quote:
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan patience. Ik heb het namelijk niet.
Doet echt pijn....quote:
Op mijn nieuwe speeltjes zitten allebeide een softbox van 60x90cm i.p.v. een softbox van 60x80cm..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef freud het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlen
[afbeelding]
Dat is dus je eerste aankoop na die geweldige bijschrijving van de bankquote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef freud het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlen
[afbeelding]
Geen raid aan dus...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef CocaColaLight het volgende:
nope, blijkbaar hat een disk het begeven dus dat ding eruit getrokken en hij dut ut weahr
Stro!quote:
Gewoon afgedrukte foto's?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
weet niet of ik het hier gooien moet...
Hoe maak je een leuke bijzondere collage van foto's, heb hier zo giga veel foto's van Thijs liggen, maar wil ze niet zomaar in een scrabook plakken, of zomaar in een doos gooien...
Ik heb me er in het begin wel eens goed voorgezet, maar toen lukte het mij niet zo goed, maar nu ruim een half jaar verder wil ik het nog eens proberen.
Maar waar moet je nu op letten....
W00T!!!! Mag ik bij deze aan alle lieve fotters vragen op mij te stemmen?quote:
Waar dan?? Doe es een link??quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef freud het volgende:
[..]
W00T!!!! Mag ik bij deze aan alle lieve fotters vragen op mij te stemmen?
En ja, dit is gewoon een erg openlijke en schaamteloze vraag om stemmen
welquote:
Als het om digitale foto's gaat, dan is daar volgens mij wel allerhande software voor. Picasa kan het iig automatisch en zo zijn er nog wel meer pakketten. En anders paint shop pro en photoshop en zelf schuiven en knippen en frobelen. Maar dat is best een gepriegel.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
weet niet of ik het hier gooien moet...
Hoe maak je een leuke bijzondere collage van foto's, heb hier zo giga veel foto's van Thijs liggen, maar wil ze niet zomaar in een scrabook plakken, of zomaar in een doos gooien...
Ik heb me er in het begin wel eens goed voorgezet, maar toen lukte het mij niet zo goed, maar nu ruim een half jaar verder wil ik het nog eens proberen.
Maar waar moet je nu op letten....
[Userverkiezingen] Mister & Miss Fok 2006!!quote:
Duh!!quote:
Achossie! Geestelijke wreedheden?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:27 schreef Yoni het volgende:weer thuis dus
Ben gevlucht na het dinerbuffetHet was vre-se-lijk.
Vooral heul veul onbekende collega's en een remi yoniquote:Op donderdag 14 december 2006 22:54 schreef freud het volgende:
Achossie! Geestelijke wreedheden?
als je door de selectie komt, krijg je mijn stem ookquote:Op donderdag 14 december 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
Stem dan ook even op mij!
[Crewverkiezingen] Mister en Miss Crew 2006!
Eerst stemmen de users, pas dan gaat de jury er naar kijken.... jij moet dus zorgen dat ik door de selectie komquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef kwiebuske het volgende:![]()
ollah
[..]
als je door de selectie komt, krijg je mijn stem ook
quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:19 schreef Xilantof het volgende:
Eerst stemmen de users, pas dan gaat de jury er naar kijken.... jij moet dus zorgen dat ik door de selectie kom
Owhja! En een goedemorgen allemaal!![]()
quote:Hoe word ik jurylid?
Mail naar misstique@fok.nl en geef je op! Opgeven kan tot 10 december of wanneer er zich al 6 users gemeld hebben. Vergeet niet duidelijk je username te vermelden in je mail. De namen van de userjury zullen dan in dit topic vermeld worden. Wie het eerst komt, die het eerst maalt! Dus wees er snel bij als je interesse hebt.
Userjury: kwiebuske, postmortum, alwaysthebest, Tha_Erik, tonks, Ghostbuster.
daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
Bijna weekend CCL, dan kun je weer met de camera er op uit![]()
Ik zit al de hele ochtend te surfen naar fototassen. Om weer tot de conclusie te komen dat ik een te dure smaak heb
Zou ut?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
daar ben je vrouw voordas genetisch bepaald
Ik wil graag een rugzak, omdat ik met een schoudertas vrij snel last van m'n nek/rug krijg. En elke keer denk ik "ik haal gewoon zo'n Orion Trekker ofzo" en besluit dan opnieuw dat ik die eigenlijk wel heel lelijk vind en kom dan weer uit bij Crumpler.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:19 schreef CocaColaLight het volgende:
JahJah dat zeggen ze allemaal
Welke tas had je gezien eigenlijk?
Nou ja, ik heb nu nog niet zo heel veel. Dat moet nog komen. Maar het is idd op zich wel een schijntje...maar ja.. toch hequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Als je het totaal bedrag van je uitrusting afzet tegen de kosten van een mooie rugtas dan is het waarschijnlijk maar een schijntje.
En blijkbaar heb ik vanmiddag een probleem met het salaris administratie pakket opgelost dus de 13de maand gaat ook nog optijd komen ook hiet
Helaas zijn er slechts twee 'iemanden' die mij kadootjes voor kerst geven en dat zijn mijn mamma en mijn stiefvader. Nou acht ik de kans vrij groot dat ik een leuk bedragje o.i.d. onder de kerstboom ga vinden, maar ook dat gaat voor mijn nieuwe huisje zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Zet het op je lijstje voor de kerst
Wie weet vind je iemand zo gek
Het is errrrg gepriegel om met je spiegen te klooien hoor!!! Lees eerst dit maar eens, en kijk dan of je er nog zin in hebt...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:38 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat ga je niet vinden laat staan hebben, is ook iets met genetisch bepaald enzo
enig idee trouwens wat voor type focus screen in een 350D gaat?
Want zoiets lijkt me wel handig. Alleen als je verder zoekt op canon focus screen dan krijg je alleen maar de type aanduiding van canon waar dus geen camera type bij staat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |