik.
Het schijnt dat ik vanaf zaterdag in Velp zit. ff huisje verbouwen
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
heb je ondertussen een verloop van jouw foute nikon mount naar de enige echte mount de Canon mount voor je peleng?
Als je keertje weg moet wil ik best oppassenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Yoni het volgende:
Je mag Nikki ook wel een weekje lenen hoor An. Kan ik ook weer eens krasloos door 't levenMaar daarna wil ik haar wel weer terug
![]()
Kom je samen oppassenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
En An. Fred mag je NIET lenen
Dies veel te lief
Dan krijg ik hem nooit meer terug.
Net zoals een paar camera's die ik uitgeleend heb aan een niet nader te noemen vrouwspersoon (kleintje) vrees ik
Avond!quote:
effe een paar puntlasjes zettenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Avond!
En meteen maar welterusten.
Oogjes vallen nu helemaal vanzelf dicht
Zelfs dwars over de luciferhoutjes heen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor de komende 2 wekwn heb ik oppas nodig in huis.
hint hint..
goede internetverbinding iig
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:10 schreef An24 het volgende:
vertelde net op msn wat ik ga doen morgen:
maar is echt kut hoor, die chiro trek je nek van je romp zodat je wervels de ruimte krijgen op zijn plek te komen..net als een ninja op tv beweging, maar dan zonder breken en dat ook met rug en bekken
![]()
Wil niet...snik![]()
Uhuh, psies...maar doe het al jaren en wordt er ook al jaren dagje ziek en pijnlijk van.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar tis nog altijd beter dan dat er een wervel een paar zenuwen klem zet zou ik zeggen.
ben ik ohw zo bekent meequote:Op woensdag 13 december 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
een meneer cruijff zei ooit: "ieder voordeel heeft ook een nadeel" of iets in die trend.
En dan melden ze ook nog even als ze de handen om je hoofd hebben om je op te rekken : Ontspannen, ontspannen...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:10 schreef An24 het volgende:
vertelde net op msn wat ik ga doen morgen:
maar is echt kut hoor, die chiro trek je nek van je romp zodat je wervels de ruimte krijgen op zijn plek te komen..net als een ninja op tv beweging, maar dan zonder breken en dat ook met rug en bekken
![]()
Wil niet...snik![]()
dito ...maar niet van dat PHP....quote:Op donderdag 14 december 2006 00:44 schreef Yoni het volgende:
Ik verveel meEn ik wil nú alles van PHP snappen
mot je eerder gaan douchenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:50 schreef Yoni het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar mijn haar is nog nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |