er mist een gquote:lief zijn voor elkaar. Er vernieuwend natuurlijk
Dus...quote:FOT alvast op. Legegn jullie de posts
Heel tofquote:Op woensdag 13 december 2006 13:48 schreef Dutch50 het volgende:
Zal ik eens vooraan de rij staan en iedereen geen FOTTER uitgezonderd
een gezegend Kerstfeest
toewensen.
![]()
Daarbij ook een goede jaarwisseling zonder afbrandende chinezen in de buurt en vervolgens een heel goed 2007 met heel veel goede en aantrekkelijke foto's.![]()
Dealquote:Op woensdag 13 december 2006 14:18 schreef freud het volgende:
Volgende SC open ik wel met een complete column
WHZquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef freud het volgende:
Ik maak wel een mooi kerstverhaaltje, FOT style, ok?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Ga je 'm wel vast schrijven dan freud? Anders duurt het weer zo lang voor er een nieuwe SC is en gaan al die verslaafden hier weer dubbele SC's openen waar Xila en ik onze spaarzame slotjes dan weer aan moeten gaan hangen.
Zullen we er gewoon een gezamelijk FOT-verhaal van maken danquote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Ga je 'm wel vast schrijven dan freud? Anders duurt het weer zo lang voor er een nieuwe SC is en gaan al die verslaafden hier weer dubbele SC's openen waar Xila en ik onze spaarzame slotjes dan weer aan moeten gaan hangen.
Een FOT kerstverhaalquote:Op woensdag 13 december 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we er gewoon een gezamelijk FOT-verhaal van maken dan(incl. bijpassende foto's?
)
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:10 schreef Yoni het volgende:
[..]
Een FOT kerstverhaal![]()
![]()
![]()
Oh.. ik wilde freud quoten dus eigenlijk![]()
Wat kunnen vrouwen toch hard zijnquote:
Een Eikenboom knuffellen met 120 km/h is iets harder hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen toch hard zijn![]()
Ik hard? Nooit! Ik ben altijd heel zacht juistquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Te riskant om daar nou een opmerking over te maken, vrouwen schijnen daar niet tegen te kunnen....quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hard? Nooit! Ik ben altijd heel zacht juist
genoeg vet
Ik kan een hoop hebben hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Te riskant om daar nou een opmerking over te maken, vrouwen schijnen daar niet tegen te kunnen....
iemand?
zoetjes???? Nog een voorkeur voor wat voor koffiebonen ik moet malen?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik kan een hoop hebben hoorBegin er toch zelf over ook
![]()
Ennuh.. lekkerzwart met twee zoetjes of 1 schepje suiker graag
Vast welquote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
zoetjes???? Nog een voorkeur voor wat voor koffiebonen ik moet malen?
Guatemala Grande goed genoeg?
Echt welquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan ligt het voor de hand om te zeggen vet hard......quote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Te riskant om daar nou een opmerking over te maken, vrouwen schijnen daar niet tegen te kunnen....
iemand?
Check!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ha, wisseling van de wacht![]()
* Yoni gaat naar huis
Ik zal even kijken of ik vrijdag wat kan dichten. Komt goed hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Yoni het volgende:
Wat een geleende verbinding???quote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Hoi![]()
de geleendeinternetverbinding doet het opvallend goed de laatste dagen.
De 19e heb ik er zelf weer 1. Alst goed is![]()
Ben je overijverig ofzo???quote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Mauro het volgende:
vanochtend om 5 uur begonnen met werken.....
net pas thuis....
BIER
Het waren dus niet de buren met die wirelessquote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Hoi![]()
de geleendeinternetverbinding doet het opvallend goed de laatste dagen.
De 19e heb ik er zelf weer 1. Alst goed is![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef freud het volgende:
[..]
Het waren dus niet de buren met die wireless
Ah! Dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben je overijverig ofzo???
WHISKEY![]()
Wat doe ik nu weer verkeerd????quote:
Niksquote:Op woensdag 13 december 2006 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer verkeerd????![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben je overijverig ofzo???
WHISKEY![]()
Nope staat niet op de kaartquote:
cola? whiskey drink je puurquote:Op woensdag 13 december 2006 22:06 schreef freud het volgende:
En welk merk cola?
whiskeyquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
cola? whiskey drink je puur![]()
cola![]()
Je mag Nol wel lenen van PKfotje...en Prupke.. Weekje weg rust..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef An24 het volgende:
[..]
whiskeyzo heette mijn kat
die ik erg mis
![]()
En de andere heette Breezer... Drankorgels in huisvoor mijn ex
![]()
yes pleasequote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je mag Nol wel lenen van PKfotje...en Prupke.. Weekje weg rust..![]()
Ik kreeg van mijn zus een fles met sinterklaas.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nope staat niet op de kaart
ik heb wel
- The Glenlivet
- The Balvenie
- Jim beam
- Jack Daniels op de plank
Zeg.... jij bent FOT-mod en niet van het R&P-krasserdeelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Yoni het volgende:
Je mag Nikki ook wel een weekje lenen hoor An. Kan ik ook weer eens krasloos door 't levenMaar daarna wil ik haar wel weer terug
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn zus een fles met sinterklaas.
Onder het motto van: "Dat drink jij toch?"
Ze heeft me nog nooit die rommel zien drinken
Tof Pquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondDe keuken is nu helemaal af en opgeleverd. Vloertegels zijn mooi
Nu alleen nog ff verven tussen kerst en oud en nieuw
Nikki is niet Nikky maar wel een witte kat (volgens mij)quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg.... jij bent FOT-mod en niet van het R&P-krasserdeel![]()
Echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tof Pen niet klooien en verf knoeien he
![]()
Dan hebbie minder te doen dan ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondDe keuken is nu helemaal af en opgeleverd. Vloertegels zijn mooi
Nu alleen nog ff verven tussen kerst en oud en nieuw
tis die 'schijn'heilige Birmaan van Yoni..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nikki is niet Nikky maar wel een witte kat (volgens mij)
Dat weet je toch..quote:
WHZquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
cola? whiskey drink je puur![]()
cola![]()
Nopez.. gewoon puur uit de fles...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
WHZ
wtf moet je met cola en whiskey? ijs erin is al erg laat staan cola
@HM-II die jack is voor in koffie?
heb je ondertussen een verloop van jouw foute nikon mount naar de enige echte mount de Canon mount voor je peleng?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan hebbie minder te doen dan ik.
Het schijnt dat ik vanaf zaterdag in Velp zit. ff huisje verbouwen
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
heb je ondertussen een verloop van jouw foute nikon mount naar de enige echte mount de Canon mount voor je peleng?
Als je keertje weg moet wil ik best oppassenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef Yoni het volgende:
Je mag Nikki ook wel een weekje lenen hoor An. Kan ik ook weer eens krasloos door 't levenMaar daarna wil ik haar wel weer terug
![]()
Kom je samen oppassenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
En An. Fred mag je NIET lenen
Dies veel te lief
Dan krijg ik hem nooit meer terug.
Net zoals een paar camera's die ik uitgeleend heb aan een niet nader te noemen vrouwspersoon (kleintje) vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |