Eg nie obsessiefquote:Op donderdag 14 december 2006 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit neigt meer naar een discussie voor R&P, maar waarom is dat nou balen? Je hebt een mooie auto gezien en je geniet daarvanDa's toch OK. Dan hoef je hem toch niet gelijk vast te leggen?
Sorry, maar het komt redelijk obsessief over bij mij
Best wel, maar dat punt laat ik ff voor wat het is, daar dit mij te offtopic lijkt te worden. En, daar fotografie hier toch centraal staat(toch?) ging en gaat het mij om 'gemiste' kansen als je geen camera bij je hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
Het punt komt niet helemaal over geloof ikNever mind.
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Yoni het volgende:
*knip*
Een foto zegt soms meer dan duizend woorden en kan een prachtige herinnering zijn, maar slaat soms ook het moment totaal plat. En dan heb ik toch liever dat moment.
Dit is de slowchat, daar mag off topicquote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef Dutch50 het volgende:
Helemaal Yoni. Ik ben op m'n 11e jaar begonnen met foto's te maken (fotograferen kan ik nog steeds niet) omdat ik daar in familiekring een soort erkenning mee kon krijgen.
Dit werd bijna een obsessie. Gelukkig kan ik nu in de verte staren en een herinnering in mijn geheugen vastleggen waar geen foto tegenop kan. Het is alleen jammer dat het vele jaren heeft gekost om zover te komen.
allemaal eigenlijk een beetje erg offtopic![]()
wijze woorden freudquote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef freud het volgende:
Ach, een foto zegt soms meer dan duizend woorden, maar bij een herinnering zit meer gevoel dan duizend foto's...
Oh oh, ik heb dat ook eens beleefd. Zag er ook zo terenop, maar viel uiteindelijk best wel mee.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanavond een all employee meeting van m'n werk en zie er echt zooooooooooo enorm tegenopIK WIL NIET!
Bij m'n vorige werk vond ik het meestal wel leuk, maar daar was het alleen voor onze regio. Nu is het dus echt voor iedereen en komen er 230 mensen waarvan ik er echt maar 10 ofzo een beetje kenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:00 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Oh oh, ik heb dat ook eens beleefd. Zag er ook zo terenop, maar viel uiteindelijk best wel mee.
Sterkte![]()
![]()
Ey, ik WEET dat er patience zit op die C500 van je.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werk vond ik het meestal wel leuk, maar daar was het alleen voor onze regio. Nu is het dus echt voor iedereen en komen er 230 mensen waarvan ik er echt maar 10 ofzo een beetje ken![]()
Ik heb een hekel aan patience. Ik heb het namelijk niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ey, ik WEET dat er patience zit op die C500 van je.
Je zou ook eens een leuke nieuwe discussie op kunnen startenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef An24 het volgende:
Alle leuke discussies houden als ik al slapend lig bij te te komen van de chiro? jullie stelletje
![]()
KANquote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou ook eens een leuke nieuwe discussie op kunnen starten
Er komt geld voor terugquote:Op donderdag 14 december 2006 15:45 schreef Yoni het volgende:
Vandaag ook afscheid nemen van mijn A80...![]()
Da's afkicken!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
M..m..mu...must ppp.pos.....post a..at F..FOT...![]()
Wat is dat erg...... Een hele dag zonder internet.snie grappig
Mietjequote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
M..m..mu...must ppp.pos.....post a..at F..FOT...![]()
Wat is dat erg...... Een hele dag zonder internet.snie grappig
quote:
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan patience. Ik heb het namelijk niet.
Doet echt pijn....quote:
Op mijn nieuwe speeltjes zitten allebeide een softbox van 60x90cm i.p.v. een softbox van 60x80cm..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef freud het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlen
[afbeelding]
Dat is dus je eerste aankoop na die geweldige bijschrijving van de bankquote:Op donderdag 14 december 2006 17:51 schreef freud het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe speeltje zit zelfs pokeren en bowlen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |